Lavochkin La-7
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Μπράβο Χάρη, άντε να δούμε scale κατασκευές _P_P
Απάντηση: Lavochkin La-7
Και η κατασκευή συνεχίζετε αργά και σταθερά._P_P_P_P_P_P
- Συνημμένα
-
- IMG_3260.jpg (87.43 KiB) Προβλήθηκε 34 φορές
-
- IMG_3259.jpg (91 KiB) Προβλήθηκε 34 φορές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Για την πίσω ρόδα σκέφτηκα να κάνω κάτι ποιο scale.
- Συνημμένα
-
- IMG_3283.jpg (91.2 KiB) Προβλήθηκε 34 φορές
-
- IMG_3282.jpg (89.28 KiB) Προβλήθηκε 34 φορές
-
- rob160wc.jpg (21.02 KiB) Προβλήθηκε 34 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Να τα μας, αρχίσαμε!
Αν έχει τους διακόπτες μέσα σε καπάκια και ανασυρόμενο ουραίο δεν μπορεί να μην έχει και:
- sliding canopy,
- πιλότο που να στρίβει το κεφάλι με το rudder,
- cowl flaps τα οποία θα ανοιγοκλείνουν με θερμοστάτη ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα,
- variable pitch prop
και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !
Αν έχει τους διακόπτες μέσα σε καπάκια και ανασυρόμενο ουραίο δεν μπορεί να μην έχει και:
- sliding canopy,
- πιλότο που να στρίβει το κεφάλι με το rudder,
- cowl flaps τα οποία θα ανοιγοκλείνουν με θερμοστάτη ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα,
- variable pitch prop
και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑Να τα μας, αρχίσαμε!
Αν έχει τους διακόπτες μέσα σε καπάκια και ανασυρόμενο ουραίο δεν μπορεί να μην έχει και:
- sliding canopy,
- πιλότο που να στρίβει το κεφάλι με το rudder,
- cowl flaps τα οποία θα ανοιγοκλείνουν με θερμοστάτη ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα,
- variable pitch prop
και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !
Τουλάχιστον :D
Με τι μοτερ θα το πεταξεις Χάρη?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑
και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !
:?<<>Δηλαδή το όνειρο του Δημήτρη (dgiatr) ήταν να γίνει μπετατζής αλλα του προέκειψε αερομοντελισμός ???????????:D:D:D:D
Απάντηση: Lavochkin La-7
λέγετε ο,τι θέλετε εσείς εγώ ξέρω οτι τα αεροπλάνα μου πετάνε, προς πείσμα μερικών - μερικών που κάθε φορά κουβαλάνε και τη ζυγαριά ακριβείας μαζί τους μήπως και έχει κατακάτσει κάνα γραμμάριο σκόνης στο μοντέλο τους και χρειαστεί να πλακωθούν στα ηρεμιστικά για να μπορέσουν να πετάξουν w
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑Να τα μας, αρχίσαμε!
και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !
εξάλου αγαπητέ φίλε windsurfer τα αεροπλάνα μου κάθε άλλο παρά "hangar queen" είναι, εσύ ειδικά θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό>:(
Απάντηση: Lavochkin La-7
Μάλλον με DLE 55RA._P_P_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Charis έγραψε: ↑Μάλλον με DLE 55RA._P_P_P_P
Εγώ λέω μια τελευταία συμβουλή και βάζω τελεία:
Χάρη κάντο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, για να το χαρείς στον αέρα και να έχει διάρκεια ζωής.
Ο Δημήτρης τα φτιάχνει με δικό του τρόπο (καρδαμωμένα *SAR*) επειδή έχει μεγάλη πτητική εμπειρία στην συγκεκριμένη "κατηγορία" μοντέλων και μπορεί να τα χειρίζεται παρά τους εξωπραγματικούς πτερυγικούς φόρτους. Και πάλι που και που έχει τα ατυχηματάκια του (π.χ. ESM Fw-190 10kg σε 1.80 φτερό)
ΥΓ: Μήτσο για σένα θα δημιουργηθεί η νέα κατηγορία των "υπερβαρέων" (σαν αντίθετο του "υπερελαφρά"!)
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑Εγώ λέω μια τελευταία συμβουλή και βάζω τελεία:
Χάρη κάντο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, για να το χαρείς στον αέρα και να έχει διάρκεια ζωής.
Ο Δημήτρης τα φτιάχνει με δικό του τρόπο (καρδαμωμένα *SAR*) επειδή έχει μεγάλη πτητική εμπειρία στην συγκεκριμένη "κατηγορία" μοντέλων και μπορεί να τα χειρίζεται παρά τους εξωπραγματικούς πτερυγικούς φόρτους. Και πάλι που και που έχει τα ατυχηματάκια του (π.χ. ESM Fw-190 10kg σε 1.80 φτερό)
ΥΓ: Μήτσο για σένα θα δημιουργηθεί η νέα κατηγορία των "υπερβαρέων" (σαν αντίθετο του "υπερελαφρά"!)
...................θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά φίλε windsurfer γιατί μάλλον δεν φαίνεται να το έχεις καταλάβει....(^%^ ) , το La-7 είναι κοντομούρικο και έτσι κι αλλιώς θέλει επιπλέον βάρος μπροστά για να ζυγίσει, ακόμα και εγώ με την 50άρα του έβαλα επιπλέον βάρος 200kgr, άσε που σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του είναι απο τα πιο ελαφριά, το έχω πετάξει άπειρες φορές στο Ελληνικό και κάθε φορά μου λες το ίδιο πράγμα "ρε Μήτσο τι ωραία που πετάει τούτο!"
ΥΓ : ...εδώ έχεις εσύ ατυχήματα με τα υπεραλαφρά - playmobill που πετάς δεν θα έχουμε εμείς ατυχήματα;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lavochkin La-7
Charis έγραψε: ↑Μάλλον με DLE 55RA._P_P_P_P
!!!!!!
εγώ το πετάω με 33cc και εσυ θα βάλεις 55???!!!!
ερε γλέντιααααα
Απάντηση: Lavochkin La-7
Τωρα που το ξανασκεφτομαι μαλλον εχεις δικιο . Θα του βαλω 60cc.
^%^