Lavochkin La-7
Απάντηση: Lavochkin La-7
Ο κατασκευαστής λέει ότι βάζεις από 30cc-50cc . Γιατί να μην διαλέξω τον μεγαλύτερό.?????
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Charis έγραψε: ↑Ο κατασκευαστής λέει ότι βάζεις από 30cc-50cc . Γιατί να μην διαλέξω τον μεγαλύτερό.?????
Όσοι εμπιστεύονται τυφλά τους Κινέζους κατασκευαστές το πληρώνουν ακριβά ...
Η συνταγή επιτυχίας είναι ψάχνουμε στα μεγάλα forums (RCUniverse, RCGroups) και ρωτάμε έμπειρους φίλους που το πετάνε.
Βεβαίως και μπορείς να βάλεις και 60 και 100cc, αλλά θα πρέπει να το πετάς και αντίστοιχα με πολύ ταχύτητα γιατί η stall speed θα είναι υψηλή, οι στροφές θα πρέπει να είναι πολύ ανοικτές γιατί άμα το πλαγιάσεις και δώσεις πολύ Up θα κάνει high speed stall, και θα πρέπει να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς όλο το μήκος του Ελληνικού για την προσγείωση καθότι θα κατεβαίνει με την ταχύτητα που έχουν οι τουρμπίνες.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Στην ουσία το δίλημμα είναι: κινητήρας 1000γρ ή κινητήρας 1700γρ;
Και κακώς το αφήνει τόσο φλου ο κατασκευαστής, γιατί 700γρ διαφορά είναι πολλά για το ζύγισμα.
Μπορεί η ισχύς των 30cc να είναι επαρκής, μπορεί και τα 50cc να είναι οκ από ισχύ.
Αλλά, με ποιο μοτέρ θα ζυγίσει; Με τα 30cc ή με τα 50cc;
Τα 1700γρ ισχύουν και για τα μοτέρ 40cc 45cc 50cc 55cc και 60cc νομίζω.
Δες με ποιο μοτέρ ζυγίζει καλύτερα και διάλεξε.
Αν πχ βάλεις 30cc και προσθέσεις 700γρ μολύβι για να ζυγίσει, τότε είναι κακός συνδυασμός.
Ή επίσης, αν ζυγίζει τέλεια με 30cc και εσύ βάλεις 50cc (+700γρ) και άλλα 250γρ μολύβι στην ουρά, τότε σύνολο είσαι ένα κιλό πάνω.
Νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό σκεπτικό και τα διλήμματα για να αποφασίσεις.
Και κακώς το αφήνει τόσο φλου ο κατασκευαστής, γιατί 700γρ διαφορά είναι πολλά για το ζύγισμα.
Μπορεί η ισχύς των 30cc να είναι επαρκής, μπορεί και τα 50cc να είναι οκ από ισχύ.
Αλλά, με ποιο μοτέρ θα ζυγίσει; Με τα 30cc ή με τα 50cc;
Τα 1700γρ ισχύουν και για τα μοτέρ 40cc 45cc 50cc 55cc και 60cc νομίζω.
Δες με ποιο μοτέρ ζυγίζει καλύτερα και διάλεξε.
Αν πχ βάλεις 30cc και προσθέσεις 700γρ μολύβι για να ζυγίσει, τότε είναι κακός συνδυασμός.
Ή επίσης, αν ζυγίζει τέλεια με 30cc και εσύ βάλεις 50cc (+700γρ) και άλλα 250γρ μολύβι στην ουρά, τότε σύνολο είσαι ένα κιλό πάνω.
Νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό σκεπτικό και τα διλήμματα για να αποφασίσεις.
Η ουσία σε αυτά τα αεροπλάνα δεν είναι πόσο μεγάλο ή μικρό κινητήρα θα του βάλεις.
Οι περισσότερες μηχανές δουλευούν περίπου στις ίδιες στροφές πάνω-κάτω και το βάρος
δεν έχει τόσο σημασία παρά μόνο όταν το αεροπλάνο γίνεται δραστικά με αυτή την αλλαγή
μπροσθόβαρο ή πισώβαρο και πρέπει να "φυτέψεις" έρμα για να το ζυγίσεις!!!!!!
Η μεγαλύτερη σημασία που υπάρχει στο κινητήρα είναι επειδή αυτά τα αεροπλάνα ήταν μαχητικά που η
σχεδίαση τους ήταν σχετικά γρήγορη (λόγω εν μέσω πολέμου) να μπορέσεις να βάλεις
μεγαλύτερο "δίσκο" προπέλας τουτέστην και περισσότερο στατικό αερόρευμα στα πηδάλια σου.
Εγώ θα σου πρότεινα λοιπόν να προσπαθήσεις να βρείς κινητήρα που να μπορεί να σηκώσει όσο μεγαλύτερη διάμετρο προπέλας για να μπορέσεις να το χαρείς περισσότερο
όσο αυτό είναι δυνατόν ("μέση τομή") και το αεροπλάνο να μην είναι δύστροπο.
Κατά την δική μου άποψη λοιπόν καλύτερα είναι να προτιμήσεις τα 50cc με το λιγότερο
όσο το δυνατόν βάρος που σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν πάρα πολύ και το μόνο που
διαφέρει είναι η τιμή που στη πραγματικότητα θα σε αποζημειώση με τις πτητικές ικανότητες του αεροπλάνου σου
Φιλικά
Μάριος Παπαδόπουλος
Αυτό το αεροπλάνο ο κατασκευαστής το έδινε για 50-70cc αλλα εγώ προτίμησα 100cc
3W και πίστεψε με αποζημειώθηκα με τις πτητικές ικανότητες του.
Οι περισσότερες μηχανές δουλευούν περίπου στις ίδιες στροφές πάνω-κάτω και το βάρος
δεν έχει τόσο σημασία παρά μόνο όταν το αεροπλάνο γίνεται δραστικά με αυτή την αλλαγή
μπροσθόβαρο ή πισώβαρο και πρέπει να "φυτέψεις" έρμα για να το ζυγίσεις!!!!!!
Η μεγαλύτερη σημασία που υπάρχει στο κινητήρα είναι επειδή αυτά τα αεροπλάνα ήταν μαχητικά που η
σχεδίαση τους ήταν σχετικά γρήγορη (λόγω εν μέσω πολέμου) να μπορέσεις να βάλεις
μεγαλύτερο "δίσκο" προπέλας τουτέστην και περισσότερο στατικό αερόρευμα στα πηδάλια σου.
Εγώ θα σου πρότεινα λοιπόν να προσπαθήσεις να βρείς κινητήρα που να μπορεί να σηκώσει όσο μεγαλύτερη διάμετρο προπέλας για να μπορέσεις να το χαρείς περισσότερο
όσο αυτό είναι δυνατόν ("μέση τομή") και το αεροπλάνο να μην είναι δύστροπο.
Κατά την δική μου άποψη λοιπόν καλύτερα είναι να προτιμήσεις τα 50cc με το λιγότερο
όσο το δυνατόν βάρος που σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν πάρα πολύ και το μόνο που
διαφέρει είναι η τιμή που στη πραγματικότητα θα σε αποζημειώση με τις πτητικές ικανότητες του αεροπλάνου σου
Φιλικά
Μάριος Παπαδόπουλος
Αυτό το αεροπλάνο ο κατασκευαστής το έδινε για 50-70cc αλλα εγώ προτίμησα 100cc
3W και πίστεψε με αποζημειώθηκα με τις πτητικές ικανότητες του.
- Συνημμένα
-
- Το αγορακι μου το Extra 330S 2m με 100cc.jpg (93.1 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Η ουσία σε αυτά τα αεροπλάνα δεν είναι πόσο μεγάλο ή μικρό κινητήρα θα του βάλεις.
Οι περισσότερες μηχανές δουλευούν περίπου στις ίδιες στροφές πάνω-κάτω και το βάρος
δεν έχει τόσο σημασία παρά μόνο όταν το αεροπλάνο γίνεται δραστικά με αυτή την αλλαγή
μπροσθόβαρο ή πισώβαρο και πρέπει να "φυτέψεις" έρμα για να το ζυγίσεις!!!!!!
Η μεγαλύτερη σημασία που υπάρχει στο κινητήρα είναι επειδή αυτά τα αεροπλάνα ήταν μαχητικά που η
σχεδίαση τους ήταν σχετικά γρήγορη (λόγω εν μέσω πολέμου) να μπορέσεις να βάλεις
μεγαλύτερο "δίσκο" προπέλας τουτέστην και περισσότερο στατικό αερόρευμα στα πηδάλια σου.
Εγώ θα σου πρότεινα λοιπόν να προσπαθήσεις να βρείς κινητήρα που να μπορεί να σηκώσει όσο μεγαλύτερη διάμετρο προπέλας για να μπορέσεις να το χαρείς περισσότερο
όσο αυτό είναι δυνατόν ("μέση τομή") και το αεροπλάνο να μην είναι δύστροπο.
Κατά την δική μου άποψη λοιπόν καλύτερα είναι να προτιμήσεις τα 50cc με το λιγότερο
όσο το δυνατόν βάρος που σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν πάρα πολύ και το μόνο που
διαφέρει είναι η τιμή που στη πραγματικότητα θα σε αποζημειώση με τις πτητικές ικανότητες του αεροπλάνου σου
Φιλικά
Μάριος Παπαδόπουλος
Αυτό το αεροπλάνο ο κατασκευαστής το έδινε για 50-70cc αλλα εγώ προτίμησα 100cc
3W και πίστεψε με αποζημειώθηκα με τις πτητικές ικανότητες του.
πές τα ρε χρυσόστομε!!!!
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑Όσοι εμπιστεύονται τυφλά τους Κινέζους κατασκευαστές το πληρώνουν ακριβά ...
Η συνταγή επιτυχίας είναι ψάχνουμε στα μεγάλα forums (RCUniverse, RCGroups) και ρωτάμε έμπειρους φίλους που το πετάνε.
Βεβαίως και μπορείς να βάλεις και 60 και 100cc, αλλά θα πρέπει να το πετάς και αντίστοιχα με πολύ ταχύτητα γιατί η stall speed θα είναι υψηλή, οι στροφές θα πρέπει να είναι πολύ ανοικτές γιατί άμα το πλαγιάσεις και δώσεις πολύ Up θα κάνει high speed stall, και θα πρέπει να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς όλο το μήκος του Ελληνικού για την προσγείωση καθότι θα κατεβαίνει με την ταχύτητα που έχουν οι τουρμπίνες.
.......συγνώμη σε προγούμενό σου post είπες οτι θα έβαζες τελεία και ότι δεν θα ξανα αναφερόσουν επί του θέματος, τελικά να υποθέσω οτι δεν έβαλες κατά λάθος άνω-κάτω τελεία αντί για τελεία όπως είχες πεί~!!
και μην τον "ψαρώνεις" >:(με όρους του τύπου high speed stall κ.α. #**γιατί πολύ απλά δεν ισχύουν εδώ ....
Απάντηση: Lavochkin La-7
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχει και το LA-7 τέτοιο άδοξο τέλος όπως το P51.:o)
Απάντηση: Lavochkin La-7
Έλα δεν θέλω τέτοια !!!!! Εντάξει καταλαβαίνω την ψυχολογία σου αυτή τη στιγμή, αλλά το αφήνουμε πίσω και κοιτάμε μπροστά.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Παιδιά καλησπέρα σας και πάλι.
Θα ήθελα να προσθέσω ένα ακόμα πράγμα στο οποίο θα πρέπει οι περισσότεροι
να το γνωρίζετε όσο και αν δεν μας αρέσει σε κανέναν, ότι τα περισσότερα μοντέλα
που κατασκευάζονται δυστυχώς προέρχονται από την χώρα της Κίνας και τα υπόλοιπα
είναι κατασκευές που έχουν γίνει στη χώρα του Πακιστάν ενώ λίγα είναι αυτά που είναι
κατασκευασμένα σε Ευρωπαϊκή χώρα τα οποία είναι εξιδικευμένα όπως τα ανεμόπτερα.
Δυστυχώς για εμάς αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αυτές οι χώρες κατασκευής οπως η Κίνα
να κατασκεύαζουν μοντέλα με την πεπατημένη οδό των παλιών Ευρωπαίων κατασκευαστών και σχεδίων όπως επίσης και έλληψης υλικών (μέσα σε αυτά ήταν και οι κινητήρες)
με τις υπάρχουσες ατέλειες των προηγούμενων χρόνων αφού το μόνο που τους ενδιαφέρει
είναι ότι "πουλούσαν" και τα νούμερα των πωλήσεων τους ήταν μεγάλα.
Δυστυχώς πάλι για μας ο κλήρος να καταλάβουμε το τι πρέπει να "βάλουμε" στα
εντόσθια του αγαπημένου μας μοντέλου πέφτει πάλι σε εμάς αφού είμαστε οι πραγματικοί γνώστες του αντικειμένου ενώ οι Κινέζοι το μόνο που τους ενδιαφέρει
είναι λόγο βιωτικού χαμηλού επιπέδου που προσπαθούν βέβαια κάποιοι αετονύχηδες να το επιτύχουν και σε μας τους Νότιους Ευρωπαίους, το πως θα γεμίσουν το πιατάκι τους με ρύζι
για να ζήσουν.
Θα ήθελα να προσθέσω ένα ακόμα πράγμα στο οποίο θα πρέπει οι περισσότεροι
να το γνωρίζετε όσο και αν δεν μας αρέσει σε κανέναν, ότι τα περισσότερα μοντέλα
που κατασκευάζονται δυστυχώς προέρχονται από την χώρα της Κίνας και τα υπόλοιπα
είναι κατασκευές που έχουν γίνει στη χώρα του Πακιστάν ενώ λίγα είναι αυτά που είναι
κατασκευασμένα σε Ευρωπαϊκή χώρα τα οποία είναι εξιδικευμένα όπως τα ανεμόπτερα.
Δυστυχώς για εμάς αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αυτές οι χώρες κατασκευής οπως η Κίνα
να κατασκεύαζουν μοντέλα με την πεπατημένη οδό των παλιών Ευρωπαίων κατασκευαστών και σχεδίων όπως επίσης και έλληψης υλικών (μέσα σε αυτά ήταν και οι κινητήρες)
με τις υπάρχουσες ατέλειες των προηγούμενων χρόνων αφού το μόνο που τους ενδιαφέρει
είναι ότι "πουλούσαν" και τα νούμερα των πωλήσεων τους ήταν μεγάλα.
Δυστυχώς πάλι για μας ο κλήρος να καταλάβουμε το τι πρέπει να "βάλουμε" στα
εντόσθια του αγαπημένου μας μοντέλου πέφτει πάλι σε εμάς αφού είμαστε οι πραγματικοί γνώστες του αντικειμένου ενώ οι Κινέζοι το μόνο που τους ενδιαφέρει
είναι λόγο βιωτικού χαμηλού επιπέδου που προσπαθούν βέβαια κάποιοι αετονύχηδες να το επιτύχουν και σε μας τους Νότιους Ευρωπαίους, το πως θα γεμίσουν το πιατάκι τους με ρύζι
για να ζήσουν.
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑Όσοι εμπιστεύονται τυφλά τους Κινέζους κατασκευαστές το πληρώνουν ακριβά ...
Η συνταγή επιτυχίας είναι ψάχνουμε στα μεγάλα forums (RCUniverse, RCGroups) και ρωτάμε έμπειρους φίλους που το πετάνε.
Βεβαίως και μπορείς να βάλεις και 60 και 100cc, αλλά θα πρέπει να το πετάς και αντίστοιχα με πολύ ταχύτητα γιατί η stall speed θα είναι υψηλή, οι στροφές θα πρέπει να είναι πολύ ανοικτές γιατί άμα το πλαγιάσεις και δώσεις πολύ Up θα κάνει high speed stall, και θα πρέπει να υπολογίσεις ότι θα χρειαστείς όλο το μήκος του Ελληνικού για την προσγείωση καθότι θα κατεβαίνει με την ταχύτητα που έχουν οι τουρμπίνες.
dgiatr έγραψε: ↑
.......συγνώμη σε προγούμενό σου post είπες οτι θα έβαζες τελεία και ότι δεν θα ξανα αναφερόσουν επί του θέματος, τελικά να υποθέσω οτι δεν έβαλες κατά λάθος άνω-κάτω τελεία αντί για τελεία όπως είχες πεί~!!
και μην τον "ψαρώνεις" >:(με όρους του τύπου high speed stall κ.α. #**γιατί πολύ απλά δεν ισχύουν εδώ ....
Αδέρφια συνάδελφοι μοντελιστές, θα ήθελα να σας παροτρύνω να κάνετε κάτι. Αντί να ακούτε "φήμες" το καλύτερο είναι να διαβάσετε κανένα βιβλίο Τεχνικής Πτήσεων (βασικά πράγματα, σαν αυτά που διδάσκονται οι πιλότοι που δίνουν PPL) για να κατανοήσετε τις βασικές αρχές της αεροδυναμικής και πτήσεως των αεροπλάνων. Τα τηλεκατευθυνόμενα που πετάτε είναι αεροπλάνα υπο-κλίμακα και εαν δεν γνωρίζετε τα βασικά θα υποφέρετε αρκετές ζημιές και πτώσεις που τσούζουν τις τσέπες όλων στους καιρούς που ζούμε.
Θα σας πρότεινα τις ακόλουθες εκδόσεις μιας και εμένα με βοήθησαν πολύ.
http://www.pilotshop.gr/product_info.php/products_id/2902
Και για να ζυγίζετε το αεροπλάνο το επόμενο είναι κορυφαίο.
http://www.pilotshop.gr/product_info.php/cPath/223_25_231/products_id/1669
Όσο για τον κινητήρα η δική μου άποψη είναι να βάζετε κινητήρες με τους οποίους ζυγίζετε το αεροπλάνο σας χωρίς να βάζετε βάρος. Ποτέ η ισχύς δεν είναι αρκετή στα warbirds. Μην ξεχνάτε οτι έχετε μια μανέτα και εσείς καθορίζετε την ισχύ που θα δώσετε όταν είσθε "πανίσχυροι". Αφήστε δε και το προφανές οτι θα γυρνάτε και πιο scale έλικα. ^%^
Όπως και να έχει το θέμα, απόψεις είναι αυτές, ο καθένας με την δικιά του. Όμως αυτό που μένει είναι το γεγονός οτι δεν χρειάζεται κανένας να ξαναεφεύρει τον τροχό. Μελετήστε και αποφασίστε με καθαρό μυαλό. Μην ακούτε φήμες, ούτως ή άλλως στο χόμπυ υπάρχουν πολλοί ξερόλες, και λίγοι αυτοί που γνωρίζουν αλλά και που έχουν την διάθεση να μοιραστούν την γνώση τους, μαζί σας, οπότε εσείς δεν έχετε παρά μονάχα να αντλείτε γνώση απο έγκυρες πηγές, όπως είναι τα βιβλία της Γενικής αεροπορίας.
Γι αυτούς που δεν τους αρέσει το διάβασμα ας παρακολουθήσουν το επόμενο βίντεο της FAA περι τεχνικής πτήσεων.
http://www.youtube.com/watch?v=_LXW3pHNn_U
Καλές και ασφαλείς πτήσεις
Τρύφωνας
ΥΓ: Αγαπητέ w1ndsurfer είσαι πολύ καλός στις κατασκευές αλλά θα πρέπει να μην μπερδεύεις το high speed stall με το angle of attack. Το ένα έχει σχέση με την ταχύτητα του αεροπλάνου εκτός του προβλεπομένου ορίου της πτέρυγας βλέπε Compressibility stall και το άλλο (που μάλλον αυτό εννοείς - αλλά το λές λάθος) είναι το στόλ που προέρχεται απο την μεγάλη γωνία προσβολής. Διαβάστε λοιπόν και μην αναμασάτε λάθος θεωρείες......
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Τρύφωνας έγραψε: ↑
ΥΓ: Αγαπητέ w1ndsurfer είσαι πολύ καλός στις κατασκευές αλλά θα πρέπει να μην μπερδεύεις το high speed stall με το angle of attack. Το ένα έχει σχέση με την ταχύτητα του αεροπλάνου εκτός του προβλεπομένου ορίου της πτέρυγας βλέπε Compressibility stall και το άλλο (που μάλλον αυτό εννοείς - αλλά το λές λάθος) είναι το στόλ που προέρχεται απο την μεγάλη γωνία προσβολής. Διαβάστε λοιπόν και μην αναμασάτε λάθος θεωρείες......
Κατ'αρχήν respect και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Αυτο που εννοώ είναι ακριβώς η απότομη αύξηση του AoA αλλά όταν η πτέρυγα κινείται με ταχύτητα πολύ υψηλότερη από το stall speed, κάτι που κάνουν πολλοί μοντελιστές δίνοντας υπερβολικό up σε στροφές.
"Attempts to increase the angle of attack at higher airspeeds can cause a high-speed stall or may merely cause the aircraft to climb" http://en.wikipedia.org/wiki/Stall_%28flight%29
ΥΓ1: το έχω διαβάσει 3 φορές και το συνιστώ: http://www.amazon.com/Stick-Rudder-Explanation-Art-Flying/dp/0070362408
ΥΓ2: την αεροδυναμική του high speed stall (ή όπως λέγεται τέλως πάντων) την δουλεύω και στο άλλο μου hobby όπου ενώ το πανί έχει σταθερό airflow και μετατρέπεται σε lift για να ωθεί το σκάφος, στην μέση του άλματος προκαλώ high speed stall αυξάνοντας το AoA ώστε η κινητική ενέργεια να μετατραπεί σε "forward loop", κάτι σαν snap roll:
- Συνημμένα
-
- DSC_0273cr.jpg (96.57 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
-
- DSC_0272cr.jpg (94.42 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
-
- DSC_0271cr.jpg (92.27 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
-
- DSC_0270cr.jpg (93.84 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lavochkin La-7
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά παίδες και πραγματικά πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε ένα θέμα στο οποίο θα τα αναλύσουμε (αναλύσετε οι διαβασμένοι) Πιστεύω ότι στο hobby μας είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε βασικές αρχές της πτέρυγας
Ας περιοριστούμε όμως προς στιγμή σε αυτά για να μη αποπροσανατολίζεται η συζήτηση από το Lavochkin
Ας περιοριστούμε όμως προς στιγμή σε αυτά για να μη αποπροσανατολίζεται η συζήτηση από το Lavochkin
Απάντηση: Lavochkin La-7
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά παίδες και πραγματικά πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε ένα θέμα στο οποίο θα τα αναλύσουμε (αναλύσετε οι διαβασμένοι) Πιστεύω ότι στο hobby μας είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε βασικές αρχές της πτέρυγας
Ας περιοριστούμε όμως προς στιγμή σε αυτά για να μη αποπροσανατολίζεται η συζήτηση από το Lavochkin
Δεν χρειάζεται να κάνουμε θέμα για να αναλύσουμε τίποτα Αντώνη, γιατί ούτως ή άλλως εδώ μέσα οι περισσότεροι απο εσάς πετάτε μικρά - φελιζολάκια, στα οποία, δεν εμφανίζονται επιδράσεις από Compressibility (high speed stall) ή στόλ απο μεγάλη γωνία προσβολής (High Angle of Attack).
Απορώ δε, για το πόστ σου, το οποίο με αφήνει άναυδο, μιας και το LAVOCHKIN είναι ένα αεροπλάνο που ΥΠΟΦΕΡΕΙ απο αυτά για τα οποία γράψαμε πρίν, τόσο εγώ, όσο και ο w1ndsurfer και ο Δημήτρης ο Γιατράς.
Το Lavochkin δεν είναι Parkzone, και στην πτήση του μπορεί να παρουσιαστούν πολύ εύκολα τα φαινόμενα που αναλύσαμε πρίν.
Άρα ασφαλώς και δεν είναι εκτός θέματος αφού έχουν σχέση με το συγκεκριμμένο αεροπλάνο, υψηλού πτερυγικού φόρτου.
Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω το νόημα του μηνύματός σου.
Καλή σου μέρα
Απάντηση: Lavochkin La-7
Τρύφωνα μου καλημέρα αλλά θέλω να πω κάτι πάλι για τα φελιζολάκια.
Μην ξεχνάς ότι αυτά που αναλύετε αφορούν και αυτά αφού πολλές φορές
λόγο του ότι γίνετε λάθπς εκτίμηση τόσο στο είδος του μοτέρ που θα μπεί
(ως συνήθως λόγο φόβου, προτιμούνται δυνατότερα μοτέρ με αποτέλεσμα
να είναι άτσαλα στην πτήση τους και μη πλόημα λόγο ροπών) ενώ το σημα-
ντικότερο λάθος είναι ότι βάζουμε πολύ μεγάλες μπαταρίες για να πετάνε
και καλά περισσότερο με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να γίνετε αρκετά βαρύ
και δύστροπο.
Γνωρίζεις ότι όσο μεγαλύτερο μοντέλο έχεις τόσο πιο εύκολα μπορείς να
το εξοπλίσεις και να μην υποπέσεις σε αυτά τα ζωτικά για το μοντέλο λάθη.
Πιστεύω ότι έχεις την ίδια γνώμη με μένα ότι τότε στην εποχή που είμασταν
μικροί τα πιό δυστροπα μοντέλα ήταν τα λεγόμενα 46αρια μαχητικά κλίμακας
που πολλοί λόγο κόστος βάζανε 46αρια μοτερ και ο χρόνος ζωής τους ήταν
ελάχιστος ενώ όση είχαν την οικονομική άνεση να βάλουν τετράχρονους
μεγαλύτερους κινητήρες που σήκωναν μεγαλύτερο δίσκο προπέλας απλά
γίνονταν άλλα αεροπλάνα
Ορμομενος λοιπόν από αυτή την εμπειρία πιστεύω όπως είπα και είπες και εσύ
ότι καλά είναι να βρει την χρυσή τομή με κεντρικό γνώμονα να χρησιμόποιησει
όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προπέλα
Μην ξεχνάς ότι αυτά που αναλύετε αφορούν και αυτά αφού πολλές φορές
λόγο του ότι γίνετε λάθπς εκτίμηση τόσο στο είδος του μοτέρ που θα μπεί
(ως συνήθως λόγο φόβου, προτιμούνται δυνατότερα μοτέρ με αποτέλεσμα
να είναι άτσαλα στην πτήση τους και μη πλόημα λόγο ροπών) ενώ το σημα-
ντικότερο λάθος είναι ότι βάζουμε πολύ μεγάλες μπαταρίες για να πετάνε
και καλά περισσότερο με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να γίνετε αρκετά βαρύ
και δύστροπο.
Γνωρίζεις ότι όσο μεγαλύτερο μοντέλο έχεις τόσο πιο εύκολα μπορείς να
το εξοπλίσεις και να μην υποπέσεις σε αυτά τα ζωτικά για το μοντέλο λάθη.
Πιστεύω ότι έχεις την ίδια γνώμη με μένα ότι τότε στην εποχή που είμασταν
μικροί τα πιό δυστροπα μοντέλα ήταν τα λεγόμενα 46αρια μαχητικά κλίμακας
που πολλοί λόγο κόστος βάζανε 46αρια μοτερ και ο χρόνος ζωής τους ήταν
ελάχιστος ενώ όση είχαν την οικονομική άνεση να βάλουν τετράχρονους
μεγαλύτερους κινητήρες που σήκωναν μεγαλύτερο δίσκο προπέλας απλά
γίνονταν άλλα αεροπλάνα
Ορμομενος λοιπόν από αυτή την εμπειρία πιστεύω όπως είπα και είπες και εσύ
ότι καλά είναι να βρει την χρυσή τομή με κεντρικό γνώμονα να χρησιμόποιησει
όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προπέλα
Απάντηση: Lavochkin La-7
Έχουν ενδιαφέρον οι απόψεις σας και σίγουρα είναι αποτελεσματικές και στην πράξη από ότι έχω δει μέχρι σήμερα , για τον λίγο χρόνο που ασχολούμαι . Βέβαια δεν σας το κρύβω ότι ακόμα δεν έχω καλύψει τα ????? ως προς το ποιο πρέπει να είναι το τελικό βάρος του αεροπλάνου και ποιος θα είναι ο ιδανικός κινητήρας για να πετάει το LA-7 χωρίς πτητικά θέματα.( Εξαιρούμε την κουλαμάρα μου )@P@