Lavochkin La-7
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Ηλεκτρονικη στο firewall μπαταριες ακριβως απο πισω,κατω και μπροστα απο το tank και 0,700gr επανω και οσο περισσοτερο μπροστα στην μηχανη
Απάντηση: Lavochkin La-7
Για το 0.700γρ τι εννοείς;
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: ↑και 0,700gr επανω και οσο περισσοτερο μπροστα στην μηχανη
Κόλλησε μια μασημένη τσίχλα 0,7 γραμμαρίων wow
Απάντηση: Lavochkin La-7
yankos έγραψε: ↑Από περιέργεια να ρωτήσω τον Γιάννη (Mogolos),
το δικό σου με τον 33cc πού ζύγισε;
Χρειάστηκε μολύβι; Πολύ λίγο;
Ο Νικος προφανώς εννοει 700γρ.
Οσο αφορά με τον 33, και με cg sto 1/4, έβαλα περίπου 600-700γρ και εγώ, κολλημένα στο κοουλ.
Αλλα εχω 3 μπαταρίες πίσω από το firewall. 2 του δέκτη και μια της ηλεκτρονικής.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Ωραία, μ' αυτά τα δεδομένα ας κάνω μερικές σκέψεις.
Όπως λέτε τα 30cc είναι επαρκή και τα 50cc δεν βάζουν σε κίνδυνο το μοντέλο.
Μάλλον με τον 50cc θα ζυγίσει χωρίς έρμα, ενώ τα 30cc θέλουν 700γρ έρμα, άρα μιλάμε για το ίδιο τελικό βάρος περίπου.
Όπως είπατε παραπάνω, με τα 30cc πετάει υπέροχα.
Με λίγη προσοχή στη διαχείριση της δύναμης και τα 50cc θα πετάνε υπέροχα.
Προσωπικά θα διάλεγα τον κινητήρα που θα χρειαζόμουν και σε επόμενα μοντέλα. Πιθανόν τον 30άρη λόγω οικονομικής κρίσης, για να κρατήσω χαμηλά τα μελλοντικά budget.
Όπως λέτε τα 30cc είναι επαρκή και τα 50cc δεν βάζουν σε κίνδυνο το μοντέλο.
Μάλλον με τον 50cc θα ζυγίσει χωρίς έρμα, ενώ τα 30cc θέλουν 700γρ έρμα, άρα μιλάμε για το ίδιο τελικό βάρος περίπου.
Όπως είπατε παραπάνω, με τα 30cc πετάει υπέροχα.
Με λίγη προσοχή στη διαχείριση της δύναμης και τα 50cc θα πετάνε υπέροχα.
Προσωπικά θα διάλεγα τον κινητήρα που θα χρειαζόμουν και σε επόμενα μοντέλα. Πιθανόν τον 30άρη λόγω οικονομικής κρίσης, για να κρατήσω χαμηλά τα μελλοντικά budget.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Μην ξεχνάται ότι οι περισσότερες Τ/Κ μπορούν να ορίσουν το μαξιμουμ της μηχανής
με δύο διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας είναι με το Travel Adjust και ο δεύτερος είναι
μέσω μίξης που ορίζεις πλέον την γραμμικότητα της μανέτας και το 100% στο στικ της.
Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια αυτό που στην πραγματικότητα αλλάζεις είναι το
Travel Adjust οπότε δεν χρείαζετε να φοβάσε μην ξεπεράσεις κάποια όρια του μοντέλου.
με δύο διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας είναι με το Travel Adjust και ο δεύτερος είναι
μέσω μίξης που ορίζεις πλέον την γραμμικότητα της μανέτας και το 100% στο στικ της.
Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια αυτό που στην πραγματικότητα αλλάζεις είναι το
Travel Adjust οπότε δεν χρείαζετε να φοβάσε μην ξεπεράσεις κάποια όρια του μοντέλου.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Εδώ έχω προσαρμόσει μεντεσεδακια για την στήριξη της ανοιγμένης πόρτας της ρόδας.
- Συνημμένα
-
- IMG_3315.jpg (92.45 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Εδώ σας παραθέτω μερικές φωτο απο την πρόοδο της κατασκευής του LA-7._P_P
- Συνημμένα
-
- IMG_3415.jpg (99.71 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3412.jpg (91.66 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3411.jpg (97.11 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3409.jpg (100.19 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3406.jpg (99.67 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Charis έγραψε: ↑Εδώ σας παραθέτω μερικές φωτο απο την πρόοδο της κατασκευής του LA-7._P_P
Μερικές ακόμα .
- Συνημμένα
-
- IMG_3416.jpg (94.94 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3417.jpg (91.28 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3408.jpg (104.2 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3407.jpg (120.93 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Χμμ, η Σοβιετική αεροπορική τεχνολογία έχει κάνει προόδους _P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am
Απάντηση: Lavochkin La-7
Πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια,εχω μια ενσταση ως προς τους διακοπτες και κατα ποσον μπορουν να αντεξουν τα ρευματα που θα δεχτουν γιατι μου φαινονται απλοι του εμποριου.
Απάντηση: Lavochkin La-7
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: ↑Πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια,εχω μια ενσταση ως προς τους διακοπτες και κατα ποσον μπορουν να αντεξουν τα ρευματα που θα δεχτουν γιατι μου φαινονται απλοι του εμποριου.
Νίκο , οι διακόπτες μοιάζουν να είναι του εμπορείου αλλά δεν είναι. Είναι αγορασμένοι από κατάστημα με είδει αερομοντελισμού.._P_P_P_P
Απάντηση: Lavochkin La-7
w1ndsurfer έγραψε: ↑Χμμ, η Σοβιετική αεροπορική τεχνολογία έχει κάνει προόδους _P_P
Λάθος :D:D Οι Γερμανοί το εξέλιξαν.
- Συνημμένα
-
- Lavochin La -5 La-5FN T9+PK (3).jpg (63.76 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- Lavochin La -5 La-5FN T9+PK (4).jpg (27.64 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Νοικοκυρεμένα._P_P_P_P
- Συνημμένα
-
- IMG_3421.jpg (90.21 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3418.jpg (90.58 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Απάντηση: Lavochkin La-7
Επειδή μου άρεσε η ιδέα της τεχνικής που έκανε ο φίλος w1ntsurfer στο BF109 της Cpro στα αξονακια των φλαπς για να μην φαίνονται πολύ , έκανα και εγώ με την σειρά μου την αντιγραφή.#**#**
- Συνημμένα
-
- IMG_3428.jpg (119.86 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3427.jpg (105.01 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3426.jpg (107.68 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
-
- IMG_3425.jpg (118.6 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές