Με τα μάτια του αρχάριου
Με τα μάτια του αρχάριου
Κάποια στιγμή ένοιωσες την ανάγκη να "πετάξεις" ένα αεροπλανάκι, "ξεσκόνισες" τα φόρουμ, συμβουλεύτικες όσους ήταν πρόθυμοι να σε βοηθήσουν, διάλεξες μοντέλο, βρήκες και άνθρωπο πρόθυμο να σε μάθει τα "βασικά" και ξεκίνησες να προσπαθείς να "ελεγξεις" το συνήθως φοαμένιο μοντελάκι που τελικά αγόρασες.
Αν ο άνθρωπος που προθυμοποιήθηκε να σε "μάθει" να πετάς είναι σοβαρός, το πρώτο που πρέπει να σε μάθει, είναι οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, (ακολουθούμε τη πορεία πτήσης όσων βρίσκονται πριν απο μας "στον αέρα" δεν "πετάμε" πίσω απο το κεφάλι μας κλπ.)
Προσπαθείς λοιπόν να ελέγξεις το μοντέλλο σου και ταυτόχρονα να ακολουθείς τους κανόνες σεβόμενος τον χώρο που βρίσκεσαι και τους "συναδέλφους" σου.
Αυτό λέει η λογική και πρέπει να ισχύει όχι μόνο στο χώρο μας, αλλά σε κάθε χώρο και κάθε δραστηριότητα.
Έχω "πετάξει " ελάχιστες φορές με το "ταπεινό" φοαμένιο μοντέλο μου, προσπαθώντας όσο μου επιτρέπουν τα "κουλά" χέρια μου πρώτα να σέβομαι τους γύρω μου και μετά να "κοιτάω" τη δική μου διασκέδαση.
Βλέπωντας όμως "συναδέλφους" με scale μοντέλα να γράφουν στα παλιά τους υποδήματα κάθε κανόνα πτήσης κάνοντας το "κομμάτι" τους αδιαφορώντας αν θα γίνουν αιτία για κάποιο ατύχημα, συγνώμη αλλά νοιώθω τουλάχιστον ηλίθιος. Ειδικά όταν αυτοί οι "συνάδελφοι" φοράνε και το ταμπελάκι του συλλόγου ερασιτεχνών αερομοντελιστών.
Σας ευχαριστώ πολύ για το παράδειγμα που μου δίνετε και εύχομαι κάποτε να καταλάβετε ότι αν αρχίσω κι εγώ να κάνω τα δικά μου και εξαιτίας της "κουλαμάρας" μου γίνω αιτία να "τσακιστεί" κάποιο απο τα πανέμορφα μοντελάκια σας, μην έρθετε να μου ζητήσετε εξηγήσεις. Απλά θα έχετε θερίσει ότι σπείρατε.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τα "δωρεάν" μαθήματα συμπεριφοράς που μου δίνετε αγαπητοί κύριοι με τα ταμπελάκια.
Σας υπόσχομαι ότι απο δώ και πέρα θα ακολουθώ πιστά τις συμπεριφορές σας.
Αν ο άνθρωπος που προθυμοποιήθηκε να σε "μάθει" να πετάς είναι σοβαρός, το πρώτο που πρέπει να σε μάθει, είναι οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, (ακολουθούμε τη πορεία πτήσης όσων βρίσκονται πριν απο μας "στον αέρα" δεν "πετάμε" πίσω απο το κεφάλι μας κλπ.)
Προσπαθείς λοιπόν να ελέγξεις το μοντέλλο σου και ταυτόχρονα να ακολουθείς τους κανόνες σεβόμενος τον χώρο που βρίσκεσαι και τους "συναδέλφους" σου.
Αυτό λέει η λογική και πρέπει να ισχύει όχι μόνο στο χώρο μας, αλλά σε κάθε χώρο και κάθε δραστηριότητα.
Έχω "πετάξει " ελάχιστες φορές με το "ταπεινό" φοαμένιο μοντέλο μου, προσπαθώντας όσο μου επιτρέπουν τα "κουλά" χέρια μου πρώτα να σέβομαι τους γύρω μου και μετά να "κοιτάω" τη δική μου διασκέδαση.
Βλέπωντας όμως "συναδέλφους" με scale μοντέλα να γράφουν στα παλιά τους υποδήματα κάθε κανόνα πτήσης κάνοντας το "κομμάτι" τους αδιαφορώντας αν θα γίνουν αιτία για κάποιο ατύχημα, συγνώμη αλλά νοιώθω τουλάχιστον ηλίθιος. Ειδικά όταν αυτοί οι "συνάδελφοι" φοράνε και το ταμπελάκι του συλλόγου ερασιτεχνών αερομοντελιστών.
Σας ευχαριστώ πολύ για το παράδειγμα που μου δίνετε και εύχομαι κάποτε να καταλάβετε ότι αν αρχίσω κι εγώ να κάνω τα δικά μου και εξαιτίας της "κουλαμάρας" μου γίνω αιτία να "τσακιστεί" κάποιο απο τα πανέμορφα μοντελάκια σας, μην έρθετε να μου ζητήσετε εξηγήσεις. Απλά θα έχετε θερίσει ότι σπείρατε.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τα "δωρεάν" μαθήματα συμπεριφοράς που μου δίνετε αγαπητοί κύριοι με τα ταμπελάκια.
Σας υπόσχομαι ότι απο δώ και πέρα θα ακολουθώ πιστά τις συμπεριφορές σας.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
...τροφή για πολύ μεγάλη κουβέντα...
...να σε καλά φίλε, και πάνω από όλα μην απογοητεύεσαι.
...να σε καλά φίλε, και πάνω από όλα μην απογοητεύεσαι.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
Αυτά που περιγράφεις είναι ένα από τα βασικά προβλήματα της πτήσης στην αλάνα Στα οργανωμένα μοντελοδρόμια είναι σαφώς καλύτερα μια και ακολουθούνται αυστηρότεροι κανόνες αλλά και πάλι υπάρχουν κάποια (ευτυχώς λίγα) περιστατικά
Ο σεβασμός για τους υπόλοιπους είναι κάτι που δείχνει το επίπεδο ,τον πολιτισμό μας, την αγωγή μας
Όπου και να πάς θα βρεις τον εξυπνάκια και φιγουρατζή τον ξερόλα και να είσαι σίγουρος πως αυτός ο πονηρίδης θα είναι και ο πρώτος που θα σου την πει αν κάνεις κάτι λάθος με την απειρία σου
Για εμένα ο νεοεισερχόμενος είναι αυτός που πρέπει να έχει όλη την προσοχή και την συμπαράταση μας
Μάθε από τους σωστούς και απόρριψε τους άλλους
Μόνο που αυτό θα πρέπει να το θυμάσαι ακόμη και όταν με το καλό περάσουν τα χρόνια και βρεθείς εσύ στην θέση του παλιού
Όπως λέει και ο Κώστα μην απογοητεύεσαι
Ο σεβασμός για τους υπόλοιπους είναι κάτι που δείχνει το επίπεδο ,τον πολιτισμό μας, την αγωγή μας
Όπου και να πάς θα βρεις τον εξυπνάκια και φιγουρατζή τον ξερόλα και να είσαι σίγουρος πως αυτός ο πονηρίδης θα είναι και ο πρώτος που θα σου την πει αν κάνεις κάτι λάθος με την απειρία σου
Για εμένα ο νεοεισερχόμενος είναι αυτός που πρέπει να έχει όλη την προσοχή και την συμπαράταση μας
Μάθε από τους σωστούς και απόρριψε τους άλλους
Μόνο που αυτό θα πρέπει να το θυμάσαι ακόμη και όταν με το καλό περάσουν τα χρόνια και βρεθείς εσύ στην θέση του παλιού
Όπως λέει και ο Κώστα μην απογοητεύεσαι
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
H "Αλάνα" είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας. Ο "εξυπνάκιας" ο "φιγουρατζής" ο "εγώ τα ξέρω όλα" ο "ζαμαν φου" είναι πρόσωπα που θα συναντήσεις στην αλάνα, στο δρόμο, στη δουλειά σου.
Το πρόβλημά μου δεν είναι το τεράστιο εγώ του "κακού συναδέλφου", αλλά ότι 30 άλλοι "συνάδελφοι" βλέπουν τα "κακώς κείμενα" και αδιαφορούν.
Δεν θέλουν να γίνουν "δυσάρεστοι" δεν θέλουν να "μπλέξουν" και τελικά η κατάσταση είναι και θα συνεχίσει να είναι "μπάχαλο".
Δηλαδή ποιά η διαφορά μας, απο τους αξιαγάπητους πολιτικούς μας, που δεν ενοούν να πάρουν κάποιες δύσκολες αποφάσεις μήπως δυσαρεστήσουν ψηφοφόρους και χάσουν τα "ψηφαλάκια" ?
Σύλλογος τελικά υπάρχει?
Και αν υπάρχει με τι ασχολείται?
Τρία διαφορετικά φόρουμ διαβάζω για τον αερομοντελισμό στην Ελλάδα και το μόνο που είδα είναι φιλότιμες προσπάθειες μεμονομένων ατόμων.
Κι εδώ στο φιλότιμο ορισμένων στηριζόμαστε?
Κρίμα............. απλά κρίμα.......
Το πρόβλημά μου δεν είναι το τεράστιο εγώ του "κακού συναδέλφου", αλλά ότι 30 άλλοι "συνάδελφοι" βλέπουν τα "κακώς κείμενα" και αδιαφορούν.
Δεν θέλουν να γίνουν "δυσάρεστοι" δεν θέλουν να "μπλέξουν" και τελικά η κατάσταση είναι και θα συνεχίσει να είναι "μπάχαλο".
Δηλαδή ποιά η διαφορά μας, απο τους αξιαγάπητους πολιτικούς μας, που δεν ενοούν να πάρουν κάποιες δύσκολες αποφάσεις μήπως δυσαρεστήσουν ψηφοφόρους και χάσουν τα "ψηφαλάκια" ?
Σύλλογος τελικά υπάρχει?
Και αν υπάρχει με τι ασχολείται?
Τρία διαφορετικά φόρουμ διαβάζω για τον αερομοντελισμό στην Ελλάδα και το μόνο που είδα είναι φιλότιμες προσπάθειες μεμονομένων ατόμων.
Κι εδώ στο φιλότιμο ορισμένων στηριζόμαστε?
Κρίμα............. απλά κρίμα.......
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
Συμφωνόντας με τον Αντώνη θα σου πω και εγώ ότι στο χώρο θα βρεις όχι μόνο
στην Ελλαδα αλλά και σε άλλα κράτη ότι πάντοτε θα έχουν ένα ποσοστό "επικίνδυνων"
μοντελιστών.
Δυστυχώς για αυτούς είναι εύκολο να τους διακρίνεις και πίστεψε πιό εύκολο να
απομονωθούν και στο τέλος να πετάνε μόνοι τους αφού όλοι όσοι τους βλέπουν να
έρχονται απλά αρχίζουν να τα "μαζεύουν".
Επίσης θα σου πω ότι τα ταμπελάκια που έχουν μερικοί κρεμασμένα δεν είναι αυτονόητα
και με το "σεβασμό" που θα αποκτήσουν από τους νέους μοντελιστές.
Για να το "κερδίσεις" αυτό θα πρέπει να κοπιάσεις πάρα πολύ όχι μόνο τηρώντας τους
κανόνες ασφαλείας σε ένα μοντελοδρόμιο αλλά βοηθώντας τον "νέο" να "μάθει" γρήγορα αλλά και "αναίμακτα".
Αυτά λοιπόν τα ταμπελάκια που δεν φαίνονται, κερδίζονται μόνο από εσάς τους "νέους"
με το σεβασμό σας και την εμπιστοσύνη που αποκτούν από εσάς για απαντήσεις σε όλα
τα προβλήματα ή απορίες που θα τους ζητήσετε να σας λύσουν και θα τους εμπιστευτήτε
το ανεκτίμητης αξίας "φτηνό φοαμένιο μοντελάκι" σας για να σας "μάθουν" να πετάτε.
Οπως είπες και συ η αλάνα είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας μας που δυστυχώς αλλά
αποδεδηγμένα δεν είναι και η καλύτερη αφού αλλιώς δεν θα βρισκόμασταν στο τόσο
μεγάλο τέλμα στο οποίο βρισκόμαστε αυτή την στιγμή με αποτέλεσμα το σύνολο της
Ελληνικής κοινωνίας μας να υποφέρει τα δεινά εξαιτίας κάποιον αετονύχηδων.
Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι αυτοί οι απλοί κανόνες ασφαλείας θα πρέπει να
τηρούνται ότι και να δεις από σένα γιατί το σίγουρο είναι ότι αυτοί που δεν τους τηρούν,
έμπειροι ή μη κάποια στιγμή θα το πληρώσουν ακριβά και θα βρεθούν σε θέση που θα
θέλουν να "εξαφανιστούν" από την ντροπή τους και τον περίγελο που θα γίνουν από
τους υπόλοιπους "έξυπνους".
Ο πραγματικά "σοβαρός" και "έμπειρος" με μη διακρινόμενα ταμπελάκια είναι αυτός που
θα σιωπήσει, δεν θα κοροϊδέψει αλλά θα μπει σε σκέψεις στο γιατί πραγματικά "έγινε"
για να μην το κάνει ο ίδιος και θα το "περάσει" στους νεότερους σαν εμπειρία.
Με Εκτίμηση
Μάριος Παπαδόπουλος
στην Ελλαδα αλλά και σε άλλα κράτη ότι πάντοτε θα έχουν ένα ποσοστό "επικίνδυνων"
μοντελιστών.
Δυστυχώς για αυτούς είναι εύκολο να τους διακρίνεις και πίστεψε πιό εύκολο να
απομονωθούν και στο τέλος να πετάνε μόνοι τους αφού όλοι όσοι τους βλέπουν να
έρχονται απλά αρχίζουν να τα "μαζεύουν".
Επίσης θα σου πω ότι τα ταμπελάκια που έχουν μερικοί κρεμασμένα δεν είναι αυτονόητα
και με το "σεβασμό" που θα αποκτήσουν από τους νέους μοντελιστές.
Για να το "κερδίσεις" αυτό θα πρέπει να κοπιάσεις πάρα πολύ όχι μόνο τηρώντας τους
κανόνες ασφαλείας σε ένα μοντελοδρόμιο αλλά βοηθώντας τον "νέο" να "μάθει" γρήγορα αλλά και "αναίμακτα".
Αυτά λοιπόν τα ταμπελάκια που δεν φαίνονται, κερδίζονται μόνο από εσάς τους "νέους"
με το σεβασμό σας και την εμπιστοσύνη που αποκτούν από εσάς για απαντήσεις σε όλα
τα προβλήματα ή απορίες που θα τους ζητήσετε να σας λύσουν και θα τους εμπιστευτήτε
το ανεκτίμητης αξίας "φτηνό φοαμένιο μοντελάκι" σας για να σας "μάθουν" να πετάτε.
Οπως είπες και συ η αλάνα είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας μας που δυστυχώς αλλά
αποδεδηγμένα δεν είναι και η καλύτερη αφού αλλιώς δεν θα βρισκόμασταν στο τόσο
μεγάλο τέλμα στο οποίο βρισκόμαστε αυτή την στιγμή με αποτέλεσμα το σύνολο της
Ελληνικής κοινωνίας μας να υποφέρει τα δεινά εξαιτίας κάποιον αετονύχηδων.
Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι αυτοί οι απλοί κανόνες ασφαλείας θα πρέπει να
τηρούνται ότι και να δεις από σένα γιατί το σίγουρο είναι ότι αυτοί που δεν τους τηρούν,
έμπειροι ή μη κάποια στιγμή θα το πληρώσουν ακριβά και θα βρεθούν σε θέση που θα
θέλουν να "εξαφανιστούν" από την ντροπή τους και τον περίγελο που θα γίνουν από
τους υπόλοιπους "έξυπνους".
Ο πραγματικά "σοβαρός" και "έμπειρος" με μη διακρινόμενα ταμπελάκια είναι αυτός που
θα σιωπήσει, δεν θα κοροϊδέψει αλλά θα μπει σε σκέψεις στο γιατί πραγματικά "έγινε"
για να μην το κάνει ο ίδιος και θα το "περάσει" στους νεότερους σαν εμπειρία.
Με Εκτίμηση
Μάριος Παπαδόπουλος
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
δεν καταλαβα γιατι γκρινιαζεις φιλε?
αφου σε λιγο καιρο θα τα κανεις και εσυ αυτα!!!
συγνωμη κι ολας.+(*)
αφου σε λιγο καιρο θα τα κανεις και εσυ αυτα!!!
συγνωμη κι ολας.+(*)
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
Φιλαράκι με όλη την εκτίμηση που έχω σε όλους σας δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Σαν νεώτερος κάποιος μοντελιστής για να κάνει το χόμπυ μας καλύτερο και περισσότερο
για να διεκδικήσει κάτι καλύτερο θα πρέπει να γίνει καλύτερος από εμάς όλους και όχι
"στάσιμος" ή χειρότερος από εμάς.
Η εξέλιξη σε οποιαδήποτε χώρο γίνετε βάζωντας ο καθένας ένα λιθαράκι σε αυτό που
ασχολούμαστε για να έχουν οι νεώτεροι την ευτυχία της εξέλιξης.
Σαν νεώτερος κάποιος μοντελιστής για να κάνει το χόμπυ μας καλύτερο και περισσότερο
για να διεκδικήσει κάτι καλύτερο θα πρέπει να γίνει καλύτερος από εμάς όλους και όχι
"στάσιμος" ή χειρότερος από εμάς.
Η εξέλιξη σε οποιαδήποτε χώρο γίνετε βάζωντας ο καθένας ένα λιθαράκι σε αυτό που
ασχολούμαστε για να έχουν οι νεώτεροι την ευτυχία της εξέλιξης.
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Φιλαράκι με όλη την εκτίμηση που έχω σε όλους σας δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Σαν νεώτερος κάποιος μοντελιστής για να κάνει το χόμπυ μας καλύτερο και περισσότερο
για να διεκδικήσει κάτι καλύτερο θα πρέπει να γίνει καλύτερος από εμάς όλους και όχι
"στάσιμος" ή χειρότερος από εμάς.
Η εξέλιξη σε οποιαδήποτε χώρο γίνετε βάζωντας ο καθένας ένα λιθαράκι σε αυτό που
ασχολούμαστε για να έχουν οι νεώτεροι την ευτυχία της εξέλιξης.
συμφωνω απολυτα μαζι σου, αλλα, πρακτικα ειμαστε ολοι, οτι να ναι!
+(*)
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
Σε αυτό θα συμφωνήσω +1 μαζί σου όσο και αν μας πονάει εμάς τους παλιότερους.
Εχω 28 χρόνια στο χόμπυ και μην νομίζει κανένας ότι και εγώ δεν έχω κάνει πράγματα
στα οποία δεν είμαι υπερήφανος ότι έκανα ή κάνω.
Απλά πρέπει να κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας και να μην νομίζουμε ότι είμαστε
αλλάθητοι όσα χρόνια εμπειρίας και αν έχουμε.
Η εμπειρία μου, μου έχει αποδείξει ότι ακόμα και ένας που δεν έχει μεγάλη εμπειρία
μπορεί να καταπλήξει και να σε ξεπεράσει ή να σου δώσει λύσεις εκεί που νομίζεις ότι
τα έχεις δοκιμάσει όλα.
Πολλές φορές έχει επίσης αποδειχτεί ότι τα χειρότερα ατυχήματα έγιναν από την
υπερεμπιστοσύνη του εαυτού μας!!!!!!!!!!
Παλιά ο χειριστής ο "καλός" θεωρούταν αυτός που ήταν απόλυτος και έπερνε αποφάσεις
μόνος του χωρίς να λαμβάνει πληροφορίες ή να αξιοποιεί και τις γνώμες των άλλων
ενώ στην εποχή μας αυτό έχει αλλάξει και ο "καλός" πιλότος είναι αυτός που ενεργεί
και αξιοποιεί όλες τις πληροφορίες των συναδέλφων του.
Για να σου δώσω παράδειγμα με το επάγγελμα που κάνω (Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού)
παλιά ήταν ντροπή να φωνάξεις (οι καθηγητές μας ήταν απόλυτοι σε αυτό το θέμα)
ένα βαπόρι που είχε πορεία σύγκρουσης με σένα μέσω
VHF ch16 και απλά έπρεπε να ακολουθήσεις τους Διεθνής Κανονισμούς Αποφυγής Σύγκρουσης Δ.Κ.Α.Σ. χωρίς να λαμβάνεις πληροφορίες στις ιδιαιτερότητες εκείνης της
στιγμής ή τα προβλήματα που είχε το άλλο βαπόρι.
Παλιά λοιπόν που και η κίνηση ήταν λιγότερη και οι χωριτικότητες των πλοίων ήταν
υποδεκαπλάσιες το σκεπτικό ήταν "....με έχει από τα δεξιά άρα πρέπει να γυρίσει.." ή
"....με προσπερνάει άρα πρέπει να με φυλλάξει...." πράγμα που στην πραγματικότητα
οδήγησε σε καταστροφικά ατυχήματα με απώλεια αμέτρητων ζωών, ρύπανση και καταστροφή πανίδας και χλωρίδας αφού η υπερηφάνεια τους "δεν έπεφτε" για να συνεννοηθούν και να βρουν μιά λύση όλοι μαζί και να καταννοήσουν ο ένας τον άλλο και δυστυχώς η παντελή έλειψη γνώσης της Αγγλικής διεθνούς δυστυχώς γλώσσας ή μηδαμινή!!!!
Το Δ.Κ.Α.Σ. βέβαια λέει ότι εφόσον ο φυλασσόμενος βλέπει ότι επέρχετε ατύχημα από
τον φυλλάτον θα πρέπει να κάνει οτιδήποτε για να το αποφύγη (άρα να αλλάξει πορεία
ή ταχύτητα ή και να διατηρήσει την πορεία του και την ταχύτητα του για να μην μπερδευτεί ο άλλος!!!!!!!!!!!!!!!!! σε απόσταη ασφαλείας!!!!!!!!).
Εδώ όμως οπως καταλαβαίνεις είναι και το διάτρητο του Δ.Κ.Α.Σ.!!!!!!!!!!!!!!!!
που έχει αναγκάσει πάρα πολλούς να κάνουν το μοιραίο λάθος του λεγόμενου
Chicken Ride (Ποιός είναι "κότα" και θα γυρίσει πιό γρήγορα από τον άλλο) με αποτέλεσμα αυτή την στιγμή ο Ναυτικός να έιναι το κόκκινο πανί ανά τον κόσμο και
οι νομοθεσίες να γίνονται ακόμα πιό δυσνόητες σαν σπαζοκεφαλιά.
Το 1998 λοιπόν έγινε η αλλαγή και πλέον όλα τα πλοία έχουν ένα σύστημα που
εδώ και πολλά χρόνια διαθέταν τα αεροπλάνα!!!!!!!!!
Τo AIS (Automatic Indentification System) που όχι μόνο σου δείχνει το πλοίο σε μια
οθόνη που είναι σαν Ραντάρ, στο δείχνει στο ίδιο το Ραντάρ αλλά και σου εμφανίζει
και το όνομα του πλοίου τα διεθνής χαρακτηριστικά του, την ταχύτητα του, την πορεία
του, το βύθισμα του, την χωριτικότητα του, πόσα άτομα είναι απάνω, το στίγμα του κ.τ.λ.) ώστε με ευκολία να τον φωνάξεις μέσω του VHF αλλά και να του στείλεις μέσω
αυτού μέχρι και SMS ώστε να μην υπάρξουν παραννοήσεις.
Βέβαια, ατυχήματα θα γίνονται και θα γίνονται πάντα όσο και αν ο άνθρωπος προσπαθεί
να βρει λύσεις και πίστεψε είναι αναπόφευκτο, το μόνο που μπορείς να μειώσεις είναι οι
πιθανότητες.
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDIQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DyjOIRYSawgA&ei=vLVqUY-hB8GkPcCVgOAE&usg=AFQjCNGWEmvr5QXqIhSzB2ELtQuE2vYVjg&sig2=YPJf6swlUI2KMq_SdYo7ng&bvm=bv.45175338,d.ZWU
https://www.youtube.com/watch?v=QILiRR3IxXg
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&ved=0CGMQtwIwBw&url=http%3A%2F%2Fwww.liveleak.com%2Fview%3Fi%3D5e2_1333668975&ei=rrdqUb3CHofvOoHHgJgG&usg=AFQjCNHF2hOO1XB9928p789joIr2-OWWqQ&sig2=JjGTtNNmcTsQpsr_xwJy-g&bvm=bv.45175338,d.ZWU
Δες τα Βίντεο και θα καταλάβεις!!!!!!
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGxbY4xHPPeePqW9jrBaqHRV4TUUUoVzg0tv_ZTiPzkolzn8yX
http://www.youtube.com/watch?v=HsWe_hN8Ew4
Εχω 28 χρόνια στο χόμπυ και μην νομίζει κανένας ότι και εγώ δεν έχω κάνει πράγματα
στα οποία δεν είμαι υπερήφανος ότι έκανα ή κάνω.
Απλά πρέπει να κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας και να μην νομίζουμε ότι είμαστε
αλλάθητοι όσα χρόνια εμπειρίας και αν έχουμε.
Η εμπειρία μου, μου έχει αποδείξει ότι ακόμα και ένας που δεν έχει μεγάλη εμπειρία
μπορεί να καταπλήξει και να σε ξεπεράσει ή να σου δώσει λύσεις εκεί που νομίζεις ότι
τα έχεις δοκιμάσει όλα.
Πολλές φορές έχει επίσης αποδειχτεί ότι τα χειρότερα ατυχήματα έγιναν από την
υπερεμπιστοσύνη του εαυτού μας!!!!!!!!!!
Παλιά ο χειριστής ο "καλός" θεωρούταν αυτός που ήταν απόλυτος και έπερνε αποφάσεις
μόνος του χωρίς να λαμβάνει πληροφορίες ή να αξιοποιεί και τις γνώμες των άλλων
ενώ στην εποχή μας αυτό έχει αλλάξει και ο "καλός" πιλότος είναι αυτός που ενεργεί
και αξιοποιεί όλες τις πληροφορίες των συναδέλφων του.
Για να σου δώσω παράδειγμα με το επάγγελμα που κάνω (Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού)
παλιά ήταν ντροπή να φωνάξεις (οι καθηγητές μας ήταν απόλυτοι σε αυτό το θέμα)
ένα βαπόρι που είχε πορεία σύγκρουσης με σένα μέσω
VHF ch16 και απλά έπρεπε να ακολουθήσεις τους Διεθνής Κανονισμούς Αποφυγής Σύγκρουσης Δ.Κ.Α.Σ. χωρίς να λαμβάνεις πληροφορίες στις ιδιαιτερότητες εκείνης της
στιγμής ή τα προβλήματα που είχε το άλλο βαπόρι.
Παλιά λοιπόν που και η κίνηση ήταν λιγότερη και οι χωριτικότητες των πλοίων ήταν
υποδεκαπλάσιες το σκεπτικό ήταν "....με έχει από τα δεξιά άρα πρέπει να γυρίσει.." ή
"....με προσπερνάει άρα πρέπει να με φυλλάξει...." πράγμα που στην πραγματικότητα
οδήγησε σε καταστροφικά ατυχήματα με απώλεια αμέτρητων ζωών, ρύπανση και καταστροφή πανίδας και χλωρίδας αφού η υπερηφάνεια τους "δεν έπεφτε" για να συνεννοηθούν και να βρουν μιά λύση όλοι μαζί και να καταννοήσουν ο ένας τον άλλο και δυστυχώς η παντελή έλειψη γνώσης της Αγγλικής διεθνούς δυστυχώς γλώσσας ή μηδαμινή!!!!
Το Δ.Κ.Α.Σ. βέβαια λέει ότι εφόσον ο φυλασσόμενος βλέπει ότι επέρχετε ατύχημα από
τον φυλλάτον θα πρέπει να κάνει οτιδήποτε για να το αποφύγη (άρα να αλλάξει πορεία
ή ταχύτητα ή και να διατηρήσει την πορεία του και την ταχύτητα του για να μην μπερδευτεί ο άλλος!!!!!!!!!!!!!!!!! σε απόσταη ασφαλείας!!!!!!!!).
Εδώ όμως οπως καταλαβαίνεις είναι και το διάτρητο του Δ.Κ.Α.Σ.!!!!!!!!!!!!!!!!
που έχει αναγκάσει πάρα πολλούς να κάνουν το μοιραίο λάθος του λεγόμενου
Chicken Ride (Ποιός είναι "κότα" και θα γυρίσει πιό γρήγορα από τον άλλο) με αποτέλεσμα αυτή την στιγμή ο Ναυτικός να έιναι το κόκκινο πανί ανά τον κόσμο και
οι νομοθεσίες να γίνονται ακόμα πιό δυσνόητες σαν σπαζοκεφαλιά.
Το 1998 λοιπόν έγινε η αλλαγή και πλέον όλα τα πλοία έχουν ένα σύστημα που
εδώ και πολλά χρόνια διαθέταν τα αεροπλάνα!!!!!!!!!
Τo AIS (Automatic Indentification System) που όχι μόνο σου δείχνει το πλοίο σε μια
οθόνη που είναι σαν Ραντάρ, στο δείχνει στο ίδιο το Ραντάρ αλλά και σου εμφανίζει
και το όνομα του πλοίου τα διεθνής χαρακτηριστικά του, την ταχύτητα του, την πορεία
του, το βύθισμα του, την χωριτικότητα του, πόσα άτομα είναι απάνω, το στίγμα του κ.τ.λ.) ώστε με ευκολία να τον φωνάξεις μέσω του VHF αλλά και να του στείλεις μέσω
αυτού μέχρι και SMS ώστε να μην υπάρξουν παραννοήσεις.
Βέβαια, ατυχήματα θα γίνονται και θα γίνονται πάντα όσο και αν ο άνθρωπος προσπαθεί
να βρει λύσεις και πίστεψε είναι αναπόφευκτο, το μόνο που μπορείς να μειώσεις είναι οι
πιθανότητες.
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDIQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DyjOIRYSawgA&ei=vLVqUY-hB8GkPcCVgOAE&usg=AFQjCNGWEmvr5QXqIhSzB2ELtQuE2vYVjg&sig2=YPJf6swlUI2KMq_SdYo7ng&bvm=bv.45175338,d.ZWU
https://www.youtube.com/watch?v=QILiRR3IxXg
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&ved=0CGMQtwIwBw&url=http%3A%2F%2Fwww.liveleak.com%2Fview%3Fi%3D5e2_1333668975&ei=rrdqUb3CHofvOoHHgJgG&usg=AFQjCNHF2hOO1XB9928p789joIr2-OWWqQ&sig2=JjGTtNNmcTsQpsr_xwJy-g&bvm=bv.45175338,d.ZWU
Δες τα Βίντεο και θα καταλάβεις!!!!!!
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGxbY4xHPPeePqW9jrBaqHRV4TUUUoVzg0tv_ZTiPzkolzn8yX
http://www.youtube.com/watch?v=HsWe_hN8Ew4
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
H κουβέντα εχει ξεφύγει λίγο.
Ο aliios προφανώς κάνει τα πρώτα του βήματα, όπως τα κάναμε ολοι μας...
σε μια ΑΛΑΝΑ. Με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δυστυχώς και εσυ aliios διάλεξες τον λανθασμένο τρόπο, και σου φαίνεται και περίεργο το πώς συμπεριφέρομαστε!!! Μα ουτε κανόνες υπάρχουν σε μια αλανα, ουτε ευθήνες, ουτε δινει κανεις λόγο σε κανεναν. Οπότε όπως σωστά ειπες ειναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας.
Τι σου κάνει εντύπωση???
Πήγες ποτέ σε κανενα οργανομένο μοντελοδρόμιο? Μεσα στην αττική και γυρω από αυτή, υπάρχουν αρκετοι οργανωμένοι χωροι που μπορούν να σε φιλοξενίσουν, και να πετάξεις με ασφάλεια. Δές και αυτή την πλευρά του μοντελισμου και μετα ξανακουβεντιάζουμε για σεβασμό κλπ.
Ο aliios προφανώς κάνει τα πρώτα του βήματα, όπως τα κάναμε ολοι μας...
σε μια ΑΛΑΝΑ. Με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δυστυχώς και εσυ aliios διάλεξες τον λανθασμένο τρόπο, και σου φαίνεται και περίεργο το πώς συμπεριφέρομαστε!!! Μα ουτε κανόνες υπάρχουν σε μια αλανα, ουτε ευθήνες, ουτε δινει κανεις λόγο σε κανεναν. Οπότε όπως σωστά ειπες ειναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας.
Τι σου κάνει εντύπωση???
Πήγες ποτέ σε κανενα οργανομένο μοντελοδρόμιο? Μεσα στην αττική και γυρω από αυτή, υπάρχουν αρκετοι οργανωμένοι χωροι που μπορούν να σε φιλοξενίσουν, και να πετάξεις με ασφάλεια. Δές και αυτή την πλευρά του μοντελισμου και μετα ξανακουβεντιάζουμε για σεβασμό κλπ.
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
aliios έγραψε: ↑H "Αλάνα" είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας.
Αυτό από μόνο του δίνει τις απαντήσεις.
Η Αλάνα είναι είναι δημόσιος χώρος άρα μέρος τις κοινωνίας και όποιοι κανόνες υπάρχουν.
Σε όλες τι χώρες έτσι είναι. Σε κάποιες, λόγω μεγαλύτερης ευαισθησίας προς τους άλλους, τα πράγματα καλύτερα, σε άλλες όχι και τόσο.
Στην αλάνα δεν είναι δυνατό κάποιος να απαιτήσεις να εφαρμόζονται κανόνες που δεν είναι αυτονόητοι στην υπόλοιπη κοινωνία.
Όπως είπε και ο Moggolos πιο πάνω, μόνο σε οργανωμένα μοντελοδρόμια υπάρχουν οι ανάλογοι κανόνες και υπάρχει κάποιο όργανο να εξασφαλίσει την εφαρμογή τους. Γι' αυτό αρκετοί από μας πάμε σε αυτά, έστω και αν περιστασιακά μπορούμε να πετάξουμε σε μια αλάνα.
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
aliios έγραψε: ↑
Βλέπωντας όμως "συναδέλφους" με scale μοντέλα να γράφουν στα παλιά τους υποδήματα κάθε κανόνα πτήσης κάνοντας το "κομμάτι" τους αδιαφορώντας αν θα γίνουν αιτία για κάποιο ατύχημα, συγνώμη αλλά νοιώθω τουλάχιστον ηλίθιος. Ειδικά όταν αυτοί οι "συνάδελφοι" φοράνε και το ταμπελάκι του συλλόγου ερασιτεχνών αερομοντελιστών.
Αγαπητέ aliios
Νομίζω οτι κατανοώ το πρόβλημα σου σε όποια αλάνα στην οποία πετάς. Επειδή όμως υπάρχουν και άλλοι μοντελιστές (με ταμπελάκια συλλόγου) θα ήθελα για την αποφυγήν όποιας παρεξήγησης να κατονομάσεις την ΑΛΑΝΑ και τον ΣΥΛΛΟΓΟ. Και αυτό το ζητώ επειδή σε πολλούς συλλόγους γίνεται πολύ καλή δουλειά, τόσο στον τομέα της ασφάλειας πτήσεων, όσο και στην άρτια εκπαίδευση των νέων χειριστών.
Θα παρακαλούσα λοιπόν, αφού υπάρχει αναφορά σε κάποιο σύλλογο, η αναφορά να είναι πλήρης και να μην αφήνει "αιωρούμενους" συνειρμους περί συλλόγων γενικά, διότι αυτό είναι κρίμα για τους υπόλοιπους που κάνουν δουλειά για την οποίαν παραπονιέσαι οτι δεν γίνεται εκεί που πετάς.
Καλές και ασφαλείς πτήσεις
Τρύφων Κούστας
Πρόεδρος Δ.Σ. ΠΕΤΜΕ
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
«αλάνα»
είναι τούρκικης προέλευσης και -στα ελληνικά- σημαίνει ανοιχτό χώρο, κυρίως σε πόλεις, που χρησιμοποιείται για παιγνίδι απ' τα παιδιά και... διάφορες δραστηριότητες από τους μεγαλύτερους! Η αλάνα είναι συνδυασμένη με την αίσθηση ελευθερίας, την απουσία περιορισμών και αυτό ουσιαστικά προσδιορίζει και το επίθετο «αλανιάρης» σε κάθε χρήση του...
Νομίζω οτι αυτό τα λέει όλα
ΥΓ Η δική μου άποψη είναι οτι η αλανιάρα τσιπούρα είναι ποιο νόστιμη απο την μαντρωμένη:p
Καλοί οι σύλλογοι αλλά αυτά τα προεδριλίκια και τα ταμπελάκια τους τρώνε στην Ελλάδα
είναι τούρκικης προέλευσης και -στα ελληνικά- σημαίνει ανοιχτό χώρο, κυρίως σε πόλεις, που χρησιμοποιείται για παιγνίδι απ' τα παιδιά και... διάφορες δραστηριότητες από τους μεγαλύτερους! Η αλάνα είναι συνδυασμένη με την αίσθηση ελευθερίας, την απουσία περιορισμών και αυτό ουσιαστικά προσδιορίζει και το επίθετο «αλανιάρης» σε κάθε χρήση του...
Νομίζω οτι αυτό τα λέει όλα
ΥΓ Η δική μου άποψη είναι οτι η αλανιάρα τσιπούρα είναι ποιο νόστιμη απο την μαντρωμένη:p
Καλοί οι σύλλογοι αλλά αυτά τα προεδριλίκια και τα ταμπελάκια τους τρώνε στην Ελλάδα
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
sav.in έγραψε: ↑«αλάνα»
είναι τούρκικης προέλευσης και -στα ελληνικά- σημαίνει ανοιχτό χώρο, κυρίως σε πόλεις, που χρησιμοποιείται για παιγνίδι απ' τα παιδιά και... διάφορες δραστηριότητες από τους μεγαλύτερους! Η αλάνα είναι συνδυασμένη με την αίσθηση ελευθερίας, την απουσία περιορισμών και αυτό ουσιαστικά προσδιορίζει και το επίθετο «αλανιάρης» σε κάθε χρήση του...
Νομίζω οτι αυτό τα λέει όλα
ΥΓ Η δική μου άποψη είναι οτι η αλανιάρα τσιπούρα είναι ποιο νόστιμη απο την μαντρωμένη:p
Καλοί οι σύλλογοι αλλά αυτά τα προεδριλίκια και τα ταμπελάκια τους τρώνε στην Ελλάδα
Με τέτοιες ιδέες και απόψεις τελικά είναι πολύ φυσιολογικό να επικρατούν και τέτοιες ανάλογες συνθήκες πτήσης στους "ελεύθερους" χώρους - αλάνες!
Απάντηση: Με τα μάτια του αρχάριου
Σας ευχαριστώ κατ' αρχήν για τις υποδείξεις σας. Δέχομαι ότι σαν αρχάριος μπορεί να έχω υποπέσει σε λάθη κυρίως λόγω άγνοιας.
Σας ζητώ συγνώμη αν οι απόψεις μου προσέβαλλαν ή θα προσβάλλουν μερικούς εξ' ημών. Σίγουρα δεν γίνεται επι τούτου.
Φυσικά και δεν μπορώ να γνωρίζω τι είναι "σωστό" και τι όχι, οι γνώσεις και η εμπειρία μου στο χώρο δεν μου το επιτρέπουν. Αλλά προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την απλή λογική που σύμφωνα με τους κανόνες οποιουδήποτε κοινωνικού συνόλου ΠΡΕΠΕΙ να ισχύουν είτε σε οργανωμένα μοντελοδρόμια είτε σε αλλάνες.
Βασικός κανόνας και αρχή μου είναι ότι η ελευθερία σου να κάνεις ότι θέλεις σταματά εκεί που αρχίζεις και καταπατάς την ελευθερία του άλλου, αλλά ξέρω ........ψιλά γράμματα σε μια κοινωνία που μάλλον έχει μπερδέψει τον όρο ελευθερία με τον όρο ασυδοσία.
Αυτό που με ενοχλεί δε περισσότερο είναι όχι ο "κακός συνάδελφος" αερομοντελιστής που στο κάτω κάτω αποτελεί και την μειοψηφία, αλλά η μη συμμετοχή της πλειοψηφίας των εμπείρων "συναδέλφων" στη διόρθωση των κακώς κειμένων.
Στη συγκεκριμένη "αλάνα" την συγκεκριμένη μέρα υπήρχαν πάνω απο 30 "συνάδελφοι" και αρκετοι εξ αυτών με αρκετά χρόνια εμπειρίας στην "πλάτη" τους. Κι όμως κανείς δεν ασχολήθηκε.
Κατανοώ ότι προφανώς και θα είχαν λόγους να μην ασχοληθούν, αλλά με αυτό τον τρόπο θα επικρατήσουν καταστάσεις και φαινόμενα "νοσηρά".
Όταν οι έχοντες γνώσεις και εμπειρία δεν συμμετάσχουν και αδιαφορούν, μένει άπλετος χώρος στους "αδαείς" και στους "κακόβουλους".
Η παραπάνω αρχή βέβαια δεν ισχύει μόνο για το χώρο μας αλλά για κάθε έκφανση της ζωής μας και της οργάνωσης της κοινωνίας μας.
* Το συγκεκριμένο συμβάν που έγινε αφορμή να σας κουράσω με τις "περίεργες" σκέψεις μου και τις "παράλογες" απαιτήσεις μου, έλαβε χώρα στην αλάνα του Ελληνικού και το ταμπελάκι ανήκε σε "συνάδελφο" που είναι μέλος του ομόνυμου (εξαφανισμένου?) συλλόγου.
Ελευθέριος Ρηγάτος
Σας ζητώ συγνώμη αν οι απόψεις μου προσέβαλλαν ή θα προσβάλλουν μερικούς εξ' ημών. Σίγουρα δεν γίνεται επι τούτου.
Φυσικά και δεν μπορώ να γνωρίζω τι είναι "σωστό" και τι όχι, οι γνώσεις και η εμπειρία μου στο χώρο δεν μου το επιτρέπουν. Αλλά προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την απλή λογική που σύμφωνα με τους κανόνες οποιουδήποτε κοινωνικού συνόλου ΠΡΕΠΕΙ να ισχύουν είτε σε οργανωμένα μοντελοδρόμια είτε σε αλλάνες.
Βασικός κανόνας και αρχή μου είναι ότι η ελευθερία σου να κάνεις ότι θέλεις σταματά εκεί που αρχίζεις και καταπατάς την ελευθερία του άλλου, αλλά ξέρω ........ψιλά γράμματα σε μια κοινωνία που μάλλον έχει μπερδέψει τον όρο ελευθερία με τον όρο ασυδοσία.
Αυτό που με ενοχλεί δε περισσότερο είναι όχι ο "κακός συνάδελφος" αερομοντελιστής που στο κάτω κάτω αποτελεί και την μειοψηφία, αλλά η μη συμμετοχή της πλειοψηφίας των εμπείρων "συναδέλφων" στη διόρθωση των κακώς κειμένων.
Στη συγκεκριμένη "αλάνα" την συγκεκριμένη μέρα υπήρχαν πάνω απο 30 "συνάδελφοι" και αρκετοι εξ αυτών με αρκετά χρόνια εμπειρίας στην "πλάτη" τους. Κι όμως κανείς δεν ασχολήθηκε.
Κατανοώ ότι προφανώς και θα είχαν λόγους να μην ασχοληθούν, αλλά με αυτό τον τρόπο θα επικρατήσουν καταστάσεις και φαινόμενα "νοσηρά".
Όταν οι έχοντες γνώσεις και εμπειρία δεν συμμετάσχουν και αδιαφορούν, μένει άπλετος χώρος στους "αδαείς" και στους "κακόβουλους".
Η παραπάνω αρχή βέβαια δεν ισχύει μόνο για το χώρο μας αλλά για κάθε έκφανση της ζωής μας και της οργάνωσης της κοινωνίας μας.
* Το συγκεκριμένο συμβάν που έγινε αφορμή να σας κουράσω με τις "περίεργες" σκέψεις μου και τις "παράλογες" απαιτήσεις μου, έλαβε χώρα στην αλάνα του Ελληνικού και το ταμπελάκι ανήκε σε "συνάδελφο" που είναι μέλος του ομόνυμου (εξαφανισμένου?) συλλόγου.
Ελευθέριος Ρηγάτος