σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1720
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash έγινε 29/4/2013.
λέγεται για μετατόπιση φορτίου προς την ουρα κατά την απογείωση

http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518







.
xristos
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Δευ Ιαν 18, 2010 10:16 pm

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από xristos »

για λιγο νομισα οτι ηταν αερομοντελο....
παντως νομιζω οτι τετοια συμβαινουν οταν φορτωνονται λανθασμενα τα αεροπλανα χωρις να το ξερουν οι χειριστες
takis giann
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Δευ Δεκ 06, 2010 12:27 pm

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από takis giann »

Στολλαρε?η κατι αλλο?στεναχωρηθηκα που τα δα :(
3Blade
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 07, 2009 10:16 pm

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από 3Blade »

Ναι στολαρε. ειχε πολυ μεγαλη γωνια ανοδου μεχρι που του τελειωσε η ταχυτητα...
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από King Kostas »

κάτι πήγε πολύ στραβά....
Άγγελος Σκουρλής
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 6:46 pm

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από Άγγελος Σκουρλής »

ΦΩΣ ΣΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)
Μετατόπιση φορτίου προκάλεσε την πτώση του 747
05/02/2013 - 17:06


Μετατόπιση φορτίου φαίνεται να είναι η πιο πιθανή αιτία του θανατηφόρου δυστυχήματος του Boeing 747-400 (N949CA) της National Air Cargo που συνετρίβη κατά την απογείωσή του από την αεροπορική βάση Bagram στο Αφγανιστάν.

Σε βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο απεικονίζεται το τι πιθανώς συνέβη μετά την βίαιη μετατόπιση φορτίου αμέσως μετά την απογείωση, γεγονός που προκάλεσε αιφνίδια άνοδο του ρύγχους με συνεπακόλουθη απώλεια ταχύτητας με συνέπεια την πρόκληση απώλειας στήριξης στη ροή αέρα στους κινητήρες (engine stall) και στις πτέρυγες.

Σε αυτές της συνθήκες το αεροσκάφος ήταν καταδικασμένο χωρίς κανένα περιθώριο αντίδρασης για το πλήρωμα αφού κυριολεκτικά το 747 έπεσε σαν πέτρα από τον ουρανό.

Το μοιραίο αεροπλάνο σύμφωνα με πληροφορίες μετέφερε επτά ελαφρά «στρατιωτικά οχήματα και άλλο υλικό» όταν στην απογείωσή του από τον διάδρομο «03» στις 15:30L (11:00Z) κατέπεσε καταλήγοντας εντός της περιμέτρου της βάσης.

Προορισμός ήταν το αεροδρόμιο Al Maktoum στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Όπως είναι γνωστό, στο περιστατικό έχασαν την ζωή τους τα 7 μέλη του πληρώματος, 4 χειριστές, 2 μηχανικοί και ένας load master.

Πηγή : http://www.defencenet.gr


Video

http://www.liveleak.com/view?i=e1b_1367334683
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από orck »

Άγγελος Σκουρλής έγραψε: ...γεγονός που προκάλεσε αιφνίδια άνοδο του ρύγχους με συνεπακόλουθη απώλεια ταχύτητας με συνέπεια την πρόκληση απώλειας στήριξης στη ροή αέρα στους κινητήρες (engine stall) και στις πτέρυγες.


Να το συζητησουμε λιγο αυτο; Κατανοητο οτι το φορτιο μετακινηθηκε, μαλλον προς τα πισω. Το αεροπλανο σηκωσε το ρυγχος του, μειωθηκε η ταχυτητα που το φτερο ταξιδευε στον αερα και ειχαμε απωλεια στηριξης φτερου. Τι σημαινει απωλεια στηριξης στους κινητηρες;

ΥΓ Τα αεροπλανα πετανε με τα φτερα και οχι με τον κινητηρα, ο κινητηρας με την αυξημενη ταχυτητα δημιουργει πλεονασμο ανωσης και ετσι μπορει να απογειωνεται και να κερδιζει υψος.
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από King Kostas »

orck έγραψε:

Τι σημαινει απωλεια στηριξης στους κινητηρες;



Τέτοιος όρος δεν υφίσταται, και προφανώς γράφτηκε εκ περιτροπής. Αυτό που σίγουρα υπάρχει βέβαια είναι το Compressor stall
.

Βέβαια και αυτό που γράφτηκε δεν είναι στην ουσία λάθος, διότι ο συμπιεστής του αεροστροβίλου αποτελείται από διαδοχικούς δίσκους με πτερύγια τα οποία λόγο της περιστροφής τους καλούνται να διαχειριστούν μια διανυσματική ροή εισερχόμενου αέρα που έχει μια ταχύτητα "χ" και παράλληλα την γωνιακή τους ταχύτητα "ψ". Σε αυτό το σημείο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα πτερύγια είναι και αυτά αεροτομές....

Ως εκ τούτου, όταν το αεροσκάφος αποκτά μεγάλες γωνίες προσβολής, ο αέρας που εισέρχεται στον κινητήρα διαταράσσεται. Η μη ομαλή ροή αέρα μέσα στον συμπιεστή έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργεί μεγάλες αυξομοιώσεις της πίεσης στα διάφορα στάδια του συμπιεστή. Η αυξομείωση στην πίεση οφείλεται κυρίως στο ότι ο αέρας χτυπά τα πτερύγια με τέτοια γωνία, "angle of attack" που κάποιες φορές ξεπερνά την "max angle of attack" ή "critical angle of attack" που μπορούν να διαχειριστούν, οπότε και υπάρχει το ενδεχόμενο είτε να πάθει κάποια υστέρηση ο κινητήρας είτε και να σβήσει...σε πρώτη φάση πάντως αυτό που νιώθεις όταν είσαι μέσα στο α/φος είναι κλυδωνισμοί...

Γενικότερα όμως οι σύγχρονοι αεροστρόβιλοι δεν επηρεάζονται τόσο πολύ από την γωνία προσβολής των φτερών του α/φους εκτός και αν μιλάμε για μεγάλες γωνίες . Οι σύγχρονοι αεροκινητήρες έχουν την δυνατότητα να μεταβάλουν την γωνία προσβολής των πτερυγίων σε ένα ή και σε περισσότερα στάδια του συμπιεστή για να μπορούν να πετυχαίνουν το βέλτιστο της απόδοσης της ροής του αέρα που εισέρχεται.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: σπάνιο video ντοκουμέντο 747 crash 29/4/2013

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Αγαπητέ Orck καλημέρα και Καλή Ανάσταση.

Ο Κώστας δίνει ρέστα με πολύ σωστή ανάλυση.

Αν θέλεις δές και το σχήμα: Figure 4: Comparison of normal and distorted airflow into the compressor section.

http://www.free-online-private-pilot-ground-school.com/turbine-engines.html


+(*)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”