calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισμο
calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισμο
γεια σας παιδια!
θα ηθελα τα φωτα σας!
αγορασα ενα calmato 40 trainer, κινητηρα kyosho GX40, τ/κ futaba 4YF 2.4 GHZ FHSS 4 Ch, servo SRM-102 SANWA, ελικα D12 x P6, στην εξατμιση εχω βαλει ενα σωληνα μηκους 35cm για να μην μου λερωνεται το αεροπλανακι (σωστο ή λαθος)!
θα ηθαλα να μου πειτε αν η συγκεκριμενη τ/κ ειναι καλη να την αλλαξω με καποια αλλη?
το αεροπλανο το εχω συναρμολογησει και εχω καψει 6 ντεποζιτα για να στρωσει ο κινητηρας, εχω ρυθμησει το ρελαντι τις ψηλες και το να σβηνω τον κινητηρα με το τριμερ!
Μηπως πρεπει να καψω και αλλα ντεποζιτα πριν κανω αποπηρα να το πεταξω?
πρεπει να δωσω καποια προσοχη σε κατι αλλο πριν το πεταξω?
Να επισημανω οτι δεν εχω ασχοληθει ποτε στο παρελθον με αυτο το σπορ, επισης δεν γνωριζω καποιον στην περιοχη μου (Ηγουμενιτσα) που να γνωριζει ωστε να με βοηθησει για να το πεταξω!!!
θα ηθελα τα φωτα σας!
αγορασα ενα calmato 40 trainer, κινητηρα kyosho GX40, τ/κ futaba 4YF 2.4 GHZ FHSS 4 Ch, servo SRM-102 SANWA, ελικα D12 x P6, στην εξατμιση εχω βαλει ενα σωληνα μηκους 35cm για να μην μου λερωνεται το αεροπλανακι (σωστο ή λαθος)!
θα ηθαλα να μου πειτε αν η συγκεκριμενη τ/κ ειναι καλη να την αλλαξω με καποια αλλη?
το αεροπλανο το εχω συναρμολογησει και εχω καψει 6 ντεποζιτα για να στρωσει ο κινητηρας, εχω ρυθμησει το ρελαντι τις ψηλες και το να σβηνω τον κινητηρα με το τριμερ!
Μηπως πρεπει να καψω και αλλα ντεποζιτα πριν κανω αποπηρα να το πεταξω?
πρεπει να δωσω καποια προσοχη σε κατι αλλο πριν το πεταξω?
Να επισημανω οτι δεν εχω ασχοληθει ποτε στο παρελθον με αυτο το σπορ, επισης δεν γνωριζω καποιον στην περιοχη μου (Ηγουμενιτσα) που να γνωριζει ωστε να με βοηθησει για να το πεταξω!!!
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Καλή αρχή φίλε μου!
Η Τ/Κ μάλλον θα σε καλύψει για κάποιον καιρό.
Μετά εξαρτάται σε τι μονοπάτια θα πας (scale, ανεμόπτερα, giant κλπ )
Αν δεν έχεις ξαναπετάξει καλό θα ήταν να βρεις κάποιον, έστω και λίγο μακρυά,
που να σε βοηθήσει στις πρώτες πτήσεις. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος... τουλάχιστον για το μοντέλο.
Για τον κινητήρα, έλεγξε να μην ανεβάζει πολύ μεγάλη θερμοκρασία και να βγάζει λίγο άσπρο καπνό από την εξάτμιση. Αυτό δείχνει καλή λίπανση. Άφησε τον να δουλέψει 10 sec στο ρελαντί και ξαναδώσε γκάζι τέρμα. Δεν πρέπει να σβήνει.
Αν σβήνει μην πετάς.
Επίσης, σήκωσε στα χέρια με τέρμα γκάζι το μοντέλο με τη μύτη προς τα πάνω και δες αν σβήνει. (χρειάζεσαι βοηθό)
Αν όλα αυτά είναι οκ μην κάψεις άλλο τανκ κάτω, μπορείς να πετάξεις.
Αν δεν είναι εντάξει τότε πρέπει να ρυθμίσεις λίγο το μοτέρ.
Για το μοντέλο, έλεγξε ότι έχεις σωστές κινήσεις (elevator, aileron, rudder, γκάζι). Μη δώσεις πολύ μεγάλες γωνίες στα πηδάλια.
Αν η τ/κ έχει τη δυνατότητα κάνε δύο σεταρίσματα, ένα με μεγαλύτερες κινήσεις και ένα με μικρότερες. Δώσε τουλάχιστον -50% expo για να έχεις εύκολο χειρισμό στα στικ.
Αυτά πάνω κάτω. Διάβασε το βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου
http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm
που θα σου δώσει πολλές απαντήσεις.
Βρες οπωσδήποτε κάποιον που ξέρει να πετάει, έστω και σε γειτονική πόλη.
Μην πας να πετάξεις μόνος σου.
Καλή επιτυχία!
Η Τ/Κ μάλλον θα σε καλύψει για κάποιον καιρό.
Μετά εξαρτάται σε τι μονοπάτια θα πας (scale, ανεμόπτερα, giant κλπ )
Αν δεν έχεις ξαναπετάξει καλό θα ήταν να βρεις κάποιον, έστω και λίγο μακρυά,
που να σε βοηθήσει στις πρώτες πτήσεις. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος... τουλάχιστον για το μοντέλο.
Για τον κινητήρα, έλεγξε να μην ανεβάζει πολύ μεγάλη θερμοκρασία και να βγάζει λίγο άσπρο καπνό από την εξάτμιση. Αυτό δείχνει καλή λίπανση. Άφησε τον να δουλέψει 10 sec στο ρελαντί και ξαναδώσε γκάζι τέρμα. Δεν πρέπει να σβήνει.
Αν σβήνει μην πετάς.
Επίσης, σήκωσε στα χέρια με τέρμα γκάζι το μοντέλο με τη μύτη προς τα πάνω και δες αν σβήνει. (χρειάζεσαι βοηθό)
Αν όλα αυτά είναι οκ μην κάψεις άλλο τανκ κάτω, μπορείς να πετάξεις.
Αν δεν είναι εντάξει τότε πρέπει να ρυθμίσεις λίγο το μοτέρ.
Για το μοντέλο, έλεγξε ότι έχεις σωστές κινήσεις (elevator, aileron, rudder, γκάζι). Μη δώσεις πολύ μεγάλες γωνίες στα πηδάλια.
Αν η τ/κ έχει τη δυνατότητα κάνε δύο σεταρίσματα, ένα με μεγαλύτερες κινήσεις και ένα με μικρότερες. Δώσε τουλάχιστον -50% expo για να έχεις εύκολο χειρισμό στα στικ.
Αυτά πάνω κάτω. Διάβασε το βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου
http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm
που θα σου δώσει πολλές απαντήσεις.
Βρες οπωσδήποτε κάποιον που ξέρει να πετάει, έστω και σε γειτονική πόλη.
Μην πας να πετάξεις μόνος σου.
Καλή επιτυχία!
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Αυτό είναι λάθος για τις δίχρονες μηχανές γιατί δεν θα σου δουλεύει σωστά το μοτέρ.Θα βάλεις την κανονική εξάτμηση. Μετά την πτήση θα το σκουπίζεις με οινόπνευμα.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Καλό και απαραίτητο είναι να ξεκινήσεις με έναν εξομοίωτη πρώτα να πετάς στον υπολογιστή σου , να μάθεις τις βασικές κινήσεις και να ''ξεκλειδώσουν'' τα χέρια σου ............ Αν όπως γράφεις πιο πάνω ''δεν έχεις ασχοληθει ποτε στο παρελθον με αυτο το σπορ'' , μην ξεκινήσεις να πετάξεις μόνος σου το μοντέλο σου γιατί δεν είναι τόσο εύκολο και απλό , οσο ίσως πιστεύεις ......... Και φυσικά πρέπει να βρείσ κάποιον έμπειρο μοντελιστή να σου τριμάρει το μοντέλο και να σε βοηθήσει στις πρώτες σου πτήσεις μέχρι να πάρεις τον αέρα της πτήσης .........
Τα υπόλοιπα που αφορούν τον κινητήρα , το στρώσιμο , τη συντήρηση , τις ρυθμίσεις και ολα αυτά τα σχετικά , θα τα μάθεις στην πορεία με διάβασμα στα φόρουμ αλλά και συμβουλές απο άλλους έμπειρους μοντελιστές ...........
ΠΑΡΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑΝ ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ !!!!!!!!
Τα υπόλοιπα που αφορούν τον κινητήρα , το στρώσιμο , τη συντήρηση , τις ρυθμίσεις και ολα αυτά τα σχετικά , θα τα μάθεις στην πορεία με διάβασμα στα φόρουμ αλλά και συμβουλές απο άλλους έμπειρους μοντελιστές ...........
ΠΑΡΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑΝ ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ !!!!!!!!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Φίλε fotat καλώς ήρθες στο "petame" καθώς και στον κόσμο του Αερομοντελλισμού.+(*)(2f)
Οι Αξιότιμοι κ.κ. Αnkon και Υankos στα είπαν όλα.
Μην πετάξεις μόνος σου.
Αφού υπάρχει πλέον η πολυτέλεια των Υπολογιστών και του Διαδικτύου
βρές εξομοιωτή.(π.χ. Aerofly).
Θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις "αίσθηση" των σωστών κινήσεων (π.χ. όταν στρίβουμε δίνουμε up , όταν το αεροπλάνο έρχεται πρός εμάς διορθώνουμε δίνοντας κίνηση πρός την πλευρά εκτροπής κλπ. κλπ. κλπ. κλπ. ) αλλά σε καμμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την πραγματικότητα.
Ξεκίνα με κάποιον που γνωρίζει και θα πρέπει να κάνει τις πρώτες απογειώσεις και οπωσδήποτε τις προσγειώσεις.
Θα κάνεις κάμποσες βόλτες στον αέρα για να εμπεδώσεις τις κινήσεις να εξοικιωθείς με το αντικείμενο και να αποκτήσεις κάποια σιγουριά.
Για την εξάτμιση αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχεις βάλει το κανονικό muffler και πρόσθεσες και σωλήνα 35 cm , ενω ο Σεβάσμιος Γίγαντας Ankon έδωσε άλλη εξήγηση.
Οτι και να ισχύει πρέπει να βάλεις την κανονική. Δεν μπαίνει προέκταση παρά μόνο κάποια απο τις μικρές έτοιμες του εμπορίου περίπου 3 cm που και γι αυτές φίλε μου όσους αερομοντελλιστές συναντήσεις ,τόσες γνώμες θα ακούσεις. (Οι μισοί λένε βάλε να αποφύγεις λίγο τα λάδια ,οι άλλοι μισοί βγάλε να μην εμποδίζεις καθόλου τον συνολικό κύκλο εισαγωγής εξαγωγής και την βέλτιστη απόδοση ισχύος. Προσωπικά ανήκω στους οπαδούς του "βγάλε" . Δεν χρησιμοποιώ και αφήνω παντελώς ελεύθερη την εξάτμιση απο οποιοδήποτε "στραγγάλισμα" και το μηχανάκι να κάνει ανενόχλητο όλο τον θερμικό κύκλο του.
Το λέρωμα του Αερομοντέλλου και των χεριών απο λαδάκι δεν θα το γλυτώσεις και απο την στιγμή που επέλεξες να γίνεις "θερμικός" είναι ένα βασικό στοιχείο της μύησης σου . Αλλά επίσης είναι και ένας τρόπος να διαπιστώσεις με τον καιρό πόσο "άρρωστος" θα είσαι με το χόμπυ .
Οταν δηλαδή η μυρωδιά του νίτρου και το λαδάκι στα χέρια θα σου "λείπουν" θα έχεις διαπιστώσει ότι είσαι "εξαρτημένος" άρα και στον σωστό δρόμο. ^%^
Εύχομαι καλές Πτήσεις και καλύτερες Προσγειώσεις.
Οι Αξιότιμοι κ.κ. Αnkon και Υankos στα είπαν όλα.
Μην πετάξεις μόνος σου.
Αφού υπάρχει πλέον η πολυτέλεια των Υπολογιστών και του Διαδικτύου
βρές εξομοιωτή.(π.χ. Aerofly).
Θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις "αίσθηση" των σωστών κινήσεων (π.χ. όταν στρίβουμε δίνουμε up , όταν το αεροπλάνο έρχεται πρός εμάς διορθώνουμε δίνοντας κίνηση πρός την πλευρά εκτροπής κλπ. κλπ. κλπ. κλπ. ) αλλά σε καμμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την πραγματικότητα.
Ξεκίνα με κάποιον που γνωρίζει και θα πρέπει να κάνει τις πρώτες απογειώσεις και οπωσδήποτε τις προσγειώσεις.
Θα κάνεις κάμποσες βόλτες στον αέρα για να εμπεδώσεις τις κινήσεις να εξοικιωθείς με το αντικείμενο και να αποκτήσεις κάποια σιγουριά.
Για την εξάτμιση αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχεις βάλει το κανονικό muffler και πρόσθεσες και σωλήνα 35 cm , ενω ο Σεβάσμιος Γίγαντας Ankon έδωσε άλλη εξήγηση.
Οτι και να ισχύει πρέπει να βάλεις την κανονική. Δεν μπαίνει προέκταση παρά μόνο κάποια απο τις μικρές έτοιμες του εμπορίου περίπου 3 cm που και γι αυτές φίλε μου όσους αερομοντελλιστές συναντήσεις ,τόσες γνώμες θα ακούσεις. (Οι μισοί λένε βάλε να αποφύγεις λίγο τα λάδια ,οι άλλοι μισοί βγάλε να μην εμποδίζεις καθόλου τον συνολικό κύκλο εισαγωγής εξαγωγής και την βέλτιστη απόδοση ισχύος. Προσωπικά ανήκω στους οπαδούς του "βγάλε" . Δεν χρησιμοποιώ και αφήνω παντελώς ελεύθερη την εξάτμιση απο οποιοδήποτε "στραγγάλισμα" και το μηχανάκι να κάνει ανενόχλητο όλο τον θερμικό κύκλο του.
Το λέρωμα του Αερομοντέλλου και των χεριών απο λαδάκι δεν θα το γλυτώσεις και απο την στιγμή που επέλεξες να γίνεις "θερμικός" είναι ένα βασικό στοιχείο της μύησης σου . Αλλά επίσης είναι και ένας τρόπος να διαπιστώσεις με τον καιρό πόσο "άρρωστος" θα είσαι με το χόμπυ .
Οταν δηλαδή η μυρωδιά του νίτρου και το λαδάκι στα χέρια θα σου "λείπουν" θα έχεις διαπιστώσει ότι είσαι "εξαρτημένος" άρα και στον σωστό δρόμο. ^%^
Εύχομαι καλές Πτήσεις και καλύτερες Προσγειώσεις.
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Σας ευχαριστω παρα πολυ παιδια!!!
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
HeliWizard έγραψε: ↑Καλό και απαραίτητο είναι να ξεκινήσεις με έναν εξομοίωτη πρώτα να πετάς στον υπολογιστή σου , να μάθεις τις βασικές κινήσεις και να ''ξεκλειδώσουν'' τα χέρια σου ............ Αν όπως γράφεις πιο πάνω ''δεν έχεις ασχοληθει ποτε στο παρελθον με αυτο το σπορ'' , μην ξεκινήσεις να πετάξεις μόνος σου το μοντέλο σου γιατί δεν είναι τόσο εύκολο και απλό , οσο ίσως πιστεύεις ......... Και φυσικά πρέπει να βρείσ κάποιον έμπειρο μοντελιστή να σου τριμάρει το μοντέλο και να σε βοηθήσει στις πρώτες σου πτήσεις μέχρι να πάρεις τον αέρα της πτήσης .........
Τα υπόλοιπα που αφορούν τον κινητήρα , το στρώσιμο , τη συντήρηση , τις ρυθμίσεις και ολα αυτά τα σχετικά , θα τα μάθεις στην πορεία με διάβασμα στα φόρουμ αλλά και συμβουλές απο άλλους έμπειρους μοντελιστές ...........
ΠΑΡΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑΝ ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ !!!!!!!!
καλος τον.
συμφωνω με τον φιλο.
μην το πεταξεις! πετα εξωμοιοτη πρωτα, πολλες ωρες!
στο κατω-κατω ετσι κανουν και οι κανονικοι πιλοτοι!+(*)
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
καλησπερα και απο εμενα......πολυ σωστα ολα τα παραπανω και να συμπηροσω οτι πρεπει να δωσεις μεγαλη προσοχη στο κεντρο βαρους του μοντελου σου.........
καλες πτήσεις _P_P
καλες πτήσεις _P_P
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
ευχαριστω παιδια!!!! εχω κατεβασει το Aerofly αλλα πως θα συνδεσω την futaba 4YF2.4 GHZ FHSS 4 Ch με το pc!!! μαλλον θελει καποιο καλωδιο απο που μπορω να το αγορασω?
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Καλησπέρα φίλε μου και καλώς ήλθες στο πετάμε. Οι φίλοι παραπάνω τα είπαν όλα. Λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου θα σου πώ μην πετάξεις μόνος σου, θα είναι σίγουρα μια αποτυχία και είναι δύσκολοι καιροί!! Στην Ηγουμενίτσα υπάρχουν άτομα που πετάνε, εγώ γνωρίζω δύο από αυτούς ο ένας που μιλάμε λέγεται Δημήτρης Τσούτσης και αν θέλεις μπορώ να σου δώσω τηλ. να μιλήσεις μαζί του. Είναι πολύ καλό παιδί και πρόθυμος να βοηθήσει τους νέους!!!
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
HAR28 έγραψε: ↑Καλησπέρα φίλε μου και καλώς ήλθες στο πετάμε. Οι φίλοι παραπάνω τα είπαν όλα. Λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου θα σου πώ μην πετάξεις μόνος σου, θα είναι σίγουρα μια αποτυχία και είναι δύσκολοι καιροί!! Στην Ηγουμενίτσα υπάρχουν άτομα που πετάνε, εγώ γνωρίζω δύο από αυτούς ο ένας που μιλάμε λέγεται Δημήτρης Τσούτσης και αν θέλεις μπορώ να σου δώσω τηλ. να μιλήσεις μαζί του. Είναι πολύ καλό παιδί και πρόθυμος να βοηθήσει τους νέους!!!
Σ ευχαριστω πολυ φιλε μου αν ειναι ευκολο θα ηθελα να μου δωσεις το τηλεφω νο του Δημητρη για να μιλησω μαζι του!!!! χιλια ευχαριστω!!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
fotat έγραψε: ↑ευχαριστω παιδια!!!! εχω κατεβασει το Aerofly αλλα πως θα συνδεσω την futaba 4YF2.4 GHZ FHSS 4 Ch με το pc!!! μαλλον θελει καποιο καλωδιο απο που μπορω να το αγορασω?
Χρειάζεσαι αυτό ............ http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_42&products_id=1593
έχει τα CD με τα προγράμματα και τα καλώδια που χρειάζονται για να λειτουργήσει η FUTABA στο PC .......
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
HeliWizard έγραψε: ↑Χρειάζεσαι αυτό ............ http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_42&products_id=1593
έχει τα CD με τα προγράμματα και τα καλώδια που χρειάζονται για να λειτουργήσει η FUTABA στο PC .......
Σ ευχαριστω φιλε μου, το ιδιο μου προτεινε και ο HAR28! Αυτο ειχα δει κι εγω, το σκεφτομουν αλλα ηρθε η ωρα απο σκεψη να γινει πραξη!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Να το πάρεις και να αρχίσεις να γράφεις ''ώρες πτήσης'' στο PC , είναι πολύ χρήσιμο ''εργαλείο'' και δεν θα το μετανοιώσεις ...........
Να έχεις υπομονή και να μην το δεις σαν παιχνίδι ............ Να πετάς με σχέδιο και οχι ανεξέλεγκτα οτι να'ναι ............
Τροχοδρόμηση , απογείωση και αριστερόστροφο κύκλο προσπαθώντας να κρατας σταθερό ύψος κατά τη διάρκεια της πτήσης σου ............ Προσγείωση και ξανά πάλι το ίδιο . Οταν μάθεις καλά αυτή την ''άσκηση'' , μπορείς να ξεκινήσεις οχτάρια με το μοντέλο να φεύγει απο'σενα , δηλαδή όταν ξεκινάς την άσκηση με το οχτάρι να βλέπεις την ουρά του , να κάνεις το οχτάρι και ξανά πάλι . Όταν μάθεις αυτό , κάνε οχτάρια ανάποδα , δηλαδή ξεκινώντας το οχτάρι να βλέπεις τη μούρη του μοντέλου και μετά οχτάρια με το μοντέλο παράλληλα προς εσένα .......... Πάντα να πετάς με σχέδιο και το μοντέλο μπροστά σου να το βλέπεις , ποτέ πανω απο το κεφάλι σου ..........
Όταν καταφέρεις να κάνεις αυτές τις ασκήσεις εύκολα , κάνοντας το μοντέλο να πηγαίνει ''όπου θες εσυ'' και οχι ''όπου θέλει αυτό'' , τότε εισαι έτοιμος με τη βοήθεια κάποιου έμπειρου μοντελιστή να αρχίσεις τις πτήσεις με το μοντέλο σου ............@P@
Να ξεκινήσεις με ενα υψηλοπτέρυγο εκπαιδευτικό μοντέλο σαν το δικό σου ......... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ............ V:))
http://www.youtube.com/watch?v=e_M505kzJBs
Να έχεις υπομονή και να μην το δεις σαν παιχνίδι ............ Να πετάς με σχέδιο και οχι ανεξέλεγκτα οτι να'ναι ............
Τροχοδρόμηση , απογείωση και αριστερόστροφο κύκλο προσπαθώντας να κρατας σταθερό ύψος κατά τη διάρκεια της πτήσης σου ............ Προσγείωση και ξανά πάλι το ίδιο . Οταν μάθεις καλά αυτή την ''άσκηση'' , μπορείς να ξεκινήσεις οχτάρια με το μοντέλο να φεύγει απο'σενα , δηλαδή όταν ξεκινάς την άσκηση με το οχτάρι να βλέπεις την ουρά του , να κάνεις το οχτάρι και ξανά πάλι . Όταν μάθεις αυτό , κάνε οχτάρια ανάποδα , δηλαδή ξεκινώντας το οχτάρι να βλέπεις τη μούρη του μοντέλου και μετά οχτάρια με το μοντέλο παράλληλα προς εσένα .......... Πάντα να πετάς με σχέδιο και το μοντέλο μπροστά σου να το βλέπεις , ποτέ πανω απο το κεφάλι σου ..........
Όταν καταφέρεις να κάνεις αυτές τις ασκήσεις εύκολα , κάνοντας το μοντέλο να πηγαίνει ''όπου θες εσυ'' και οχι ''όπου θέλει αυτό'' , τότε εισαι έτοιμος με τη βοήθεια κάποιου έμπειρου μοντελιστή να αρχίσεις τις πτήσεις με το μοντέλο σου ............@P@
Να ξεκινήσεις με ενα υψηλοπτέρυγο εκπαιδευτικό μοντέλο σαν το δικό σου ......... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ............ V:))
http://www.youtube.com/watch?v=e_M505kzJBs
Απάντηση: calmato 40 trainer πρωτη επαφη με τον αερομοντελισμο και γενικα με μοντελισ
Να εισαι καλα φιλε μου!!! Βεβαια χθες εμαθα οτι υπαρχουν 2 παιδια στην Ηγουμενιτσα που ασχολουνται με το σπορ, με την βοηθεια του HAR28 που μου εστειλε το τηλεφωνο απο το ενα παιδι!!! Ελπιζω να με βοηθησουν!!!