Και...
...αφού δεν πετά χωρίς πολυβολα, ήρθε η ώρα τους.
Οι βιδες που φαινονται ειναι προσορινές μέχρι να στεγνωσει η κολλα. Θα βγουν και οι τρυπες θα στοκαριστουν...
Χαρτί οντουλέ, το κάνουμε κύλινδρο, το κολλάμε με κυανο, και το περνάμε με εποξικη ρητινη. Ζιλοτεϊπ σε κοντρα πλακέ, υαλόπανο, εποξυ και κολλαμε τον κύλινδρο. Τριά στροματα λέπτο πανί γυρω από το χαρτί, και 4 στρωματα πιο χοντρο πανι για την βάση. Αφηνουμε και στεγνώνει. Την επόμενη μέρα ειναι νταμάρι. Ετοιμος ο αεραγωγός από του σκουπ. Σημαδεύουμε που θα τρυπήσουμε, τρυπάμε, κολλαμε και βιδωνουμε εως οτου να στεγνώσει. Στην συνέχεια τεσταρουμε εαν ολα ειναι σωστά...
Αυτό το οντουλέ χαρτί σε συνδιασμό με λεπτόρευστη κυανο κάνει θαυματα...
Το πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετοπιστεί ήταν ο θερμός αερας του μοτερ. Περνάει πάνω από τον δέκτη. Για να μην εχουμε λοιπόν τίποτα απρόοπτα εν πτήση αποφάσησα να φτιάξω αεραγωγούς που να οδηγουν τον ζεστό αερα μακρία από τον δέκτη. Έτσι διαμόρφωσα δυο αγωγούς με χαρτί...
Επόμενες εργασίες, η τοποθέτηση του πιλοτηρίου, η κατασκευή από μπάλσα των "καπακιων" για τα ρετρακς, και η τοποθετηση της βαλβίδας πλήρωσης καυσίμου...
Επόμενη στάδιο η "σημανση" των φτερών. Αποφάσισα να κάνω πρώτα τα σήματα και μετά να βάψω το υπόλοιπο φτερό. Ειναι πιο ευκολα έτσι, μιας και δεν χαλλάει ο "αλουμίνιο" με την κόλλα από την ταινία μασκαρίσματος...
Ωραιος ο γιαννης! Προφανως το χαρτι που εβαλες για την καθοδηγηση του αερα εχει και πολυ καλη μονωση καθως ελαχιστη θερμοτητα περναει απο τα τοιχωματα του! Ειναι η μονη εξοδο που εχεις για το μοτερ?