blade sr tail
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 14, 2011 2:59 pm
blade sr tail
Καλησπερα στην παρεα.Προσφατα πηρα ενα μεταχειρισμενο blade sr.Ειναι το δευτερο στη σειρα μετα το blade 400 με το οποιο παιδευτηκα αρκετα και αποφασισα να παω σε κατι μικροτερο.Ειμαι σε σταδιο χοβερ ακομα αλλα εχω ενα προβλημα.Στην αρχη ολα οκ.μετα απο κανα 2 λεπτο η ουρα δεν λεει με τιποτα να κατσει ακινητη.Στρεφεται προς τα δεξια.Ακομα και με το τριμ τερμα αυτο συνεχιζει να συμπεριφερεται οπως θελει.Ας μου πει καποιος τη γνωμη του.Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων (πεταω με την μανισια τηλ/ση).
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 14, 2011 2:59 pm
Απάντηση: blade sr tail
Επισης αυτο που εψαξα και βρηκα τελικα ειναι οτι η ουρα δεν θα κατσει με τιποτα στη θεση της.Να θυμισω οτι η μεταδοση της ουρας ειναι με μοτερακι καρβουνατο.μετα απο 2-3 λεπτα χοβερ το μοτερ καει τοσο που δεν μπορεις να το ακουμπησεις.Χανει την αποδοση του με αποτελεσμα η ουρα να αρχιζει να στιφογυρναει.Οι περισσοτερες πτωσεις τετοιων μοντελων γινονται εξαιτιας αυτου του προβληματος.Και εδω θελω να ρωτησω.Εχει κανει κανεις τη μετατροπη σε belt brive?Αν ναι ας με βοηθησει καποιος να μου πει που μπορω να αγορασω τα υλικα για τη μετατροπη.Ελπιζω να βοηθησα με τις πληροφοριες μου για οσους εχουν αυτο το μοντελο.Ευχαριστω
Απάντηση: blade sr tail
Καλημέρα,
Βρήκα ύστερα από γκουγλάρισμα αυτό:
http://www.freestyle-hobby.com/catalogue/product_info.php?products_id=492
Τα χρήματα όμως είναι πολλά, και φαντάσου όταν σπάς κάτι να θέλεις νέα πανάκριβη αγορά ανταλλακτικών...
Γενικότερα είσαι νομίζω σε λάθος δρόμο, όσο αφορά την εξέλιξή σου στα helis. Αν σε προβλημάτιζε το 400άρι, νομίζω ότι το SR δεν ήταν καλή επιλογή. Αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα που έχει να κάνει και με το αν υπάρχουν άλλοι αερομοντελιστες εκεί που πετάς, και με το επίπεδο σου σαν πιλότος.
Καλές πτήσεις!
Βρήκα ύστερα από γκουγλάρισμα αυτό:
http://www.freestyle-hobby.com/catalogue/product_info.php?products_id=492
Τα χρήματα όμως είναι πολλά, και φαντάσου όταν σπάς κάτι να θέλεις νέα πανάκριβη αγορά ανταλλακτικών...
Γενικότερα είσαι νομίζω σε λάθος δρόμο, όσο αφορά την εξέλιξή σου στα helis. Αν σε προβλημάτιζε το 400άρι, νομίζω ότι το SR δεν ήταν καλή επιλογή. Αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα που έχει να κάνει και με το αν υπάρχουν άλλοι αερομοντελιστες εκεί που πετάς, και με το επίπεδο σου σαν πιλότος.
Καλές πτήσεις!
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 14, 2011 2:59 pm
Απάντηση: blade sr tail
Πιστευω οτι ξεκινησα αναποδα.Πηγα απ το μεγαλο στο μικρο.Τελος παντων.Αναζητω μια φθηνη και αξιοπιστη λυση.Το SR το εχω μονο για τα βασικα για να σπανε τα δαχτυλα πιο πολυ,σαν αξασκηση.Ευχαριστω για τις φωτο παντως αλλα δεν με βοηθας.Θα θελα να ξερω τα κομματια απο πιο μοντελο ειναι,που θα τα βρω και ποσο κοστιζουν.Υπαρχει και η λυση brushless tail motor + sub micro tail servo.Γνωριζεις που μπορω να τα βρω?Ευχαριστω
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 14, 2011 2:59 pm
Απάντηση: blade sr tail
Και δυστυχως φιλε μου ειμαι μονος στο χομπι.Μονος μπηκα,μονος εμαθα και ταλαιπωρηθηκα πολυ ειναι η αληθεια.
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: blade sr tail
Το λάθος σου φίλε μου ήταν πως ,μόλις δυσκολεύτηκες με το 400άρι, πήγες και πήρες άλλο ελικόπτερο ,ελπίζοντας ότι θα είναι πιο εύκολο σαν μικρότερο. ΔΕΝ ισχύει αυτό. Η αλήθεια είναι το ακριβώς αντίθετο.
Υπάρχουν μικρά ελικοπτεράκια που είναι πολύ ευκολότερα και φαινομενικά παραβιάζουν τον κανόνα αλλά ,στην πραγματικότητα ,η ευκολία τους αυτή οφείλεται στην τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική τους. Η που θα είναι διπλού κυρίου ρότορα ή που θα είναι μονού ρότορα με σταθερό βήμα αλλά 45μοιρο flybar ή που θα έχουν ηλεκτρονική σταθεροποίηση.
Από τη στιγμή όμως που έχουμε να κάνουμε με ελικόπτερα μεταβλητού βήματος με το κλασικό 90μοιρο flybar ,όπως είναι το 400αρι ή το SR, τότε ο κανόνας ισχύει κανονικότατα και το μικρότερο ελικόπτερο είναι πτητικά πιο δύσκολο. Μπορεί οι ζημιές ενδεχομένως να είναι κάπως φτηνότερες στο μικρότερο αλλά στην πτήση του είναι πιο δύσκολο.
Επίσης να ξέρεις ότι, όλα τα ελικόπτερα κάποιου μεγέθους που έχουν μοτεράκι στην ουρά πάσχουν από το ίδιο πράγμα. Το μοτεράκι στην ουρά δεν κρατάει πολύ. Αυτό οφείλεται στις διορθώσεις που κάνει το γυροσκόπιο, οι οποίες προκαλούν μεγάλες και γρήγορες αυξομειώσεις ισχύος στο μοτεράκι της ουράς. Λόγω αδράνειας όμως ,τόσο του μοτέρ όσο και του ουραίου στροφείου, οι στροφές του μοτέρ δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τόσο γρήγορες μεταβολές με αποτέλεσμα να υπερφορτώνεται το μοτεράκι.
Σε μικρά ελικοπτεράκια όπως το msr ,mcpx και παρεμφερή ,το μοτεράκι στην ουρά αντέχει πολύ περισσότερο γιατί εκεί οι αδράνειες είναι πολύ μικρότερες λόγω μεγέθους και το μοτεράκι καταφέρνει να παρακολουθεί καλύτερα τις εντολές του γυροσκοπίου.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις σε ένα μεγαλούτσικο (για τα σημερινά δεδομένα) ελικόπτερο με μοτέρ στην ουρά είναι να μειώσεις αρκετά το gyro gain ,αν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης, ώστε οι εντολές του γυροσκοπίου προς το μοτέρ να μην είναι πολύ βάρβαρες. Φυσικά δεν μπορείς να κινηθείς πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση γιατί η ουρά θα γίνει πολύ ασταθής.
Τώρα όσον αφορά τις μετατροπές στο SR είτε βάζοντας brushless στην ουρά, είτε ιμάντα και σερβό για μετατροπή σε ουρά με μεταβλητό βήμα.
Εγώ θα έλεγα να μη δώσεις λεφτά για αναβαθμίσεις στο SR, μια και έχεις το 400άρι το οποίο ειναι μια χαρά ελικόπτερο. Το έχω πετάξει και το ξέρω. Μην μπεις λοιπόν στο τρυπάκι να αγοράζεις συνεχώς άλλα ελικόπτερα και αναβαθμίσεις περίεργες γιατί, στο τέλος ,θα δώσεις ένα σωρό λεφτά άσκοπα και δεν είναι καιροί για τέτοια πράγματα.
Το ότι σε δυσκολεύει δεν οφείλεται στο μέγεθός του αλλά ,πιθανότατα, στο ότι δεν είναι σωστά σεταρισμένο. Μη φανταστείς ότι στο εργοστάσιο αφιέρωσαν πολύ χρόνο να το σετάρουν και σίγουρα ένα τέτοιο ελικόπτερο με μεταβλητά βήματα κλπ δεν πετάει σωστά από το κουτί του σχεδόν ποτέ.
Επειδή όμως το 400άρι ,αν το πήρες στην 'έκδοση RTF ,συνοδεύεται από ψηφιακή 6καναλη τηλεκατεύθυνση ,μπορείς να το φέρεις στο ΄χερι σου και τότε θα δεις τι σχέση έχει η μέρα με τη νύχτα.
Ομως ,για να σετάρεις ένα ελικόπτερο σωστά ,πρέπει να ξέρεις και πέντε πράγματα. Μια που μένεις στην περιοχή της Θεσσαλονίκης ,εκεί οι ελικοπτεράδες είναι αρκετά οργανωμένοι. Το καλύτερο λοιπόν είναι να πάς εκεί που μαζεύονται για να σε βοηθήσουν και να δεις στην πράξη κάποια πράγματα. Δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύπτεις μόνος σου τον τροχό.
Υπάρχουν μικρά ελικοπτεράκια που είναι πολύ ευκολότερα και φαινομενικά παραβιάζουν τον κανόνα αλλά ,στην πραγματικότητα ,η ευκολία τους αυτή οφείλεται στην τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική τους. Η που θα είναι διπλού κυρίου ρότορα ή που θα είναι μονού ρότορα με σταθερό βήμα αλλά 45μοιρο flybar ή που θα έχουν ηλεκτρονική σταθεροποίηση.
Από τη στιγμή όμως που έχουμε να κάνουμε με ελικόπτερα μεταβλητού βήματος με το κλασικό 90μοιρο flybar ,όπως είναι το 400αρι ή το SR, τότε ο κανόνας ισχύει κανονικότατα και το μικρότερο ελικόπτερο είναι πτητικά πιο δύσκολο. Μπορεί οι ζημιές ενδεχομένως να είναι κάπως φτηνότερες στο μικρότερο αλλά στην πτήση του είναι πιο δύσκολο.
Επίσης να ξέρεις ότι, όλα τα ελικόπτερα κάποιου μεγέθους που έχουν μοτεράκι στην ουρά πάσχουν από το ίδιο πράγμα. Το μοτεράκι στην ουρά δεν κρατάει πολύ. Αυτό οφείλεται στις διορθώσεις που κάνει το γυροσκόπιο, οι οποίες προκαλούν μεγάλες και γρήγορες αυξομειώσεις ισχύος στο μοτεράκι της ουράς. Λόγω αδράνειας όμως ,τόσο του μοτέρ όσο και του ουραίου στροφείου, οι στροφές του μοτέρ δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τόσο γρήγορες μεταβολές με αποτέλεσμα να υπερφορτώνεται το μοτεράκι.
Σε μικρά ελικοπτεράκια όπως το msr ,mcpx και παρεμφερή ,το μοτεράκι στην ουρά αντέχει πολύ περισσότερο γιατί εκεί οι αδράνειες είναι πολύ μικρότερες λόγω μεγέθους και το μοτεράκι καταφέρνει να παρακολουθεί καλύτερα τις εντολές του γυροσκοπίου.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις σε ένα μεγαλούτσικο (για τα σημερινά δεδομένα) ελικόπτερο με μοτέρ στην ουρά είναι να μειώσεις αρκετά το gyro gain ,αν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης, ώστε οι εντολές του γυροσκοπίου προς το μοτέρ να μην είναι πολύ βάρβαρες. Φυσικά δεν μπορείς να κινηθείς πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση γιατί η ουρά θα γίνει πολύ ασταθής.
Τώρα όσον αφορά τις μετατροπές στο SR είτε βάζοντας brushless στην ουρά, είτε ιμάντα και σερβό για μετατροπή σε ουρά με μεταβλητό βήμα.
Εγώ θα έλεγα να μη δώσεις λεφτά για αναβαθμίσεις στο SR, μια και έχεις το 400άρι το οποίο ειναι μια χαρά ελικόπτερο. Το έχω πετάξει και το ξέρω. Μην μπεις λοιπόν στο τρυπάκι να αγοράζεις συνεχώς άλλα ελικόπτερα και αναβαθμίσεις περίεργες γιατί, στο τέλος ,θα δώσεις ένα σωρό λεφτά άσκοπα και δεν είναι καιροί για τέτοια πράγματα.
Το ότι σε δυσκολεύει δεν οφείλεται στο μέγεθός του αλλά ,πιθανότατα, στο ότι δεν είναι σωστά σεταρισμένο. Μη φανταστείς ότι στο εργοστάσιο αφιέρωσαν πολύ χρόνο να το σετάρουν και σίγουρα ένα τέτοιο ελικόπτερο με μεταβλητά βήματα κλπ δεν πετάει σωστά από το κουτί του σχεδόν ποτέ.
Επειδή όμως το 400άρι ,αν το πήρες στην 'έκδοση RTF ,συνοδεύεται από ψηφιακή 6καναλη τηλεκατεύθυνση ,μπορείς να το φέρεις στο ΄χερι σου και τότε θα δεις τι σχέση έχει η μέρα με τη νύχτα.
Ομως ,για να σετάρεις ένα ελικόπτερο σωστά ,πρέπει να ξέρεις και πέντε πράγματα. Μια που μένεις στην περιοχή της Θεσσαλονίκης ,εκεί οι ελικοπτεράδες είναι αρκετά οργανωμένοι. Το καλύτερο λοιπόν είναι να πάς εκεί που μαζεύονται για να σε βοηθήσουν και να δεις στην πράξη κάποια πράγματα. Δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύπτεις μόνος σου τον τροχό.
Απάντηση: blade sr tail
Φιλε μου σε γενικες γραμμες συμφωνω με το προλαλήσαντα
Σαν επισης και εγω νεος στο χωρο και εχοντας blade 300χ 450χ mcpx bl και ncpx
Θα σου πω ότι αν ηταν για το 120sr θα μπορουσες να βρεις ετοιμα κιτ μετατροπης μπρασλες και να καθαριζες σχετικα ευκολα
Αλλα στο sr και να βρεις κατι που δεν εχω υποψη μου θα κοστιζει και δεν θα αξιζει να το κανεις
Εγω μετετρεψα σε μπρασλες το νανακι από εδω http://www.hawk-rc.net/
οποτε ριξε μια ματια μηπως
Εγω ξεκοινησα με το ncpx το nano αλλα δεν πεταει εξω ευκολα
Αποψη μου παιρνεις ένα μεταχειρισμενο Blade msrx
Ξεκινάς με αυτό (καλο μεγεθος και fbl) μαθαινεις χειρισμο του ε/π και ταυτοχρονα με s/m phoenix και πολύ διαβασμα
ετσι μενεις στο χωρο και όταν νιωσεις δυνατος ξαναπιανεις τα αλλα ε/π σου
επειδη δεν θεωρω τις επιλογες σου σωστες σαν αρχικες από αποψη τεχνοτροπιας (fb ε/π με flybar) και μεγεθων (πρεπει να ξερεις να στηνεις το ε/π σε αυτά τα μεγεθη) φοβαμαι ότι θα σε πεταξει το χομπυ μας εξω πολύ γρηγορα και αν σου αρεσει είναι κριμα
οποτε η ταπεινη γνωμη μου
1. Μεταχειρισμενο blade msrx ψαχνεις σε φορουμ
http://www.petame.gr/
http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php
http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php
2. Χρηση s/m πολύ καλος ειναι ο phoenix
3. Πολύ διαβασμα και τριβη με τα φορουμ
Καλη επιτυχια
Σαν επισης και εγω νεος στο χωρο και εχοντας blade 300χ 450χ mcpx bl και ncpx
Θα σου πω ότι αν ηταν για το 120sr θα μπορουσες να βρεις ετοιμα κιτ μετατροπης μπρασλες και να καθαριζες σχετικα ευκολα
Αλλα στο sr και να βρεις κατι που δεν εχω υποψη μου θα κοστιζει και δεν θα αξιζει να το κανεις
Εγω μετετρεψα σε μπρασλες το νανακι από εδω http://www.hawk-rc.net/
οποτε ριξε μια ματια μηπως
Εγω ξεκοινησα με το ncpx το nano αλλα δεν πεταει εξω ευκολα
Αποψη μου παιρνεις ένα μεταχειρισμενο Blade msrx
Ξεκινάς με αυτό (καλο μεγεθος και fbl) μαθαινεις χειρισμο του ε/π και ταυτοχρονα με s/m phoenix και πολύ διαβασμα
ετσι μενεις στο χωρο και όταν νιωσεις δυνατος ξαναπιανεις τα αλλα ε/π σου
επειδη δεν θεωρω τις επιλογες σου σωστες σαν αρχικες από αποψη τεχνοτροπιας (fb ε/π με flybar) και μεγεθων (πρεπει να ξερεις να στηνεις το ε/π σε αυτά τα μεγεθη) φοβαμαι ότι θα σε πεταξει το χομπυ μας εξω πολύ γρηγορα και αν σου αρεσει είναι κριμα
οποτε η ταπεινη γνωμη μου
1. Μεταχειρισμενο blade msrx ψαχνεις σε φορουμ
http://www.petame.gr/
http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php
http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php
2. Χρηση s/m πολύ καλος ειναι ο phoenix
3. Πολύ διαβασμα και τριβη με τα φορουμ
Καλη επιτυχια
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 14, 2011 2:59 pm
Απάντηση: blade sr tail
Ευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια.Θεωρω τον εαυτο μου σε καλο επιπεδο οσων αφορα τις ρυθμισεις.Εχω κατανοησει τα σχεδον τα παντα_Β_Ο.Εχω μια futaba 6καναλη.Πολυ καλη αλλα δεν ειναι σαν την spectrum.Ο μεγαλυτερος μου φοβος με το 400αρι ειναι μη το σπασω.Κατα τα αλλα πιστευω το εχω σεταρει πολυ καλα,οχι αριστα.Το sr το πηρα μεταχειρισμενο με πολλα ανταλλακτικα και full alloy head,swash plate κτλπ.Ηταν ευκαρια στα 80 ευρω πιστευω.Τουλαχιστον δε φοβαμαι μη το σπασω και τα δαχτυλα μου πια δεν τρεμουν:>).Για την ουρα του sr επειδη δε βλεπω λυση,θα πεταω χειμωνα που εχει κρυο και ισως να μη ζεσταινεται τοσο.Μ αρεσει που εχει και ψυκτρα επανω.Που να μην ειχε.Σαν κατασκευη ειναι αρκετα καλη.Τελος παντων.To sr για μενα αποτελει μεταβατικο σταδιο.Ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 14, 2011 2:59 pm
Απάντηση: blade sr tail
Φιλε ant1971 δεν ειχα σκοπο να φυγω απ το χομπι,ουτε πτοουμαι απο οποιαδηποτε αναποδια.Καθε προβλημα μου κεντριζει περισσοτερο το ενδιαφερον,να ψαξω το γιατι και πως και στο τελος να φτασω στη λυση.Για τα ελικοπτερα μιλαω.Μπηκα τελειως μονος στο χομπι και μετα απο πολυ διαβασμα και επενδυση χρηματων καταφερα να ανεβω καποια level.Ισως τα δυσκολοτερα.Της κατανοησης του πως λειτουργει ενα ε/π μεταβλητου βηματος,της τηλεκατευθυνσης,ρυθμισεις κλπ.Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ξενερωνω.
Φιλικα,Γιωργος
Φιλικα,Γιωργος
Απάντηση: blade sr tail
φιλε μου χαιρομαι που σε "ακουω" ετσι
V:))<++>
V:))<++>
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2015 9:30 am
Απάντηση: blade sr tail
μπραβο ετσι μην το βαζεις κατω αρχηγε