Downthrust & Righthrust

Απάντηση
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από coolfever »

Καλημέρα.ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση στην τοποθέτηση
ενός τετράχρονου πχ κινητήρα ανάποδα στο cowl στο downthrust & righthrust.
Δηλαδή αλλάζει κάτι εάν το μοτέρ βιδωθεί ανάποδα ή με κάποια κλίση 90 η 45 μοιρών στο firewall?
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

όχι δεν αλλάζει όταν γίνετε περιστροφή στον άξονα του στροφάλου.
δεδομένου ότι το firewall είναι επίπεδο και η βάση σου είναι σωστά τρυπημένη.

Πριν κανεις την περιστροφή μπορείς να βιδώσεις ένα CD στην θέση της προπέλας και να μετρήσεις τις αποστάσεις από το firewall αριστερά δεξιά πάνω και κάτω.

Και μετά την περιστροφή να επιβεβαιώσεις πάλι με τον ίδιο τρόπο right & up/down thrust


goodluck
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από coolfever »

Γιώργο σ ευχαριστώ για την άμεση και κατατοπιστικότατη απάντηση σου.
Είμαι λίγο προβληματισμένος και "φοβισμένος" με την τοποθέτηση ανάποδα, ενός τετράχρονου glow μοτέρ που βρέθηκε στα χέρια μου πρίν λίγο καιρό, και θέλω να το βάλω πάνω στο αγαπημένο μου piper το οποίο το "στήνω" πολύ καιρό τώρα αγοράζοντας σιγά σιγά τον εξοπλισμό του.Ίσως το άνοιγμα ενός νέου θέματος για την τοποθέτηση 4τ ή 2τ μοτέρ κανονικά ή ανάποδα σε μοντέλα , να βοηθήσει νέους όπως εγώ στην σωστή τοποθέτηση.
Η πολύτιμη εμπειρία των παλαιοτέρων και "βετεράνων" (όπως εσύ) ειδικά στα πολεμόπουλα μοντέλα (με inverted mount engines) θα ήταν καλός οδηγός συμβουλών για νέους μοντελιστές.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Dell Gatto Grande έγραψε: όχι δεν αλλάζει όταν γίνετε περιστροφή στον άξονα του στροφάλου.
δεδομένου ότι το firewall είναι επίπεδο και η βάση σου είναι σωστά τρυπημένη.

Πριν κανεις την περιστροφή μπορείς να βιδώσεις ένα CD στην θέση της προπέλας και να μετρήσεις τις αποστάσεις από το firewall αριστερά δεξιά πάνω και κάτω.

Και μετά την περιστροφή να επιβεβαιώσεις πάλι με τον ίδιο τρόπο right & up/down thrust


goodluck



...........καλόοο<++>
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Να θυμάσαι ότι τον κινητήρα δεν τον ενδιαφέρει αν θα είναι στις 45 μοίρες στις 46 στις 90 ή στις 180. Ή αν πετάμε ανάποδα ,με κλίση ή knife.Απλά βάλτον επάνω και κέντραρε τον στρόφαλο ( δηλαδή την κάτω πλευρά των βάσεων του κινητήρα ) με τις γραμμές κεντραρίσματος του firewall.

Ποιανής εταιρίας είναι το piper?


.
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από coolfever »

της Robbe.Είναι πολύ καλή κατασκευή (και απο reviews που διάβασα έχει καλά πτητικά χαρακτηριστικά) Φόραγε 2τ 46 και λέω να του βάλω έναν Osmax 91fsa 4t
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

coolfever έγραψε: της Robbe.Είναι πολύ καλή κατασκευή (και απο reviews που διάβασα έχει καλά πτητικά χαρακτηριστικά) Φόραγε 2τ 46 και λέω να του βάλω έναν Osmax 91fsa 4t


δε το βρίσκω...βάλε link
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από coolfever »

Dell Gatto Grande έγραψε: δε το βρίσκω...βάλε link


...υπάρχει ένα θέμα με αυτό...! δεν υπάρχει l&#237;nk γιατί η Robbe σταμάτησε να το βγάζει το μοντέλο λίγους μήνες μετά την αγορά από τον γνωστό που το πήρα.
Έχω όμως τα specs από το manual:

Wingspan:1800mm
Length:1250mm
All-up weight:2750
Total surface area:53dm
Total surface area loading:51g/dm
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

δε μπορώ να το εντοπίσω ούτε με τα χαρακτηριστικά :(
..robbe είναι ο διανομέας .το manual δεν αναφέρει το όνομα του κατασκευαστή?
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Downthrust & Righthrust

Δημοσίευση από coolfever »

...δεν το γνωρίζω αυτό.θα ξανακοιτάξω το manual να δώ εάν αναφέρει κάτι που δεν το έχω προσέξει.το μοντέλο το στήνουμε σιγά σιγά με τον φίλο Βαγγέλη (έμπειρο μοντελιστή) εδώ και κάμποσο καιρό και έχει γίνει μέχρι στιγμής καλή δουλειά.Κάποια σημεία (ουριαίο,σύστημε προσγείωσης)ήταν τοποθετημένα από τον αρχικό κάτοχο του μοντέλου.Εγώ δουλεύω τα τελειώματα με τα servo,horns,μοτέρ,κλπ) έχω κάποιες απορίες γενκώς για την κατασκευή αφού είναι το πρώτο μου scale μοντέλο που πιάνω να φτιάξω μετά τα δύο εκπαιδευτικά που έχω. Ίσως σε ξαναενοχλήσω με pm για κάποια απορία που μπορεί να προκύψει.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον προκαταβολικά!
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Downthrust & Righthrust - Building tips

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Thrust angles
Building tips
Ένας ενδιαφέρον οδηγός.

http://www.dmac1.org/text/ident/tips/tipsthrustangles.html
Συνημμένα
t4p1.jpg
t4p1.jpg (18.36 KiB) Προβλήθηκε 29 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”