RCMCM Mini Vector
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
RCMCM Mini Vector
Τον χειμωνα πριν τα Χριστουγεννα παρελαβα το μοντελο απο http://www.olerc.com/mini-vector-1-69m.html
.
Μαζι στην παραγγελια αγορασα και τις καλωδιωσεις σε multiplex βυσματα και 2 set ballast.Πηρα την full carbon εκδοση,κατι που ειδα στην πορεια οτι ηταν υπερβολη απο πλευρας εκπετασματος μοντελου,αλλα δεν πειραζει.To θεμα δημιουργηθηκε επειδη και ο ΑνδρεαςΛ μολις παρελαβε το δικο του και απο το πως εφτιαξα το δικο μου και πως θα το φτιαξει ο ΑνδρεαςΛ,να βελτιωσουμε τα μοντελα μας.
Λοιπον οταν ξεκινησα να ανοιγω την συσκευασια καταλαβα οτι επρεπε να διαβασεις στο internet λογω και της ποιοτητας του μοντελου που ειναι φοβερη αλλα και απο το πως θα το μονταρεις λογω στενοτητας του μοντελου.Ετσι κατεβασα το manual που εχει φτιαξει ενας Αγλλος σλοπιστας μαζι και με ολα τα Setup-μιξεις.Επισης βρηκα και ενα σχεδιο για την κατασκευη ενος servo tray απο 5 χιλιοστα κοντραπλακε.
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.rcrcm.com%2Fpdf%2FRCRCM_MiniVec_Build.pdf&ei=d1HuUeWVNIikO-DWgNAN&usg=AFQjCNFdqnqA5UwA3KF0MSr5dyb0NkEz9w&sig2=Y68SHyq2XABdJt7a_cpp3g
.
Μαζι στην παραγγελια αγορασα και τις καλωδιωσεις σε multiplex βυσματα και 2 set ballast.Πηρα την full carbon εκδοση,κατι που ειδα στην πορεια οτι ηταν υπερβολη απο πλευρας εκπετασματος μοντελου,αλλα δεν πειραζει.To θεμα δημιουργηθηκε επειδη και ο ΑνδρεαςΛ μολις παρελαβε το δικο του και απο το πως εφτιαξα το δικο μου και πως θα το φτιαξει ο ΑνδρεαςΛ,να βελτιωσουμε τα μοντελα μας.
Λοιπον οταν ξεκινησα να ανοιγω την συσκευασια καταλαβα οτι επρεπε να διαβασεις στο internet λογω και της ποιοτητας του μοντελου που ειναι φοβερη αλλα και απο το πως θα το μονταρεις λογω στενοτητας του μοντελου.Ετσι κατεβασα το manual που εχει φτιαξει ενας Αγλλος σλοπιστας μαζι και με ολα τα Setup-μιξεις.Επισης βρηκα και ενα σχεδιο για την κατασκευη ενος servo tray απο 5 χιλιοστα κοντραπλακε.
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.rcrcm.com%2Fpdf%2FRCRCM_MiniVec_Build.pdf&ei=d1HuUeWVNIikO-DWgNAN&usg=AFQjCNFdqnqA5UwA3KF0MSr5dyb0NkEz9w&sig2=Y68SHyq2XABdJt7a_cpp3g
- Συνημμένα
-
- untitled.png (16.75 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Η κατασκευη ξεκινα απο την ατρακτο και την τοποθετηση του ballast tube στην ατρακτο που αποτελει δομικο στοιχειο της ατρακτου και δεχεται ολες τις δυναμεις απο το wing joiner και το φτερο.Τριψιμο των πλαινων της ατρακτου,τριμαρισμα του ballast tube και κολλημα τους με λεπτη εποξικη.Μετα κολλησα τα multiplex βυσματα στις ειδικες υποδοχες στην ατρακτο γιατι πρεπει τα καλωδια να περασουν κατω απο το servo tray.Φτιαξιμο της βασης των servo απο 5χιλ κοντρα πλακε συμφωνα με το σχεδιο και τοποθετηση των servo.Σημειωση οτι η βαση των servo εκτεινεται κατα μηκος ολης της χορδης του φτερου στην ατρακτο και αποτελει δομικο στοιχειο ενισχυσης της ατρακτου,και τα καλωδια να καταληγουν στην μυτη της ατρακτου.Κολλημα της βασης των servo με 30λεπτη εποξικη,με ιδιαιτερη προσοχη ωστε να μην βρισκει στο wing joiner και στους μεταλλικους πυρους των φτερων με την ατρακτο.Τα σερβο ειναι http://www.olerc.com/ds6125-mini-mg-digital-thin-for-wing-4.html
- Συνημμένα
-
- Φωτογραφία0009.jpg (92.39 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Φωτογραφία0008.jpg (84.57 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Μετα τοποθετηση της μπαταριας Life 2s 16000mah.bec dualsky 5A και 80 γραμμαρια μολυβι στην μυτη.Τοποθετηση του δεκτη Spectρum Ar6255 carbon receiver πανω απο τον διακοπτη και την μπαταρια και στηριγμα τους σε μια βασουλα απο 3 χιλ κοντραπλακε.Οι κεραιες του δεκτη οδηγουνται εξω απο την ατρακτο σε 90 μοιρες μεσω 2 ασπρων πτερυγιων που αγοραστηκαν απο το http://www.modelhobby.de.Οι
τρυπες για την τοποθετηση τους ανοιχτηκαν με dremel και κολληθηκαν με κυανοακριλικη.Προσαρμογη των carbon ντιζων στα σερβο και προσαρμογη της καλυπτρας.Επειτα το ουριαιο τμημα εχεις επιλογη να το εχεις διαιρουμενο η μονιμο και εγω επελεξα το μονιμο.Εχει 2 carbon ντιζακια που ενωνουν τα δυο τμηματα και κολληθηκαν με 30 λεπτη εποξικη.
τρυπες για την τοποθετηση τους ανοιχτηκαν με dremel και κολληθηκαν με κυανοακριλικη.Προσαρμογη των carbon ντιζων στα σερβο και προσαρμογη της καλυπτρας.Επειτα το ουριαιο τμημα εχεις επιλογη να το εχεις διαιρουμενο η μονιμο και εγω επελεξα το μονιμο.Εχει 2 carbon ντιζακια που ενωνουν τα δυο τμηματα και κολληθηκαν με 30 λεπτη εποξικη.
- Συνημμένα
-
- Φωτογραφία0010.jpg (86.73 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Φωτογραφία0012.jpg (93.42 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Φτερα...ηταν το πιο προκλητικο μερος ττου μονταρισματος και το πιο χρονοβορο.Ξεκινησα με το κολλημα των multiplex βυσματων της καλωδιωσης στην χορδη των φτερων στην ειδικη υποδοχη που ειναι ηδη ετοιμη με 30λεπτη εποξικη.Εκει μπορεις και να μην κολλησεις τα βυσματα και να ειναι ελευθερα που θα εκανα τωρα αν το ξαναφτιαχνα.Επειτα κολλησα και τα κλιπς που συγκρατουν τα φτερα με την ατρακτο.Τα αγορασα απο εδω http://www.modellhobby.de/Accessories/Various-parts/Multilock-System-Universal.htm?shop=k_staufenb_e&SessionId=&a=article&ProdNr=015725142&t=12&c=116&p=116,ειναι
φοβερα και τα συνιστω για καθε ανεμοπλανο απο το να βαζεις ταινιες.
Τοποθετηση σερβο..Ο χωρος στα φτερα πολυ περιορισμενος,οι ντιζες που ενωνονται με τα πτερυγια(ailerons,flaps) πολυ κοντες και πληρως χωνευτες.Τα σερβο πρεπει να προγραμματιστουν απο πριν,να φτιαχτουν τα ντιζακια στο ιδιο μηκος,να προσαρμοστουν στα σερβο και στις επιφανειες ελεγχου.Επειτα ελαφρυ τριψιμο στο χωρο που θα κολληθουν,τυλιγμα με χαρτοταινια και κολλημα τους με 30 λεπτη εποξικη.Θελει ιδιαιτερη προσοχη τα σερβο να εχουν ισες αποστασεις απο τις επιφανειες ελεγχου και οι ντιζες να ειναι καθετες στα πτερυγια.Αυτο θα βοηθησει επειτα στην σωστη κινηση flaps-ailerons σε μιξεις οπως camber mix,κινηση airerons to flap,elevator to flap,butterfly.A..τα σερβο των flap να τοπουετηθουν με 20-30 μοιρες offset προς το χειλος προσβολης του φτερου ωστε να υπαρχει αρκετη κινηση για το butterfly.Επειτα τα καπακια των σερβο τοποθετηθηκαν με την χρηση ταινιας.
φοβερα και τα συνιστω για καθε ανεμοπλανο απο το να βαζεις ταινιες.
Τοποθετηση σερβο..Ο χωρος στα φτερα πολυ περιορισμενος,οι ντιζες που ενωνονται με τα πτερυγια(ailerons,flaps) πολυ κοντες και πληρως χωνευτες.Τα σερβο πρεπει να προγραμματιστουν απο πριν,να φτιαχτουν τα ντιζακια στο ιδιο μηκος,να προσαρμοστουν στα σερβο και στις επιφανειες ελεγχου.Επειτα ελαφρυ τριψιμο στο χωρο που θα κολληθουν,τυλιγμα με χαρτοταινια και κολλημα τους με 30 λεπτη εποξικη.Θελει ιδιαιτερη προσοχη τα σερβο να εχουν ισες αποστασεις απο τις επιφανειες ελεγχου και οι ντιζες να ειναι καθετες στα πτερυγια.Αυτο θα βοηθησει επειτα στην σωστη κινηση flaps-ailerons σε μιξεις οπως camber mix,κινηση airerons to flap,elevator to flap,butterfly.A..τα σερβο των flap να τοπουετηθουν με 20-30 μοιρες offset προς το χειλος προσβολης του φτερου ωστε να υπαρχει αρκετη κινηση για το butterfly.Επειτα τα καπακια των σερβο τοποθετηθηκαν με την χρηση ταινιας.
- Συνημμένα
-
- Φωτογραφία0011.jpg (78.76 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Ξεχασα να πω οτι τα δυο φτερα ειχαν απο την κατασκευη τους μολις 2 γραμμαρια διαφορα στο βαρος!Τελικο βαρος 1400γρ και προτεινεται για πτηση απο 30χλμ/ωρα αερα και πανω.Προγραμματισμος των κινησεων...ας ειναι καλα η JR τηλ/ση με τα ετοιμα προγραμματα για ανεμοπλανα και το manual με τις κινησεις για τα παντα απο το sloperacer.co.uk.Τις χρησιμοποιησα ακριβως και ταιριαξαν "γαντι" στο μοντελο.Ζυγισε ακριβως στο κεντρο βαρους που προτεινε ο Αγγλος.Πρωτη πτηση εγινε στο πυροφυλακιο(40+χλμ/ωρα)με πολυ αγχος αλλα γρηγορα εξαλειφθηκε απο την πτητικη συμπεριφορα του μοντελου-καθετη προσγειωση διπλα απο το πυροφυλακιο.Ειναι απλα διαβητης στον αερα.Μετα ακολουθησαν πτησεις στην Ανδρο οπου εβγαλε τον πραγματικο του χαρακτηρα.Το εχω πεταξει με 70 χλμ/ωρα αερα χωρις να απαιτειται η χρηση ballast με τελεια διεισδυτικοτητα,αλλα και με 20χλμ/ωρα σε τελεια πλαγια-καλο lift στην Ανδρο με ελαχιστη χρηση camber mix.Ιδιαιτερο χαρακτηριστικο ειναι η διατηρηση της ενεργειας τοσο κατακορυφα οσο και στις κοφτες στροφες οτι ακροβατικα και αν κανεις.Εξαλλου γι'αυτο ανηκει και στην κατηγορια των ακροβατικων ανεμοπλανων πλαγιας.
- Συνημμένα
-
- 109_0038.jpg (101.8 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- 109_0035.jpg (107.22 KiB) Προβλήθηκε 181 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Και ενα βιντεο στον Αγ.Στεφανο που τραβηξε ο Ανδρεας και τον ευχαριστω πολυ.
http://youtu.be/MVyTkqjG09Y
http://youtu.be/MVyTkqjG09Y
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Δυστυχώς το πιο πάνω βίντεο είναι πολύ σύντομο(μεγάλο μέρος της λήψης ηταν εκτός focus) και δεν δείχνει τις δυνατότητες του MiniVec.
Από τα καλύτερα ανεμοπτερα πλαγιάς......
Να ένα από τα βιντεο που δείχνει αρκετές από τις δυνατότητες του...
http://www.youtube.com/watch?v=5ahBomcG_AA
Από τα καλύτερα ανεμοπτερα πλαγιάς......
Να ένα από τα βιντεο που δείχνει αρκετές από τις δυνατότητες του...
http://www.youtube.com/watch?v=5ahBomcG_AA
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Μπράβο για όλα...
μοντέλλο , κατασκευή , παρουσίαση , βίντεο ,...<++><++>
Να 'χει όμορφες Πτήσεις...
μοντέλλο , κατασκευή , παρουσίαση , βίντεο ,...<++><++>
Να 'χει όμορφες Πτήσεις...
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Σημερα εκανα έναν ελεγχο στο μοντελο και βρεθηκαν διαφορα.Παντα να κανετε ελεγχο στα μοντελα πριν τις πτησεις..με εχει σωσει από διαφορες ψιλο`M`.
Η μιση βαση των σερβο ειχε ξεκολλησει μαζι με την βαση για το δεκτη.Με την πρωτη ματια δεν φαινοταν αλλα όταν εβαλα δακτυλο φανηκε με την μια...κολληθηκε-τελος.
Δευτερον και πιο σημαντικο...την τελευταια φορα που το πεταξα στον Αγ.Στεφανο μου φανηκε ότι πετουσε πολύ νοχελικα,αρχικα νομιζα ότι φταιει το lift αλλα μετα εγιναν οι "βουτιες" για δοκιμη και εδειχνε σημαδια ότι είναι πισωβαρο.Πραγματι ηταν στα 82χιλ από 79-80χιλ..και αυτή η μετακινηση του κ.β εγινε από μικροκολληματα στην ουρα λογω "καλων" προσγειώσεων..πολυ ευαίσθητα αυτά τα μοντελα στο κ.β!!5γρ στην μυτη και τωρα είναι ζυγισμενο στα 77-78χιλ.Αναμονη για καλο καιρο....
Και ένα βιντεο μεχρι να ανεβουμε στο βουνο......_P_P
http://vimeo.com/49894503
Η μιση βαση των σερβο ειχε ξεκολλησει μαζι με την βαση για το δεκτη.Με την πρωτη ματια δεν φαινοταν αλλα όταν εβαλα δακτυλο φανηκε με την μια...κολληθηκε-τελος.
Δευτερον και πιο σημαντικο...την τελευταια φορα που το πεταξα στον Αγ.Στεφανο μου φανηκε ότι πετουσε πολύ νοχελικα,αρχικα νομιζα ότι φταιει το lift αλλα μετα εγιναν οι "βουτιες" για δοκιμη και εδειχνε σημαδια ότι είναι πισωβαρο.Πραγματι ηταν στα 82χιλ από 79-80χιλ..και αυτή η μετακινηση του κ.β εγινε από μικροκολληματα στην ουρα λογω "καλων" προσγειώσεων..πολυ ευαίσθητα αυτά τα μοντελα στο κ.β!!5γρ στην μυτη και τωρα είναι ζυγισμενο στα 77-78χιλ.Αναμονη για καλο καιρο....
Και ένα βιντεο μεχρι να ανεβουμε στο βουνο......_P_P
http://vimeo.com/49894503
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: RCMCM Mini Vector
Οι παραπανω αλλαγες στο κ.β τελικα δοκιμαστηκαν την προηγουμενη Παρασκευη και η συμπεριφορα του Μinivec διορθωθηκε:>>>
http://www.youtube.com/watch?v=OhNvXJcXWXw
http://www.youtube.com/watch?v=OhNvXJcXWXw
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm