ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Απάντηση
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους μοντελιστές.

Τελικά μετά από πολύ σκέψη είπα να κάνω ένα βήμα παραπέρα στα πολυαγαπημένα μου warbirds, έτσι λοιπόν αποφάσισα και παρήγγειλα το Focke wulf της ESM από τον Κο Γιάννη Diamond Models ο οποίος βέβαια δεν το έχει αλλά μ' ενημέρωσε ότι εντός ολίγων ημερών θα παραλάβει!! Έχω διαβάσει πάρα πολλά για το συγκεκριμένο μοντέλο, κάποια θετικά σχόλια αλλά και κάποια αρνητικά! Γι' αυτό λοιπόν και γράφω στο forum γιατί για άλλη μια φορά θα χρειαστώ την γνώμη των ποιο έμπειρων πιλότων warbirds εδώ μέσα!!!

Έχω προβληματιστεί πολύ όσον αφορά τα retracts και τον κινητήρα! Οι ποιο πολλοί πετάνε το μοντέλο με dle 30, έτσι λοιπόν κι εγώ προσανατολίζομαι στον συγκεκριμένο κινητήρα ή επίσης σκεφτόμουν και τον δικύλινδρο ASP FT 160AR άλλα δεν ξέρω αν επαρκεί η δύναμή του για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα, αλλά αν έχετε να προτείνετε και κάτι άλλο θα χαρώ πολύ ν' ακούσω την γνώμη σας!

Τώρα όσον αφορά τα retracts πραγματικά έχω μπερδευτεί πολύ και δεν ξέρω τι να κάνω. Θα ήθελα κατά προτίμηση να βάλω ηλεκτρικά αλλά δεν ξέρω τι να επιλέξω, άλλοι λένε Lado, άλλοι λένε τα μαμά ηλεκτρικά αλλά την version 3, άλλοι τα Eurokit τα οποία δεν τα ξέρω. Πραγματικά αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποια από αυτά θα ήθελα ν' ακούσω την γνώμη του.

Οποιοσδήποτε θέλει να προσθέσει κάτι που θα με βοηθήσει στην κατασκευή του μοντέλου είμαι πρόθυμος ν' ακούσω την γνώμη του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Χάρης από Πρέβεζα!
Συνημμένα
FT160AR.jpg
FT160AR.jpg (54.2 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
dleg0031-parts-lg.jpg
dleg0031-parts-lg.jpg (50.18 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
ESMFW190.jpg
ESMFW190.jpg (48.32 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από Mogolos »

μακριά από Lado, ειναι για πέταμα.
Μακράν τα καλύτερα ειναι τα eurokit
Οσο αφορά το μοτερ...
...ξέρεις τι πρέπει να κάνεις
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Γιάννη καλησπέρα μου τα είπες κι ένα χεράκι με προσωπικό μήνυμα. Τα eurokit ρε φίλε βγαίνουν 85 μοίρες που θέλω? Ρώτησα τον Κο Γιάννη και μου είπε ότι είχε κλείσει η εταιρία τώρα έγιναν 2 εταιρίες δεν ξέρει πότε θα φέρει. Είμαι σε αναμονή για απάντηση, μου πρότεινε και τα bmi αλλά εγώ ούτε που τα έχω ακούσει!!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από Mogolos »

HAR28 έγραψε: Γιάννη καλησπέρα μου τα είπες κι ένα χεράκι με προσωπικό μήνυμα. Τα eurokit ρε φίλε βγαίνουν 85 μοίρες που θέλω? Ρώτησα τον Κο Γιάννη και μου είπε ότι είχε κλείσει η εταιρία τώρα έγιναν 2 εταιρίες δεν ξέρει πότε θα φέρει. Είμαι σε αναμονή για απάντηση, μου πρότεινε και τα bmi αλλά εγώ ούτε που τα έχω ακούσει!!

Οι μοίρες καθορίζονται με μια σκουλικόβιδα.
Εαν δεν βρήσκεις eurokit καλύτερα πάρε robart. Μακρια απο Lado...
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από dgiatr »

Mogolos έγραψε: Οι μοίρες καθορίζονται με μια σκουλικόβιδα.
Εαν δεν βρήσκεις eurokit καλύτερα πάρε robart. Μακρια απο Lado...
Γιάννη η σκουλικόβιδα στα eurokit τα ρυθμίζει για λίγες μοίρες, για το fw-190 δεν μπορείς να πιάσεις τις scale μοίρες που θές με τις 90άρες κάμες, θέλεις 85άρες ή 80άρες κάμες εάν θυμάμαι καλά, διαφορετικά βάζεις τις 90άρες και με ροδέλες στην βάση των rectracts δίνεις λίγο γωνία, αλλά πάλι δεν θα είναι scale γιατί δεν μπορείς να δώσες και πολύ, γενικά με τις 90άρες πρέπει να συμβιβαστείς. όσο για lado μακριά!!!....θα μπλέξεις....να σου πώ ούτε τα robarts μου αρέσουν.
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Ξέρει να μου κανείς ποια η διαφορά της zenoah 38 titan και της απλής zenoah 38?
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Μόλις επικοινώνησα με diamond models και μου είπε ότι σ' ένα μήνα θα είναι εδώ το πολεμοπούλι Εικόνα Εικόνα Εικόνα Τσαντίστηκα πολύ και είμαι και ανυπόμονος! Μπορώ να το παραγγείλω από κάπου αλλού, γνωρίζει κανείς?? Βέβαια υπάρχει και η εναλλακτική του esm hawker hurricane!!!
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από nasa »

...δηλ. ότι ναναι αρκεί να πετάει..? ...κάθε πράγμα στην ώρα του ... φτιάξε αυτό που πραγματικά σου αρέσει ... μόνο...;;)
η ταν, η, τα πετάν...
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

nasa έγραψε: ...δηλ. ότι ναναι αρκεί να πετάει..? ...κάθε πράγμα στην ώρα του ... φτιάξε αυτό που πραγματικά σου αρέσει ... μόνο...;;)

Έχεις δίκιο φίλε μου ή θα περιμένω ή θα το βρω από αλλού
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

Καλησπέρα φίλοι, επειδή προσανατολίζομαι στην Zenoah 38 με μανιατό θα ήθελα να μου πείτε αν το μανιατό δημιουργεί παρεμβολές στον δέκτη? Μου είπαν κάποιοι ότι υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει, ισχύει κάτι τέτοιο?
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν δεν υπάρχει κάποια αγώγιμη σύνδεση ανάμεσα στο σασσί του κινητήρα και στο ηλεκτρικό σύστημα του αεροπλάνου, τέτοιο σενάριο ,με τους σημερινούς σύγχρονης τεχνολογίας και καλής ποιότητας δέκτες τουλάχιστον, δεν πάιζει. Παλιότερα ,που πετάγαν με δέκτες VHF-FM ,ίσως να είχες πρόβλημα.
Ούτε ο Μογγ που έχει τη Ζένοα με το μανιατό είχε τίποτα παρεμβολές σε δέκτη JR ούτε εγώ σε αμάξι 1/5 ,που επίσης έχει μανιατό και δέκτη futaba ούτε ακόμη κάποιοι άλλοι αερομοντελιστές, που έχω δει να χρησιμοποιούν μηχανές από χορτοκοπτικά με μανιατό ,που αυτές κι αν βγάζουν παράσιτα.
Αν λοιπόν αυτό είναι το πρόβλημά σου, προχώρα άφοβα.
Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις σε μηχανή με μανιατό είναι το θέμα του ηλεκτρονικού kill switch γιατί οι απλοί ηλεκτρονικοί διακόπτες ,που χρησιμοποιούνται σε κινητήρες με ηλεκτρονική ,δεν κάνουν. Κανονικά, μάλιστα ,αυτοί οι διακόπτες δεν κάνουν ούτε για κινητήρες με ηλεκτρονική, αν δεν έχουν photocoupler για ηλεκτρική απομόνωση γιατί τότε περνάνε παράσιτα από την ηλεκτρονική κατευθείαν στο δέκτη ,με κίνδυνο να έχεις προβλήματα, ότι δέκτη και να έχεις. Ειδικά όμως στις μηχανές με μανιατό, χρειάζεται σηνήθως ειδικος ηλεκτρονικός διακόπτης με ρελέ.
Οταν έρθει η ώρα εκείνη που θα χρειαστείς και kill switch, θα σου πω πως θα συνδεσμολογήσεις έναν συνηθισμένο ηλεκτρονικό διακόπτη με ένα μικρό ρελέ ,που το βρίσκεις εύκολα σε μαγαζιά με ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

bladeskiller έγραψε: Αν δεν υπάρχει κάποια αγώγιμη σύνδεση ανάμεσα στο σασσί του κινητήρα και στο ηλεκτρικό σύστημα του αεροπλάνου, τέτοιο σενάριο ,με τους σημερινούς σύγχρονης τεχνολογίας και καλής ποιότητας δέκτες τουλάχιστον, δεν πάιζει. Παλιότερα ,που πετάγαν με δέκτες VHF-FM ,ίσως να είχες πρόβλημα.
Ούτε ο Μογγ που έχει τη Ζένοα με το μανιατό είχε τίποτα παρεμβολές σε δέκτη JR ούτε εγώ σε αμάξι 1/5 ,που επίσης έχει μανιατό και δέκτη futaba ούτε ακόμη κάποιοι άλλοι αερομοντελιστές, που έχω δει να χρησιμοποιούν μηχανές από χορτοκοπτικά με μανιατό ,που αυτές κι αν βγάζουν παράσιτα.
Αν λοιπόν αυτό είναι το πρόβλημά σου, προχώρα άφοβα.
Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις σε μηχανή με μανιατό είναι το θέμα του ηλεκτρονικού kill switch γιατί οι απλοί ηλεκτρονικοί διακόπτες ,που χρησιμοποιούνται σε κινητήρες με ηλεκτρονική ,δεν κάνουν. Κανονικά, μάλιστα ,αυτοί οι διακόπτες δεν κάνουν ούτε για κινητήρες με ηλεκτρονική, αν δεν έχουν photocoupler για ηλεκτρική απομόνωση γιατί τότε περνάνε παράσιτα από την ηλεκτρονική κατευθείαν στο δέκτη ,με κίνδυνο να έχεις προβλήματα, ότι δέκτη και να έχεις. Ειδικά όμως στις μηχανές με μανιατό, χρειάζεται σηνήθως ειδικος ηλεκτρονικός διακόπτης με ρελέ.
Οταν έρθει η ώρα εκείνη που θα χρειαστείς και kill switch, θα σου πω πως θα συνδεσμολογήσεις έναν συνηθισμένο ηλεκτρονικό διακόπτη με ένα μικρό ρελέ ,που το βρίσκεις εύκολα σε μαγαζιά με ηλεκτρονικά εξαρτήματα.



Καλημέρα φίλε μου κι ευχαριστώ για την απάντηση, ο κινητήρας που βρήκα είναι ο παρακάτω κι έχει ένα καλώδιο με ένα άσπρο βύσμα στην άκρη, πως συνδέεται εκεί ο διακόπτης?
Συνημμένα
20130910_175811.jpg
20130910_175811.jpg (88.02 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
20130910_175801.jpg
20130910_175801.jpg (93.29 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
20130910_175747.jpg
20130910_175747.jpg (86.95 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
20130910_175728.jpg
20130910_175728.jpg (87.11 KiB) Προβλήθηκε 265 φορές
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν βραχυκυκλώσεις τους δύο ακροδέκτες αυτού του βύσματος, η μηχανή σβήνει. Αυτό που χρειάζεται στην πιο απλή περίπτωση είναι ένα μπουτόν τύπου push-on ,που θα το βάλεις κάπου κοντά στο κόουλ. Φυσικά το μπουτονάκι θα πρέπει να είναι heavy duty για να αντέχει κραδασμούς αλλιώς θα σου σβήνει τη μηχανή όποτε θέλει.
Αν τώρα θέλεις ηλεκτρονικό διακόπτη για να σβήνεις τη μηχανή από την τηλεκατεύθυνση ,θα ψάξεις να βρεις ηλεκτρονικό διακόπτη που να είναι για μηχανές με μανιατό. Το επαναλαμβάνω ότι ,οι κοινοί ηλεκτρονικοί διακόπτες ,ΔΕΝ κάνουν για μανιατο. Πήγε και ο Μογγ να το κάνει το πείραμα και απέτυχε.
Αν έχεις ήδη έναν κοινό ηλεκτρονικό διακόπτη και ξέρεις να δουλεύεις κολλητήρι, μπορείς να κάνεις τη δουλειά αγοράζοντας από κάποιο μαγαζί με ηλεκτρονικά ένα ρελεδάκι 6 βολτ απλού μεταγωγού στα 5-10 αμπέρ.
Το πηνίο του ρελέ θα το συνδέσεις με την έξοδο του ηλεκτρονικού διακόπτη. Στη συνέχεια θα μετρήσεις με ένα πολύμετρο ποιοι ακροδέκτες του ρελέ βραχυκυκλώνουν όταν παίρνει τάση το πηνίο. Αυτοί οι δύο ακροδέκτες θα συνδεθούν στο βύσμα της μηχανής.
Τα καλώδια που συνδέουν το ρελέ με το βύσμα της μηχανής ,πρέπει να έχουν όσο γίνεται μικρότερο μηκος ,κατά συνέπεια το ρελέ θα το στηρίξεις κάπου στο firewall χρησιμοποιώντας armaflex για προστασία από τους κραδασμούς και θα γεμίσεις με θερμοσιλικόνη τους ακροδέκτες του ρελέ με τις κολλήσεις, αλλιώς τα καλώδια ή η ακροδέκτες θα κοπούν για πλάκα από τους κραδασμούς. Από αυτήν τη σιλικονοκάψουλα ΄την τυλιγμένη με armaflex, θα εξέχουν μόνο τα καλώδια που πανε για το βύσμα της μηχανής καθώς και αυτά που θα πάνε για την έξοδο του ηλεκτρονικού διακόπτη. Αυτά μάλιστα τα καλώδια θα τα περάσεις και από ένα φεριτάκι για να μη σου μεταφέρουν τυχόν παράσιτα μέσα στην άτρακτο ,όπου βρίσκεται και ο δεκτης.
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από HAR28 »

bladeskiller έγραψε: Αν βραχυκυκλώσεις τους δύο ακροδέκτες αυτού του βύσματος, η μηχανή σβήνει. Αυτό που χρειάζεται στην πιο απλή περίπτωση είναι ένα μπουτόν τύπου push-on ,που θα το βάλεις κάπου κοντά στο κόουλ. Φυσικά το μπουτονάκι θα πρέπει να είναι heavy duty για να αντέχει κραδασμούς αλλιώς θα σου σβήνει τη μηχανή όποτε θέλει.
Αν τώρα θέλεις ηλεκτρονικό διακόπτη για να σβήνεις τη μηχανή από την τηλεκατεύθυνση ,θα ψάξεις να βρεις ηλεκτρονικό διακόπτη που να είναι για μηχανές με μανιατό. Το επαναλαμβάνω ότι ,οι κοινοί ηλεκτρονικοί διακόπτες ,ΔΕΝ κάνουν για μανιατο. Πήγε και ο Μογγ να το κάνει το πείραμα και απέτυχε.
Αν έχεις ήδη έναν κοινό ηλεκτρονικό διακόπτη και ξέρεις να δουλεύεις κολλητήρι, μπορείς να κάνεις τη δουλειά αγοράζοντας από κάποιο μαγαζί με ηλεκτρονικά ένα ρελεδάκι 6 βολτ απλού μεταγωγού στα 5-10 αμπέρ.
Το πηνίο του ρελέ θα το συνδέσεις με την έξοδο του ηλεκτρονικού διακόπτη. Στη συνέχεια θα μετρήσεις με ένα πολύμετρο ποιοι ακροδέκτες του ρελέ βραχυκυκλώνουν όταν παίρνει τάση το πηνίο. Αυτοί οι δύο ακροδέκτες θα συνδεθούν στο βύσμα της μηχανής.
Τα καλώδια που συνδέουν το ρελέ με το βύσμα της μηχανής ,πρέπει να έχουν όσο γίνεται μικρότερο μηκος ,κατά συνέπεια το ρελέ θα το στηρίξεις κάπου στο firewall χρησιμοποιώντας armaflex για προστασία από τους κραδασμούς και θα γεμίσεις με θερμοσιλικόνη τους ακροδέκτες του ρελέ με τις κολλήσεις, αλλιώς τα καλώδια ή η ακροδέκτες θα κοπούν για πλάκα από τους κραδασμούς. Από αυτήν τη σιλικονοκάψουλα ΄την τυλιγμένη με armaflex, θα εξέχουν μόνο τα καλώδια που πανε για το βύσμα της μηχανής καθώς και αυτά που θα πάνε για την έξοδο του ηλεκτρονικού διακόπτη. Αυτά μάλιστα τα καλώδια θα τα περάσεις και από ένα φεριτάκι για να μη σου μεταφέρουν τυχόν παράσιτα μέσα στην άτρακτο ,όπου βρίσκεται και ο δεκτης.


Καλησπέρα φίλε μου σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, είμαι αρκετά άσχετος με τα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά, βέβαια έχω ένα φίλο που γνωρίζει και καταπιάνεται με ηλεκτρονικά! Ήθελα να ρωτήσω υπάρχει στο εμπόριο έτοιμος τέτοιος διακόπτης?
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσίευση από orck »

Σε αμαξακι εχω κανει το παρακατω και δουλευει αψογα, κοστος περιπου 12, με τα 9 να ειναι το κοστος απο Ελλαδα του ηλεκτρονικου διακοπτη
Turnigy. Το συγκεκριμενο κυκλωμα ειναι σχεδιασμενο ετσι ωστε να μου σβηνει το μοτερ οταν η μπαταρια του δεκτη εχει χαμηλη ταση, δηλαδη ειναι αφορτιστη. Αυτη η ασφαλεια που ειναι καλη στο εδαφος (γιατι δεν θα παθει τιποτα το μοντελο εαν σβησει) στον αερα θεωρω οτι ειναι περιττος κινδυνος, θα εβαζα ρελε στα 5V.
Εκει που γραφω διακοπτη ηλεκτρονικης εννοω το μανιατο. Υπαρχει το push button (διακοπτης πιεσης που βραχυκυκλωνει για οση ωρα ειναι πατημενος) ουσιαστικα ειναι παραλληλα με το πηνιο. Εαν βραχυκυκλωσει δεν εχει σπινθηρα και σβηνει το μοτερ.

Το κανναλι 3 ειναι για ΤΚ για αμαξακια, στα αεροπλανα βαζουμε ενα ελευθερο κανναλι που ελεγχεται απο διακοπτη.

Ο ηλεκτρονικος διακοπτης εχει επιλογη συμπεριφορας με ενα βραχυκυκλωτηρα (jumper), αυτο για τον κινδυνο των κραδασμων το σταθεροποιησα μονιμα με το κολλητηρι στο Switch off.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”