sukhoi.su29 έγραψε: ↑
...πράγματι στο τελικό σημείο φαίνεται να χαλαρώνει και να αφήνει το αεροπλανάκι στην τύχη του .
Έτσι είναι. Από προσωπική εμπειρία αλλά και από όσα παρατηρώ στα διάφορα πεδία, κάποια "τσακίσματα" γίνονται την ώρα της "μaλακίας" που μας πιάνει όλους αρκετά συχνά, ειδικά μετά από πολύωρη παραμονή στον χώρο ή μετά από αρκετές πτήσεις την ίδια μέρα όπου γενικότερα αρχίζει το μπούχτισμα...τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο το παθαίνω αρκετά συχνά....γι αυτό και προσέχω....λέμε τώρα...`M`
Snap σε ολο του το μεγαλείο. Το ραντερ δεξια που βλέπεις ειναι η προσπάθεια να γλιτώσει την ροπη από το γκάζι που βάζει. Το οτι η ροπή σε τραβάει αριστερά δεν σημαίνει οτι πέφτει από εκεί. Ισα ίσα... από την άλλη σου γυρίζει τελικά...
Συνήθως βαζουμε ράντερ, μοτερ και ελερονς. Εκει αρχίζουν τα γλέντια. Εαν βαλεις ραντερ και μοτερ προοδευτικά, ολα θα πάνε καλά.
Εαν όμως βαλεις απότομα μοτερ και ραντερ και έλερονς (κατι που γίνεται συχνά) το μοντέλο σναπάρει σε κλασματα από την αντίθετη πλευρά (βλέπε παραπάνω)
Mogolos έγραψε: ↑Snap σε ολο του το μεγαλείο. Το ραντερ δεξια που βλέπεις ειναι η προσπάθεια να γλιτώσει την ροπη από το γκάζι που βάζει. Το οτι η ροπή σε τραβάει αριστερά δεν σημαίνει οτι πέφτει από εκεί. Ισα ίσα... από την άλλη σου γυρίζει τελικά...
Συνήθως βαζουμε ράντερ, μοτερ και ελερονς. Εκει αρχίζουν τα γλέντια. Εαν βαλεις ραντερ και μοτερ προοδευτικά, ολα θα πάνε καλά.
Εαν όμως βαλεις απότομα μοτερ και ραντερ και έλερονς (κατι που γίνεται συχνά) το μοντέλο σναπάρει σε κλασματα από την αντίθετη πλευρά (βλέπε παραπάνω)
Τελικά............. πολύ καλό αυτό το θέμα με τα βιντεάκια και τα σχόλια ............... Βλέπουμε , ακούμε , διαβάζουμε και μαθαίνουμε πάρα πολλά πράγματα τα οποία αφορούν ''δύσκολες και απρόβλεπτες στιγμές και καταστάσεις'' όταν πετάμε ............ Μπράβο ρε παιδιά ............ ^%^ ^%^ ^%^
Τίποτα δεν ειναι ανάποδα.
Ο εδαφος δυσκολεύει λίγο την κατάσταση αλλα δεν ειναι η αιτία της πτώσης.
Το σκάφος στολάρει και ρίχνει φτερό λόγο πρόωρης απογείωσης. Δεν ειχε ταχύτητα. Ο χειριστής βιάζεται να και "τραβάει" νωρίς... `M`
Αν δείτε προσεκτικά το βιντεακι, η απογείωση ξεκινάει με neutral elevator και το up το δίνει προς το τέλος.
Στο μεταξύ όμως τροχοδρομεί για αρκετά δευτερόλεπτα με neutral elevator και, κανονικά ,αν το αεροπλάνο ήταν σωστά ζυγισμένο και με σωστή γεωμετρία, θα έπρεπε να έχει σηκώσει ουρά ,ειδικά με την αντίσταση που βρίσκουν οι ρόδες σε τέτοιο έδαφος. Αντί για αυτό όμως ,χωρίς ο τύπος να δώσει up, το αεροπλάνο δεν λέει να σηκώσει ουρά αλλά "προσπαθεί" να πετάξει με τη στατική του γωνία ,η οποία προφανώς είναι μεγαλύτερη από τη γωνία του στολ. Αυτός είναι και ο λόγος που κοπανιέται τόσο πολύ δεξιά και αριστερά (tip to tip) και όχι τόσο οι ανωμαλίες του εδάφους και τα στενά σκέλη. Αυτό εμένα μου αφήνει υποψίες και για το κέντρο βάρους ή κάποια λανθασμένη γωνία στα φτερά ή τον κινητήρα.
Φυσικά το up που δίνει στο τέλος, πιστεύοντας ότι αν ζορίσει το αεροπλάνο να απογειωθεί θα ξεπεράσει το πρόβλημα (κούνια που τον κούναγε), αποτελεί και τη χαριστική βολή.
Μου κάνει εντύπωση που δεν κόβει κινητήρα και για να είμαι ειληκρινής δεν ακούω και αυξομοιώσεις στο γκάζι....Αν έσβηνε ένας κινητήρας ή εχανε στροφές από ντίζα από σέρβο από οτιδήποτε,θα ακουγόταν....