Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Στην εποχη του μνημονιου , στη μεση της χρυσαυγηαδας, και στην αρχη της τσιγγανιαδας,
οι φανατικοι ανεμοπτεραδες εχουν τον τροπο τους να τα ξεπερνουν ολα αυτα, να πετανε και με τις πλακες και τα καλαμπουρια τους , να δισκεδαζουν.
Κωστα Μιχαηλιδη το εκανες παλι το θαυμα σου.
οι φανατικοι ανεμοπτεραδες εχουν τον τροπο τους να τα ξεπερνουν ολα αυτα, να πετανε και με τις πλακες και τα καλαμπουρια τους , να δισκεδαζουν.
Κωστα Μιχαηλιδη το εκανες παλι το θαυμα σου.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3406
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
pansofos έγραψε: ↑Στην εποχη του μνημονιου , στη μεση της χρυσαυγηαδας, και στην αρχη της τσιγγανιαδας,
οι φανατικοι ανεμοπτεραδες εχουν τον τροπο τους να τα ξεπερνουν ολα αυτα, να πετανε και με τις πλακες και τα καλαμπουρια τους , να δισκεδαζουν.
Κωστα Μιχαηλιδη το εκανες παλι το θαυμα σου.
Οι φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί "δείχνουν" και με το παραπάνω την
ατμόσφαιρα της παρέας , και μόνο χαρά μπορούν να μεταδώσουν σε όλους._P_P(2f):>>>.
Υ.Γ.
Πάντα επίκαιρος και εύστοχος ο Δάσκαλος Σοφός και όχι μόνο στα τεχνικά , αλλά και στα κοινωνικά , με "κοφτές μπαλιές και γρήγορες " - χωρίς πολλά λόγια δηλαδή.
Το ίδιο μας έκανε μεγάλη εντύπωση και σχολιάστηκε απο δυο τρείς φίλους
εχτές το βράδυ , πώς ξαφνικά "εξαφανίστηκε" το ένα θέμα-σήριαλ και "καθιερώθηκε" το επόμενο .Αναφανδόν , ομοβροντία συντονισμένη από όλα τα "ανεξάρτητα" ΜΜΕ...και τους "δημοσιογράφους".
Ομορφος κόσμος ηθικός , αγγελικά πλασμένος .
Δάσκαλε Παναγιώτη να πετάς πάντα ψηλά , για να βλέπεις απο κεί πάνω , πόσο μικροί ...είναι εδώ στα χαμηλά οι αρχιτέκτονες των μνημονίων .
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Πάντα τέτοια παιδιά....
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Χρήστος - Βαγγέλης (μεγάλος έρωτας)
Pansofos!
Traffic
Nηστικοί μείναμε πάλι...
Τα λέμε σε λίγες μέρες με βίντεο από τη σημερινή πολύ όμορφη ημέρα!
Καλό βράδυ...
Πάντα τέτοια παιδια δυστυχώς εγω έλειπα σε υποχρεώσεις στο Εξωτερικό αλλα έζησα νοερά την ατμόσφαιρα μέσα απο την ζωντάνια σας στο βίντεο και τις φωτο.
Γρήγορα η επόμενη συνάντηση για ξεμουδιασμα .
-
- Δημοσιεύσεις: 164
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 22, 2008 5:36 pm
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
H συνάτηση νομίζω ήταν πραγματικά φιλική και το ευχαριστήθηκαν όλοι όσοι συμμετείχαν σε αυτή
Eύχομαι την επομενη φορα να είμαστε ακόμα περισσότεροι και να το ευχαριστηθούμε ακόμα περισσότερο
Tέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους που ήρθαν στην συνάτηση και ιδιαιτερα τον
Kώστα μιχαηλίδη για τις ώρες φωτογραφίες του και το πολύ καλο video αναδεικνύοντας το φιλικό κλίμα που επικρατούσε
Eύχομαι την επομενη φορα να είμαστε ακόμα περισσότεροι και να το ευχαριστηθούμε ακόμα περισσότερο
Tέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους που ήρθαν στην συνάτηση και ιδιαιτερα τον
Kώστα μιχαηλίδη για τις ώρες φωτογραφίες του και το πολύ καλο video αναδεικνύοντας το φιλικό κλίμα που επικρατούσε
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Να πω ότι δε ζήλεψα....ψέμα θα είναι.
Μπράβο παίδες, πάντα τέτοια.
Μπράβο παίδες, πάντα τέτοια.
-
- Δημοσιεύσεις: 164
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 22, 2008 5:36 pm
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Μετα απο τρεις φιλικές συναντήσεις της κατηγορίας στο ανεμόπτερικο πεδίο πτήσης στο Μήλεσι Αττικής με αρκετές συμμετοχές κάθε φορά διαπιστώθηκε ότι για την καλύτερη ανάπτυξη δίνοντας την ευχέρεια σε περισσοτερους να λάβουν μέρο σε αυτήν οι παρακάτω αλλαγές.
Οι αλλαγές οι οποίες προτείνουμε είναι οι εξής:
1) Η ποινή στη βαθμολογία του αθλητή ανάλογα της ζώνη προσγείωσης, που στον μέχρι σήμερα κανονισμό είναι 20% ανά ζώνη, να μετατραπεί σε 10%.
2) Η ζώνες προσγείωσης έως σήμερα είναι σε παράταξη Δ,Γ,Β,Α Δ
Προτείνεται οι νέες ζώνες προσγείωσης να είναι σε παράταξη Δ,Γ,Β,Α,Β,Γ,Δ.
3) Μετά το τέλος εργασίας η κατάργηση της χρήσεις του μοτέρ
4) Ο χρόνος εργασίας μειώνεται από 20 λεπτά σε 10 λεπτά.
Οι αλλαγές οι οποίες προτείνουμε είναι οι εξής:
1) Η ποινή στη βαθμολογία του αθλητή ανάλογα της ζώνη προσγείωσης, που στον μέχρι σήμερα κανονισμό είναι 20% ανά ζώνη, να μετατραπεί σε 10%.
2) Η ζώνες προσγείωσης έως σήμερα είναι σε παράταξη Δ,Γ,Β,Α Δ
Προτείνεται οι νέες ζώνες προσγείωσης να είναι σε παράταξη Δ,Γ,Β,Α,Β,Γ,Δ.
3) Μετά το τέλος εργασίας η κατάργηση της χρήσεις του μοτέρ
4) Ο χρόνος εργασίας μειώνεται από 20 λεπτά σε 10 λεπτά.
-
- Δημοσιεύσεις: 164
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 22, 2008 5:36 pm
Απάντηση: Φιλικές συναντήσεις μοτο ανεμοπτέρων f5j-EN (διάρκεια,προσγείωση ενέργεια)
Μετά από αρκετές συναντήσεις για την δημιουργία μια νέας κατηγορίας f5j EN διαπιστώσαμε τα παρακάτω συμπεράσματα όπου βασίζονται σε δεδομένα που αποκτήθηκαν στις συγκεντρώσεις και στην προσωπική πολύ έτη εμπειρία αλλά και στην εμπειρία τον μοντελιστών που δοκίμασαν τα πρώτα βήματα αυτής της νέας κατηγορίας
Για όσους δεν έχουν διάβασει τον κανονισμό της κατηγορίας αυτής με λίγα λογία λοιπόν είναι σε συγκεκριμένο χρόνο να πετάξεις με όσο λιγότερη ενεργεία μπορείς προς το συνολικό βάρος του ανεμοπτέρου στο τέλος του χρόνου προσγειώνεστε σε προκαθορισμένη περιοχή στην όποια υπάρχουν διαβαθμίσεις αλλοιώνοντας ή όχι την βαθμολογία σου .
Για την μέτρηση της ενέργειας τοποθετείτε μεταξύ μπαταρίας και ESC ένα καταγραφικό που έως τώρα το παρέχει η διοργάνωση και μάλιστα κάθε φόρα ο διαγωνιζόμενος παίρνει διαφορετικό .
Επειδή η βαθμολογία στηρίζεται στον χρόνο (που είναι κοινός για όλους) στην προσγείωση και στο καταγραφικό δεν χρειάζεται τεχνικός Έλεγχος στην αρχή του αγώνα ή στον ενδιάμεσο για τυχών ατασθαλίες τον αερομοντελιστών μια για να βγει η τελική βαθμολογία απαιτείται η αφαίρεση της συσκευής από το ανεμόπτερο και ανάγνωση της παρουσία του αερομοντελιστή με ηλεκτρονικό υπολογιστή (δυνατότητα αποθηκεύσης της κάθε πτήσης )ή με τη χρήση οθόνης ένδειξης δεδομένων .
Ουσιαστικά ελέγχονται όλοι οι συμμετέχοντες χωρίς καμία μα καμία εξαίρεση !!!
Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν απαιτεί ακριβά ανεμόπτερα και την παρακολούθηση της νεας τεχνολογίας πράγμα δαπανηρό στης μέρες μας .
Για την παραπάνω διαπίστωση θα κάνουμε ένα θεωρητικό πείραμα
Έχουμε δύο ολόιδια ανεμόπτερα το Α και το Β η μόνη διαφορά είναι ότι το Β είναι πολύ πιο ελαφρύ.Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ελαφριά είναι και πιο ακριβά .
Η συνθήκες που θα τα δοκιμάσουμε είναι χωρίς θερμικά (μιας και όταν έχει θερμικά όλα μπορούν να πετάξουν ) μην ξεχνάμε πάντα ο αερομοντελιστής είναι ο ίδιος κάνοντας τις ίδιες πτήσεις από το ίδιο ύψος .
Το Α ανεμόπτερο θα χρειαστεί λόγο βάρος (βαρύτερο του Β) περισσότερη ενέργεια από το Β όμως το αποτέλεσμα στην μεταξύ τους διαίρεση θα είναι το ίδιο .
Δεν απαιτείτε η συνεχής παρακολούθηση της τεχνολογία όπου σε άλλες κατηγορίες το ελαφρύτερο ανεμόπτερο έχει πλεονέκτημα από το βαρύτερο μιας και το βάρος δεν καθορίζει την βαθμολογία του αερομοντελιστή .
Ένα βασικό συμπέρασμα είναι στην βαθμολογία
Σε κάθε γύρο την καλύτερη βαθμολογία την έχει ο καλύτερος με αναγωγή στο 1000 και με την βαθμολογία του καλύτερου διαμορφώνονται και οι υπόλοιπες πτήσεις τον άλλων αερομοντελιστών
Επειδή μπορεί μερικοί να φαντάζονται ότι απαιτούνται πληθώρα κριτών για την διεξαγωγή της συγκεκριμένης κατηγορίας σας ενημερώνω με 2 άτομα για κριτές είναι υπέρ αρκετά μια έως τώρα τον παραπάνω ρολό τον είχα αναλάβει εγώ .
Δεν υπάρχει περίπτωση ο αερομοντελιστής να επιρρίψει ευθηνή στη συσκευή σε περίπτωση καταστροφής του ανεμόπτερου .
Η συσκευή που έχει επιλεχτεί αντέχει έως 100 amp και συνδέεται μεταξύ της μπαταρία και του speed control
Το ανεμόπτερο που τροφοδοτείτε μέσω του beck κινδυνεύει να μείνει ανεξέλεγκτο και να καταστραφεί ή να προκαλέσει ατύχημα .
Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι τα ανεμόπτερα λόγο ότι καταγράφετε η ενέργεια που αντλούν από την μπαταρία δεν συμφέρει να καταναλώνουν ενέργεια για το ηλεκτρονικό μέρος του ανεμοπτέρου μέσα από μια μπαταρία για καθαρά λόγους βαθμολογίας (όλα τα ανεμόπτερα θα φέρουν μια μπαταρία ακόμα) ακόμα και σε περίπτωση αστοχίας της συσκευής το ανεμόπτερο δεν κινδυνεύει. (δύσκολοι καιροί για σπασίματα) .
Μεγαλύτερη ασφάλεια στην απογείωση και βέβαια στην προσγείωση .
Η απογείωση γίνεται για όλους από την ιδία μεριά και κόντρα στον άνεμο σε παραταγμένη σειρά και όχι άναρχα ώστε να περνά το ανεμόπτερο πάνω από το κεφάλι του άλλου .
Στην προσγείωση τώρα γίνεται το ίδιο όλοι έρχονται από συγκεκριμένη κατεύθυνση μικραίνοντας κατά πολύ την πιθανότητα μετωπικής σύγκρουσης μην ξεχνάμε ότι ο χώρος προσγείωσης είναι προκαθορισμένος
Γενικός Έλεγχος των συσκευών
Η συσκευή καταγραφής αναγκάστηκα αφαιρείτε από το μοντέλο και κάθε φόρα είναι διαφορετική επόμενος δεν κρύβεται , δεν ‘φασκιώνεται’ μιας και δεν έχει αισθητήρα πιέσεις που δουλεύουν με την βαρομετρική πίεση (το ‘φάσκιωμα’ σε συσκευές με αισθητήρες ύψους αλλάζουν τα αποτελέσματα) .
Μετά από αρκετές δόκιμες διαπιστώθηκε ότι ο χρόνος πτήσης των 20 λεπτών για αρκετούς είναι κουραστικός εξετάζεται να μειωθεί σε 10..
Για όσους δεν έχουν διάβασει τον κανονισμό της κατηγορίας αυτής με λίγα λογία λοιπόν είναι σε συγκεκριμένο χρόνο να πετάξεις με όσο λιγότερη ενεργεία μπορείς προς το συνολικό βάρος του ανεμοπτέρου στο τέλος του χρόνου προσγειώνεστε σε προκαθορισμένη περιοχή στην όποια υπάρχουν διαβαθμίσεις αλλοιώνοντας ή όχι την βαθμολογία σου .
Για την μέτρηση της ενέργειας τοποθετείτε μεταξύ μπαταρίας και ESC ένα καταγραφικό που έως τώρα το παρέχει η διοργάνωση και μάλιστα κάθε φόρα ο διαγωνιζόμενος παίρνει διαφορετικό .
Επειδή η βαθμολογία στηρίζεται στον χρόνο (που είναι κοινός για όλους) στην προσγείωση και στο καταγραφικό δεν χρειάζεται τεχνικός Έλεγχος στην αρχή του αγώνα ή στον ενδιάμεσο για τυχών ατασθαλίες τον αερομοντελιστών μια για να βγει η τελική βαθμολογία απαιτείται η αφαίρεση της συσκευής από το ανεμόπτερο και ανάγνωση της παρουσία του αερομοντελιστή με ηλεκτρονικό υπολογιστή (δυνατότητα αποθηκεύσης της κάθε πτήσης )ή με τη χρήση οθόνης ένδειξης δεδομένων .
Ουσιαστικά ελέγχονται όλοι οι συμμετέχοντες χωρίς καμία μα καμία εξαίρεση !!!
Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν απαιτεί ακριβά ανεμόπτερα και την παρακολούθηση της νεας τεχνολογίας πράγμα δαπανηρό στης μέρες μας .
Για την παραπάνω διαπίστωση θα κάνουμε ένα θεωρητικό πείραμα
Έχουμε δύο ολόιδια ανεμόπτερα το Α και το Β η μόνη διαφορά είναι ότι το Β είναι πολύ πιο ελαφρύ.Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ελαφριά είναι και πιο ακριβά .
Η συνθήκες που θα τα δοκιμάσουμε είναι χωρίς θερμικά (μιας και όταν έχει θερμικά όλα μπορούν να πετάξουν ) μην ξεχνάμε πάντα ο αερομοντελιστής είναι ο ίδιος κάνοντας τις ίδιες πτήσεις από το ίδιο ύψος .
Το Α ανεμόπτερο θα χρειαστεί λόγο βάρος (βαρύτερο του Β) περισσότερη ενέργεια από το Β όμως το αποτέλεσμα στην μεταξύ τους διαίρεση θα είναι το ίδιο .
Δεν απαιτείτε η συνεχής παρακολούθηση της τεχνολογία όπου σε άλλες κατηγορίες το ελαφρύτερο ανεμόπτερο έχει πλεονέκτημα από το βαρύτερο μιας και το βάρος δεν καθορίζει την βαθμολογία του αερομοντελιστή .
Ένα βασικό συμπέρασμα είναι στην βαθμολογία
Σε κάθε γύρο την καλύτερη βαθμολογία την έχει ο καλύτερος με αναγωγή στο 1000 και με την βαθμολογία του καλύτερου διαμορφώνονται και οι υπόλοιπες πτήσεις τον άλλων αερομοντελιστών
Επειδή μπορεί μερικοί να φαντάζονται ότι απαιτούνται πληθώρα κριτών για την διεξαγωγή της συγκεκριμένης κατηγορίας σας ενημερώνω με 2 άτομα για κριτές είναι υπέρ αρκετά μια έως τώρα τον παραπάνω ρολό τον είχα αναλάβει εγώ .
Δεν υπάρχει περίπτωση ο αερομοντελιστής να επιρρίψει ευθηνή στη συσκευή σε περίπτωση καταστροφής του ανεμόπτερου .
Η συσκευή που έχει επιλεχτεί αντέχει έως 100 amp και συνδέεται μεταξύ της μπαταρία και του speed control
Το ανεμόπτερο που τροφοδοτείτε μέσω του beck κινδυνεύει να μείνει ανεξέλεγκτο και να καταστραφεί ή να προκαλέσει ατύχημα .
Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι τα ανεμόπτερα λόγο ότι καταγράφετε η ενέργεια που αντλούν από την μπαταρία δεν συμφέρει να καταναλώνουν ενέργεια για το ηλεκτρονικό μέρος του ανεμοπτέρου μέσα από μια μπαταρία για καθαρά λόγους βαθμολογίας (όλα τα ανεμόπτερα θα φέρουν μια μπαταρία ακόμα) ακόμα και σε περίπτωση αστοχίας της συσκευής το ανεμόπτερο δεν κινδυνεύει. (δύσκολοι καιροί για σπασίματα) .
Μεγαλύτερη ασφάλεια στην απογείωση και βέβαια στην προσγείωση .
Η απογείωση γίνεται για όλους από την ιδία μεριά και κόντρα στον άνεμο σε παραταγμένη σειρά και όχι άναρχα ώστε να περνά το ανεμόπτερο πάνω από το κεφάλι του άλλου .
Στην προσγείωση τώρα γίνεται το ίδιο όλοι έρχονται από συγκεκριμένη κατεύθυνση μικραίνοντας κατά πολύ την πιθανότητα μετωπικής σύγκρουσης μην ξεχνάμε ότι ο χώρος προσγείωσης είναι προκαθορισμένος
Γενικός Έλεγχος των συσκευών
Η συσκευή καταγραφής αναγκάστηκα αφαιρείτε από το μοντέλο και κάθε φόρα είναι διαφορετική επόμενος δεν κρύβεται , δεν ‘φασκιώνεται’ μιας και δεν έχει αισθητήρα πιέσεις που δουλεύουν με την βαρομετρική πίεση (το ‘φάσκιωμα’ σε συσκευές με αισθητήρες ύψους αλλάζουν τα αποτελέσματα) .
Μετά από αρκετές δόκιμες διαπιστώθηκε ότι ο χρόνος πτήσης των 20 λεπτών για αρκετούς είναι κουραστικός εξετάζεται να μειωθεί σε 10..