Me 163 Komet
Απάντηση: Me 163 Komet
Για την τοθετηση των σερβο κοπηκαν απο την κατω επιφανεια των πτερυγων, τεσσερα κομματια απο την επικαλλυψη του φτερου.Τα σημεια ειχαν σημειωθει κατα την κατασκευη του φτερου. Πανω σε αυτες τις "πορτες" θα στερεωθουν τα σερβο. Το παχος του ξυλου ειναι 2,5 χιλιοστα και ενισχυθηκε με ρυτινη και υαλοπανο.Επιπλεον, τοποθετηθηκαν και κολληθηκαν δοκαρια μπαλσας(1cm x 6mm)αριστερα και δεξια στα ανοιγματα ωστε πανω τους να βιδωθουν οι καταπακτες με τα σερβο.
- Συνημμένα
-
- DSC00328.jpg (85 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00327.jpg (92.86 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00326.jpg (91.79 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλημερα και παλι.
Μετα τα ανοιγματα των σερβο προχωρησα στην τοποθετηση των μεντεσεδων. Για το σκοπο αυτο χρησιμοποιησα ενα πολυ απλο αλλα εξυπνο εργαλειο, ενα hinge-slotter. Βοηθα να ανοιχτουν οι οπες/τρυπες ευκολα με ακριβεια και στο κεντρο και αναλογα με το μεγεθος του μεντεσε..
Μετα τα ανοιγματα των σερβο προχωρησα στην τοποθετηση των μεντεσεδων. Για το σκοπο αυτο χρησιμοποιησα ενα πολυ απλο αλλα εξυπνο εργαλειο, ενα hinge-slotter. Βοηθα να ανοιχτουν οι οπες/τρυπες ευκολα με ακριβεια και στο κεντρο και αναλογα με το μεγεθος του μεντεσε..
- Συνημμένα
-
- DSC00331.jpg (94.57 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00330.jpg (83.67 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Ετσι τα πηδαλια καθησαν στην θεση τους στο κεντρο. Φυσικα λιγα τριψιματακια θα χρειαστουν γυρω γυρω, αλλα τιποτα περισσοτερο....
Εδω θα πρεπει να πω οτι τιποτα δεν εχει κολληθει ακομη.Αυτο θα γινει στο τελος και μετα το μονοκοταρισμα/βαψιμο. Τ α εσωτερικα πηδαλια μπαινουν μεσα σε υποδοχη τυπου U /οπως το rudder, ενω τα εξωτερικα ειναι κανονικα....
Εδω θα πρεπει να πω οτι τιποτα δεν εχει κολληθει ακομη.Αυτο θα γινει στο τελος και μετα το μονοκοταρισμα/βαψιμο. Τ α εσωτερικα πηδαλια μπαινουν μεσα σε υποδοχη τυπου U /οπως το rudder, ενω τα εξωτερικα ειναι κανονικα....
- Συνημμένα
-
- DSC00333.jpg (93.35 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00332.jpg (91.65 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
πολλά μπράβο και απο εμένα!!!!!!
Απάντηση: Me 163 Komet
Ευχαριστώ για τα καλά σχόλια
Απάντηση: Me 163 Komet
καλημερα και παλι.
Πηδαλιων συνεχεια......Στα ηδη τοποθετημενα καλωδια των σερβο , προσαρμοστηκαν μπριζακια τυπου JR. Female στα φτερα και male στην ατρακτο.
Πηδαλιων συνεχεια......Στα ηδη τοποθετημενα καλωδια των σερβο , προσαρμοστηκαν μπριζακια τυπου JR. Female στα φτερα και male στην ατρακτο.
- Συνημμένα
-
- DSC00339.jpg (90.38 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00337.jpg (94.39 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Τελος σε ολα τα πηδαλια ανοιχτηκαν τρυπες και δοκιμαστικα τοποθετηθηκαν τα horns πανω στα οποια θα πιαστουν αργοτερα οι ντιζες των σερβο. Το μηκος του μπρατσου ειναι μεταβαλομενο και θα ρυθμιστει αργοτερα.
- Συνημμένα
-
- DSC00336.jpg (80.75 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Στη συνεχεια τα πηδαλια προετοιμαστικαν για το μονοκοταρισμα. Με τη βοηθεια ενος μικρου σπογγου περαστηκε η επιφανεια τους με balsarite. Το ιδιο εγινε και στην επιφανεια μονοκοτ.
Απάντηση: Me 163 Komet
και ενω περιμενουμε να στεγνωσει τα balsarite, προχωρουμε στο πιλοτηριο. Εδω θα γινουν τα πολυ πολυ βασικα. οχι λεπτομερειες μιας το μοντελο ειναι μικρο.Επισης δεν εχω βρει ακομη πιλοτο ετσι οπως τον θελω. Ομως ολα εχουν διαμορφωθει ετσι ωστε να μπορει αυτο να γινει αργοτερα.
Το πραγματικο αεροπλανο ειχε στο εμπρος μερος του πιλοτηριου ενα διπλο armor glass το οποιο ειχε διπλη χρηση.
1) την προστασια απο πυρα
2) την προστασια απο το αερορευμα στην περιπτωση που η μονοκοματη καλυπτρα εφευγε κατα την πτηση. Δεδομενου των μεγαλων ταχυτητων του αεροσκαφους κατι τετοιο ηταν απαραιτητο.
Το σχημα του ηταν πολυγωνικο.
Ετσι απο 2 χιλιοστα μπαλσα κοπηκαν επτα κοματια τα οποια στη συνεχεια κολληθηκαν μεταξυ τους. Σαν οδηγο ειχα φωτογραφιες απο το internet.
Για ενισχυση της κατασκευης χρησιμοποιησα εσωτερικα υαλοπανο με κυανοακριλικη κολλα.
Τελος το πιλοτηριο και το πλαισο περαστικαν με sealer νιτρου . Οταν στεγνωσε τριφτηκαν με ψιλο γυαλοχαρτο.
Το πραγματικο αεροπλανο ειχε στο εμπρος μερος του πιλοτηριου ενα διπλο armor glass το οποιο ειχε διπλη χρηση.
1) την προστασια απο πυρα
2) την προστασια απο το αερορευμα στην περιπτωση που η μονοκοματη καλυπτρα εφευγε κατα την πτηση. Δεδομενου των μεγαλων ταχυτητων του αεροσκαφους κατι τετοιο ηταν απαραιτητο.
Το σχημα του ηταν πολυγωνικο.
Ετσι απο 2 χιλιοστα μπαλσα κοπηκαν επτα κοματια τα οποια στη συνεχεια κολληθηκαν μεταξυ τους. Σαν οδηγο ειχα φωτογραφιες απο το internet.
Για ενισχυση της κατασκευης χρησιμοποιησα εσωτερικα υαλοπανο με κυανοακριλικη κολλα.
Τελος το πιλοτηριο και το πλαισο περαστικαν με sealer νιτρου . Οταν στεγνωσε τριφτηκαν με ψιλο γυαλοχαρτο.
- Συνημμένα
-
- DSC00335.jpg (94.35 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00334.jpg (95.26 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Τελος απο διαφανη ζελατινα ενος χιλιοστου και με οδηγο το πλαισιο κοπηκαν τα δυο κομματια που θα κολληθουν εμπρος πισω.
Φυσικα το παχος δεν ειναι στην κλιμακα , αλλα πιστευω οτι το αισθητικο αποτελεσμα δεν θα ειναι ασχημο....
Φυσικα το παχος δεν ειναι στην κλιμακα , αλλα πιστευω οτι το αισθητικο αποτελεσμα δεν θα ειναι ασχημο....
- Συνημμένα
-
- DSC00338.jpg (85.19 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Τελος αφου πρωτα το πλαισιο βαφτηκε με απλο χρωμα στατικου μοντελισμου, με λιγη κολλα για καλυπτρες και πολυ υπομονη ολα κολληθηκαν μαζι. Τελος τοποθετηθηκαν οι δυο αντιριδες εμπρος απο τη θωρακιση...
Οταν ολα ειχαν σταθεροποιηθει βαφτηκε το υπολοιπο του πιλοτηριου.
Οταν ολα ειχαν σταθεροποιηθει βαφτηκε το υπολοιπο του πιλοτηριου.
- Συνημμένα
-
- DSC00345.jpg (86.1 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00344.jpg (84.84 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00343.jpg (90.31 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλησπερα
Συνεχισα την δουλεια στην αποσπωμενη καμπουρα/πιλοτηριο. Αρχικα και αφου εκανα την προεργασια σιδερωσα σε χαμηλη θερμοκρασια το coverlite, στο χρωμα του αλουμινιου. Ο κυριος κορμος του σκαφους θα στρωθει με αυτο το υλικο.Επελεξα το χρωμα του αλουμινιου μιας και στο πραγματικο αεροσκαφος ο κορμος ηταν απο αλουμινιο και τα φτερα απο ξυλο. Ετσι θα χρησιμοποιηθει στο weathering αργοτερα.
Στη συνεχεια, προσαρμοσα εκ νεου τα πλευρικα παραθυρα και τα κολλησα στη θεση τους με κολλα για καλυπτρες. Μετα σημαδεψα την επιφανεια περιμετρικα στα 2,5 χιλιοστα
Συνεχισα την δουλεια στην αποσπωμενη καμπουρα/πιλοτηριο. Αρχικα και αφου εκανα την προεργασια σιδερωσα σε χαμηλη θερμοκρασια το coverlite, στο χρωμα του αλουμινιου. Ο κυριος κορμος του σκαφους θα στρωθει με αυτο το υλικο.Επελεξα το χρωμα του αλουμινιου μιας και στο πραγματικο αεροσκαφος ο κορμος ηταν απο αλουμινιο και τα φτερα απο ξυλο. Ετσι θα χρησιμοποιηθει στο weathering αργοτερα.
Στη συνεχεια, προσαρμοσα εκ νεου τα πλευρικα παραθυρα και τα κολλησα στη θεση τους με κολλα για καλυπτρες. Μετα σημαδεψα την επιφανεια περιμετρικα στα 2,5 χιλιοστα
- Συνημμένα
-
- DSC00350.jpg (88.09 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00349.jpg (87.53 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Μετα χρησιμοποιοντας αλουμινοταινια, σχεδιασα και εκοψα ενα πλαισιο που στη συνεχεια κολληθηκε με προσοχη επανω στο παραθυρο. Ο ρολος του ειναι διπλος. Απο την μια να ενισχυσω το παραθυρο ωστε να μεινει στη θεση του και απο την αλλη να βελτιωσω την scale εμφανιση μιας και κατι τετοιο υπηρχε και στο κανονικο. Επιπλεον θα βοηθησει και στο weathering αργοτερα. Προσπαθησα οσο ηταν δυνατον να μην τσακισω την αλουμινοταινια....
Την ιδια διαδικασια εκανα και για το παραθυρο της αλλης πλευρας.
Την ιδια διαδικασια εκανα και για το παραθυρο της αλλης πλευρας.
- Συνημμένα
-
- DSC00354.jpg (85.21 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00351.jpg (54.09 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλησπερα
Τελος αφου ολοκληρο το hatch τοποθετηθηκε επανω στην ατρακτο, κολληθηκε η καλυπτρα. Εδω χρειαστηκε να γινει καποια προσαρμογη παλι με κοπιδι αλλα και χρησιμοποιοντας πολυ λιγο το φλογιστρο. Οταν πλεον η κολλα ειχε στεγνωσει το hatch αφαιρεθηκε και παλι και η καλυπτρα τριφτηκε περιμετρικα με γυαλοχαρτο.
Το πλαισιο της καλυπτρας θα διαμορφωθει αργοτερα κατα τη διαδικασια της βαφης..
Τελος αφου ολοκληρο το hatch τοποθετηθηκε επανω στην ατρακτο, κολληθηκε η καλυπτρα. Εδω χρειαστηκε να γινει καποια προσαρμογη παλι με κοπιδι αλλα και χρησιμοποιοντας πολυ λιγο το φλογιστρο. Οταν πλεον η κολλα ειχε στεγνωσει το hatch αφαιρεθηκε και παλι και η καλυπτρα τριφτηκε περιμετρικα με γυαλοχαρτο.
Το πλαισιο της καλυπτρας θα διαμορφωθει αργοτερα κατα τη διαδικασια της βαφης..
- Συνημμένα
-
- DSC00359.jpg (82.22 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Οπως ειχα αναφερει , η καρινα του σκαφους θα επρεπε να ενισχυθει ετσι ωστε να αντεχει τις δυναμεις της προσγειωσης.Ιδιαιτερα η περιοχη του σκι. Ετσι χρησιμοποιησα υαλοπανο ελαφρυ και ρυτινη. Απλωσα μονο ενα στρωμα απο ρυτινη και υαλοπανο, ετσι ωστε το βαρος να παραμεινει σε λογικα πλαισια. Η περιοχη που ενισχυθηκε, ειναι κατα μηκος της καρινας και περιπου 3-5 εκατοστα υψος.Για να μην απλωθει η ρυτινη περισσοτερο, η περιοχη μασκαριστηκε με ταινια μασκαρισματος. Οταν στεγνωσε καλα τριφτηκε για να φυγει το επιπλεον υλικο και ψεκαστηκε με σουλφασερ.Τελος και αφου η επιφανεια στεγνωσε καλα, τριφτηκε με βρεμενα υαλοχαρτα διαφορων βαθμων .Το αποτελεσμα μια δυνατη και λεια επιφανεια ετοιμη για βαψιμο. Αυτο το τμημα μαζι με τα hatch των σερβο, ειναι τα μονα που δεν θα μονοκοταριστουν αλλα θα βαφτουν...
- Συνημμένα
-
- DSC00355.jpg (87.04 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- DSC00352.jpg (89.29 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- photo 6.jpg (89.88 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- photo 5.jpg (93.49 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές