Dual rates...τι είναι?
Dual rates...τι είναι?
Ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος φίλος να βοηθήσει,τι είναι η ρύθμιση
dual rates στην τ/κ.Ένας γνωστός σε κουβέντα που είχαμε(και ξέχασα να τον ρωτήσω) περί σεταρίσματος των μοντέλων ανέφερε ότι είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείς dual reates παρά να βάλεις expo πχ στα aílerons εάν θέλεις να έχεις πιο πολύ κοντρολαρισμένο το μοντέλο στις κλίσεις των στροφών...Ισχύει κάτι τέτοιο ή μπούρδες έλεγε ο τύπος?
dual rates στην τ/κ.Ένας γνωστός σε κουβέντα που είχαμε(και ξέχασα να τον ρωτήσω) περί σεταρίσματος των μοντέλων ανέφερε ότι είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείς dual reates παρά να βάλεις expo πχ στα aílerons εάν θέλεις να έχεις πιο πολύ κοντρολαρισμένο το μοντέλο στις κλίσεις των στροφών...Ισχύει κάτι τέτοιο ή μπούρδες έλεγε ο τύπος?
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Άλλο τα dual rate (κίνηση του servo) και άλλο το expo (κίνηση των stick)
δύο καλά ΛΙΝΚ που ξεκαθαρίζουν τι κάνει το καθένα.
http://www.youtube.com/watch?v=skU51E5ilG0
http://www.youtube.com/watch?v=_AW3XQ-sPXc
δύο καλά ΛΙΝΚ που ξεκαθαρίζουν τι κάνει το καθένα.
http://www.youtube.com/watch?v=skU51E5ilG0
http://www.youtube.com/watch?v=_AW3XQ-sPXc
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
απλά με το dual rate μπορείς με ένα διακόπτη εν πτήση να αλλάξεις ρυθμό
ενώ με το expo δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι εν ώρα πτήσης, αν είσαι αρχάριος (...)
ίσως αυτό το μήνυμα ήθελε να σου περάσει
κατά τα άλλα καλά τα λέει ο Κώστας
ενώ με το expo δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι εν ώρα πτήσης, αν είσαι αρχάριος (...)
ίσως αυτό το μήνυμα ήθελε να σου περάσει
κατά τα άλλα καλά τα λέει ο Κώστας
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Τα expo κρατάνε την συνολική κίνηση του σέρβο απλά την κάνουν μικρή στην αρχή και μεγάλη στο τέλος ή το αντίθετο. Τα dual rates μεγαλώνουν ή μικραίνουν την συνολική κίνηση του σερβο αλλά κρατάνε την γραμμική του κίνηση.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
γενικά ακόμα και σήμερα πειραματίζομαι, έχει πλάκα.
Προσωπικά, έχω μοντέλα που έχω βάλει κάποιο expo (κυρίως ανεμόπτερα) σε ailerons και rudder.
Ωστόσο, βάζω πάντα μικρές-μεγάλες κινήσεις (κοινός dual rates) στα elevator & ailerons όλων των μοντέλων μου.
Προσωπικά, έχω μοντέλα που έχω βάλει κάποιο expo (κυρίως ανεμόπτερα) σε ailerons και rudder.
Ωστόσο, βάζω πάντα μικρές-μεγάλες κινήσεις (κοινός dual rates) στα elevator & ailerons όλων των μοντέλων μου.
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις.Το κατάλαβα το κόλπο!αλλά τι θα μου προτείνατε να βάλω στο piper cub που έχω και θα ήθελα να το κάνω λίγο πιο "μαλακό" στις στροφές και ειδικά στις δεξιές που είμαι λίγο κουλός ώρες ώρες! έχω ήδη low rates στα ailerons στροφάρω ωραία αλλά όταν δίνω γκάζι (και έχω ήδη μεγάλο μοτέρ OS91FS) στις δεξιές μου ρίχνει φτερό σφέρα και με αγχώνει όταν κάνω χαμηλά περάσματα μερικές φορές.
Για αυτό είπα μήπως μπορούσα να κάνω κάτι απο την τ/κ γιατί differential από το μοναδικό σέρβο που έχω στο φτερό δεν είμαι ικανός να το κάνω.
Για αυτό είπα μήπως μπορούσα να κάνω κάτι απο την τ/κ γιατί differential από το μοναδικό σέρβο που έχω στο φτερό δεν είμαι ικανός να το κάνω.
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
coolfever έγραψε: ↑Σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις.Το κατάλαβα το κόλπο!αλλά τι θα μου προτείνατε να βάλω στο piper cub που έχω και θα ήθελα να το κάνω λίγο πιο "μαλακό" στις στροφές και ειδικά στις δεξιές που είμαι λίγο κουλός ώρες ώρες! έχω ήδη low rates στα ailerons στροφάρω ωραία αλλά όταν δίνω γκάζι (και έχω ήδη μεγάλο μοτέρ OS91FS) στις δεξιές μου ρίχνει φτερό σφέρα και με αγχώνει όταν κάνω χαμηλά περάσματα μερικές φορές.
Για αυτό είπα μήπως μπορούσα να κάνω κάτι απο την τ/κ γιατί differential από το μοναδικό σέρβο που έχω στο φτερό δεν είμαι ικανός να το κάνω.
Μάλλον οι μίξεις σου λείπουν.
Για δοκίμασε...
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Χρήστο καλησπέρα ...........
1) Αν σου ρίχνει φτερό μόνο στις δεξιές στροφές , που όπως λες ''''ειδικά στις δεξιές που είμαι λίγο κουλός ώρες ώρες!'''' , τότε μάλλον πρέπει να εξοικειωθείς πιο πολύ με αυτές (δλδ τις δεξιές στροφές) ............ *SAR*
2) Κατά τη γνώμη μου ''ίσως'' πρέπει να ''μικρύνεις'' κι άλλο την κίνηση στα ailerοns στa low rates , τουλάχιστον να δοκιμάσεις , μήπως έτσι βελτιωθεί η στροφή του μοντέλου ..........
3) Όπως αναφέρθηκε για τις μίξεις , να φτιάξεις μια μίξη , ailerons με rudder . Στο Piper αρέσει το rudder στις στροφές και θα πρότεινα να βάλεις και expo στα ailerons . Ξεκίνα απο χαμηλά ποσοστά και με δοκιμές θα το φέρεις εκει που θα σου αρέσει χωρίς να σε αγχώνει .
Ετσι εχω κάνει και'γω στο δικό μου Piper και είναι μια χαρά στις στροφές ...... Λίγο χρόνο παραπάνω αν αφιερώσεις σε δοκιμές με τα παραπάνω , θα το φέρεις εκει που θέλεις .......... :>)
1) Αν σου ρίχνει φτερό μόνο στις δεξιές στροφές , που όπως λες ''''ειδικά στις δεξιές που είμαι λίγο κουλός ώρες ώρες!'''' , τότε μάλλον πρέπει να εξοικειωθείς πιο πολύ με αυτές (δλδ τις δεξιές στροφές) ............ *SAR*
2) Κατά τη γνώμη μου ''ίσως'' πρέπει να ''μικρύνεις'' κι άλλο την κίνηση στα ailerοns στa low rates , τουλάχιστον να δοκιμάσεις , μήπως έτσι βελτιωθεί η στροφή του μοντέλου ..........
3) Όπως αναφέρθηκε για τις μίξεις , να φτιάξεις μια μίξη , ailerons με rudder . Στο Piper αρέσει το rudder στις στροφές και θα πρότεινα να βάλεις και expo στα ailerons . Ξεκίνα απο χαμηλά ποσοστά και με δοκιμές θα το φέρεις εκει που θα σου αρέσει χωρίς να σε αγχώνει .
Ετσι εχω κάνει και'γω στο δικό μου Piper και είναι μια χαρά στις στροφές ...... Λίγο χρόνο παραπάνω αν αφιερώσεις σε δοκιμές με τα παραπάνω , θα το φέρεις εκει που θέλεις .......... :>)
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Ζώη καλησπέρα!ευχαριστώ για τις επισημάνσεις! όντως δουλεύω συνέχεια τελευταία τις δεξιές στροφές στις πτήσεις μου γιατί εκεί που πετάω όταν έχει βοριά (που έχει τις περισσότερες φορές) για να βρώ διάδρομο έστριβα αριστερά,ενώ τις δύο τελευταίες φορές με νοτιά έπρεπε να στροφάρω δεξιά. Έχω επίσης βάλει λίγο expo sto rudder (15%) και θα δοκιμάσω και ένα 80% dual rate sta ailerons να δώ την αντίδραση του μοντέλου και βλέπουμε.
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Οπως και να εχει εσυ θα συνεχισεις να πετας το μοντελο, το Expo και το DualRate ειναι απλα βοηθηματα που θα κανουν πιο ανετη την πτηση.
Προτεινω να χρησιμοποιεις το DualRates με διακοπτη, σε καθε μοντελο φτιαξε τις προτεινομενες απο τον κατασκευαστη εκτροπες, παραλληλα ρυθμισε με ενα διακοπτη να μειωνεις την κινηση κατα 30% περιπου. Απλα για την περιπτωση που σου φανει πολυ νευρικο στην πτηση.
Επισης αναλογα με την ΤΚ που εχεις μπορεις και το Expo να το ενεργοποεις με διακοπτη, εαν η ΤΚ σου το υποστηριζει αυτο τοτε δοκιμασε το σε υψος ασφαλειας.
Προτεινω να χρησιμοποιεις το DualRates με διακοπτη, σε καθε μοντελο φτιαξε τις προτεινομενες απο τον κατασκευαστη εκτροπες, παραλληλα ρυθμισε με ενα διακοπτη να μειωνεις την κινηση κατα 30% περιπου. Απλα για την περιπτωση που σου φανει πολυ νευρικο στην πτηση.
Επισης αναλογα με την ΤΚ που εχεις μπορεις και το Expo να το ενεργοποεις με διακοπτη, εαν η ΤΚ σου το υποστηριζει αυτο τοτε δοκιμασε το σε υψος ασφαλειας.
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
Σε αυτού του τύπου τα μοντέλα θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις και Differential. Που σημαίνει ...σε καθε aileron μικροτερη κίνηση πρός τα κάτω και μεγαλύτερη προς τα πάνω και λίγο rudder στις στροφές.
Για την δεξιά στροφή λοιπόν το αριστερό aileron κίνηση (α) προς τα κάτω και το δεξί aileron κίνηση (2α) προς τα πάνω. Το αντίθετο για την αριστερή στροφή. Πρέπει όμως να υπάρχουν δύο servo στα φτερά.
Για την δεξιά στροφή λοιπόν το αριστερό aileron κίνηση (α) προς τα κάτω και το δεξί aileron κίνηση (2α) προς τα πάνω. Το αντίθετο για την αριστερή στροφή. Πρέπει όμως να υπάρχουν δύο servo στα φτερά.
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
orck έγραψε: ↑Οπως και να εχει εσυ θα συνεχισεις να πετας το μοντελο, το Expo και το DualRate ειναι απλα βοηθηματα που θα κανουν πιο ανετη την πτηση.
Προτεινω να χρησιμοποιεις το DualRates με διακοπτη, σε καθε μοντελο φτιαξε τις προτεινομενες απο τον κατασκευαστη εκτροπες, παραλληλα ρυθμισε με ενα διακοπτη να μειωνεις την κινηση κατα 30% περιπου. Απλα για την περιπτωση που σου φανει πολυ νευρικο στην πτηση.
Επισης αναλογα με την ΤΚ που εχεις μπορεις και το Expo να το ενεργοποεις με διακοπτη, εαν η ΤΚ σου το υποστηριζει αυτο τοτε δοκιμασε το σε υψος ασφαλειας.
...αυτό είναι όντως πολύ καλό(λειτουργία με διακόπτη) και ομολογώ ότι δεν το ήξερα.Η τ/κ μου είναι η Futaba T6J 2.4 και φαντάζομαι ότι πρέπει να μελετήσω το manual για να δω εάν μπορώ να κάνω την ρύθμιση με τον διακόπτη.
*Αντώνη σωστά τα λές για το differential και μάλιστα το είχα μάθει αυτό σε ένα παλαιότερο δικό σου post.*
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
*Αντώνη σωστά τα λές για το differential και μάλιστα το είχα μάθει αυτό σε ένα παλαιότερο δικό σου post.*
Απάντηση: Dual rates...τι είναι?
εχει υπαρξει στο παρελθον αναλογο θεμα σχετικα με dual και expo _Β_Ο
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=6644&highlight=dual+rates
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=6644&highlight=dual+rates