ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Μετά από δική σας προτροπή...η πολυαναμενόμενη παρουσίαση του ολοκαίνουριου FW 190 A8 της Parkzone...
Γιατί εσείς το ζητήσατε!!! :LLLLL
Λοπόν, αρχικά να πώ ότι αγοράστηκε από γνωστό Ελληνικό κατάστημα (του οποίου το όνομα θα μείνει κρυφό...αλλά αν τσεκάρετε...μόνο ένας το έχει φέρει μέχρι στιγμής...οπότε...) Μάλλον, μόνο εγώ το έχω αγοράσει μέχρι στιγμής. Tο αγόρασα στην τσιμπημένη τιμή των 199 euros + 70 euros τα "δικά του" scale retracts των 74 Μοιρών...Να τονίσω ότι ο καταστηματάρχης έχει φέρει την έκδοση BNF BASIC, το οποίο σημαίνει ότι είχε και ένα δέκτη της Spectrum μέσα (Οχι όμως φορτιστή και μπαταρία...Αυτό εννοούν όταν λενε "BNF BASIC" στην Parkzone)...τον οπόιο ΔΕΝ δέχτηκε να κρατήσει και να μου το δώσει σκέτο...Οπότε τα βρήκαμε στην τιμή κόβοντάς μου μερικά euros...Σύνολο 250 euros Μοντέλο και Δέκτη και retracts...Τσιμπημένο...αλλά πάλι, το πήρα πρώτος, θα πέσει η τιμή σταδιακά, είναι καινούριο ακόμη.
Ας το δούμε λοιπόν...(Μάγκες, photo από internet γιατί βαριέμαι να συνδέω το κινητό...sorry...)
Το Μοντέλο:
Τα σχετικά site που μπορείται να το δείτε:
http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ6250
http://www.horizonhobby.com/products/focke-wulf-fw-190a-8-bnf-basic-PKZ6250
http://www.horizonhobby.co.uk/aeroonline/e3parkzone/e3-pkz6250/e3-focke-wulf.html
(Το τελευταίο link είναι από το http://www.HorizonHobby.uk
, το Official site της Αγγλίας, σε αυτό έχει ΠΑΝΤΑ περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της Horizon Hobby, εγώ το προτιμώ)
Το Promotion Video sto youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=8I7c3cv_xfA
(Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!!!!!!!)
To Manual:
http://www.parkzone.com/ProdInfo/Files/PKZ6250_Manual_EN.pdf
(Για όσους ξερουν τι κάνουν!)
Μερικές photo για όσους δεν το έχουν δει ποτέ:
Γιατί εσείς το ζητήσατε!!! :LLLLL
Λοπόν, αρχικά να πώ ότι αγοράστηκε από γνωστό Ελληνικό κατάστημα (του οποίου το όνομα θα μείνει κρυφό...αλλά αν τσεκάρετε...μόνο ένας το έχει φέρει μέχρι στιγμής...οπότε...) Μάλλον, μόνο εγώ το έχω αγοράσει μέχρι στιγμής. Tο αγόρασα στην τσιμπημένη τιμή των 199 euros + 70 euros τα "δικά του" scale retracts των 74 Μοιρών...Να τονίσω ότι ο καταστηματάρχης έχει φέρει την έκδοση BNF BASIC, το οποίο σημαίνει ότι είχε και ένα δέκτη της Spectrum μέσα (Οχι όμως φορτιστή και μπαταρία...Αυτό εννοούν όταν λενε "BNF BASIC" στην Parkzone)...τον οπόιο ΔΕΝ δέχτηκε να κρατήσει και να μου το δώσει σκέτο...Οπότε τα βρήκαμε στην τιμή κόβοντάς μου μερικά euros...Σύνολο 250 euros Μοντέλο και Δέκτη και retracts...Τσιμπημένο...αλλά πάλι, το πήρα πρώτος, θα πέσει η τιμή σταδιακά, είναι καινούριο ακόμη.
Ας το δούμε λοιπόν...(Μάγκες, photo από internet γιατί βαριέμαι να συνδέω το κινητό...sorry...)
Το Μοντέλο:
Τα σχετικά site που μπορείται να το δείτε:
http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ6250
http://www.horizonhobby.com/products/focke-wulf-fw-190a-8-bnf-basic-PKZ6250
http://www.horizonhobby.co.uk/aeroonline/e3parkzone/e3-pkz6250/e3-focke-wulf.html
(Το τελευταίο link είναι από το http://www.HorizonHobby.uk
, το Official site της Αγγλίας, σε αυτό έχει ΠΑΝΤΑ περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της Horizon Hobby, εγώ το προτιμώ)
Το Promotion Video sto youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=8I7c3cv_xfA
(Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!!!!!!!)
To Manual:
http://www.parkzone.com/ProdInfo/Files/PKZ6250_Manual_EN.pdf
(Για όσους ξερουν τι κάνουν!)
Μερικές photo για όσους δεν το έχουν δει ποτέ:
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Τα specifications όπως αναγράφονται στο επίσημο site:
Wingspan: 43.3 in (1100mm) Overall Length: 37.0 in (940mm) Flying Weight: 44.4 oz (1260 g) Motor Size: 15-size brushless outrunner, 950Kv (installed) Radio: 4+ channels minimum (6+ for drop tank and retract operation) transmitter (required) CG (center of gravity): 2.90 in (74mm) back from the leading edge of wing at wing root Prop Size: 9.5 x 7.5 Speed Control : 30-amp BL ESC (installed) Recommended Battery: 11.1V 2200mAh 3S 25C LiPo (required) Flaps: No Retracts: Optional Control Throw (Ailerons): Low: 8mm up/down; High: 12mm up/down Control Throw (Elevator): Low: 8mm up/down; High: 10mm up/down Control Throw (Rudder): Low: 20mm right/left; High: 25mm right/left Minimum Age Recommendation: 14 years Experience Level: Intermediate Recommended Environment: Outdoor Assembly Time: Less than 1 Hour Is Assembly Required: Yes
Τα Features όπως αναγράφονται στο επίσημο site:
Wingspan: 43.3 in (1100mm) Overall Length: 37.0 in (940mm) Flying Weight: 44.4 oz (1260 g) Motor Size: 15-size brushless outrunner, 950Kv (installed) Radio: 4+ channels minimum (6+ for drop tank and retract operation) transmitter (required) CG (center of gravity): 2.90 in (74mm) back from the leading edge of wing at wing root Prop Size: 9.5 x 7.5 Speed Control : 30-amp BL ESC (installed) Recommended Battery: 11.1V 2200mAh 3S 25C LiPo (required) Flaps: No Retracts: Optional Control Throw (Ailerons): Low: 8mm up/down; High: 12mm up/down Control Throw (Elevator): Low: 8mm up/down; High: 10mm up/down Control Throw (Rudder): Low: 20mm right/left; High: 25mm right/left Minimum Age Recommendation: 14 years Experience Level: Intermediate Recommended Environment: Outdoor Assembly Time: Less than 1 Hour Is Assembly Required: Yes
Τα Features όπως αναγράφονται στο επίσημο site:
- Spektrum™ 6-channel DSM2®/DSMX® sport receiver, installed
- Designed to accept E-flite® 10–15 size 74-degree electric retracts (EFLG115), sold separately
- Trim scheme of World War II ace, Kurt Bühligen
- Bolt-on drop tank
- Optional drop tank release sold separately (EFLA405)
- Functional engine fan
- Powerful 15-size 950Kv BL outrunner, installed
- E-flite 30A Pro Switch-Mode BEC brushless ESC, installed
- 4-channel control—throttle, elevator, aileron and rudder
- Panel line, pilot, gun and cockpit details
- Durable Z-Foam™ construction
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Αρχικές Εντυπωσεις:
Σαν κουτί (μεγάλο κουτί), όταν το ανοίγεις στο σπίτι, βλέπεις τυπικό πακέτο Horizon Hobby. Όλα πακεταρισμένα τακτικά, προστατευμένα...Τα βγάζεις όλα να τα δείς...και εδώ έχω μια καλή συμβουλη ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΑΜΕΣΩΣ!!! Το αφήνουμε στο μπαλκόνι...Θα το πετάξουμε μετά το στήσιμο και την παρθενική πτήση...Συχνά-πυκνά, όλο και κάποιο manual, βίδα, σκατολοίδι έχει κρυφτεί στο κουτί...Κρίμα να το πετάξουμε και μετά να ανακαλύψουμε την φρίκη...ΤΟ MANUAL ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ HORIZON HOBBY ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΛΙΖΟΛ, το αναζητάμε και το διαβάζουμε!!!
Μου άρεσε πααάρα πολύ το σχήμα του αεροπλάνου και η λεπτομέρεια στην γράμμωση και στα panels...Το πετύχανε διάνα οι τύποι στην Parkzone...Μου έκανε εντύπωση το πολύ σκληρό και άκαμπτο φτερό...Πολύ πιο άκαμπτο από το P-47 Parkzone. Λατρεύω το Spiner με την λωρίδα που έχει επάνω...Τρελαίνομαι με την φάνα πίσω από το spiner. Σημαντική αλλαγή είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΜΑΓΝΗΤΕΣ για το battery hatch...Έχει κουμπί που το πατάς και "τιν" ανοίγει για να βάλεις battery (οπότε περιορίζονται τα ζουλίγματα στο Foam...ξέρετε τι εννοώ). Πλάκα έχει η απορριπτόμενη δεξαμενη...Αν και ΔΕΝ αγόρασα το σύστημα απόρριψης, εν τούτοις οι τύποι στην Parkzone έχουν φτιάξει έναν μηχανισμό με μοχλό και μπορείς απο το έδαφος να φορτώσεις ή να ξεφορτώσεις την δεξαμενή όποτε θες εύκολα και γρήγορα (το εύκολα είναι σχετικό). Αυτά, αααα και έχει μέσα μια μυστήρια κατασκευή για βάση του κινητήρα (δύσκολο να το περιγραψω, πρέπει να το δείτε...)...Ένα όμορφο και καλοφτιαγμένο αεροπλανάκι.
Δεν μου άρεσε και πολύ η επιλογή βαψίματος. Έχουμε δει και πιο όμορφα FW-190...(Έχει μόνο το πίσω μερος του αετού ζωγραφισμένο στην άτρακτο, αλλά εψαξα και βρήκα...ότι το συγκεκριμενο FW-190 είναι A-8 έκδοση και κανένα από αυτά δεν είχε αετό ζωγραφισμένο επάνω...γαμώτο...) Κρίμα που δεν έχει τρίφυλλη προπέλα, δύσκολο να βρείς και να την ταιριάξεις με το spinner...Λίγο μου την δινει που όταν το βλέπεις μούρη, βλέπεις "άσπρο" χρώμα απο το Foam μέσα στο cowl του κινητήρα...αλλά θα βαφτεί και θα κρυφτεί...ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ FLAPS!!! Κρίμα...Εδώ ρίχνει την δεξαμενή...Γιατί να μην έχει Flaps αντ'αυτου??? Stupid απο την Parkzone...
Σαν κουτί (μεγάλο κουτί), όταν το ανοίγεις στο σπίτι, βλέπεις τυπικό πακέτο Horizon Hobby. Όλα πακεταρισμένα τακτικά, προστατευμένα...Τα βγάζεις όλα να τα δείς...και εδώ έχω μια καλή συμβουλη ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΑΜΕΣΩΣ!!! Το αφήνουμε στο μπαλκόνι...Θα το πετάξουμε μετά το στήσιμο και την παρθενική πτήση...Συχνά-πυκνά, όλο και κάποιο manual, βίδα, σκατολοίδι έχει κρυφτεί στο κουτί...Κρίμα να το πετάξουμε και μετά να ανακαλύψουμε την φρίκη...ΤΟ MANUAL ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ HORIZON HOBBY ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΛΙΖΟΛ, το αναζητάμε και το διαβάζουμε!!!
Μου άρεσε πααάρα πολύ το σχήμα του αεροπλάνου και η λεπτομέρεια στην γράμμωση και στα panels...Το πετύχανε διάνα οι τύποι στην Parkzone...Μου έκανε εντύπωση το πολύ σκληρό και άκαμπτο φτερό...Πολύ πιο άκαμπτο από το P-47 Parkzone. Λατρεύω το Spiner με την λωρίδα που έχει επάνω...Τρελαίνομαι με την φάνα πίσω από το spiner. Σημαντική αλλαγή είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΜΑΓΝΗΤΕΣ για το battery hatch...Έχει κουμπί που το πατάς και "τιν" ανοίγει για να βάλεις battery (οπότε περιορίζονται τα ζουλίγματα στο Foam...ξέρετε τι εννοώ). Πλάκα έχει η απορριπτόμενη δεξαμενη...Αν και ΔΕΝ αγόρασα το σύστημα απόρριψης, εν τούτοις οι τύποι στην Parkzone έχουν φτιάξει έναν μηχανισμό με μοχλό και μπορείς απο το έδαφος να φορτώσεις ή να ξεφορτώσεις την δεξαμενή όποτε θες εύκολα και γρήγορα (το εύκολα είναι σχετικό). Αυτά, αααα και έχει μέσα μια μυστήρια κατασκευή για βάση του κινητήρα (δύσκολο να το περιγραψω, πρέπει να το δείτε...)...Ένα όμορφο και καλοφτιαγμένο αεροπλανάκι.
Δεν μου άρεσε και πολύ η επιλογή βαψίματος. Έχουμε δει και πιο όμορφα FW-190...(Έχει μόνο το πίσω μερος του αετού ζωγραφισμένο στην άτρακτο, αλλά εψαξα και βρήκα...ότι το συγκεκριμενο FW-190 είναι A-8 έκδοση και κανένα από αυτά δεν είχε αετό ζωγραφισμένο επάνω...γαμώτο...) Κρίμα που δεν έχει τρίφυλλη προπέλα, δύσκολο να βρείς και να την ταιριάξεις με το spinner...Λίγο μου την δινει που όταν το βλέπεις μούρη, βλέπεις "άσπρο" χρώμα απο το Foam μέσα στο cowl του κινητήρα...αλλά θα βαφτεί και θα κρυφτεί...ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ FLAPS!!! Κρίμα...Εδώ ρίχνει την δεξαμενή...Γιατί να μην έχει Flaps αντ'αυτου??? Stupid απο την Parkzone...
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Κατασκευή:
Τίποτα το ιδιαίτερο να προσθέσω...Κλασικό μοντέλο της parkzone...To φτερό βιδώνει από κάτω με 2 βίδες, όπως στο P-47, τα πίσω φτερά μπαίνουν σε δύο κομμάτια και κρατιούνται με ταινίες σελοτέιπ...(ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ TUBE που σου δίνει για τα πίσω φτερά!!!)...Τα πυροβόλα (εννοώ τις κάνες των πυροβόλων) έχουν ένα θεματάκι...Έκανα λάθος και έβαλα ΓΡΗΓΟΡΗ Cyano κόλλα και καθώς τα τοποθετούσα κόλλησε πολύ καλα το πρώτο πυροβόλο ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕΣΑ!!! (Γαμ@#$%@#$!%!$%! το #$!@#$!@#$ σου φώναζα!!!!)...Αναγκάστηκα να το κόψω και να το κολλήσω με πρόχειρο τρόπο...στα υπόλοιπα πυροβόλα έβαζα εξω-εξω την κόλλα και δεν ξαναείχα τέτοιο θέμα...Πάντως όλα καλώς κολλήσανε τελικά...ακόμη και το "ζαβό" πυροβόλο...καλά μπήκε και γερά...Σημείωση...Μπορείτε και να ΜΗΝ τα κολλήσετε...απλώς αν φύγει κάποιο....(για Belly landing η Parkzone προτείνει να μην έχετε ουτε δεξαμενή, ουτε πυροβόλα, ούτε την βάση της δεξαμενής)
Το ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ της όλης κατασκευής είναι τα Retracts...Μου πήρε 3 φορές τον χρόνο του στησίματος του μοντέλου να φτιάξω τα Retracts...Γιατί??? Γιατί τα σκέλη όταν τοποθετηθούν στο μοντέλο ΕΧΟΥΝ 30 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΟΙΡΕΣ ΣΥΓΚΛΗΣΗ!!! Μπορεί να ήταν μόνο στο δικό μου κομμάτι (τα retracts εννοώ) αλλά είχε γίνει θεόστραβα μια πατούρα για την "σκουλικόβιδα" στο κάθε σκέλος με αποτέλεσμα να βγάινει με σύγκλιση...Στο manual σου εξηγεί πως να διορθώσεις την συγκλίση-απόκλιση των σκελών...αλλά ΜΑΤΑΙΑ...Η ΠΑΤΟΥΡΑ που έχει μπει στραβά τα τοποθετεί παντα σε σύγκλιση...Τι έκανα? DREMEL!!! Εφαγα προσεκτικά την πατούρα...το έκανα πάλι κυκλικό το σχήμα (μικρότερης διαμέτρου φυσικά) και πλέον μπορούσα να ρυθμίσω τον προσανατολισμο των τροχων. Δύσκολο ΔΕΝ ήταν...Κουραστικό όμως ήταν...Και ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ...Τα Σταθερά σκέλη που τα είδα, ήταν μια χαρά πάντως.
Ε, μετά ήταν εύκολα τα πράγματα, Κλασικό Setup...Τονίζω τα εξής:
-Ακολουθούμε τα travel adjustement του manual
-Κανουμε BIND (με το manual του δέκτη δίπλα μας)
-Πρώτα κάνουμε reverse όπου χρειάζεται
-Μετά κεντράρουμε τα Σερβο με SubTrim (γεωμετρία 90 μοιρών)
-Μετά πειράζουμε τις Ντίζες για να ισιώσουμε τα πηδάλια
-Μετά το travel Adjustement
-Μετά Dual και rates-expo
ΤΕΛΟΣ για πομπούς SPECTRUM ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ BIND!!! Το λέει και στις οδηγίες!!!...έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου πια...ΕΛΕΟΣ!!!
Να πω επίσης ότι το C.G. ήρθε καμπάνα εκεί που έπρεπε...ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΑ ΠΟΛΥ δεν πετανε σώστα...
Τίποτα το ιδιαίτερο να προσθέσω...Κλασικό μοντέλο της parkzone...To φτερό βιδώνει από κάτω με 2 βίδες, όπως στο P-47, τα πίσω φτερά μπαίνουν σε δύο κομμάτια και κρατιούνται με ταινίες σελοτέιπ...(ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ TUBE που σου δίνει για τα πίσω φτερά!!!)...Τα πυροβόλα (εννοώ τις κάνες των πυροβόλων) έχουν ένα θεματάκι...Έκανα λάθος και έβαλα ΓΡΗΓΟΡΗ Cyano κόλλα και καθώς τα τοποθετούσα κόλλησε πολύ καλα το πρώτο πυροβόλο ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕΣΑ!!! (Γαμ@#$%@#$!%!$%! το #$!@#$!@#$ σου φώναζα!!!!)...Αναγκάστηκα να το κόψω και να το κολλήσω με πρόχειρο τρόπο...στα υπόλοιπα πυροβόλα έβαζα εξω-εξω την κόλλα και δεν ξαναείχα τέτοιο θέμα...Πάντως όλα καλώς κολλήσανε τελικά...ακόμη και το "ζαβό" πυροβόλο...καλά μπήκε και γερά...Σημείωση...Μπορείτε και να ΜΗΝ τα κολλήσετε...απλώς αν φύγει κάποιο....(για Belly landing η Parkzone προτείνει να μην έχετε ουτε δεξαμενή, ουτε πυροβόλα, ούτε την βάση της δεξαμενής)
Το ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ της όλης κατασκευής είναι τα Retracts...Μου πήρε 3 φορές τον χρόνο του στησίματος του μοντέλου να φτιάξω τα Retracts...Γιατί??? Γιατί τα σκέλη όταν τοποθετηθούν στο μοντέλο ΕΧΟΥΝ 30 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΟΙΡΕΣ ΣΥΓΚΛΗΣΗ!!! Μπορεί να ήταν μόνο στο δικό μου κομμάτι (τα retracts εννοώ) αλλά είχε γίνει θεόστραβα μια πατούρα για την "σκουλικόβιδα" στο κάθε σκέλος με αποτέλεσμα να βγάινει με σύγκλιση...Στο manual σου εξηγεί πως να διορθώσεις την συγκλίση-απόκλιση των σκελών...αλλά ΜΑΤΑΙΑ...Η ΠΑΤΟΥΡΑ που έχει μπει στραβά τα τοποθετεί παντα σε σύγκλιση...Τι έκανα? DREMEL!!! Εφαγα προσεκτικά την πατούρα...το έκανα πάλι κυκλικό το σχήμα (μικρότερης διαμέτρου φυσικά) και πλέον μπορούσα να ρυθμίσω τον προσανατολισμο των τροχων. Δύσκολο ΔΕΝ ήταν...Κουραστικό όμως ήταν...Και ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ...Τα Σταθερά σκέλη που τα είδα, ήταν μια χαρά πάντως.
Ε, μετά ήταν εύκολα τα πράγματα, Κλασικό Setup...Τονίζω τα εξής:
-Ακολουθούμε τα travel adjustement του manual
-Κανουμε BIND (με το manual του δέκτη δίπλα μας)
-Πρώτα κάνουμε reverse όπου χρειάζεται
-Μετά κεντράρουμε τα Σερβο με SubTrim (γεωμετρία 90 μοιρών)
-Μετά πειράζουμε τις Ντίζες για να ισιώσουμε τα πηδάλια
-Μετά το travel Adjustement
-Μετά Dual και rates-expo
ΤΕΛΟΣ για πομπούς SPECTRUM ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ BIND!!! Το λέει και στις οδηγίες!!!...έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου πια...ΕΛΕΟΣ!!!
Να πω επίσης ότι το C.G. ήρθε καμπάνα εκεί που έπρεπε...ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΑ ΠΟΛΥ δεν πετανε σώστα...
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Παρθενική πτήση:
Ήρθε λοιπόν η ώρα της παρθενικής πτήσης......Πώς κάνουμε μια παρθενική πτήση??? (Τα γράφω λίγο χύμα, συγχωρέστε με παρακαλώ...το κάνω για να παίρνουν ιδέες μερικοί-μερικοί...). Πρώτον όλα τα παραπάνω τα έχουμε κάνει στο σπίτι μας, με ηρεμία και γαλήνη. Από το σπίτι μας έχουμε τα παρακάτω φτιαγμένα και ΕΛΕΓΜΕΝΑ!
-Συναρμολόγηση
-Ρυθμίσεις
-Έλεγχος C.G.
-Φόρτηση μπαταριών
AΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑ!!! (άλλιως λέγεται αυτό που θα κάνουμε, αλλά τέλος πάντων)
Μετά κάνουμε κάτι προτόγνωρο...RANGE CHECK!...Καινούριο μοντέλο, καινούριος δέκτης...εεεε, καπου θα βοηθάει, για να το λένε στο manual...
Επίσης...καλό έιναι να πιάσουμε το μοντέλο και να δώσουμε τέρμα γκαζι...να νιώσουμε την ισχύ του κινητήρα...επίσης να ελέγξουμε ότι δεν θα φύγει μόνη της η προπέλα... (Εγώ, αν και δεν το έλεγε το manual, έβγαλα το spiner και την έλεγξα)
Μετά καλό είναι να ΞΑΝΑΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ τις κινήσεις των πηδαλίων...Δεν κάνουμε "σούπα" τα stick...εννοείται οτι κινούνται...ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΜΩΣ??? Το ξαναελέγχουμε ένα-ένα, προσεκτικα και αργά...ειδικά τα AILERONS που έχουν κάψει πολύ κόσμο!!!
Μετά τι? Τσίτα γκαζι και απογείωση??? ΟΧΙ!...Ακόμη και το F-22 η πρώτη του έξοδος ΔΕΝ ηταν για πτήση...ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΡΟΧΟΔΡΟΜΗΣΗ!!! Βάζουμε το μοντελάκι κάτω και κάνουμε τροχοδρόμηση!!! Από σιγά-σιγά και δυναμώνουμε...ΠΑΕΙ ΙΣΙΑ??? καλώς...ΔΕΝ ΠΑΕΙ??? ΡΥΘΜΙΣΗ RUDDER ΟΠΩΣ απαιτείται!!! (κόντρα στον άνεμο)
Εεεε...άντε ας το απογειώσουμε τώρα...Λίγα έχουν αφεθεί στην τύχη πλέον...Σιγά-σιγά το γκαζάκι (ΟΧΙ "ΤΣΙΤΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑΣΜΑ" ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ σε μερικούς, είναι αδύνατον έτσι να ελέγξεις την ροπή του κινητήρα)
Και τώρα πίσω στο θέμα μας...Το FW-190 A-8 απογειώθηκε χωρίς εκπλήξεις...Ελάχιστο trim χρειάστηκε.
Πτητικά Χαρακτηριστικα:
Σε γενικές γραμμές θα το χαρακτήριζα πολύ σταθερό αεροπλάνο, αν και είναι warbird. Είναι σταθερό στα Aileron, εντυπωσιακά σταθερό ως προς το elevator, ελαφρώς ασταθές στο rudder (κάνει σαν "φιδι" κάποιες στιγμές, αν δείτε προσεκτικα και το promotion videaki που έβαλα, φαίνεται και στο video σε κάποια φάση).
Γενικά είναι αργό αεροπλανάκι...Εγώ το πετάω με 45-60% ισχύ...δεν θέλει παραπάνω! Όχι, δεν θα stallαρει...μια χαρά πετάει...πάνω από 65% ισχύ όποιος το πετάει θα φάει την μπαταρία πολυ γρήγορα και δεν υπαρχει λόγος. Την ισχύ την δουλεύω πάνω από το 70% στιγμιαία μόνο σε κάποια ακροβατικά...Μεχρι και loop βγάζει με 70% ισχύ...
Κάνει όλους τους βασικούς ελιγμούς άνετα (loop, roll, immelman, split S, Cuban 8, barrel roll, stall turns, inverted flight κτλ κτλ) Μέχρι και knife edge βγάζει αλλά θέλει μεγάλες κινήσεις.
Δεν έχει το ανύπαρκτο STALL του T-28 trojan, βάζει λίγο φτερό, αλλά είναι προβλέψιμο και ελεγχόμενο...Πολύ κοντά στα χαρακτηριστικά του P-47.
Inverted όμως είναι αρκετά πιο απρόβλεπτο το stall...το Τ-28, πετάει πιο προβλέψιμα inverted από ότι το FW-190...Ενδεικτικά να πω, ότι Spin κανονικό δεν πολύ κάνει...Inverted Spin όμως κάνει και σβουρίζει σαν τρελό...Άρα...Δεν του πολύ αρέσει το inverted...
Η δεξαμενη δείχει να μην επηρεάζει και τόσο την πτητική συμπεριφορά, αυξάνει όμως λιγο την κατανάλωση, εκτιμώ, το πολύ 5%...(και πολύ λεω)
Τα retracts οταν εκταθούν μετακινούνται και μπροστά, ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΤΟ C.G. του αεροπλάνου μπροστα...Έτσι, με κάθε έκταση των σκελών, κανει ένα "τσικ" nose down...Έγω σαν νοήμων άνθρωπος, το περιόρισα κάνωντας μίξη GEAR -> ELEVATOR δυό-τρία κλίκ nose up...οπότε τώρα, κατεβάζω τροχούς και κάθεται εκεί που είναι!!!
Επίσης του έβαλα και λιγο RUDDER -> AILERON ΜΙΧ για να μην κάνει καθόλου reverse yaw.
Το πιο δυνατό σημείο του αεροπλάνου είναι οι χαμηλές...Πετάει τόσο σταθερά στο 50-60% throttle (όχι στο τσιτα γκάζι)...τόσο γλυκά, τόσο ελεγχόμενα...Που θες να το πετάξεις στα 5cm από τον διάδρομο...Στο Promotion videaki...κάνει αρκετές χαμηλές...Γιατί? γιατί σου το ζητάει από μόνο του!!!! (Ελαααα...κάνε μου μια χαμηλήηηηη...please...)
Και τέλος πάμε στο επίμαχο θέμα...Προσγείωση...Χμμμμ...
Κατ'αρχήν να τονίσω ότι το αεροπλανάκι κατεβαίνει και πατάει θαυμάσια στο έδαφος...Σαν το παλιό F4U της Parkzone (που το έχω πετάξει κάποτε και ξέρω) Μόνο πού κανει και το "μποινγκ-μποινγκ-μποινγκ..." του παλιού F4U αν δεν αγγίξεις μαλακά το έδαφος (δελφίνισμοί λεγονται...ή στα Αγγλικα P.I.O. =Pilot Induced Oscilations)...Οπότε πρέπει να κάνεις σχετικά μαλακή προσγείωση...Αντε και προσγειώθηκες μαλακά...Μετα αρχίζει το show...To FW-190 σου στερεί ξαφνικά τον έλεγχο του Rudder και στριβει όπου θέλει...Τον έλεγχο τον ανακτάς αφού πέσει αρκετά η ταχύτητα και δώσεις τερμα Up Elevator. Χάνεις το Rudder για λίγο, άσε που πάιζει να το κάνει και βίαια και να βάλει και φτερό...στρίβει μόνο του και σε φέρνει προ εκπλήξεως!!! Στο 80% των προσγειώσεων της παρθενικής μου το έκανε αυτο...Χρειάστηκε να μειώσω το μεγάλο travel Adjustement στο rudder που είχα βάλει (γιατί θεώρησα ότι δεν θα επηρέαζε), να βάλω 60% expo, και μίξη aileron σε rudder...Εξυσα αρκετές φορές τα ακροπτερύγια...2 φορές έκανα nose over και ακούμπισε το spiner κάτω (ευτυχώς ελαχιστα γρατζουνήθηκε)...Υποθέτω ότι για αυτό ευθύνεται η γεωμετρία των 74 μοιρών στα retracts, και το μεγάλο τους ύψος για αυτό, μπορεί ίσως και να έχω σύγκλιση στους τροχούς που δεν φαίνεται με το μάτι...
Πάντως τις επόμενες μέρες το πέταξα με αέρα...πολύ αέρα!!! Σε ΦΑΡΔΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟ...Μεγάλη διαφορα...Αν το αφήσεις να στρίψει μόνο του όπου θέλει, μετά από λίγο ηρεμεί, δίνεις σιγά-σιγά UP, πιέζεις κάτω τον τροχό, και ανακτάς πλήρως τον έλεγχο του RUDDER. OΧΙ αν παλέψεις με το RUDDER την στιγμή που παει να στρίψει μόνο του, δεν θα το κερδίσεις...Οχι πάντα...γιατί έκει που βάζεις τέρμα RUDDER και δεν σε ακούει και παει από την άλλη, ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΙΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!! Το σιχαμένο!
Παρατηρήστε προσεκτικά το Promotion Videaki, που έχω παραθέσει στην αρχή, δείτε πολλές φορές προσεκτικά την προσγείωση...ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Προσγειώνεται μαλακά και ξαφνικα στρίβει το βλαμενο και ο χειριστής προσπαθεί να το κρατήσει ίσια...Οχι σοβαρά, ΔΕΙΤΕ ΤΟ!!! Έτσι ακριβώς ειναι η καλύτερη προσγείωση που μπορείς να πετύχεις...Αυτή σίγουρα η καλύτερη που κατάφεραν να κινηματογραφήσουν στην Parkzone μάλλον.
Δεν το δοκίμασα σε γρασίδι, εκτιμώ ότι θα αποδίδει καλύτερα...γιατί το FW190 είχε σχεδιαστεί έτσι για γρασίδι και όχι για άσφαλτο. Χωρίς καθόλου τροχούς δε παίζει να προσγειώνεται πανεύκολα!!!!!
Ήρθε λοιπόν η ώρα της παρθενικής πτήσης......Πώς κάνουμε μια παρθενική πτήση??? (Τα γράφω λίγο χύμα, συγχωρέστε με παρακαλώ...το κάνω για να παίρνουν ιδέες μερικοί-μερικοί...). Πρώτον όλα τα παραπάνω τα έχουμε κάνει στο σπίτι μας, με ηρεμία και γαλήνη. Από το σπίτι μας έχουμε τα παρακάτω φτιαγμένα και ΕΛΕΓΜΕΝΑ!
-Συναρμολόγηση
-Ρυθμίσεις
-Έλεγχος C.G.
-Φόρτηση μπαταριών
AΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑ!!! (άλλιως λέγεται αυτό που θα κάνουμε, αλλά τέλος πάντων)
Μετά κάνουμε κάτι προτόγνωρο...RANGE CHECK!...Καινούριο μοντέλο, καινούριος δέκτης...εεεε, καπου θα βοηθάει, για να το λένε στο manual...
Επίσης...καλό έιναι να πιάσουμε το μοντέλο και να δώσουμε τέρμα γκαζι...να νιώσουμε την ισχύ του κινητήρα...επίσης να ελέγξουμε ότι δεν θα φύγει μόνη της η προπέλα... (Εγώ, αν και δεν το έλεγε το manual, έβγαλα το spiner και την έλεγξα)
Μετά καλό είναι να ΞΑΝΑΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ τις κινήσεις των πηδαλίων...Δεν κάνουμε "σούπα" τα stick...εννοείται οτι κινούνται...ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΜΩΣ??? Το ξαναελέγχουμε ένα-ένα, προσεκτικα και αργά...ειδικά τα AILERONS που έχουν κάψει πολύ κόσμο!!!
Μετά τι? Τσίτα γκαζι και απογείωση??? ΟΧΙ!...Ακόμη και το F-22 η πρώτη του έξοδος ΔΕΝ ηταν για πτήση...ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΡΟΧΟΔΡΟΜΗΣΗ!!! Βάζουμε το μοντελάκι κάτω και κάνουμε τροχοδρόμηση!!! Από σιγά-σιγά και δυναμώνουμε...ΠΑΕΙ ΙΣΙΑ??? καλώς...ΔΕΝ ΠΑΕΙ??? ΡΥΘΜΙΣΗ RUDDER ΟΠΩΣ απαιτείται!!! (κόντρα στον άνεμο)
Εεεε...άντε ας το απογειώσουμε τώρα...Λίγα έχουν αφεθεί στην τύχη πλέον...Σιγά-σιγά το γκαζάκι (ΟΧΙ "ΤΣΙΤΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑΣΜΑ" ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ σε μερικούς, είναι αδύνατον έτσι να ελέγξεις την ροπή του κινητήρα)
Και τώρα πίσω στο θέμα μας...Το FW-190 A-8 απογειώθηκε χωρίς εκπλήξεις...Ελάχιστο trim χρειάστηκε.
Πτητικά Χαρακτηριστικα:
Σε γενικές γραμμές θα το χαρακτήριζα πολύ σταθερό αεροπλάνο, αν και είναι warbird. Είναι σταθερό στα Aileron, εντυπωσιακά σταθερό ως προς το elevator, ελαφρώς ασταθές στο rudder (κάνει σαν "φιδι" κάποιες στιγμές, αν δείτε προσεκτικα και το promotion videaki που έβαλα, φαίνεται και στο video σε κάποια φάση).
Γενικά είναι αργό αεροπλανάκι...Εγώ το πετάω με 45-60% ισχύ...δεν θέλει παραπάνω! Όχι, δεν θα stallαρει...μια χαρά πετάει...πάνω από 65% ισχύ όποιος το πετάει θα φάει την μπαταρία πολυ γρήγορα και δεν υπαρχει λόγος. Την ισχύ την δουλεύω πάνω από το 70% στιγμιαία μόνο σε κάποια ακροβατικά...Μεχρι και loop βγάζει με 70% ισχύ...
Κάνει όλους τους βασικούς ελιγμούς άνετα (loop, roll, immelman, split S, Cuban 8, barrel roll, stall turns, inverted flight κτλ κτλ) Μέχρι και knife edge βγάζει αλλά θέλει μεγάλες κινήσεις.
Δεν έχει το ανύπαρκτο STALL του T-28 trojan, βάζει λίγο φτερό, αλλά είναι προβλέψιμο και ελεγχόμενο...Πολύ κοντά στα χαρακτηριστικά του P-47.
Inverted όμως είναι αρκετά πιο απρόβλεπτο το stall...το Τ-28, πετάει πιο προβλέψιμα inverted από ότι το FW-190...Ενδεικτικά να πω, ότι Spin κανονικό δεν πολύ κάνει...Inverted Spin όμως κάνει και σβουρίζει σαν τρελό...Άρα...Δεν του πολύ αρέσει το inverted...
Η δεξαμενη δείχει να μην επηρεάζει και τόσο την πτητική συμπεριφορά, αυξάνει όμως λιγο την κατανάλωση, εκτιμώ, το πολύ 5%...(και πολύ λεω)
Τα retracts οταν εκταθούν μετακινούνται και μπροστά, ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΤΟ C.G. του αεροπλάνου μπροστα...Έτσι, με κάθε έκταση των σκελών, κανει ένα "τσικ" nose down...Έγω σαν νοήμων άνθρωπος, το περιόρισα κάνωντας μίξη GEAR -> ELEVATOR δυό-τρία κλίκ nose up...οπότε τώρα, κατεβάζω τροχούς και κάθεται εκεί που είναι!!!
Επίσης του έβαλα και λιγο RUDDER -> AILERON ΜΙΧ για να μην κάνει καθόλου reverse yaw.
Το πιο δυνατό σημείο του αεροπλάνου είναι οι χαμηλές...Πετάει τόσο σταθερά στο 50-60% throttle (όχι στο τσιτα γκάζι)...τόσο γλυκά, τόσο ελεγχόμενα...Που θες να το πετάξεις στα 5cm από τον διάδρομο...Στο Promotion videaki...κάνει αρκετές χαμηλές...Γιατί? γιατί σου το ζητάει από μόνο του!!!! (Ελαααα...κάνε μου μια χαμηλήηηηη...please...)
Και τέλος πάμε στο επίμαχο θέμα...Προσγείωση...Χμμμμ...
Κατ'αρχήν να τονίσω ότι το αεροπλανάκι κατεβαίνει και πατάει θαυμάσια στο έδαφος...Σαν το παλιό F4U της Parkzone (που το έχω πετάξει κάποτε και ξέρω) Μόνο πού κανει και το "μποινγκ-μποινγκ-μποινγκ..." του παλιού F4U αν δεν αγγίξεις μαλακά το έδαφος (δελφίνισμοί λεγονται...ή στα Αγγλικα P.I.O. =Pilot Induced Oscilations)...Οπότε πρέπει να κάνεις σχετικά μαλακή προσγείωση...Αντε και προσγειώθηκες μαλακά...Μετα αρχίζει το show...To FW-190 σου στερεί ξαφνικά τον έλεγχο του Rudder και στριβει όπου θέλει...Τον έλεγχο τον ανακτάς αφού πέσει αρκετά η ταχύτητα και δώσεις τερμα Up Elevator. Χάνεις το Rudder για λίγο, άσε που πάιζει να το κάνει και βίαια και να βάλει και φτερό...στρίβει μόνο του και σε φέρνει προ εκπλήξεως!!! Στο 80% των προσγειώσεων της παρθενικής μου το έκανε αυτο...Χρειάστηκε να μειώσω το μεγάλο travel Adjustement στο rudder που είχα βάλει (γιατί θεώρησα ότι δεν θα επηρέαζε), να βάλω 60% expo, και μίξη aileron σε rudder...Εξυσα αρκετές φορές τα ακροπτερύγια...2 φορές έκανα nose over και ακούμπισε το spiner κάτω (ευτυχώς ελαχιστα γρατζουνήθηκε)...Υποθέτω ότι για αυτό ευθύνεται η γεωμετρία των 74 μοιρών στα retracts, και το μεγάλο τους ύψος για αυτό, μπορεί ίσως και να έχω σύγκλιση στους τροχούς που δεν φαίνεται με το μάτι...
Πάντως τις επόμενες μέρες το πέταξα με αέρα...πολύ αέρα!!! Σε ΦΑΡΔΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟ...Μεγάλη διαφορα...Αν το αφήσεις να στρίψει μόνο του όπου θέλει, μετά από λίγο ηρεμεί, δίνεις σιγά-σιγά UP, πιέζεις κάτω τον τροχό, και ανακτάς πλήρως τον έλεγχο του RUDDER. OΧΙ αν παλέψεις με το RUDDER την στιγμή που παει να στρίψει μόνο του, δεν θα το κερδίσεις...Οχι πάντα...γιατί έκει που βάζεις τέρμα RUDDER και δεν σε ακούει και παει από την άλλη, ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΙΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!! Το σιχαμένο!
Παρατηρήστε προσεκτικά το Promotion Videaki, που έχω παραθέσει στην αρχή, δείτε πολλές φορές προσεκτικά την προσγείωση...ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Προσγειώνεται μαλακά και ξαφνικα στρίβει το βλαμενο και ο χειριστής προσπαθεί να το κρατήσει ίσια...Οχι σοβαρά, ΔΕΙΤΕ ΤΟ!!! Έτσι ακριβώς ειναι η καλύτερη προσγείωση που μπορείς να πετύχεις...Αυτή σίγουρα η καλύτερη που κατάφεραν να κινηματογραφήσουν στην Parkzone μάλλον.
Δεν το δοκίμασα σε γρασίδι, εκτιμώ ότι θα αποδίδει καλύτερα...γιατί το FW190 είχε σχεδιαστεί έτσι για γρασίδι και όχι για άσφαλτο. Χωρίς καθόλου τροχούς δε παίζει να προσγειώνεται πανεύκολα!!!!!
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Διορθώνω ένα λαθάκι...Χωρίς τροχους παίζει να προσγειώνεται πολύ πιο εύκολα!!!! (έβαλα ένα "δεν" κατά λάθος)
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Επίλογος:
Το νέο FW-190 A-8 της Parkzone πως μου φάνηκε?...Γενικά, μπορώ να πω οτι το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ μέχρι στιγμής. Βασικά, ήθελα για τα Χριστούγεννα το F4U A1, αλλά ήταν παντού out of stock και έτσι κατέληξα με το FW-190. Αν αφήσεις στην άκρη, το θέμα με τα σκέλη (και στην τοποθέτηση και στην προσγείωση) το αεροπλάνο πετάει μαγικά! Είναι πολύ εύκολο και προβλέψιμο. Πετάω πάνω από 10 λεπτά σε κάθε πτήση με stock μπαταρίες και αφήνω και 1-2 λεπτά ακόμη στις μπαταρίες. Είναι πανέμορφο κατά την γνωμη μου, και σε λίγο που θα του τοποθετήσω αυτοσχέδια scale split flaps και θα το βάψω αλλά Θέμης (βλ. P-47 με τον λύκο που κάνει "whooooo") πιστεύω ότι θα το αγαπήσω ακόμη περισσότερο...
Αν έιναι για Αρχάριο?...Μάλλον ΟΧΙ, μόνο και μόνο γιατί έιναι πιο σβέλτο από T-28 Trojan ή Radian Pro...Πιό εύκολο όμως από F-27 strycker...Όσοι όμως πετάνε Τ-28, άνετα θα το πετάξουν...θέλει λιγο προσοχη, όχι στην προσγείση...στην "μετα-προσγείωσης" φάση, γιατί κάνει τα δικά του. 'Οσοι έχουν εμπειρία από αεροπλάνα...παίρνωντας αυτό θα νιώσουν περισσότερο ότι πετάνε αεροπλάνο και όχι παιχνίδι, όπως με το T-28 (που σκοπίμως το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα, γιατί λιγο πολύ όλοι ξέρουν τα πτητικά χαρακτηριστικά του T-28 Trojan της Parkzone)
ΥΓ: Παρέλειψα να πω ότι με την παραλλαγή και το σχήμα που έχει στον ήλιο το χάνεις τελείως...μα τελείως όμως!!! Προσοχή.
Το νέο FW-190 A-8 της Parkzone πως μου φάνηκε?...Γενικά, μπορώ να πω οτι το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ μέχρι στιγμής. Βασικά, ήθελα για τα Χριστούγεννα το F4U A1, αλλά ήταν παντού out of stock και έτσι κατέληξα με το FW-190. Αν αφήσεις στην άκρη, το θέμα με τα σκέλη (και στην τοποθέτηση και στην προσγείωση) το αεροπλάνο πετάει μαγικά! Είναι πολύ εύκολο και προβλέψιμο. Πετάω πάνω από 10 λεπτά σε κάθε πτήση με stock μπαταρίες και αφήνω και 1-2 λεπτά ακόμη στις μπαταρίες. Είναι πανέμορφο κατά την γνωμη μου, και σε λίγο που θα του τοποθετήσω αυτοσχέδια scale split flaps και θα το βάψω αλλά Θέμης (βλ. P-47 με τον λύκο που κάνει "whooooo") πιστεύω ότι θα το αγαπήσω ακόμη περισσότερο...
Αν έιναι για Αρχάριο?...Μάλλον ΟΧΙ, μόνο και μόνο γιατί έιναι πιο σβέλτο από T-28 Trojan ή Radian Pro...Πιό εύκολο όμως από F-27 strycker...Όσοι όμως πετάνε Τ-28, άνετα θα το πετάξουν...θέλει λιγο προσοχη, όχι στην προσγείση...στην "μετα-προσγείωσης" φάση, γιατί κάνει τα δικά του. 'Οσοι έχουν εμπειρία από αεροπλάνα...παίρνωντας αυτό θα νιώσουν περισσότερο ότι πετάνε αεροπλάνο και όχι παιχνίδι, όπως με το T-28 (που σκοπίμως το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα, γιατί λιγο πολύ όλοι ξέρουν τα πτητικά χαρακτηριστικά του T-28 Trojan της Parkzone)
ΥΓ: Παρέλειψα να πω ότι με την παραλλαγή και το σχήμα που έχει στον ήλιο το χάνεις τελείως...μα τελείως όμως!!! Προσοχή.
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Προσπάθησα να κάνω όσο πιο αναλυτική, επεξηγηματική και αντικειμενική παρουσίαση μπορούσα. Μην παρεξηγείτε το ύφος μου, το κάνω περισσότερο για χαβαλέ και για να μην είναι βαρετό το κείμενο, και όχι για να προσβάλω κάποιον...Μπορείτε να γράψετέ ότι συμβουλές θέλετε ή ζητείστε ότι διευκρινήσεις θέλετε για το μοντέλο. Επίσης θα εκτιμούσα να μου λέγατε για την επόμενη παρουσίαση, τι να αναλύσω περισσότερο ή λιγότερο...
ΥΓ: Κάποια στιγμή νομίζω πως επιβάλεται να κανονισουμε meeting ηλεκτικών warbirds για να τα πετάξουμε μαζί...Εγώ είμαι έτοιμος όποτε κανονίσετε...
ΥΓ: Κάποια στιγμή νομίζω πως επιβάλεται να κανονισουμε meeting ηλεκτικών warbirds για να τα πετάξουμε μαζί...Εγώ είμαι έτοιμος όποτε κανονίσετε...
-
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 5:20 pm
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Καλορίζικο ..... πολύ καλή παρουσίαση....για φέρτω στον ΕΡΜΗ να το δοκιμάσουμε και να πετάξει στο φυσικό του περιβάλλον μαζί με τα άλλα πολεμόπουλα.......
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Τώρα που ξαναδιαβάζω αυτά που έχω γράψει στο review, παρατηρώ ότι ίσως να φαίνονται λίγο αποθαρυντικά, για να το αγοράσει κάποιος...Οπότε, να διευκρινήσω κάτι...Το μοντελάκι πετάει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! Είναι εύκολο και πάρα πολύ υπάκουο. Μου αρέσει και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον του αρέσουν τα FW-190 (Μου αρέσει τόσο πολύ, που ήδη του έχω φτιάξει flaps και ετοιμάζομαι και για custom βάψιμο)...Απλώς, έχω κάνει εκτενή ανάλυση μόνο σε ότι το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα parkzonακια...δηλαδή, την ιδιότροπη τροχοδρόμηση high speed. Η προσγείωση και η αίσθηση κατά την επαφή είναι θετική και πάρα πολύ κοντά στα T-28, P-47, F4U, Extra 300, P-51, Wildcat της Parkzone, όποιος μπορεί να προσγειώσει κάποιο από αυτά, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα απολύτως με το FW-190...Είναι "κλασικό" parkzone.
Και για να σας ανόιξω την όρεξη...δείτε μερικούς στο RcGroups πόσο ωραία το έβαψαν...σημειώνω ότι και τα 2 έχουν scale custom split flaps...
Το matt χρώμα το κάνει να δείχνει πολύ πιο :>)
Και για να σας ανόιξω την όρεξη...δείτε μερικούς στο RcGroups πόσο ωραία το έβαψαν...σημειώνω ότι και τα 2 έχουν scale custom split flaps...
Το matt χρώμα το κάνει να δείχνει πολύ πιο :>)
Εγώ προς το παρόν κλίνω προς αυτό το βάψιμο...
Σκεύτομαι να προσθέσω λίγη λεπτομέρεια στο cockpit...όπως π.χ. την πλάκα της θωράκισης (που βλακωδώς απουσιάζει και δείχνει πολύ άδειο το stock cockpit έτσι), ένα σκοπευτικό...ίσως εξωτερικά καμιά κεραία...Θα του φτίαξω scale λειτουργικά flaps (είναι ήδη έτοιμα και περιμένουν τοποθέτηση), και κυρίως βάψιμο full από την αρχή, και φυσικά decals από vinyl...
εεεε...και μετά το αγαπημένο μου...ΦΘΟΡΑ!!! Όχι την φθορά από τις στούκες (αυτό δεν είναι scale)...φθορά με ξυσμένο χρώμα, ξεθωριάσματα, λαδίλα και κάπνα...εεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι...
Σκεύτομαι να προσθέσω λίγη λεπτομέρεια στο cockpit...όπως π.χ. την πλάκα της θωράκισης (που βλακωδώς απουσιάζει και δείχνει πολύ άδειο το stock cockpit έτσι), ένα σκοπευτικό...ίσως εξωτερικά καμιά κεραία...Θα του φτίαξω scale λειτουργικά flaps (είναι ήδη έτοιμα και περιμένουν τοποθέτηση), και κυρίως βάψιμο full από την αρχή, και φυσικά decals από vinyl...
εεεε...και μετά το αγαπημένο μου...ΦΘΟΡΑ!!! Όχι την φθορά από τις στούκες (αυτό δεν είναι scale)...φθορά με ξυσμένο χρώμα, ξεθωριάσματα, λαδίλα και κάπνα...εεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι...
Απάντηση: ParkZone Focke-Wulf 190A-8 Παρουσίαση
Εκατσα σήμερα και του τοποθέτησα τα flaps...αλλά οχι τα servo...Τα flaps μπήκαν ωραία και "θαύτηκαν" όμορφα στο φτερό...και η αλήθεια είναι ότι μου εχει βγεί η πίστη μέχρι να το τελειώσω.......Κάτι ξέρω εγώ που δεν γουστάρω να πατεντιάζω αεροπλάνα και ελικόπτερα...
Πραγματικά...όποιος έχει όρεξη να το αγοράσει πριν το τελειώσω...και να σουλουπώσει τα υπόλοιπα...καλώς...ξέρει που να με βρεί...
Αλλιώς...τσούκου-τσούκου...θα τελειώσει με ρυθμούς χελώνας...παιζει λίγο βαρεμάρα...
Πραγματικά...όποιος έχει όρεξη να το αγοράσει πριν το τελειώσω...και να σουλουπώσει τα υπόλοιπα...καλώς...ξέρει που να με βρεί...
Αλλιώς...τσούκου-τσούκου...θα τελειώσει με ρυθμούς χελώνας...παιζει λίγο βαρεμάρα...