Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Θέμη,

βλέπω σε έχουν αναστατώσει τα πιο πάνω.

Είναι εμφανές ότι ένας φίλος μας είχε συγκεκριμένο θέμα με ένα μοντέλο - το τελευταίο Corsair. To P-47 ήταν και είναι εξαιρετικό μοντέλο. Δεν μιλάμε γι' αυτό.

Αν το θέμα δεν είναι γενικό τότε ίσως να έπεσε στη μια στο εκατομμύριο που μοτέρ της eFlite είναι ελαττωματικό. Τι να πω!

Όπως λες η Parkzone είναι ασφαλής επιλογή γιατί οι τιμές είναι σχετικά ομοιόμορφες. Αν όμως ένα μαγαζί εδώ φέρνει κινέζικο των $50 και το πουλάει 120ε, τότε η συζήτηση είναι άνευ ουσίας.

Άμα θέλω Hellcat η P-38 στα 1.4μ και δεν έχει η Parkzone, τι να κάνω;

Να πάρω Parkzone του 1μ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο;

AS3X..... Το χρειάζομαι επειδή έτσι λέει η Parkzone;
Εκεί είναι σαν εξτρα άμα το χρειάζομαι...

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__38543__OrangeRX_RX3S_3_Axis_Flight_Stabilizer_V2_V2_1_firmware_V_tail_Delta_AUX_.html


http://hobbyking.com/hobbyking/store/__31586__OrangeRX_RX3S_3_Axis_Flight_Stabilizer_w_DSM2_Compatible_6CH_2_4Ghz_Receiver.html


ΥΓ. Δεν ξεχνάω το P-38 - $100 έκανε. Πετάει ακόμα.....
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Αντρέα μου, δεν έχω αναστατωθεί καθόλου

Ναι έιναι εμφανές, άλλα μόλις πάρω κι εγώ το δικό μου, θα δούμε τι φταίει. Το P-47 ΔΕΝ χρειάζεται ούτε κατά διάνοια 4S και ήθελα να υπάρχει ξεκάθαρα γραμμένο στο thread για να προστατέψω τους αρχάριους.

Αυτό παίζει και εδώ έρχεται το τέλειο support της Horizon Hobby, με ένα e-mail, σου το αντικαθιστούν αμέσως και τελείωσε το θέμα (βέβαια αυτό πουποθέτει να μπορείς να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ αν έχει πρόβλημα και να μπορείς να το στοιχειοθετήσεις σε ένα e-mail της προκοπής). Αυτό δεν το κάνουν οι Κινέζοι.

Η Parkzone προσπαθεί και πετυχαίνει ομοιόμορφες τιμές. Πρέπει να μάθει ο κόσμος, να μπαίνει στα OFFICIAL sites, να βλέπει τις πραγματικές τιμές των μοντέλων και να τις μετατρέπει από $$ σε Euro. Έτσι θα ξέρει σε τι τιμή να περιμένει να το αγοράσει από το κατάστημα (+/- κόστος των μεταφορικών). Ούτε να τον πιάνουν κότσο οι καταστηματάρχες, ούτε να ζητάει να του κάνουν "κι άλλη έκπτωση" χωρίς να καταλαβαίνει οτι ο καταστηματάρχης δεν έχει άλλο περιθώριο για έπτωση. Η Horizon εδώ απλώς προστατεύει καλύτερα τον πελάτη της. Το ξέρατε ότι αν καταγγείλετε στην horizon, official κατάστημα που υπερχρεώνει μοντέλα, θα του στείλουν "χεστήριο" ??? Κι όμως!

Αν θές P-38 η Hellcat, να πάρεις όποιο θες...Χαιρόμαστε όλοι να τα βλεπουμε να πετάνε. Άλλο αυτό, και άλλο "Παρ'τε καλύτερα Dynam γιατί η Parkzone έχει ξεπέσει...Γιατί κάπως έτσι μου φάνηκε.

Ναι αυτό ακριβώς είναι το point για εμένα, "ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΗΣΥΧΟ". Τι άλλο??? Για αυτό κάνω τις επιλογές που κάνω. Χαίρομαι που από την μικρή μου αντίδραση σε όλα όσα έχουν γραφτεί, βγαίνουν σιγά-σιγά αλήθειες....Με την horizon έχεις σε μεγαλύτερο βαθμό το κεφάλι σου ήσυχο. Το ξέρω κι εγώ, το ξέρετε κι εσείς, ας μην κρυβόμαστε τελικά!

Οχι, δεν "λέει ότι το χρειάζεσαι". Απλώς κατάφερε και το έφτιαξε...Πρώτη!!! Και το εφάρμοσε...Πρώτη!!! Και το κυκλοφόρησε...Πρώτη!!! Και καλά, το αντεπιχείρημα είναι Orange? Η ORANGE??? Αυτοί που έχουν κατακλέψει την τεχνολογία όλων των υπολοίπων και έχουν θάψει 30 μοντέλα στην αλάνα μέχρι να καταφέρουν να τελειοποιήσουν το κλέψιμο??? Αλλά δεν πειράζει...έστω...Πραγματικά έχεις διαβάσει τα σχόλια των αγοραστών σε αυτά τα προιόντα που παραθέτεις??? Οχι σε παρακαλώ βρε Αντρέα, διαβασέ τα! Τι παράπονα για ανάποδα αυτοκόλλητα στην διακοπτολογία του gyro (ΕΛΕΟΣ!) Τι παράπονα για ασυμβατότητα με ESC, Τι κόβουν το γκάζι στο άκυρο...Άλλο ένα προιόν που θα σου θάψει το μοντέλο σου σε ένα απόγευμα....Αλλά!!! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!! Τουλάχιστον κάνει 25 euro! Για 25 euro άψογο ήταν! Και αφού διαβάσεις τα σχόλια για το τέλειο Orange autopilot, μπές και δες, αν δεν σου κάνει κόπο, τα σχόλια που στολίζουν το AS3X που κοστίζει πάνω από εκατοστάρικο.

ΥΓ: 100 euro για ένα P-38 με 2 δεξιές μπούμες? Συγνώμη, νόμιζα ότι ήταν φτηνότερο! Εγώ θα είχα πάει οδικώς στην Κινα να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω. Και πετάει ακόμα...Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει είναι να πετάει, γιατί με το λάθος που κάνανε, όμορφο έπαψε να είναι! Από περειέργεια....Το Corsair δεν πετάει πια??? Αν το είχες αγοράσει στην θέση του P-38 τώρα δεν θα πέταγε? 'Επαθε κάτι και χάλασε που το P-38 θα το άντεχε??? Δεν νομιζω...Πάντως θυμάμαι πάρα πολύ καλά τις απίστευτα γλυφτές και απαλές προσγειώσεις που έκανες τότε που το είχες πρωτοπάρει!!! Κυριολέκτικά απίστευτες προσγειώσεις. Κι όμως τα σκέλη διπλώναν κάθε λίγο, και σερνόταν στον διάρδομο...Αυτά τα λέτε σε αυτούς που συμβουλέυετε???
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Δεν καταλαβαίνω προς τι όλη αυτή η συζήτηση
Κανείς μα κανείς δεν κατηγορεί την parkzone Όλοι γνωρίζουν ότι τα μοντέλα της είναι πολύ καλά και αξιόπιστα Αυτό έχει καταγραφεί από όλους εδώ μέσα
Οι περισσότεροι έχουμε πάρει κάποιο από τα μοντέλα της parkzone η έχουμε κάνει πτήσεις με αυτά και όλοι έχουμε λίγο η πολύ θετικές απόψεις Η after sale εξυπηρέτηση της HORIZON πολύ ικανοποιητική
Δεν ξέρω και εγώ πλέον σε πόσα θέματα εδώ μέσα προτείνονται ανεπιφύλακτα τα μοντέλα αυτά και μάλιστα από τα ίδια άτομα που γράφουν και στο εν λόγω θέμα
Όμως δεν μπορούμε να αποκλείσουμε και άλλα μοντέλα επειδή δεν είναι αυτής της εταιρίας Ούτε και να τα βάλουμε όλα σε ένα κουβά
Ναι πράγματι μερικά βγάζουν ζημιές η είναι πολύ κακά αλλά υπάρχουν και άλλα που είναι μια χαρά για αρκετό καιρό Αν καεί κάποιο εξάρτημα μετά από πολλές πτήσεις δεν έγινε και τίποτα αφού είναι οικονομική η αλλαγή του
Μήπως της parkzone δεν χαλούν και αυτά Έχουμε δει μοτέρ και σέρβο να παραδίδουν το πνεύμα κατ επανάληψη
Καλύτερα να μη είμαστε απόλυτοι Στο κάτω κάτω όλα Κινέζικα είναι (ούτε κατα διάνοια ποιότητα multiplex)
Ας παραμείνουμε στο θέμα και να περιμένουμε τις απόψεις και του επόμενου που θα βρεθεί με το όμορφο αυτό μοντελάκι
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και επαυξάνω. Εξαιρετικά ρεαλιστική η προσέγγιση σου στο θέμα μας...Απλώς εμένα μου φάνηκε ότι το thread είχε αποκτήσει σιγά-σιγά μια "απόλυτη" προσέγγιση στο θέμα του F4U 1A...βγαζοντάς το σταδιακά σαν αποτυχία. Ε, και εγώ σαν γνωστός Parkone-Lover και HobbyKing-Hater ήθελα να παραθέσω και την δικιά μου ΚΑΘΑΡΑ προσωπική άποψη. Ας μείνουμε λοιπόν στο θέμα...και όποιος δεν "τρόμαξε" από αυτό το thread και το αγόρασε, παρακαλείται να μας δώσει την άποψη του για δαύτο...
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Χαιρετώ κύριοι, χωρίς να θέλω να δημιουργηθούν εντάσεις, σκέφτηκα να προσθέσω κάτι ακόμη στη συζήτηση...

Το καλοκαίρι πετούσα το Icon A5 της Parkzone (αυτό το τέρας αεροδυναμικής>F< ), και αφού το πούλησα, είμαι ευτυχής κάτοχος του FW-190 A8 επίσης της Parkzone :>) ) με τα retracts του. Παλίοτερα ήμουν κάτοχος του P-47 της Parkzone. Έχοντας πετάξει το καθένα από αυτά απο 50 φορές και βάλε το καθένα...Παρατήρησα ότι και τα 3 έχουν τον ίδιο κινητήρα, ίδιο speed control, παρόμοια βάρη, ίδια πτερυγική επιφάνεια...Οι χρόνοι πτήσης που είχα, αδειάζοντας περίπου 1200-1400 mah από μπαταρίες 2200 mah 3S (από φτηνιάρικες turnigy 15-25C έως καλές dualsky 30-40C μπαταρίες) ήταν πάντα πάνω από 10λεπτο.

Ιδιαίτερα για το νέο FW-190 που το ταλαιπωρώ με ακροβατικά, ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ και την αντίσταση που προκαλει, έχοντας και το extra βάρος των retracts πάλι έχω άνετα 12 λεπτά πτήσης, αν κάνω και λίγη οικονομία χαλαρά θα αδειάσω κάτω από 1760 mah που είναι η maximum επιρτεπτή αποφόρτιση μια μπαταρίας 2200 mah (...το 80% του 2200 είναι 1760). Το δε Manual, αναφέρει ότι η εξωτερική δεξαμενή δημιουργεί τα ίδια προβλήματα όπως και στα κανονικά αεροπλάνα (=drag) και σου περιορίζει τον χρόνο πτήσης, προτέινει επίσης, 7 λεπτά αρχικό χρόνο πτήσης (5 λεπτά για την πρώτη-παρθενική πτήση) και να προσαρμοστεί στη συνέχεια ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!! (σημαντικό-λεξεις κλειδιά!!!)

Για την ιστορία, το FW-190 πετάει καταπληκτικά...Θα το περιέγραφα σαν κάτι μεταξύ T-28 trojan και P-47...Θετική ευστάθεια, άνετο και ευχάριστο με όμορφη πορέια. Λόγω της σχετικά μακριάς ουράς "στρώνεται" εύκολα σε χαμήλό ύψος (χωρίς να σε δυσκολεύει και να κάνει σαν "δελφίνι", αστάθεια που συνήθως έχουν όσα έχουν κοντή ουρα)...ΌΜΩΣ προσγειώνεται σαν scale FW-190...δηλαδη τρισάθλια! Φταίει σε αυτό σημαντικά η γεωμετρία των 74 Μοιρών στο σύστημα προσγείωσης και το μεγάλο ύψος των σκελών. Οχι οτι stallαρει, μια χαρά έρχεται, απλώς μετά την επαφή, χάνεται ο έλεγχος στο Rudder σημαντικά μετά από λίγο και την ανακτάς μόνο αφού του δωσεις τέρμα Up elevator (αρκεί να μην σου ξανασηκωθεί μόνο, γιατί μετα κλάφ'τα!)...Όχι μόνο χάνεις το Rudder, αλλά παίρνει και κλίσεις το σιχαμένο καμία φορά και ξύνει και το φτερό του κάτω αμα λάχει!...Σιγουρα κακό αεροπλανο για Cross Wind!!!...

Εν τούτοις, με λίγο αεράκι κόντρα...και ΦΑΡΔΥ διάδρομο είσαι κύριος. Σε κάθε περίπτωση, θέλει πολύ expo στο rudder, και προσεκτικές κινήσεις στην προσγειωση, καλύτερα να μην διορθώσεις την στροφή που παει να σου κάνει και να το αφήσεις να πάει όπου θέλει και να σταματίσει μόνο του, πάρα να αποπειραθείς να διορθώσεις, γιατί εκεί που νομίζεις ότι έχεις βάλει rudder, αλλά δεν σε ακούει, ξαφνικά σου κάνει ένα τσακ και φεύγει εκτός ελέγχου από την άλλη!!! Το P-47 ούτε κατά διάνοια δεν είχε τέτοια συμπεριφορά στην προσγείωση, ακόμη και με Cross Wind!

Δεν το κράζω το αεροπλανάκι, ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ!!! Απλώς μοιράζομαι την εμπειρία μου, εμένα μου αρέσει, θα το ξανάπαιρνα...πετάει ΜΑΓΙΚΑ, λίγο με ξάφνιασε στις προσγειώσεις του, αυτό είναι όλο.

ΥΓ: Στο όλο σκηνικό παίζει να φταίω και εγώ λίγο...Μπορεί να έχω ελαφριά σύγκλιση στους τροχούς (που δεν φαίνεται με το μάτι, αλλά ίσως να επηρεάζει). Αλλά δεν σκέφτομαι να το πειράξω, γιατί έτσι όπως είναι κλέινουν καλά τα retracts και δεν κινδυνεύουν να κολλήσουν και αφού η φάση είναι under control, τα αφήνω έτσι!!!...Ααααα...και του έχω δώσει ΠΟΛΥ TRAVEL ADJUSTEMENT ΣΤΟ RUDDER για να κάνει και Knife!!! (ναι κάνει!!!) και για να το ελέγχω στην προσγείωση, έχω 60% Expo!!! (ναι Τρύφωνα δεν πετάνε έτσι τα warbirds, αλλά εγω ήθελα Rudder, εντάξει???) Το manual προτείνει πάρα πολύ μικρό travel adjustement για το rudder περίπου 30 μοίρες από δεξιά σε αριστερά!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Χρόνια πολλά Θέμη
............Να το βάλουμε σε δικό του θέμα?
Ολο και κάποιος θα θέλει να μάθει περισσότερα για το FW-190 A8 επίσης της Parkzone
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Να κανω Review λες? Υπάρχουν εδιαφερόμενοι? Η θα κάθομαι να γράφω για 1-2 άτομα#**???...Γιατί είναι πιο εύκολο να τους το δειξω Live...Τι λές?
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Κοιτώ τα θέματα που βλέπει ο κόσμος (ιδιαίτερα οι επισκέπτες) και παρατηρώ ότι βλέπουν για το Τ28 ή το easyglider κλπ μοντέλα που εμείς έχουμε περάσει Η δική σου έμπειρη άποψη θα ενδιαφέρει σίγουρα πολύ περισσότερους από όσο φαντάζόμαστε ακόμη και μέσα στην κρίση
Η απόφαση δική σου .........απλά να ξέρεις ότι λόγω τεχνικών προβλημάτων το petame ανεβάζει φώτο μόνο μέχρι 100kb (ελπίζω για λίγο ακόμη)
Οσο για το Live στείλε μου πμ να το δώ και εγώ από κοντά
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Κουραστικό ήταν, αλλά νομίζω ότι το κάλυψα το θεματάκι...

http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=71519#post71519


Εδώ είναι η παρουσίαση του FW-190 A-8
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά Αεροπλάνα”