ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

και ο ελικοπτερικός O.S. max GT15HZ

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gC1f4ktJW9Q
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Και άλλο ένα Βίντεάκι με Ράπτορα και O.S. max GT 15HZ.^hola^

Νομίζω καλά τα πάει το μοτεράκι, απολαύστε..........._P_P+(*)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=AZQ-UI1UZWk
takis kampadis
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2013 11:29 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από takis kampadis »

Τρύφωνας έγραψε: Αγαπητοί φίλοι,

Μιας και υπάρχουν τόσες απόψεις όσες και οι χρήστες που λειτουργούν τους αντίστοιχους κινητήρες. Ασφαλώς τα τελευταία χρόνια η Κίνα έχει δώσει πάρα πολλά στον αερομοντελισμό, και στην ανάπτυξη του χόμπι μας, αφού έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς ανθρώπους να αγοράζουν έτοιμα φθηνά αερομοντέλα και να κάνουν το χόμπι τους χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν μια μικρή περιουσία όπως γινόταν παλαιότερα. Ασφαλώς ο κινέζος δίνει μια λύση είτε αυτό είναι ένα φθηνό σέρβο, είτε μια φθηνή τ/κ είτε ένα φθηνό κινητήρα κ.ο.κ.

Η αλήθεια όμως κρύβεται στην λαϊκή ρήση: Ότι πληρώνεις παίρνεις. Αν δηλαδή θέλεις ένα low budget αεροπλάνο για να κάνεις απλές πτήσεις χωρίς απαιτήσεις τότε η Κίνα είναι η λύση.

Εάν όμως έχεις απαιτήσεις, είτε επειδή θέλεις να έχεις ιπποδυνάμεις, είτε άψογη και διαχρονική λειτουργία τότε η ποιότητα είναι αυτή που τελικά σε ενδιαφέρει. Όπως και να έχει το θέμα μιας και θίξαμε τον τομέα των κινητήρων, όλες οι κινέζικες glow ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ την OS Max. (αυτό βέβαια όχι με τόση επιτυχία διότι τα μέταλλα που χρησιμοποιούν είναι πολύ χειρίστης ποιότητας), με αποτέλεσμα αν κανείς δεν σεβαστεί στις κινέζες το πρόβλημα της ποιότητας του μετάλλου, και ζητήσει αυξημένες απαιτήσεις με την ρύθμιση που θα τους κάνει, να "τα πάρει στο χέρι" (Μπιέλα. στρόφαλο, εμβολοχιτώνιο) πάρα πολύ σύντομα. Αν υπάρχουν δύσπιστοι σε όσα σας αναφέρω, ενημερωτικά σας λέω πως τα κράμματα των μετάλλων είναι αυτά που εγγυώνται τις αυξημένες απαιτήσεις στην χρήση. Κάτι που ονομάζεται χρήση σε έναν κινητήρα απαιτήσεων όπως SAITO, OS, YS, αποτελεί κατάχρηση σε έναν κινέζο.

Αυτά απο μένα. Καλές πτήσεις με ότι και αν πετάτε.
Ακριβώς έτσι. ΑΠΑΝΤΕΣ οι μεταλλικές κατασκευές με μέρη τριβής αποδεικνύουν την κατασκευαστική τους τελειότητα σε βάθος χρόνου και στην διαρκή αναζήτηση ορίου αντοχών.Πέραν του σχεδιασμού ή του κόστους marketing οι όποιες κατασκευές κοστολογούνται ΚΑΙ με βάσει τα κράματα τών μετάλλων, εξ ου και οι διαφορετικοί τύποι αλουμινίου (30 και βάλε).Ποτέ μια ελληνική χαλυβουργία δεν μπορεί να παράξει κάτι παραπάνω από μπετόβεργα ή καρφιά (και όχι όλων των τύπων) διότι η πρώτη της ύλη είναι χαμηλής ποιότητας.
takis kampadis
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2013 11:29 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από takis kampadis »

ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: Αγαπητε φιλε το τελος της μεθανολης δεν θα ερθει ποτε,τουλαχιστον οσο υπαρχουν αερομοντελιστες που ασχολουνται με scale μοντελα η εαν προκυψει καποτε αξιοπιστη τετραχρονη μηχανη βενζινης με scale χαρακτηριστικα.
Οσον αφορα στο οτι οι Κινεζικες μηχανες ειναι σκουπιδια.Θα πω καποια πραγματα βλεποντας τα απο την δικη μου οπτικη.
Στα περιπου τριαντα χρονια της ενασχολησης μου με το hobby εχουν περασει απο τα χερια μου δεκαδες μηχανες αλλες ηταν πολυ καλες αλλες οχι και ελαχιστες κακες.Ολες βεβαια ηταν πανακριβες για τις εποχες τους και πολυ δυσκολο να τις αποκτησεις.Θυμαμαι ενδεικτικα στις αρχες της δεκαετιας του 80 εαν καποιος φιλος εφερνε τετραχρονη μηχανη στον Σχοινια μαζευομαστε γυρω της και μας τρεχανε τα σαλια.
Τα χρονια περασαν οι εποχες αλλαξαν τα οικονομικα δεδομενα στενεψαν οι μηχανες εξελιχθηκαν ακριβαινοντας οι κατασκευαστες ομως πρωτα διαφημηζαν την ποιοτητα τους την αποδοση και επιδοση τους και καθολου τις τιμες τους.
Και εδω λοιπον σκαει μυτη ο Κινεζος ο οποιος αφουγκραζομενος την αγορα διαλυει την παγκοσμια αγορα σε ολα τα ειδη,και μπαινει δυναμικα και στον αερομοντελισμο προσφεροντας το ζητουμενο χαμηλες τιμες και μια τιμιοτητα σε αυτο που λεμε value for money.
Ειναι αληθεια οτι μικροπροβληματα υπαρχουν αλλα μου εχει τυχη να εχω προβληματα και με καταξιωμενους κατασκευαστες οι οποιοι οταν απευθυνθηκα για βοηθεια η αλλαγη μηχανης κανανε τους....Κινεζους(δεν εχω καταλαβει πως βγηκε αυτο αλλα ταιρειαζει)απεναντιας η ανταποκριση των Κινεζων σε αναλογα προβληματα ηταν ακαριαια.
Συνοψιζοντας απο την στιγμη που το hobby στην Ελλαδα γινεται σχεδον ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ και εχουμε καταφυγει ακομη και σε servo 10 - 15$ για να αντεπεξελθουμε ειναι νομιζω αυτονοητο οτι πολλες φορες θα καταφυγουμε στις κινεζικες μηχανες εστω και εις βαρος της ποιοτητας την οποια ομως φιλοτιμα προσπαθουν να βελτιωσουν.
Φιλικα Νικος


Πολλά σου φιλιά Νικόλα μου.!!!!!!!!!!Τακούλις
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Καλή χρονιά στους φίλους................ το βιντεάκι κυκλφόρησε μόλις χθές, για τον αεροπορικό O.S. max GT 15 βενζινοκινητήρας. Έχει και τεχικά χαρακτηριστικά που έχουν ζητήσει και μερικοί φίλοι....Τώρα για την τιμή;;;;; Στο μέλλον.....στην Ελλάδα....

Στον Tower 349,98$ σήμερα.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ok5RTJeR-WA
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από coolfever »

Έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας αυτός θα γίνει best seller.
Τον έχει παραγγείλει ήδη ο Κουτσός και αναμένεται στο τέλος Φλεβάρη.Ταιριάζει δε, σε πολλά
warbirds 60άρια και σε άλλα 3d γιατί είναι ελαφρύς (με νέο καρμπυρατέρ όχι wallbro) και
βγάζει 2,3hp!!! είδωμεν...
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Να τον δούμε από κοντά

Πάντως η τρόμπα και ο ρεγουλαδόρος θυμίζει τους 4-χρονους OS pump οι οποίοι ποτέ δεν δούλεψαν αξιόπιστα.

Για sport και ακροβατικά μοντέλα η σχέση βάρους-απόδοσης σε αυτά τα κυβικά σε σύγκριση πχ με έναν Saito 100 είναι απογοητευτική.

Για τα δε 60-άρια warbirds μάλλον θα χρειαστεί εξάτμιση τύπου Pitts, βλέπε επιπλέον κόστος.

Συμφωνώ ότι αν αποδειχθεί εύκολος στην ρύθμιση και αξιόπιστος θα πουλήσει καλά (μέχρι να βγει ο αντίστοιχος ASP !)
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3432
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

w1ndsurfer έγραψε: ....Για sport και ακροβατικά μοντέλα η σχέση βάρους-απόδοσης σε αυτά τα κυβικά σε σύγκριση πχ με έναν Saito 100 είναι απογοητευτική....


ορθόν ......όπως έχει αναφέρει και κάποιος άλλος "Γίγας" του χώρου...
"...Η μεθανολη δεν προκειται να πεθανει απο το στερεωμα των αγωνων ακροβατικων F3A και pylon F3D λογω της μεγαλης θερμιδικης αξιας / περιεκτικοτητας που εχει σε συνδιασμο με νιτρομεθανιο. Οι κινητηρες μεθανολης εχουν τον καλυτερο λογο αποδοσης / βαρους....."
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Σε ότι αφορά τον τίτλο του νήματος "Το Τέλος της Μεθανόλης", να σας πω το εξής:

Πρόσφατα από μοντελιστικό κατάστημα μου ζήτησαν να ελέγξω έναν ταλαιπωρημένο 4-χρονο βενζινοκινητήρα Saito FG-20. Αυτός ο κινητήρας γενικά έχει διάφορα προβλήματα όπως παραμόρφωση των έδρανων των βαλβίδων από τις υψηλές θερμοκρασίες, δύσκολη ρύθμιση του καρμπιρατερ, κλπ.

Μετά από διάφορα πειράματα τελικά ο κινητήρας δούλεψε άψογα ... με μεθανόλη!
Αντικαταστήσαμε το καρμπιρατέρ με Saito 125 glow και έτσι έχουμε έναν glow με ηλεκτρονική ανάφλεξη. Έχει πολύ χαμηλό και αξιόπιστο ρελαντι στις 1500 στροφές, και η κατανάλωση καυσίμου με 10% νίτρο είναι χαμηλότερη με ηλεκτρονική από ότι με glow plug. Τελικές στροφές: 8,500 με 15χ8 έλικα (αρκετά πλούσιο μίγμα)

Άρα μην βιάζεστε να ξεγράψετε την μεθανόλη, τουλάχιστον μέχρι οι βενζινοκινητήρες να φτάσουν την αξιοπιστία και αυκολία των glow.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Mogolos »

Το συγκεκριμενο μοντελο της saito βγήκε προβληματικό. Τα επομενα όμως όχι.
Δουλεύουν σαν ραπτομηχανές. Όπως και τα πρώτα βηματα της Os στις βενζίνες δεν ήταν και θεαματικά. Μετά τον 33GT τα πράγματα άλλαξαν πολύ προς το καλύτερο.
Ειναι σίγουρο ότι η μεθανόλη έχει καλητερη απόδωση σε σχέση με το βαρος του μοτερ. Με μεγάλη (τεράστια σε σχεση με τα gas) κατανάλωση καυσίμου.
Τα μικρά μυβισμού μοτερ Gas δεν δουλεύουν σωστά ότι και να τους κάνεις (ακομα).
Οι μεγάλες μεθανώλες "τρώνε" πολλά και ειναι ακριβότερες πλέον και από GAS.

Συνεπώς:
Για μικρά αεροπλανάκια (25-90 size) οι μεθανόλη ειναι μια χαρά (3 ευρώ περιπου η πτήση)
Για 120αρια και πάνω, η βενζίνη ειναι μονόδρομος.
Ειδικά τώρα πια που και οι μή κινεζοι κατασκευαστές έριξαν τις τιμές τους στα gas μοτερ.
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από CARAPIS »

Mogolos έγραψε: Το συγκεκριμενο μοντελο της saito βγήκε προβληματικό. Τα επομενα όμως όχι.
Δουλεύουν σαν ραπτομηχανές. Όπως και τα πρώτα βηματα της Os στις βενζίνες δεν ήταν και θεαματικά. Μετά τον 33GT τα πράγματα άλλαξαν πολύ προς το καλύτερο.
Ειναι σίγουρο ότι η μεθανόλη έχει καλητερη απόδωση σε σχέση με το βαρος του μοτερ. Με μεγάλη (τεράστια σε σχεση με τα gas) κατανάλωση καυσίμου.
Τα μικρά μυβισμού μοτερ Gas δεν δουλεύουν σωστά ότι και να τους κάνεις (ακομα).
Οι μεγάλες μεθανώλες "τρώνε" πολλά και ειναι ακριβότερες πλέον και από GAS.

Συνεπώς:
Για μικρά αεροπλανάκια (25-90 size) οι μεθανόλη ειναι μια χαρά (3 ευρώ περιπου η πτήση)
Για 120αρια και πάνω, η βενζίνη ειναι μονόδρομος.
Ειδικά τώρα πια που και οι μή κινεζοι κατασκευαστές έριξαν τις τιμές τους στα gas μοτερ.


..., +++1, αυτο ακριβως. _Β_Ο

Χρησταρας
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Γιάννη κατ'αρχην Χρόνια Πολλά

Συμφωνώ απολύτως, προσθέτω ότι από μέγεθος .60 και κάτω (εγώ τουλάχιστον) θα πήγαινα σε ηλεκτρικό

Την ιστορία με την FG-20 την ανέφερα ακριβώς επειδή ένας "write-off" βενζινοκινητήρας αναστήθηκε σαν glow με ηλεκτρονική - το γεγονός ότι η Saito αντικατέστησε τον FG-20 με τον διορθωμένο FG-21 δεν αναιρεί το γεγονός ότι μια Top Brand εταιρεία των glow την πάτησε με τους πρώτους βενζινοκινητήρες που κυκλοφόρησε.

Άρα προσοχή, το όνομα Saito / OS / Evolution κλπ. δεν λέει τίποτα, ρωτάμε και διαβάζουμε για κάθε νέο κινητήρα που είναι "διαφορετικός" (θυμίζω και πάλι τους OS pump)

Καλές πτήσεις
Νίκος
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Mogolos »

Ναι ειναι σωστό αυτό που λές για τις μαρκες.
Για αυτό ....
ZENOHA, 3W, DA, ZDZ ....
με λίγα λογια μάρκες που εδώ και 40 χρονια βγάζουν μοτερ Gas και έχουν αποδειξει τι ποιότητα εχουν. Ειδικά εαν σκοπεύουμε να ξοδέψουμε 1-2 χιλιάρικα για ενα σκάφος ειναι εντελώς βλακία να σκεφτόμαστε τα 200 ευρώ διαφοράς στις τιμές των κινέζων με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκαμερικανιαπονικα :p
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από palafdim »

w1ndsurfer έγραψε: Γιάννη κατ'αρχην Χρόνια Πολλά

Συμφωνώ απολύτως, προσθέτω ότι από μέγεθος .60 και κάτω (εγώ τουλάχιστον) θα πήγαινα σε ηλεκτρικό

Την ιστορία με την FG-20 την ανέφερα ακριβώς επειδή ένας "write-off" βενζινοκινητήρας αναστήθηκε σαν glow με ηλεκτρονική - το γεγονός ότι η Saito αντικατέστησε τον FG-20 με τον διορθωμένο FG-21 δεν αναιρεί το γεγονός ότι μια Top Brand εταιρεία των glow την πάτησε με τους πρώτους βενζινοκινητήρες που κυκλοφόρησε.

Άρα προσοχή, το όνομα Saito / OS / Evolution κλπ. δεν λέει τίποτα, ρωτάμε και διαβάζουμε για κάθε νέο κινητήρα που είναι "διαφορετικός" (θυμίζω και πάλι τους OS pump)

Καλές πτήσεις
Νίκος


Ποιό είναι το πρόβλημα με τις OS PUMP; Έχω λειτουργήσει 3, την 90' , 120'. 200' και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
GeorgeC
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 14, 2008 11:25 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από GeorgeC »

+1 Το ιδιο απορω και εγω.
'90 + '120 υποδειγματικη λειτουργια!!!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”