Corsair F4U Black Horse
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Μπράβο Δημήτρη πολύ ωραία δουλειά!!! Αντε με το καλό να το δούμε και να πετάει σύντομα!!!+(*)
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Τελείωσε επιτέλους το corsair και ομολογώ πως είναι χορταστικό αλλά με παίδεψε πολύ.
Όλο ατυχίες και επισκευές....καλά κάνω μάλλον και πιστεύω στο κακό μάτι.
Στο ζύγισμα έχω ένα θέμα.
Δεν ζυγίζεται με βάση το όργανο που έχω λόγω σχήματος των φτερών.
Ο κατασκευαστής λέει να μετρήσεις 50cm από την άκρη του φτερού και μετά 10,7cm από το χείλος προσβολής.
Τώρα πότε θα κάνει την παρθενική του ...οψόμεθα
Όλο ατυχίες και επισκευές....καλά κάνω μάλλον και πιστεύω στο κακό μάτι.
Στο ζύγισμα έχω ένα θέμα.
Δεν ζυγίζεται με βάση το όργανο που έχω λόγω σχήματος των φτερών.
Ο κατασκευαστής λέει να μετρήσεις 50cm από την άκρη του φτερού και μετά 10,7cm από το χείλος προσβολής.
Τώρα πότε θα κάνει την παρθενική του ...οψόμεθα
- Συνημμένα
-
- DSC00724.jpg (96.06 KiB) Προβλήθηκε 60 φορές
-
- DSC00726_resize.jpg (97.44 KiB) Προβλήθηκε 60 φορές
-
- DSC00725_resize.jpg (95.35 KiB) Προβλήθηκε 60 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Η μιση χαρα ειναι η συναρμολογηση. Καλες πτησεις να εχεις με το μοντελο σου.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
palafdim έγραψε: ↑Τελείωσε επιτέλους το corsair και ομολογώ πως είναι χορταστικό αλλά με παίδεψε πολύ.
Όλο ατυχίες και επισκευές....καλά κάνω μάλλον και πιστεύω στο κακό μάτι.
Όπως λέει μια παλιά παροιμία ............. ''Αγάπη δίχως πείσματα δεν έχει νοστιμάδα'' ...........
Κούκλα έγινε ....... Μπράβο !!!!
Καλές και ασφαλείς πτήσεις να έχεις !!!!!!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Τελικά για να ζυγίσει πήρε μπροστά μολύβι βάρους 1,05 Kgr...η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να πάρει τόσο πολύ!! Το αεροπλάνο με ένα πρόχειρο υπολογισμό (μιας και μου χάλασε η μεγάλη ζυγαριά) θα βγεί λίγο πάνω από 6 Kgr!!
Aπορώ πως ο κατασκευαστής συστήνει 91 τετράχρονη!!
Aπορώ πως ο κατασκευαστής συστήνει 91 τετράχρονη!!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Μετά από 3 πτήσεις έγινε και βιντεοσκόπηση αλλά το αποτέλεσμα ..τραγικό. Μετά σου λένε ότι οι μοντελιστές είναι προληπτικοί....^%^
Όταν έγραφα ότι δεν τα θέλω τα retracts διπλής ενεργείας γιατί άμα χάσεις την πίεση την έχεις κοινώς βάψει, ήξερα μάλλον ότι θα την πάθω εγώ!!
Ευτυχώς οι ζημιές ήταν μικρές και η μόνη απώλεια τα προστατευτικά των ροδών.
http://www.youtube.com/watch?v=e0_-UkRwPeA
Όταν έγραφα ότι δεν τα θέλω τα retracts διπλής ενεργείας γιατί άμα χάσεις την πίεση την έχεις κοινώς βάψει, ήξερα μάλλον ότι θα την πάθω εγώ!!
Ευτυχώς οι ζημιές ήταν μικρές και η μόνη απώλεια τα προστατευτικά των ροδών.
http://www.youtube.com/watch?v=e0_-UkRwPeA
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Ατυχία ...... :oo Ολα καλά όμως , ευτυχώς ........
Γιατί δεν προτίμησες να το προσγειώσεις εκτός διαδρόμου , στο γρασίδι ???
Γιατί δεν προτίμησες να το προσγειώσεις εκτός διαδρόμου , στο γρασίδι ???
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Δεν είναι σκέτο γρασίδι, έχει και πέτρες οπότε άμα βρεις σε αυτές η ζημιά θα είναι ολέθρια...το καλό με το corsair είναι ότι λόγω της καμπύλης των φτερών ακουμπούν μόνο αυτά και ακριβώς στο σημείο που είναι οι ρόδες...οπότε μόνο εκεί είχα ζημιά και συγκεκριμένα μόνο στα προστατευτικά.....αρκεί βέβαια να το προσγειώσεις παράλληλα με το έδαφος....πάνω στη τσαντίλα μου το μόνο που ξέχασα είναι να σηκώσω τα flaps......αλλά βλέπεις αυτά δεν συμβαίνουν κάθε μέρα για να είσαι πανέτοιμος!........!@/-=}{{
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Καλημερα Δημητρο.....
..., οοολα καλα :-&& μπαβο.
Μπορεις να κολλησεις στα σημεια που βρισκει το φτερο δυο 'γλιστρες', αντι-scale, αλλα λειτουργικο σε τετοιες περιπτωσεις. Ηηηηη αλλαζεις retracts...~!!, εφοσον το 'ξερεις' γιατιιι σε 'τρωειειει...';!@/-=}{{
Πετυχημενη κρινεται εκ του αποτελεσματος, για αναγκαστικη προσγειωση λεω και η δικη σου ηταν...:>).
Χρησταρας
..., οοολα καλα :-&& μπαβο.
Μπορεις να κολλησεις στα σημεια που βρισκει το φτερο δυο 'γλιστρες', αντι-scale, αλλα λειτουργικο σε τετοιες περιπτωσεις. Ηηηηη αλλαζεις retracts...~!!, εφοσον το 'ξερεις' γιατιιι σε 'τρωειειει...';!@/-=}{{
Πετυχημενη κρινεται εκ του αποτελεσματος, για αναγκαστικη προσγειωση λεω και η δικη σου ηταν...:>).
Χρησταρας
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Ευχαριστώ Χρήστο. Από την αρχή του θέματος μιλούσα για τα retracts. Για το συγκεκριμένο Corsair τα μόνα μονής ενεργείας retracts rotating springdown είναι της Eurokit η οποία δυστυχώς είναι κλειστή εδώ και 1 χρόνο τουλάχιστον. Σε όλα τα warbirds έχω springdown retracts από άποψη ακριβώς γι αυτή την περίπτωση. Δεν με αποσχόλησε ποτέ το θέμα απώλειας πίεσης και μια φορά που μου συνέβηκε είδα ττις ρόδες να κατεβαίνουν και το αεροπλάνο να προσγειώνεται μια χαρά και γέλασα με ευχαρίστηση για την επιλογή μου. Εδώ δυστυχώς μέχρι η Eurokit να λειτουργίσει πάλι θα είμαι με την ψυχή στο στόμα!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
palafdim έγραψε: ↑Ευχαριστώ Χρήστο. Από την αρχή του θέματος μιλούσα για τα retracts. Για το συγκεκριμένο Corsair τα μόνα μονής ενεργείας retracts rotating springdown είναι της Eurokit η οποία δυστυχώς είναι κλειστή εδώ και 1 χρόνο τουλάχιστον. Σε όλα τα warbirds έχω springdown retracts από άποψη ακριβώς γι αυτή την περίπτωση. Δεν με αποσχόλησε ποτέ το θέμα απώλειας πίεσης και μια φορά που μου συνέβηκε είδα ττις ρόδες να κατεβαίνουν και το αεροπλάνο να προσγειώνεται μια χαρά και γέλασα με ευχαρίστηση για την επιλογή μου. Εδώ δυστυχώς μέχρι η Eurokit να λειτουργίσει πάλι θα είμαι με την ψυχή στο στόμα!
Δημήτρη, εγώ σε δυο μοντέλα που έχω retracts air up-air down, έχω βάλει ένα μικρό τακάκι πάνω στην μπουκάλα της μονάδας έτσι ώστε να μην κλειδώνουν οι ρόδες στην πάνω θέση αλλά να είναι ελάχιστα λίγο πιο έξω τόσο όσο και να μην φαίνεται αλλά και να μην είναι κλειδωμένες οι ρόδες επάνω. έτσι εάν τύχει να χάσω αέρα θα κατέβουν οι ρόδες λόγο βαρύτητας, χωρίς βέβαια να είναι απολύτως βέβαιο οτι θα κουμπώσουν στην κάτω θέση. Πάντως όσες φορές μου έχει τύχει δούλεψε κανονικά το κόλπο. Βέβαια στην κανονική λειτουργία όταν τραβάς απότομα g, π.χ. απο βουτιά, ενδέχεται οι ρόδες να κατέβουν ελάχιστα για πολύ λίγο επειδή δεν είναι κλειδωμένες αλλά φίλε το προτιμώ χίλιες φορές απο το να προσγειώνομαι "κουτσός"!!!!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
ρε παιδιά ψυχραιμία...
...ένα πολύ ωραίο belly landing έκανε ο Δημήτρης. Τέτοια "ατυχήματα" συμβαίνουν, και σε τελική αυτό είναι το αλατοπίπερο του χόμπι μας.
Εάν όλα πάντα πήγαιναν καλά...
...θα πλέκαμε πουλόβερ
Μπράβο ρε Δημήτρη καλή προσγείωση.
...ένα πολύ ωραίο belly landing έκανε ο Δημήτρης. Τέτοια "ατυχήματα" συμβαίνουν, και σε τελική αυτό είναι το αλατοπίπερο του χόμπι μας.
Εάν όλα πάντα πήγαιναν καλά...
...θα πλέκαμε πουλόβερ
Μπράβο ρε Δημήτρη καλή προσγείωση.
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
...όντως ήταν μια χαρά προσγείωση ..επισκευή και πάλι στο αέρα... Δημήτρη γιατί να χάσεις την πίεση στα retracts..?...κανονικά στο τρομπάρισμα αφού γεμίσεις με αέρα, προτού βγάλεις το κομπρεσέρ περιμένεις 2-3 δευτερόλεπτα για να δεις άμα κρατάει την πίεση (κλειστό κύκλωμα είναι)... ειδάλλως μήπως δεν δούλεψαν στο άνοιγμα γιατί κάποιο σωληνάκι ήταν τσακισμένο κατά το μοντάρισμα..?...καλή συνέχεια ... καλή υπομονή ...καλές πτήσεις...
Φιλικά
Νίκος
Φιλικά
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Mogolos έγραψε: ↑
Μπράβο ρε Δημήτρη καλή προσγείωση.
οχι! εάν ήθελε ας μην προσγειωνόταν καλά!!!!!...........έ ρε "παντόφλα" που θα έπεφτε μετά.......>:(
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Αγαπητέ φίλε Νίκο, πάντα το κοιτάω το μανόμετρο...όταν κατέβηκε δεν είχε καθόλου πίεση...τελικά πιστεύω ότι έχανε σιγά - σιγά από τα Quick Tees γιατί όταν τα έλεγξα το ένα μου φάνηκε πως δεν ήταν καλά κουμπομένο το ένα σωληνάκι. Παρεπιπτόντως να σας πω ότι ήταν η δεύτερη πτήση της ημέρας και πάντα συμπληρώνω αέρα μεταξύ των πτήσεων και τα ελέγχω. Μάλλον έτσι όπως διπλώνονται τα καλώδια και τα σωληνάκια μέσα στην άτρακτο πρέπει να έγινε κάποιο τράβηγμα...το "ξέσκισα" και όπως είδατε στο βίντεο το καημένο και κάτι πρέπει να τραβήχτηκε....δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω!