ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Καλημερα.
Δυο λογια για το αεροπλανο του τιτλου. Παρουσιαση δεν θα κανω μιας και δεν εχω φωτο. Βρεθηκε στα χερια μου καινουργιο και ασυναρμολογητο πριν 5 χρονια.Κατα το συνηθειο μου αργω πολυ να τελειωσω μοντελα ακομη και τα σχεδον ετοιμα.
Εχει ανοιγμα πτερυγων 54 ιντσες και μηκος ατρακτου 58,5 ιντσες.
Ο κατασκευαστης υπολογιζει βαρος 4 κιλα( στον υπνο του) και προτεινομενος κινητηρας .90 διχρονος η 1,20 τετραχρονος.
Ανοιγοντας το κουτι αρχικα εντυπωσιαζει το τελειωμα του μοντελου.....
Αυτο κρατα λιγο γιατι ακολουθει απογοητευση απο την ποιοτητα των ξυλων αλλα και τη γενικη σχεδιαση. Κατα την αποψη μου υπαρχουν λαθη τα οποια ειναι σημαντικα.
1) Το μοντελο εχει προβλημα στο να ζυγισει σωστα.Ειδικα εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες και τοποθετησει 3 σερβο στην ουρα( δυο elev, 1 rudder) θα πρεπει να προσθεσει τρελλο βαρος στο ρυγχος.Αυτο κατα την γνωμη μου ειδικα για ακροβατικο αεροπλανο ειναι πολυ κακο. Περαν της αυξησης του βαρους, πτερυγικου φορτου κλπ η κατανομη βαρους στα ακρα αποσταθεροποιει το σκαφος στον αξονα του roll δινοντας εκτροπες μετα το δευτερο συνεχομενο roll.
2) Οι προτεινομενοι κινητηρες ειναι πολυ μικροι
3) τα σημεια στηριξης των φτερων( αντιριδες) ειναι της πλακας και πολυ αμφιβαλω εαν αντεξουν στις αναγκες μιας πραγματικα ακροβατικης πτησης.
Στο συγκεκριμενο τοποθετησα μονο ενα σερβο στην ουρα. Τα υπολοιπα μπροστα
Αντι για τεσσερα σερβο ( ενα σε καθε aileron) εβαλα δυο digital δυνατα στο κατω φτερο και για την μεταδοση της κινησης ντιζες carbon/ metal(σωληνας carbon και μεσα μεταλλικη ντιζα) απο aileron σε aileron.
Ολα τα σερβο εκτος του κινητηρα ειναι digital 7,5kgr.
Κινητηρας OS 120 ΑΧ. ειμαι ακομη στο στρωσιμο αλλα μου αρεσει πολυ!!!!
Για το ζυγισμα εφερα το μοτερ 1,5 εκατοστα πιο μπροστα και προσθεσα και το σχετικο βαρος..Επιλπεον εφερα οσο περισσοτερο μπροστα μπορουσα την μπαταρια η οποια ειναι NIMH 4500.
Οταν ολα ηταν ΟΚ βρισκομουν στα 5 κιλα. Ενα Kgr περισσοτερο απο το επιπλεον βαρος του κινητηρα και του μολυβιου.
Εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες θα βρεθει με μικρο κινηρηρα και περιπου στα 5,5 κιλα....οποτε απο ακροβατικο θα γινει μοντελο περιπατου!!!!
Τελος διορθωθηκαν καποια σημεια εξωτερικα μιας και μετα απο τεσσερα χρονια φυλαξης αρχισαν τα προβληματα με την επικαλυψη....τυπικο για ARTF.
Το μοτερ ακομη στρωνει , αλλα κατα τα υπολοιπα ετοιμο...
Δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο αλλα θα περιμενα κατι περισσοτερο σε αυτη την κατηγορια στις λεπτομερειες .
Να και μερικες φωτο...
Δυο λογια για το αεροπλανο του τιτλου. Παρουσιαση δεν θα κανω μιας και δεν εχω φωτο. Βρεθηκε στα χερια μου καινουργιο και ασυναρμολογητο πριν 5 χρονια.Κατα το συνηθειο μου αργω πολυ να τελειωσω μοντελα ακομη και τα σχεδον ετοιμα.
Εχει ανοιγμα πτερυγων 54 ιντσες και μηκος ατρακτου 58,5 ιντσες.
Ο κατασκευαστης υπολογιζει βαρος 4 κιλα( στον υπνο του) και προτεινομενος κινητηρας .90 διχρονος η 1,20 τετραχρονος.
Ανοιγοντας το κουτι αρχικα εντυπωσιαζει το τελειωμα του μοντελου.....
Αυτο κρατα λιγο γιατι ακολουθει απογοητευση απο την ποιοτητα των ξυλων αλλα και τη γενικη σχεδιαση. Κατα την αποψη μου υπαρχουν λαθη τα οποια ειναι σημαντικα.
1) Το μοντελο εχει προβλημα στο να ζυγισει σωστα.Ειδικα εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες και τοποθετησει 3 σερβο στην ουρα( δυο elev, 1 rudder) θα πρεπει να προσθεσει τρελλο βαρος στο ρυγχος.Αυτο κατα την γνωμη μου ειδικα για ακροβατικο αεροπλανο ειναι πολυ κακο. Περαν της αυξησης του βαρους, πτερυγικου φορτου κλπ η κατανομη βαρους στα ακρα αποσταθεροποιει το σκαφος στον αξονα του roll δινοντας εκτροπες μετα το δευτερο συνεχομενο roll.
2) Οι προτεινομενοι κινητηρες ειναι πολυ μικροι
3) τα σημεια στηριξης των φτερων( αντιριδες) ειναι της πλακας και πολυ αμφιβαλω εαν αντεξουν στις αναγκες μιας πραγματικα ακροβατικης πτησης.
Στο συγκεκριμενο τοποθετησα μονο ενα σερβο στην ουρα. Τα υπολοιπα μπροστα
Αντι για τεσσερα σερβο ( ενα σε καθε aileron) εβαλα δυο digital δυνατα στο κατω φτερο και για την μεταδοση της κινησης ντιζες carbon/ metal(σωληνας carbon και μεσα μεταλλικη ντιζα) απο aileron σε aileron.
Ολα τα σερβο εκτος του κινητηρα ειναι digital 7,5kgr.
Κινητηρας OS 120 ΑΧ. ειμαι ακομη στο στρωσιμο αλλα μου αρεσει πολυ!!!!
Για το ζυγισμα εφερα το μοτερ 1,5 εκατοστα πιο μπροστα και προσθεσα και το σχετικο βαρος..Επιλπεον εφερα οσο περισσοτερο μπροστα μπορουσα την μπαταρια η οποια ειναι NIMH 4500.
Οταν ολα ηταν ΟΚ βρισκομουν στα 5 κιλα. Ενα Kgr περισσοτερο απο το επιπλεον βαρος του κινητηρα και του μολυβιου.
Εαν καποιος ακολουθησει τις οδηγιες θα βρεθει με μικρο κινηρηρα και περιπου στα 5,5 κιλα....οποτε απο ακροβατικο θα γινει μοντελο περιπατου!!!!
Τελος διορθωθηκαν καποια σημεια εξωτερικα μιας και μετα απο τεσσερα χρονια φυλαξης αρχισαν τα προβληματα με την επικαλυψη....τυπικο για ARTF.
Το μοτερ ακομη στρωνει , αλλα κατα τα υπολοιπα ετοιμο...
Δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο αλλα θα περιμενα κατι περισσοτερο σε αυτη την κατηγορια στις λεπτομερειες .
Να και μερικες φωτο...
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
..., καλοριζικο, κουκλα το διπλανο, απο τα αγαπημενα μου...!!! +(*)
ΥΓ
Μην ξεχασεις συρματοσχοινα στην 'ουρα'.
Χρησταρας
ΥΓ
Μην ξεχασεις συρματοσχοινα στην 'ουρα'.
Χρησταρας
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Δικιο εχεις.. Τα ειχα ξεχασει.. Τοποθετουνται μονο στην επανω επιφανεια εαν θυμαμαι καλα?
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Red έγραψε: ↑Δικιο εχεις.. Τα ειχα ξεχασει.. Τοποθετουνται μονο στην επανω επιφανεια εαν θυμαμαι καλα?
Eαν ειναι ντιζες μονο πανω ειναι αρκετες, εαν ειναι συρματοσχοινα, πανω- κατω.
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Καλο απογευμα.
Ηρθε ο καιρος για την παρθενικη πτηση. Ο καιρος ιδανικος και ολα δοκιμαστηκαν ξανα και ξανα.
Ο ελεγχος στο εδαφος πολυ αποτελεσματικος και ευκολος. Το μοντελο εφυγε ευθεια καρφι. Απογειωθηκε πολυ γλυκα και η αισθηση που ειχα ηταν οτι ο κινητηρας παρα του οτι δουλευε λιγο πλουσιος ηταν αρκετος για το μοντελο.
Συνεχισα την ανοδο με αριστερη στροφη. Πολυ λιγο Rudder trim και στεκοταν πολυ καλα. Μετα την ολοκληρωση της πρωτης στροφης με 60% κινητηρα παρατηρησα κατι που εφυγε απο το μοντελο. Χρειαστηκε πολυ λιγο aileron trim.
Το εφερα κοντα μου και διαπιστωσα οτι το κομματι που ελλειπε ηταν το δεξιο elevator....
180 σκελος ... βασικο...τελικη( στροφη αντιθετα απο το προβληματικο elevator) και το αεροπλανο επιασε μαλακα χωρις αλλο προβλημα.....
Οταν εσβησε δεν πιστευα αυτο που ειδα
Εκτος απο το δεξι elevator....ειχε σπασει το leading & trailing edge στην δεξια πλευρα και το trailing edge στην δεξια πλευρα. Το πως εγινε δεν εχω ιδεα. Ηταν η πρωτη πτηση και πριν δεν υπηρχαν χτυπηματα κλπ. επεισης δεν εγιναν καθολου ακροβατικα κλπ.
Ειναι επισκευασιμο αλλα μου εχει δημιουργησει πολλα ερωτηματικα για την ποιοτητα κατασκευης του μοντελου....
Το θετικο η εξαιρετη πτητικη συμπεριφορα του μοντελου!!!!
Δεν ειναι πρωταπριλιατικο αστειο
Ηρθε ο καιρος για την παρθενικη πτηση. Ο καιρος ιδανικος και ολα δοκιμαστηκαν ξανα και ξανα.
Ο ελεγχος στο εδαφος πολυ αποτελεσματικος και ευκολος. Το μοντελο εφυγε ευθεια καρφι. Απογειωθηκε πολυ γλυκα και η αισθηση που ειχα ηταν οτι ο κινητηρας παρα του οτι δουλευε λιγο πλουσιος ηταν αρκετος για το μοντελο.
Συνεχισα την ανοδο με αριστερη στροφη. Πολυ λιγο Rudder trim και στεκοταν πολυ καλα. Μετα την ολοκληρωση της πρωτης στροφης με 60% κινητηρα παρατηρησα κατι που εφυγε απο το μοντελο. Χρειαστηκε πολυ λιγο aileron trim.
Το εφερα κοντα μου και διαπιστωσα οτι το κομματι που ελλειπε ηταν το δεξιο elevator....
180 σκελος ... βασικο...τελικη( στροφη αντιθετα απο το προβληματικο elevator) και το αεροπλανο επιασε μαλακα χωρις αλλο προβλημα.....
Οταν εσβησε δεν πιστευα αυτο που ειδα
Εκτος απο το δεξι elevator....ειχε σπασει το leading & trailing edge στην δεξια πλευρα και το trailing edge στην δεξια πλευρα. Το πως εγινε δεν εχω ιδεα. Ηταν η πρωτη πτηση και πριν δεν υπηρχαν χτυπηματα κλπ. επεισης δεν εγιναν καθολου ακροβατικα κλπ.
Ειναι επισκευασιμο αλλα μου εχει δημιουργησει πολλα ερωτηματικα για την ποιοτητα κατασκευης του μοντελου....
Το θετικο η εξαιρετη πτητικη συμπεριφορα του μοντελου!!!!
Δεν ειναι πρωταπριλιατικο αστειο
- Συνημμένα
-
- IMG_0464.jpg (114.01 KiB) Προβλήθηκε 110 φορές
-
- IMG_0463.jpg (186.86 KiB) Προβλήθηκε 110 φορές
-
- IMG_0462.jpg (185.07 KiB) Προβλήθηκε 110 φορές
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Από την τελευταία φωτογραφία σαν να φαίνεται ότι η κόλλα δεν είχε πάει σε όλο το μεντεσέ... μήπως αυτό έφταιγε; Και μετά το βγαλμένο πηδάλιο χτυπιόταν στον αέρα και σου έκανε τις υπόλοιπες ζημιές;
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Αυτο ειναι μια λογικη εξηγηση. Αυτο που δε μπορω να δικαιολογησω ειναι οι ζημιες στο ιδιο ακριβως σημειο στην αριστερη πλευρα. Εκει ηταν αδυνατο να φτασει το αριστερο elevator
Τωρα θα ενισχυσω το σημειο με καρμπον και επιπλεον ντιζα μεταξυ καθετου και οριζοντιου σταθερου.
Τωρα θα ενισχυσω το σημειο με καρμπον και επιπλεον ντιζα μεταξυ καθετου και οριζοντιου σταθερου.
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Βασίλη ,μήπως είναι παλιά η μπάλσα και στα έκανε αυτά? Το άλλο που είδα ,αν μπορώ να δω καθαρά ,είναι ότι δεν έχεις βάλει ασφάλειες ( καρφίτσα η οδοντογλυφιδα) στους μεντεσέδες του elevator και από εκεί ξεκίνησε η ζημιά.
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Καλλημερα
Η τοποθετηση των μεντεσεδων ετσι ηταν σιγουρα λαθος.
Οσο για την μπαλσα δε ξερω εαν ειναι παλια αλλα η ποιοτητα ειναι χαλια. Το μοντελο ειναι ARF και δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε η ποιοτητα του.. Το αντιθετο μαλιστα
Η τοποθετηση των μεντεσεδων ετσι ηταν σιγουρα λαθος.
Οσο για την μπαλσα δε ξερω εαν ειναι παλια αλλα η ποιοτητα ειναι χαλια. Το μοντελο ειναι ARF και δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε η ποιοτητα του.. Το αντιθετο μαλιστα
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Οι ζημιές στη μια πλευρά θα μπορούσαν να έχουν προκληθεί από το flattering που έκανε το πηδάλιο όταν υποχωρούσε. Οι ζημιές από την άλλη μεριά θα μπορούσαν επίσης να εξηγηθούν από τους κραδασμούς της ουράς, λόγω του flattering σε συνδυασμό με την ποιότητα του ξύλου. Ενδέχεται όμως και το πηδάλιο της άλλης πλευράς να είναι έτοιμο κι αυτό να την κάνει οπότε έλενξέ το και αυτό.
Πάντως ,από αυτό που βλέπω στη φωτό ,ένα από τα τρία έχει συμβεί.
Αν στο κομμάτι του μεντεσέ ,που είναι τώρα ελεύθερο, έχει μείνει μόνο το εσωτερικό πλαστικό του ενώ τα χνούδια έχουν μείνει μέσα στη μπάλσα του πηδαλίου ,αυτό σημαίνει πως η ποιότητα του μεντεσέ είναι ΓΤΠ με αποτέλεσμα να μην κοπεί μεν αλλά να ξεκολλήσουν τα χνούδια από τον πλαστικό πυρήνα και να απελευθερωθεί τελείως.
Αν πάλι ο μεντεσές δεν φαίνεται διαλυμένος και μια που δεν βλέπω ίχνη μπάλσας πάνω του ,τότε ή η σχισμή που έγινε κατά το πέρασμα του μεντεσέ ήταν πολύ άνετη ,με αποτέλεσμα να μην πιάσει σωστά η κόλλα, ή ότι η κόλλα που χρησιμοποιήθηκε δεν ήταν η πολύ λεπτή ώστε να εισχωρήσει μέσα και να πιάσει το μεντεσέ σε όλη του την επιφάνεια.
Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι ,οι κυανοακρυλικοί μεντεσέδες, αν είναι καλής ποιότητας και τοποθετηθούν σωστά, σε μπάλσα που είναι μπάλσα και όχι "σφουγγάρι" ,δεν φεύγουν έτσι εύκολα. Ωστόσο ,σε αεροπλάνα με πολλούς κραδασμούς ,δεν έχουν την αντοχή που έχουν οι αρθρωτοί μεντεσέδες ,οι οποίοι θα πρέπει να προτιμούνται σε αυτές τις περιπτώσεις άσχετα τι έχει μέσα το κουτί.
Πάντως ,από αυτό που βλέπω στη φωτό ,ένα από τα τρία έχει συμβεί.
Αν στο κομμάτι του μεντεσέ ,που είναι τώρα ελεύθερο, έχει μείνει μόνο το εσωτερικό πλαστικό του ενώ τα χνούδια έχουν μείνει μέσα στη μπάλσα του πηδαλίου ,αυτό σημαίνει πως η ποιότητα του μεντεσέ είναι ΓΤΠ με αποτέλεσμα να μην κοπεί μεν αλλά να ξεκολλήσουν τα χνούδια από τον πλαστικό πυρήνα και να απελευθερωθεί τελείως.
Αν πάλι ο μεντεσές δεν φαίνεται διαλυμένος και μια που δεν βλέπω ίχνη μπάλσας πάνω του ,τότε ή η σχισμή που έγινε κατά το πέρασμα του μεντεσέ ήταν πολύ άνετη ,με αποτέλεσμα να μην πιάσει σωστά η κόλλα, ή ότι η κόλλα που χρησιμοποιήθηκε δεν ήταν η πολύ λεπτή ώστε να εισχωρήσει μέσα και να πιάσει το μεντεσέ σε όλη του την επιφάνεια.
Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι ,οι κυανοακρυλικοί μεντεσέδες, αν είναι καλής ποιότητας και τοποθετηθούν σωστά, σε μπάλσα που είναι μπάλσα και όχι "σφουγγάρι" ,δεν φεύγουν έτσι εύκολα. Ωστόσο ,σε αεροπλάνα με πολλούς κραδασμούς ,δεν έχουν την αντοχή που έχουν οι αρθρωτοί μεντεσέδες ,οι οποίοι θα πρέπει να προτιμούνται σε αυτές τις περιπτώσεις άσχετα τι έχει μέσα το κουτί.
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Βλέποντας το θέμα θυμήθηκα μια παρόμοια ιστορία που είχα και εγώ και δεν πίστευα στα μάτια μου όταν κατέβηκε.
Ούτε και εγώ το είχα καταλάβει τότε λόγο άψογης συμπεριφοράς του μοντέλου.
Γενικά τα Ultimate ειναι για μενα κορυφαία αεροπλάνα.
Ούτε και εγώ το είχα καταλάβει τότε λόγο άψογης συμπεριφοράς του μοντέλου.
Γενικά τα Ultimate ειναι για μενα κορυφαία αεροπλάνα.
- Συνημμένα
-
- small.jpg (435.99 KiB) Προβλήθηκε 110 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Μπράβο Κώστα ,μπράβο...όπως πάντα κάνεις αναλύσεις μέχρι την τελευταία σταγόνα. #**
Αναρωτήθηκα και προσωπικώς σχετικά με το φλάτερινγκ σκεπτόμενος ότι πράγματι θα μπορούσε η ταλάντωση να "ξεσκίσει" την μπάλσα στο δεξί τμήμα που βλέπουμε στο stabilizer.
Ενθυμούμενος όμως τις δυο φορές που "κατέπεσα" απο φλάτερινγκ στο elevator ,όπου με την έναρξη του φαινομένου το μοντέλο όρμηξε απότομα πρός το έδαφος χωρίς να προλάβω να κάνω κίχ , δεν μπορώ να πώ ότι υιοθέτησα την υπόθεση ,διότι η περιγραφή του Βασίλη για το πόσο όμορφα πέταξε ,ήταν ξεκάθαρη.Κοντολογίς , λέω , αν είχε φλατάρει ( (O)#μπόϊνγκ)
κάποιο σημάδι θα του έδινε βρέ αδερφέ...
Σχεδόν θα πούμε σε λίγο να το αφήσει έτσι και να πετάξει και χωρίς αυτό. ^%^
Υ.γ.
Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί γκουγκλάρω στα Αεροπορικά αλλά δεν βρίσκω τον όρο......Γ.Τ.Π.
Τι σημαίνει ...?
Ποιό είναι το σωστό ....:-\
Αναρωτήθηκα και προσωπικώς σχετικά με το φλάτερινγκ σκεπτόμενος ότι πράγματι θα μπορούσε η ταλάντωση να "ξεσκίσει" την μπάλσα στο δεξί τμήμα που βλέπουμε στο stabilizer.
Ενθυμούμενος όμως τις δυο φορές που "κατέπεσα" απο φλάτερινγκ στο elevator ,όπου με την έναρξη του φαινομένου το μοντέλο όρμηξε απότομα πρός το έδαφος χωρίς να προλάβω να κάνω κίχ , δεν μπορώ να πώ ότι υιοθέτησα την υπόθεση ,διότι η περιγραφή του Βασίλη για το πόσο όμορφα πέταξε ,ήταν ξεκάθαρη.Κοντολογίς , λέω , αν είχε φλατάρει ( (O)#μπόϊνγκ)
κάποιο σημάδι θα του έδινε βρέ αδερφέ...
Σχεδόν θα πούμε σε λίγο να το αφήσει έτσι και να πετάξει και χωρίς αυτό. ^%^
Υ.γ.
Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί γκουγκλάρω στα Αεροπορικά αλλά δεν βρίσκω τον όρο......Γ.Τ.Π.
Τι σημαίνει ...?
- Για Την Πτήση
- Για Τον Πιλότο
- Για Τα Πούπουλα
- Για Τον Πούτιν
Ποιό είναι το σωστό ....:-\
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Υ.γ.
Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί γκουγκλάρω στα Αεροπορικά αλλά δεν βρίσκω τον όρο......Γ.Τ.Π.
Τι σημαίνει ...?
Για Την Πτήση
Για Τον Πιλότο
Για Τα Πούπουλα
Για Τον Πούτιν
Ποιό είναι το σωστό ....
...κανένα από τα παραπάνω...
σημαίνει...
Για Τον Πού@$%^ο
Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί γκουγκλάρω στα Αεροπορικά αλλά δεν βρίσκω τον όρο......Γ.Τ.Π.
Τι σημαίνει ...?
Για Την Πτήση
Για Τον Πιλότο
Για Τα Πούπουλα
Για Τον Πούτιν
Ποιό είναι το σωστό ....
...κανένα από τα παραπάνω...
σημαίνει...
Για Τον Πού@$%^ο
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Καλημερα και παλι.
Παιδια πιστευω οτι τελικα κατι απο ολα επαιξε και εγινε οτι εγινε.
Σιγουρα η ποιοτητα του ξυλου σε τετοια μοντελα δεν ειναι και η καλυτερη για να βασιστεις...για αυτο και ηταν λαθος μου να μην παρω τα μετρα μου. Δηλαδη αντιριδες για το ουραιο πτερωμα και σωστη τοποθετηση των μεντεσεδων.
Τωρα φυσικα που ειναι σχεδον ετοιμο παλι, τα εκανα ολα οπως πρεπει....
Περα απο ολα, πετα πολυ καλα...θα το δω και σε ακροβατικα συντομα
Παιδια πιστευω οτι τελικα κατι απο ολα επαιξε και εγινε οτι εγινε.
Σιγουρα η ποιοτητα του ξυλου σε τετοια μοντελα δεν ειναι και η καλυτερη για να βασιστεις...για αυτο και ηταν λαθος μου να μην παρω τα μετρα μου. Δηλαδη αντιριδες για το ουραιο πτερωμα και σωστη τοποθετηση των μεντεσεδων.
Τωρα φυσικα που ειναι σχεδον ετοιμο παλι, τα εκανα ολα οπως πρεπει....
Περα απο ολα, πετα πολυ καλα...θα το δω και σε ακροβατικα συντομα
-
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2010 12:22 pm
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Ενα μπραβο στον φιλο CARAPIS............ειχε προβλεψη για τις ντιζες...........αλλα ο Red............τον ξεχασε..............με αποτελεσμα πρωτα το κρακ και μετα να βγουν οι μεντεσεδες............