Προβλημα με os120 4stroke
Προβλημα με os120 4stroke
Γεια σας.Μετα απο 3 χρονια ακινησιας,επεστρεψα ξανα στις πτησεις.Και κλασσικα αρχισαν και τα προβληματα.Λοιπον τι κανει τωρα.Ενω οταν την ειχα αφησει τοτε ραφι μαζι με το μοντελο δουλευε τελεια,απο τοτε που ειπα να ξαναπεταξω απλα δεν θελει.Ενω μετα το 1/3 του γκαζιου ειναι μια χαρα,απο εκει και κατω κανει τα δικα της.Ενω ρελαντι θα κρατησει για αρκετη ωρα χωρις κανενα προβλημα,οταν δωσω λιγο γκαζι ( 3-4 κλικ περιπου),αρχισει μπουκωνει και μετα σβηνει.Και ειναι ακριβως το γκαζι που θελω με τερμα flaps για προσγειωση.Εχω τσεκαρει σωληνακια,ντεποζιτο κτλ.Το τελευταιο που καναμε ηταν ρυθμιση βαλβιδων.Και πραγματικα ηταν αλλου για αλλου.Το προβλημα παραμενει αλλα δεν εχει φυγει τελειως.Απλα αργει λιγο πιο πολυ να κανει οτι εκανε.Μηπως θελει μερικες πτησεις για να καθαρισει μεσα μιας και ειχε κανει μετα απο ακινησια χρονων γυρω στις 4 πτησεις με αρυθμιστες τις βαλβιδες?Οταν λεω αρυθμιστες εννοω οτι εμεναν λιγο πατημενες.Δεν ειχε καθολου διακενο.Τωρα το πως εγινε αυτο δεν ξερω.Ενω πριν την ακινησια δουλευε τελεια.Τι αλλο να κανω?Απο ρυθμιση βελονας ειναι στο καλυτερο δυνατο σημειο.Ενα τσακ ανοιγμα μπουκωνει ενα τσακ κλεισιμο αδειαζει.
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Γιώργο, είναι πολύ πιθανό ότι ,από την ακινησία, τυχόν υπολείματα καυσίμου στο καρμπυρατέρ έχουν κάνει ίνες και θέλει καθάρισμα. Πάρε μια σύριγγα, γέμισέ την με καύσιμο , σύνδεσέ την με ένα σωληνάκι στην είσοδο του καρμπυρατέρ και τρόμπαρε μερικές φορές να ξεβουλώσει.
Φυσικά και το φίλτρο καυσίμου ,αν έχεις, μπορεί να έχει πιάσει μάκα οπότε άνοιξέ το και καθάρισέ το ή άλλαξε το.
Ελενξε και το τεπόζιτο γιατί ,ειδικά αν το αροπλάνο ήταν σε μέρος με υγρασία, δεν αποκλείεται να βρεις να έχει "φυτρώσει" τίποτα μέσα και τα χάλκινα σωληνάκια να έχουν γίνει τίγκα στην πρασινάδα.
Δοκίμασες με φρέσκο καύσιμο? Γιατί αν το καύσιμο είναι πολύ παλιό και το είχες αφήσει σε μέρος με υγρασία ,είναι πλέον άχρηστο.
Υποθέτω ότι έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις και μπουζί.
Από θέμα ρυθμίσεων τώρα, η μικρή βελόνα είναι που θα πρέπει να πειράξεις ,αν τα κόλπα σου τα κάνει με το γκάζι πολύ λίγο ανοιχτό.
Φυσικά και το φίλτρο καυσίμου ,αν έχεις, μπορεί να έχει πιάσει μάκα οπότε άνοιξέ το και καθάρισέ το ή άλλαξε το.
Ελενξε και το τεπόζιτο γιατί ,ειδικά αν το αροπλάνο ήταν σε μέρος με υγρασία, δεν αποκλείεται να βρεις να έχει "φυτρώσει" τίποτα μέσα και τα χάλκινα σωληνάκια να έχουν γίνει τίγκα στην πρασινάδα.
Δοκίμασες με φρέσκο καύσιμο? Γιατί αν το καύσιμο είναι πολύ παλιό και το είχες αφήσει σε μέρος με υγρασία ,είναι πλέον άχρηστο.
Υποθέτω ότι έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις και μπουζί.
Από θέμα ρυθμίσεων τώρα, η μικρή βελόνα είναι που θα πρέπει να πειράξεις ,αν τα κόλπα σου τα κάνει με το γκάζι πολύ λίγο ανοιχτό.
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Γεια σου Κωστα.Τι κανεις καιρο εχω να σε δω!!!Τα ειχα βγαλει ολα εξω.Το μπουζι ηταν το 2ο πραγμα που αλλαξα.Πρωτα ηταν τα σωληνακια.Καυσιμο ηταν αυτο που ειχα απο τοτε.Δεν το ειχα σε υγρασια και ηταν στο ντενεκε το μεταλλικο μεσα.Σε μια αλλα 2χρονη που ειχα βαλει παιζει ρολοι.Οποτε μενει να ριξω με συριγγα λες με λιγη πιεση μεσα να καθαρισει αν εχει κατι μεσα στο καρμπυρατερ.Θα το δοκιμασω και ελπιζω να λειξει εκει το θεμα του!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Αν έχεις τσεκάρει όλα τα άλλα τότε το πιο ποθανό είναι να έχει ψιλοβουλώσει το καρμπυρατέρ και να θέλει συρίγγωμα. Ισως αυτό να εξηγεί και αυτό που γράφεις παραπάνω ,ότι δηλαδή αρκεί ένα κλικ πάνω κάτω στη βελόνα για δουλεύει η μηχανή αλλού για αλλού, τη στιγμή που οι OS δεν έχουν τόσο ευαίσθητη ρύθμιση.
Μου έχει τύχει κι εμένα ,σε αροπλάνα που έχουν καιρό να πετάξουν, να ξεβιδώσω τη βελόνα και αν δω ότι μόνο εγώ δεν ήμουνα εκεί μέσα.
Γιαυτό ,το καλύτερο είναι να ξεβιδώσεις τελείως τη βελόνα για να καθαρίσεις και την έδρα της, που ποιος ξέρει τι θα έχει μαζέψει.
Μου έχει τύχει κι εμένα ,σε αροπλάνα που έχουν καιρό να πετάξουν, να ξεβιδώσω τη βελόνα και αν δω ότι μόνο εγώ δεν ήμουνα εκεί μέσα.
Γιαυτό ,το καλύτερο είναι να ξεβιδώσεις τελείως τη βελόνα για να καθαρίσεις και την έδρα της, που ποιος ξέρει τι θα έχει μαζέψει.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
κοίτα και τις πιπιλες Γιώργο καποιες φορές βουλώνουν και κάνουν προβλήματα
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Πιπιλες?Οι μοναδικες που ξερω ειναι αυτες που εχουν τα μωρα!!!αχχαχαχαχαχαχα.Που ειναι αυτες?_Β_Ο
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
bf109e έγραψε: ↑Πιπιλες?Οι μοναδικες που ξερω ειναι αυτες που εχουν τα μωρα!!!αχχαχαχαχαχαχα.Που ειναι αυτες?_Β_Ο
Κρεμασμένες με πλαστική αλυσίδα στον λαιμό τους :p
Είναι εκεί που μπαίνουν τα σωληνάκια
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCD32
ειδικά αυτή που είναι στην εξάτμιση πιάνει αρκετό πράγμα το οποίο κάποιες φορές την βουλώνει τελείως
Με μία καρφίτσα καθάρισε τες
(μιά και τα δοκίμασες όλα)
ειδικά αυτή που είναι στην εξάτμιση πιάνει αρκετό πράγμα το οποίο κάποιες φορές την βουλώνει τελείως
Με μία καρφίτσα καθάρισε τες
(μιά και τα δοκίμασες όλα)
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Μαλιστα.Καταλαβα τι λεμε τωρα.Θα το κοιταξω και ας ελπισω!!!Σας ευχαριστω για την βοηθεια!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Μία βόλτα στον Ερμή να πέσουν πάνω όλοι ..............
Στο τέλος κάτι θα γίνει.....
Στο τέλος κάτι θα γίνει.....
Απάντηση: Προβλημα με os120 4stroke
Αν και βλεπω να παιρνει λιγο χρονο μεχρι να το ξαναδουλεψω.Γινομαι κατοχος ανεμοπτερου fox τις επομενες μερες!!!