Ηλεκτρικα rotating retracts
Ηλεκτρικα rotating retracts
Οπως πολλοι φιλοι γνωριζουν αυτο το καιρο πεταω το VQ P-40, και μεταω απο διαφορες αποτυχημενες προσπαθειες δεν εχω retracts. Ψαχνω ηλεκτρικα retracts 90 degrees rotating για ενα μοντέλο που ζυγιζει 3.7 κιλα.
οποια ιδεα εχετε ευπροσδεκτη.
Σπυρος
οποια ιδεα εχετε ευπροσδεκτη.
Σπυρος
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Πολύ καλά και αξιόπιστα!!
http://www.e-retract.com/en/rs333/41-rs333-ft.html
Απλά δες στο pdf τις διαστάσεις
http://www.e-retract.com/en/rs333/41-rs333-ft.html
Απλά δες στο pdf τις διαστάσεις
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Αντωνη,
Εχεις αγορασει ποτε απο αυτους η τα φερνει καποιος εδω?
Σπυρος
Εχεις αγορασει ποτε απο αυτους η τα φερνει καποιος εδω?
Σπυρος
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
...Σπύρο τα αγοράζεις απ' ευθείας απο την Lado ...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Απευθείας από Lado! Έχω πάρει αρκετές φορές! Από Γαλλία έρχονται, άρα φθηνά μεταφορικά και δεν μπλέκεις με τελωνείο!!
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Έχει κανείς εμπειρία με αυτά τα Retract; Πόσο αξιόπιστα είναι και ποιος είναι ο χρόνος λειτουργίας τους;
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Καλησπέρα! Δεν θα πρότεινα τα Lado διότι είναι πανάκριβα και σύμφωνα με γνωστό μου αποδείχθηκαν και οχι ιδιαίτερα ανθεκτικά, μάλλον παραπάνω από όσο έπρεπε ευπαθή.
Αν είσαι καλός στις προσγειώσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα παρακάτω με προσοχή όμως γιατί είσαι κάπως οριακός στο βάρος.
http://www.pw-rc.com/product_info.php/cPath/137/products_id/3371
Αν θέλεις κάτι πολύ γερό αλλά θα χρειαστεί και κάποια τροποποίηση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια από το hobbyking με metal trunnion.
καλές επιλογές είναι τα παρακάτω:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__43900__All_Metal_Servoless_100_Degree_Retract_for_Large_Models_6kg_w_12_7mm_Pin.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__43899__All_Metal_Servoless_100_Degree_Retract_for_Large_Models_6kg_w_6mm_Pin.html
Οι 100 μοίρες θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τα nose-overs. Θα χρειαστεί μόνο να τα τροποποιήσεις σε rotating όπως είπα και πιο πριν. Καλή τύχη!
Αν είσαι καλός στις προσγειώσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα παρακάτω με προσοχή όμως γιατί είσαι κάπως οριακός στο βάρος.
http://www.pw-rc.com/product_info.php/cPath/137/products_id/3371
Αν θέλεις κάτι πολύ γερό αλλά θα χρειαστεί και κάποια τροποποίηση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια από το hobbyking με metal trunnion.
καλές επιλογές είναι τα παρακάτω:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__43900__All_Metal_Servoless_100_Degree_Retract_for_Large_Models_6kg_w_12_7mm_Pin.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__43899__All_Metal_Servoless_100_Degree_Retract_for_Large_Models_6kg_w_6mm_Pin.html
Οι 100 μοίρες θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τα nose-overs. Θα χρειαστεί μόνο να τα τροποποιήσεις σε rotating όπως είπα και πιο πριν. Καλή τύχη!
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
palafdim έγραψε: ↑Έχει κανείς εμπειρία με αυτά τα Retract; Πόσο αξιόπιστα είναι και ποιος είναι ο χρόνος λειτουργίας τους;
Εγώ έχω τα Lado rotating σε H9 Corsair 4 κιλά βάρος και δουλεύουν απροβλημάτιστα από το 2009 (τα είχα παραγγείλει από τον δημιουργό τους κο. Doug, ο οποίος πούλησε την επιχείρηση το 2010 στον Christophe e-retracts.fr)
Σε αυτά τα κιλά δεν θα έχεις πρόβλημα με τα συγκεκριμένα, ο χρόνος λειτουργίας είναι 7-8", συμφωνώ όμως ότι είναι ακριβά.
Τα PW-RC ή RC Lander είναι της πλάκας, τα μέταλλα τους είναι πολύ μαλακά.
Τα HK δεν είναι άσχημα, και επειδή είναι φθηνά μπορείς να πάρεις 2 ζευγάρια! Η μετατροπή σε rotating όμως δεν είναι εύκολη, ζήτα βοήθεια από κάποιον που το έχει κάνει.
Γενικότερα όμως δεν είμαι υπερ των ηλεκτρικών retract, έχουν κάποια εγγενή προβλήματα: δες Link
Στο δικό μου VQ P-40 έχω βάλει Robart 615 αέρος και δεν έχω κανένα θέμα.
http://www.flickr.com/photos/109944463@N07/12871365264/
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Τα συγκεκριμένα retracts δηλαδή τα 333, τα έχω σε ένα boomerang sprint, με βάρος απογείωσης περίπου 11 κιλά όταν το τεπόζιτο είναι γεμάτο πετρέλαιο. Στην προσγείωση δηλαδή ,που το τεπόζιτο είναι μισογεμάτο, κάπου 9.5 κιλά. Δηλαδή πολύ κοντά στο όριό τους, που σύμφωνα με τον κατασκευαστη τους είναι για μοντέλο μέχρι 10 κιλά. Μέχρι στιγμής και παρόλο που οι προσγειώσεις δεν είναι πάντα πούπουλο ,δεν έχω δει κάποια σημάδια που να δείχνουν ότι σκορπάνε ή να δυσκολεύεται η κίνηση του ατέρμονα.
Εχω την τελευταία έκδοση ,που μπορεί να λειτουργήσουν και με δίσελη λίπο. Εγώ τα δουλεύω με τη δίσελη Α123. Ο χρόνος για να ανέβουν ή να κατέβουν μπορεί να προγραμματιστεί, αν αγοράσει κανείς την πλακέτα προγραμματισμού. Από μαμά πάντως ο χρόνος είναι γύρω στα 8 δευτερόλεπτα, με αυτή την τάση τροφοδοσίας.
Η κατανάλωσή τους είναι γύρω στα 250 με 300 μιλιαμπέρ για κάθε σκέλος και φτάνει τα 500 όταν τα "στολάρεις" με το χέρι οπότε και σταματούν αυτόματα. Οταν δεν λειτουργούν η κατανάλωση είναι εντελώς ασήμαντη. Συνεπώς δεν χρειάζεται απαρραίτητα χωριστή μπαταρία ,παρά μόνο για λόγους ασφαλείας. Προσωπικά τα δουλεύω μεν από την μπαταρία του δέκτη αλλά τα τροφοδοτώ το καθένα χωριστά ,μέσω ενός θερμικού circuit breaker των 0.9 αμπέρ, ώστε στην περίπτωση που κάποιο βραχυκυκλώσει να απομονωθεί το συγκεκριμένο και να μη γονατίσει όλο το ηλεκτρικό σύστημα.
Το μόνο θέμα που έχω προσέξει είναι πως ,όταν χρησιμοποιείται κοινή μπαταρία με το δέκτη και ο δέκτης δεν ξεκινήσει να δίνει παλμούς αμέσως κατά την εκκίνηση (σύνηθες φαινόμενο με αρκετούς σύγχρονους δέκτες 2.4), πέφτουν σε fail safe και πρέπει να κάνεις το διακόπτη της τηλεκατεύθυνσης ,που έχεις ορίσει για τα retracts, δυο τρείς φορές πάνω κάτω για να ξυπνήσουν. Στη συνέχεια όμως λειτουργούν κανονικά. Επίσης αν ο διακόπτης είναι κατά λάθος στη θέση UP κατά την εκκίνηση, δεν πρόκειται να μαζέψουν και το αεροπλάνο να πέσει κάτω.
Στο περελθόν υπήρξαν κάποια θέματα μεγάλων καθυστερήσεων στις παραγγελίες κατά το μεταβατικό στάδιο που η επιχείρηση αλλαξε χέρια αλλά αυτό το πρόβλημα δεν υπάρχει πια. Εγώ τουλάχιστον όταν έκανα την παραγγελία τα είχα δε δέκα μέρες.
Οσο για την τιμή τους, δεν μου φαίνεται και πολύ τσιμπημένη. Φυσικά τη σύγκριση την κάνω πάντα με αντίστοιχα ,ποιοτικά, προιόντα όπως eurokit, electron, robart κλπ και όχι με τίποτα σαβούρες.
Εχω την τελευταία έκδοση ,που μπορεί να λειτουργήσουν και με δίσελη λίπο. Εγώ τα δουλεύω με τη δίσελη Α123. Ο χρόνος για να ανέβουν ή να κατέβουν μπορεί να προγραμματιστεί, αν αγοράσει κανείς την πλακέτα προγραμματισμού. Από μαμά πάντως ο χρόνος είναι γύρω στα 8 δευτερόλεπτα, με αυτή την τάση τροφοδοσίας.
Η κατανάλωσή τους είναι γύρω στα 250 με 300 μιλιαμπέρ για κάθε σκέλος και φτάνει τα 500 όταν τα "στολάρεις" με το χέρι οπότε και σταματούν αυτόματα. Οταν δεν λειτουργούν η κατανάλωση είναι εντελώς ασήμαντη. Συνεπώς δεν χρειάζεται απαρραίτητα χωριστή μπαταρία ,παρά μόνο για λόγους ασφαλείας. Προσωπικά τα δουλεύω μεν από την μπαταρία του δέκτη αλλά τα τροφοδοτώ το καθένα χωριστά ,μέσω ενός θερμικού circuit breaker των 0.9 αμπέρ, ώστε στην περίπτωση που κάποιο βραχυκυκλώσει να απομονωθεί το συγκεκριμένο και να μη γονατίσει όλο το ηλεκτρικό σύστημα.
Το μόνο θέμα που έχω προσέξει είναι πως ,όταν χρησιμοποιείται κοινή μπαταρία με το δέκτη και ο δέκτης δεν ξεκινήσει να δίνει παλμούς αμέσως κατά την εκκίνηση (σύνηθες φαινόμενο με αρκετούς σύγχρονους δέκτες 2.4), πέφτουν σε fail safe και πρέπει να κάνεις το διακόπτη της τηλεκατεύθυνσης ,που έχεις ορίσει για τα retracts, δυο τρείς φορές πάνω κάτω για να ξυπνήσουν. Στη συνέχεια όμως λειτουργούν κανονικά. Επίσης αν ο διακόπτης είναι κατά λάθος στη θέση UP κατά την εκκίνηση, δεν πρόκειται να μαζέψουν και το αεροπλάνο να πέσει κάτω.
Στο περελθόν υπήρξαν κάποια θέματα μεγάλων καθυστερήσεων στις παραγγελίες κατά το μεταβατικό στάδιο που η επιχείρηση αλλαξε χέρια αλλά αυτό το πρόβλημα δεν υπάρχει πια. Εγώ τουλάχιστον όταν έκανα την παραγγελία τα είχα δε δέκα μέρες.
Οσο για την τιμή τους, δεν μου φαίνεται και πολύ τσιμπημένη. Φυσικά τη σύγκριση την κάνω πάντα με αντίστοιχα ,ποιοτικά, προιόντα όπως eurokit, electron, robart κλπ και όχι με τίποτα σαβούρες.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Μια και το έχετε ψάξει .........
Ο HK δεν έχει κάτι σε rotating για 5-6 Kgr χωρίς πατέντες
Ο HK δεν έχει κάτι σε rotating για 5-6 Kgr χωρίς πατέντες
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
αυτό που ψάχνω δεν χρειάζεται να έχει σκέλη διότι δεν έχω χώρο να βάλω κάτι παχύτερο και δεν θέλω να σκάψω το φτερό (ακόμη) ούτε να κόψω περισσότερο τα καλύματα
Το μοντέλο βγήκε 4,3 kgr χωρίς καυσιμα οπότε μπορώ να κοιτώ και για κάτι ποιο light
Το μοντέλο βγήκε 4,3 kgr χωρίς καυσιμα οπότε μπορώ να κοιτώ και για κάτι ποιο light
- Συνημμένα
-
- P020110_13.24.jpg (76.54 KiB) Προβλήθηκε 129 φορές
-
- P020110_13.23.jpg (77.46 KiB) Προβλήθηκε 129 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Αντώνη καλημέρα και Καλή Σαρακοστή
Μετά από τόση δουλειά φίλε, τολμώ να πω ότι θα είναι αμαρτία να κρατήσεις αυτά τα άθλια σκέλη με το γόνατο.
Εγω είχα κάνει μια απλή μετατροπή με πλάγιο αυλάκι και λίγο μεγαλύτερη φωλιά για τους τροχούς και το αποτέλεσμα ήταν scale.
Αυτά που βλέπεις είναι τα Lado με Robart σκέλη και 3" scale wheels
Μετά από τόση δουλειά φίλε, τολμώ να πω ότι θα είναι αμαρτία να κρατήσεις αυτά τα άθλια σκέλη με το γόνατο.
Εγω είχα κάνει μια απλή μετατροπή με πλάγιο αυλάκι και λίγο μεγαλύτερη φωλιά για τους τροχούς και το αποτέλεσμα ήταν scale.
Αυτά που βλέπεις είναι τα Lado με Robart σκέλη και 3" scale wheels
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ηλεκτρικα rotating retracts
Πράγματι είναι πολύ καλύτερα αλλά ξεφευγουν από τις οικονομικές μου δυνατότητες αυτή την στιγμή
Ο στόχος μου ήταν να βάλω πάνω από τα σύρματα Strut Covers της robart που ήδη έχω και αργότερα να βάλω βλέπουμε
Ωραία ιδέα η λοξή τοποθέτηση μου βάζει ιδέες και για κάτι άλλο που έχω βρεί
Ο στόχος μου ήταν να βάλω πάνω από τα σύρματα Strut Covers της robart που ήδη έχω και αργότερα να βάλω βλέπουμε
Ωραία ιδέα η λοξή τοποθέτηση μου βάζει ιδέες και για κάτι άλλο που έχω βρεί