Πτήση MH-370
Απάντηση: Πτήση MH-370
προσωπικα νομιζω οτι το εχουν προσγειωση καπου και το εχουν κρυψει και δεν υπαρχουν ιχνοι , πρεπει να ειναι πολυ καλοι ηλεκτρονικοι και γνωστες του αντικειμενου σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση θα υπηρχαν ιχνοι, σε 4 ωρες και με χαμηλη πτηση κατω απο τα ελαχιστα των ρανταρ ελεγχου περιοχης (δεν πιανουν πολυ χαμηλα) το εχουν παει οπου θελουν στον πλανητη Απλα ηταν πολυ καλα σχεδιασμενο .
Το αστειο ειναι οτι αν εκοψαν τα ηλεκτρονικα και ακολουθησαν ενα αλλο αεροσκαφος στην οθονη φαινεται ενα ιχνος ,να πετουσαν δηλαδη σε χαμηλοτερο η ψιλοτερο επιπεδο το ρανταρ ΚΕΠ δεν κανει διαχωρισμο θα εβλεπαν ενα ιχνος και κατοπιν να εφυγαν απο το ιχνος και να πηγαν οπου ηθελουν
σε καθε περιπτωση η εταιρεια δεν εχει δωσει λεπτομερειες αυτοι ξερουν εχουν δεδομενα εχουν περισσοτερα στοιχεια αλλα δεν εχουν δωσει τιποτα στην δημοσιοτητα ..........παιχνιδια !!!!!!!!!
Το αστειο ειναι οτι αν εκοψαν τα ηλεκτρονικα και ακολουθησαν ενα αλλο αεροσκαφος στην οθονη φαινεται ενα ιχνος ,να πετουσαν δηλαδη σε χαμηλοτερο η ψιλοτερο επιπεδο το ρανταρ ΚΕΠ δεν κανει διαχωρισμο θα εβλεπαν ενα ιχνος και κατοπιν να εφυγαν απο το ιχνος και να πηγαν οπου ηθελουν
σε καθε περιπτωση η εταιρεια δεν εχει δωσει λεπτομερειες αυτοι ξερουν εχουν δεδομενα εχουν περισσοτερα στοιχεια αλλα δεν εχουν δωσει τιποτα στην δημοσιοτητα ..........παιχνιδια !!!!!!!!!
Απάντηση: Πτήση MH-370
Συμφωνω με την αποψη σου για τα ατομα μεγαλης ηλικιας. Μονο που ο συγκεκριμενος αυτο το κουσουρι το ειχε και μικροτερος....
αλλα οκ
αλλα οκ
Απάντηση: Πτήση MH-370
Red έγραψε: ↑Συμφωνω με την αποψη σου για τα ατομα μεγαλης ηλικιας. Μονο που ο συγκεκριμενος αυτο το κουσουρι το ειχε και μικροτερος....
αλλα οκ
...Βασίλη πρόσεχε τι λες γιατί αν θυμάμαι καλά ο Ακ.Τσ. έχει μερικά ντάν κ' μαύρες ζώνες στο καράτε...σου σπάει την μπάλσα των 10mm με το μικρό του δαχτυλάκι...:p
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Πτήση MH-370
Νικο δικιο εχεις...για αυτο μαζευτηκα μην αρπαξω καμια δυνατη!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πτήση MH-370
kotsak έγραψε: ↑προσωπικα νομιζω οτι το εχουν προσγειωση καπου και το εχουν κρυψει και δεν υπαρχουν ιχνοι , πρεπει να ειναι πολυ καλοι ηλεκτρονικοι και γνωστες του αντικειμενου σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση θα υπηρχαν ιχνοι, σε 4 ωρες και με χαμηλη πτηση κατω απο τα ελαχιστα των ρανταρ ελεγχου περιοχης (δεν πιανουν πολυ χαμηλα) το εχουν παει οπου θελουν στον πλανητη Απλα ηταν πολυ καλα σχεδιασμενο .
Το αστειο ειναι οτι αν εκοψαν τα ηλεκτρονικα και ακολουθησαν ενα αλλο αεροσκαφος στην οθονη φαινεται ενα ιχνος ,να πετουσαν δηλαδη σε χαμηλοτερο η ψιλοτερο επιπεδο το ρανταρ ΚΕΠ δεν κανει διαχωρισμο θα εβλεπαν ενα ιχνος και κατοπιν να εφυγαν απο το ιχνος και να πηγαν οπου ηθελουν
σε καθε περιπτωση η εταιρεια δεν εχει δωσει λεπτομερειες αυτοι ξερουν εχουν δεδομενα εχουν περισσοτερα στοιχεια αλλα δεν εχουν δωσει τιποτα στην δημοσιοτητα ..........παιχνιδια !!!!!!!!!
.........και ο λόγος που έγιναν αυτά (κατά την άποψη σου) ποιος μπορεί να είναι ??
Απάντηση: Πτήση MH-370
Εχω μεινει κοκκαλο wow
Μα αν συμβαινει κατι τετοιο λογικα μονο από κυβερνητη και συγκυβερνητη θα μπορουσε να γινει
Τωρα αν ειχαν την πολυτελεια να εχουν αναμεσα τους οι επιβατες και πιλοτο θα το ξεραμε
αφου εδώ και 7 μερες τους εχουν ψαξει ολους μεχρι και δυο γενιές πισω !!!
Απάντηση: Πτήση MH-370
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑.........και ο λόγος που έγιναν αυτά (κατά την άποψη σου) ποιος μπορεί να είναι ??
Για να μην το πάρουν οι εξωγηινοι ρε Αντώνη, τι ρωτάς!!!
Απάντηση: Πτήση MH-370
Μην λέτε χαζομάρες μωρέ, σοβαροί άνθρωποι...Έπεσε και το ψάχνουν...Θα αργήσουν να το βρούν, αν έχει πάει πάτο.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πτήση MH-370
εγώ είμαι σίγουρος ότι μετά την επέμβαση του μάγου σε συνδυασμό τις προβλέψεις Παγιατάκη και αναλύσεις Τρέμη το αεροπλάνο θα βρεθεί σύντομα (αν δεν το έχουν πάρει οι σκοτεινές και υποχθόνιες δυνάμεις)
Απάντηση: Πτήση MH-370
νομιζω τρομοκρατια θα δουμε αν καποος αναλαβει ευθυνες ετσι δειχνει και εγινε απο καλους γνωστες του αντικειμενου καπου διαβασα οτι ο ενας με τα κλεμενα διαβατηρια εχει μαστερ στα ηλεκτρονικα ) αν ειχε πεσει θα υπηρχαν στοιχεια προφανως δεν πανε ολα στον πατο κατι θαβρισκαν το περιεργο ειναι οτι η εταιρεια δεν εχει δωσει στοιχεια και ειναι σημαντικο κρυβουν πραγματα θα δουμε
Απάντηση: Πτήση MH-370
συγκεντρωση και διπλοτσεκαρισμα της ατελειωτης πληροφοριας μετα απο 9 μερες για το τραγικο αυτο συμβαν
ΑCARS =διαβιβαζει μεσω ρανταρ ή δορυφορου δεδομενα της πλοηγησης στον πυργο ελεγχου
Αναμεταδοτης = οσα αερο το εχουν εχουν και δυνατοτητα εντοπισμου τους από τα λεγομενα δευτερευοντα ρανταρς
Τι γνωριζουμε με βεβαιοτητα
Καποιος εθεσε εκτος λειτουργιας πρωτα το ΑCARS (το εσβησε πριν σταλει η καθυσυχαστικη καληνυχτα του πιλοτου 40 min μετα την απογειωση του)
η πορεια του αερο αλλαξε (προς τα δυτικα εκεινη την στιγμη)
μετα καποιος εσβησε και τον αναμεταδοτη του α/νου
Ο αναμεταδοτης κλεινει ευκολα
το ΑCARS όχι (απαιτειτε εξειδικευμενη γνωση)
Το μεγεθος του Boeing 777 πανω από 70 μετρα εκτοπισμα και πανω από 70 μετρα μηκος
για να προσγειωθει απαιτει μηκος διαδρομου min 1525μ
Και τωρα οι αβεβαιότητες
Αεροπειρατες οι δυο πιλοτοι ή ο ενας?
Αεροπειρατης καποιος από τους επιβατες?
Η πρωτη κυβερνοεπιθεση από χακερς που απενεργοποιησαν τα συστήματα επικοινωνιας και το πηραν στα χερια τους?
Μπορει να μην βρεθει ποτε?
(αν για παραδειγμα συνετριβη μενοντας από καυσιμα καπου στον Ινδικο Ωκεανο (τριτο μεγαλυτερο στον κοσμο ,βαθος 12000 ποδια, ισχυρα ρευματα)
----------------------------------------------------------------------------------
Πολύ ενδιαφερον η τυχη του σε ολη την παγκοσμια κοινοτητα με πολύ μεγαλο πληγμα στην παγκοσμια πολιτικη αεροπορια
Αεροσκαφος 78 μετρων με κατι εκατονταδες ανθρωπους πανω εξαφανιζεται εδώ και 9 μερες!!!!!!!!!!!!!
ΑCARS =διαβιβαζει μεσω ρανταρ ή δορυφορου δεδομενα της πλοηγησης στον πυργο ελεγχου
Αναμεταδοτης = οσα αερο το εχουν εχουν και δυνατοτητα εντοπισμου τους από τα λεγομενα δευτερευοντα ρανταρς
Τι γνωριζουμε με βεβαιοτητα
Καποιος εθεσε εκτος λειτουργιας πρωτα το ΑCARS (το εσβησε πριν σταλει η καθυσυχαστικη καληνυχτα του πιλοτου 40 min μετα την απογειωση του)
η πορεια του αερο αλλαξε (προς τα δυτικα εκεινη την στιγμη)
μετα καποιος εσβησε και τον αναμεταδοτη του α/νου
Ο αναμεταδοτης κλεινει ευκολα
το ΑCARS όχι (απαιτειτε εξειδικευμενη γνωση)
Το μεγεθος του Boeing 777 πανω από 70 μετρα εκτοπισμα και πανω από 70 μετρα μηκος
για να προσγειωθει απαιτει μηκος διαδρομου min 1525μ
Και τωρα οι αβεβαιότητες
Αεροπειρατες οι δυο πιλοτοι ή ο ενας?
Αεροπειρατης καποιος από τους επιβατες?
Η πρωτη κυβερνοεπιθεση από χακερς που απενεργοποιησαν τα συστήματα επικοινωνιας και το πηραν στα χερια τους?
Μπορει να μην βρεθει ποτε?
(αν για παραδειγμα συνετριβη μενοντας από καυσιμα καπου στον Ινδικο Ωκεανο (τριτο μεγαλυτερο στον κοσμο ,βαθος 12000 ποδια, ισχυρα ρευματα)
----------------------------------------------------------------------------------
Πολύ ενδιαφερον η τυχη του σε ολη την παγκοσμια κοινοτητα με πολύ μεγαλο πληγμα στην παγκοσμια πολιτικη αεροπορια
Αεροσκαφος 78 μετρων με κατι εκατονταδες ανθρωπους πανω εξαφανιζεται εδώ και 9 μερες!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση: Πτήση MH-370
Γειά σας ξανά και από εμένα που επιτέλους γύρισα μετά από 8 μήνες μπάρκο στη βάση μου
κάνωντας ταξίδια από τον Περσικό κόλπο στα λιμάνια όλης της Κίνας περνώντας πάντοτε
μέσα απο τα στενά της Σιγκαπούρης.
Στις 8/3/14 και ενώ το πλοίο μας έφτασε στη Φουτζέϊρα για ανεφοδιασμό και αλλαγές
πληρώματος πήραμε και εμείς το "χαρμόσυνο" σήμα της εξαφάνισης του αεροπλάνου τόσο
απο τον δέκτη NAVTEX(δέκτης ναυτιλιακών ειδοποιήσεων μέχρι 60ν.μ. απο τις ακτές)
όσο και απο το EGC INM-C (δορυφορικός δέκτης ναυτιλιακών ειδοποιήσεων περιοχης Α3)
Σημαντικό είναι να σας αναφέρω ότι εδώ και 5 χρόνια συστηματικά και λόγο του ότι η εταιρεία που εργάζομαι έχει συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης με την Exxon-Mobil τα περισσότερα βαπόρια της εταιρείας γυροφέρνουν σε αυτές τις περιοχές της Σιγκαπούρης, της Κίτρινης θαλασσας αλλα μέχρι και τα νερά και τα Νότια λιμάνια της Ιαπωνίας.
Ενα άλλο σημαντικό που θα πρέπει να επισημάνω είναι ότι λόγο του ότι οι εποχές είναι δύσκολες
εξαιτίας των Σομαλών πειρατών που λοιμαίνωνται τις ευρείας περιοχής απο το 26ο βόρειο πλάτος (στην "μπούκα" για τον Περσικό κόλπο) μέχρι πλέον τον 12ο Νότιο πλάτος (κάτω απο τα στενά της Μοζαμβίκης Ανατολικά αλλά και Δυτικά) ενώ η αφεντιά τους φτάνει μέχρι τον από τα στενά της Ερυθράς θάλασσας μέχρι τον 78ο Ανατολικό παράλληλο που είναι περίπου κοντά στις ακτές της Σρι Λάνκας οι ρότες των πλοιών πλεόν για να προστατευθούν παρόλο που πλεόν έχουν μισθοφορικές Ελληνικές, Αγλλικές, Ρωσσικές φέροντες βαρύ οπλισμό ομάδες των τρίων ατόμων είναι απολύτος συγκεκριμένες και όχι μακρύτερα
απο τα 120 μίλια (όταν κατεβαίνεις απο τον Περσικό για να φτάσεις την Σρι Λάνκα και μετά να διασχίσεις ανατολικά τον Ανατολικό Ινδικό ωκεανό για να φτάσεις στο γνωστο σημείο του νησιού Ρόντο (ήταν το επίκεντρο του μεγάλου σεισμού και η αρχή γέννεσης του γνωστού καταστροφικού τσουνάμι) που είναι το σημείο αναφοράς για την είσοδο ενος
πλοίου στα Στενά της Μάλαγγας (εμείς τα λέμε "τα στενά του μ@λ@κ@" αφού η κίνηση τόσο από βαπόρια όσο και από ψαράδικα είναι τόσο μεγάλη ενώ τα ασφαλή ύδατα και γενικά ο υδάτινος ασφαλείς διάδρομος για ένα φορτωμένο βαπόρι είναι ελάχιστα με αποτέλεσμα να μην μπορείς ευκολα να κανεις "αποφυγή συγκρούσεως").
Οσα βαπόρια πλέον θέλουν να περάσουν απο τον Περσικό στο Νότιο άκρο της Νότιας Αφρικής δηλαδη το Κέϊπ Τάουν για οποιαδήποτε μέρος της Βόρειας ή Νότιας Αμερικής ακολουθούν την security route που δεν είναι άλλη απο το κατεβασμα του πλοίου κοντά
από τις ακτές της Ινδίας μέχρι τον 78ο Ανατολικό παράλληλο και απο εκεί Νότια μεχρι το
12ο Νότιο παράλληλο οπου πλέον αρχίζουν να πλέουν προς τον τελικό προορισμό τους!!!!
Δηλαδή μιλάμε για ένα υπερβολικά μεγάλο deviation αλλιώς οτιδήποτε άλλο είναι σαν να
ψάχνεις να βρείς τον διάολο σου με αμφιβόλου κατάληξης αποτελεσματα και την πιθανότητα υποψηφιότητας για "διακοπές" στη Σομαλική ριβίερα!!!
Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι λοιπόν πλεόν ενα τεράστιο μερος οπως είναι οι όλες οι
Ανατολικές ακτές της Αφρικής, της Μοζαμβίκης τόσο απο Δυτικά αλλά και Ανατολικά παρόλο που παλιά ήταν πολυσύχναστες. πλέον να υπάρχει παντελής έλλειψη κινησεις απο
βαπόρια και ψαράδικα που παλιά ψάρευαν σε αυτές τις θάλασσες.
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι το αεροπλάνο κατάφερε να φτάσει μέχρι εκεί και έπεσε, εκτός
του ότι τα νερά είναι αρκετά βαθειά αλλά και επειδή πλεόν είναι "κρανίου τόπος" σίγουρα
δεν θα έγινε αντιληπτο απο κανέναν αφού κανένας δεν θα υπήρχε στη περιοχή αλλά και
ουτε θα υπάρξει για να κάνει έρευνα και διάσωση εκτός από βαρεία οπλισμένα πολεμικά
πλοία που μπορεί στο τέλος να σταλούν
Το αλλο πιθανό μέρος που λενε πάλι οι Μαλαισιανές αρχές (Βορειδυτικά απο την Σιγκαπούρη και στον Βορειοανατολικό Ινδικό ωκεανό) είναι απίθανο αφού γνωριζα μέχρι
που έφυγα ότι καθημερινά γίνονταν στρατιωτικές ασκήσεις που αρχιζαν απο τις Ανατολικές
ακτές της Ινδίας και έφταναν μέχρι τα Ανταμαν και Νικομπάρ νησιά απο το Ινδικό πολεμικό ναυτικό
με ρίψεις μέχρι και πυραύλων (βέβαια δεν αποκλείω το ενδεχόμενο το αεροπλάνο να "έφαγε" εναν τέτοιο πύραυλο κατα λαθος περνώντας τον σαν υποτιθέμενο στόχο και να "σκόρπισε" με αποτέλεσμα να μην βρεθεί τίποτα ποτέ ενώ ήταν υπό καθεστώς ομηρίας που
αυτό σημαίνει ότι παρόλο που ο κυβέρνήτης τους προειδοποίησε δεν τον έλαβαν υπόψιν τους και το λέω αυτό γιατί σίγουρα ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης είχαν αυτές τις
πληροφορίες ή θα τις λάμβαναν σε περίπτωση που άλλαζαν προορισμό και σχέδιο πτήσεως
στη περιοχή που προτιθεντο να πάνε, άρα μιλάμε ότι αν έγινε αυτό σίγουρα δεν έγινε απο
το πλήρωμα αλλα από εξωγενη παράγοντα που δεν είχε γνώση της επικινδυνότητας να εισέλθουν σε ζώνη πυρός τόσο απο αέρα όσο και από θάλασσα (στο μέρος αυτό γίνοταν πραγματικά της Π....ας με πραγματικά μεγάλες δυσκολίες έστω και πλοίων να φτάσουν στο τελικό προορισμό τους που ήταν οι κόστες της Ανατολικής Ινδίας κάνωντας ζικ-ζακ
για να είναι έξω απο αυτές)
Σχετικά με τις υποθέσεις ότι το αεροπλάνο έπεσε στα στενα της Μαλαγγας με κανουν να
γελάω γιατι όσοι είναι γνώστες της περιοχής και της κινητικότητας που υπάρχει στα στενά
αυτά είναι σαν να έπεσε αεροπλάνο στην Ομόνοια και να μην το πήραν χαμπάρι!!!!!! Τόση
είναι η κίνηση των πλοίων και των ψαράδικων στη περιοχή !!!!!
Το πιθανότερο μέρος που μπορώ να σκεφτώ ότι είναι πολυ πιθανότερο να επεσε για αγνωστο
μέχρι στιγμή λόγο είναι Νότια της Ινδονησίας ή και μέσα στης Τροπικής βλάστισης ζουγκλα
της που κάλιστα μπορέι να μείνει αόρατο τόσο απο ανθρώπινο μάτι όσο και απο δορυφόρο ενώ η πολιτική κατάσταση στη περιοχή είναι ασταθείς αφου υπάρχει πολυετης ανταρτοπόλεμος
μεταξύ κυβερνητικων και ανταρτων στη περιοχή και ο Γιάννης φοβάται το θεριο και το θεριο τον Γιάννη με αποτελεσμα η κινητικότητα να είναι ανύπαρκτη αλλα και επικινδυνη τόσο απο αγρια ζώα (δηλητηριωδη φίδια, Τίγρης και ότι αλλο μπορεί να φανταστει κανεις) όσο και απο αντάρτες που κρύβονται μέσα και είναι καλα οπλισμένοι.
Επλιζώ βέβαια αυτα που λεω να είναι μπούρδες αλλα σκέψεις που θέλω να μοιραστω μαζί σας σύμφωνα με τις γνώσεις που έχω για την όλη περιοχη αλλα πολυ φοβάμαι ότι θα βγω
αληθινός.
Με εκτίμηση
Μάριος Παπαδόπουλος
Β' Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού
κάνωντας ταξίδια από τον Περσικό κόλπο στα λιμάνια όλης της Κίνας περνώντας πάντοτε
μέσα απο τα στενά της Σιγκαπούρης.
Στις 8/3/14 και ενώ το πλοίο μας έφτασε στη Φουτζέϊρα για ανεφοδιασμό και αλλαγές
πληρώματος πήραμε και εμείς το "χαρμόσυνο" σήμα της εξαφάνισης του αεροπλάνου τόσο
απο τον δέκτη NAVTEX(δέκτης ναυτιλιακών ειδοποιήσεων μέχρι 60ν.μ. απο τις ακτές)
όσο και απο το EGC INM-C (δορυφορικός δέκτης ναυτιλιακών ειδοποιήσεων περιοχης Α3)
Σημαντικό είναι να σας αναφέρω ότι εδώ και 5 χρόνια συστηματικά και λόγο του ότι η εταιρεία που εργάζομαι έχει συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης με την Exxon-Mobil τα περισσότερα βαπόρια της εταιρείας γυροφέρνουν σε αυτές τις περιοχές της Σιγκαπούρης, της Κίτρινης θαλασσας αλλα μέχρι και τα νερά και τα Νότια λιμάνια της Ιαπωνίας.
Ενα άλλο σημαντικό που θα πρέπει να επισημάνω είναι ότι λόγο του ότι οι εποχές είναι δύσκολες
εξαιτίας των Σομαλών πειρατών που λοιμαίνωνται τις ευρείας περιοχής απο το 26ο βόρειο πλάτος (στην "μπούκα" για τον Περσικό κόλπο) μέχρι πλέον τον 12ο Νότιο πλάτος (κάτω απο τα στενά της Μοζαμβίκης Ανατολικά αλλά και Δυτικά) ενώ η αφεντιά τους φτάνει μέχρι τον από τα στενά της Ερυθράς θάλασσας μέχρι τον 78ο Ανατολικό παράλληλο που είναι περίπου κοντά στις ακτές της Σρι Λάνκας οι ρότες των πλοιών πλεόν για να προστατευθούν παρόλο που πλεόν έχουν μισθοφορικές Ελληνικές, Αγλλικές, Ρωσσικές φέροντες βαρύ οπλισμό ομάδες των τρίων ατόμων είναι απολύτος συγκεκριμένες και όχι μακρύτερα
απο τα 120 μίλια (όταν κατεβαίνεις απο τον Περσικό για να φτάσεις την Σρι Λάνκα και μετά να διασχίσεις ανατολικά τον Ανατολικό Ινδικό ωκεανό για να φτάσεις στο γνωστο σημείο του νησιού Ρόντο (ήταν το επίκεντρο του μεγάλου σεισμού και η αρχή γέννεσης του γνωστού καταστροφικού τσουνάμι) που είναι το σημείο αναφοράς για την είσοδο ενος
πλοίου στα Στενά της Μάλαγγας (εμείς τα λέμε "τα στενά του μ@λ@κ@" αφού η κίνηση τόσο από βαπόρια όσο και από ψαράδικα είναι τόσο μεγάλη ενώ τα ασφαλή ύδατα και γενικά ο υδάτινος ασφαλείς διάδρομος για ένα φορτωμένο βαπόρι είναι ελάχιστα με αποτέλεσμα να μην μπορείς ευκολα να κανεις "αποφυγή συγκρούσεως").
Οσα βαπόρια πλέον θέλουν να περάσουν απο τον Περσικό στο Νότιο άκρο της Νότιας Αφρικής δηλαδη το Κέϊπ Τάουν για οποιαδήποτε μέρος της Βόρειας ή Νότιας Αμερικής ακολουθούν την security route που δεν είναι άλλη απο το κατεβασμα του πλοίου κοντά
από τις ακτές της Ινδίας μέχρι τον 78ο Ανατολικό παράλληλο και απο εκεί Νότια μεχρι το
12ο Νότιο παράλληλο οπου πλέον αρχίζουν να πλέουν προς τον τελικό προορισμό τους!!!!
Δηλαδή μιλάμε για ένα υπερβολικά μεγάλο deviation αλλιώς οτιδήποτε άλλο είναι σαν να
ψάχνεις να βρείς τον διάολο σου με αμφιβόλου κατάληξης αποτελεσματα και την πιθανότητα υποψηφιότητας για "διακοπές" στη Σομαλική ριβίερα!!!
Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι λοιπόν πλεόν ενα τεράστιο μερος οπως είναι οι όλες οι
Ανατολικές ακτές της Αφρικής, της Μοζαμβίκης τόσο απο Δυτικά αλλά και Ανατολικά παρόλο που παλιά ήταν πολυσύχναστες. πλέον να υπάρχει παντελής έλλειψη κινησεις απο
βαπόρια και ψαράδικα που παλιά ψάρευαν σε αυτές τις θάλασσες.
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι το αεροπλάνο κατάφερε να φτάσει μέχρι εκεί και έπεσε, εκτός
του ότι τα νερά είναι αρκετά βαθειά αλλά και επειδή πλεόν είναι "κρανίου τόπος" σίγουρα
δεν θα έγινε αντιληπτο απο κανέναν αφού κανένας δεν θα υπήρχε στη περιοχή αλλά και
ουτε θα υπάρξει για να κάνει έρευνα και διάσωση εκτός από βαρεία οπλισμένα πολεμικά
πλοία που μπορεί στο τέλος να σταλούν
Το αλλο πιθανό μέρος που λενε πάλι οι Μαλαισιανές αρχές (Βορειδυτικά απο την Σιγκαπούρη και στον Βορειοανατολικό Ινδικό ωκεανό) είναι απίθανο αφού γνωριζα μέχρι
που έφυγα ότι καθημερινά γίνονταν στρατιωτικές ασκήσεις που αρχιζαν απο τις Ανατολικές
ακτές της Ινδίας και έφταναν μέχρι τα Ανταμαν και Νικομπάρ νησιά απο το Ινδικό πολεμικό ναυτικό
με ρίψεις μέχρι και πυραύλων (βέβαια δεν αποκλείω το ενδεχόμενο το αεροπλάνο να "έφαγε" εναν τέτοιο πύραυλο κατα λαθος περνώντας τον σαν υποτιθέμενο στόχο και να "σκόρπισε" με αποτέλεσμα να μην βρεθεί τίποτα ποτέ ενώ ήταν υπό καθεστώς ομηρίας που
αυτό σημαίνει ότι παρόλο που ο κυβέρνήτης τους προειδοποίησε δεν τον έλαβαν υπόψιν τους και το λέω αυτό γιατί σίγουρα ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης είχαν αυτές τις
πληροφορίες ή θα τις λάμβαναν σε περίπτωση που άλλαζαν προορισμό και σχέδιο πτήσεως
στη περιοχή που προτιθεντο να πάνε, άρα μιλάμε ότι αν έγινε αυτό σίγουρα δεν έγινε απο
το πλήρωμα αλλα από εξωγενη παράγοντα που δεν είχε γνώση της επικινδυνότητας να εισέλθουν σε ζώνη πυρός τόσο απο αέρα όσο και από θάλασσα (στο μέρος αυτό γίνοταν πραγματικά της Π....ας με πραγματικά μεγάλες δυσκολίες έστω και πλοίων να φτάσουν στο τελικό προορισμό τους που ήταν οι κόστες της Ανατολικής Ινδίας κάνωντας ζικ-ζακ
για να είναι έξω απο αυτές)
Σχετικά με τις υποθέσεις ότι το αεροπλάνο έπεσε στα στενα της Μαλαγγας με κανουν να
γελάω γιατι όσοι είναι γνώστες της περιοχής και της κινητικότητας που υπάρχει στα στενά
αυτά είναι σαν να έπεσε αεροπλάνο στην Ομόνοια και να μην το πήραν χαμπάρι!!!!!! Τόση
είναι η κίνηση των πλοίων και των ψαράδικων στη περιοχή !!!!!
Το πιθανότερο μέρος που μπορώ να σκεφτώ ότι είναι πολυ πιθανότερο να επεσε για αγνωστο
μέχρι στιγμή λόγο είναι Νότια της Ινδονησίας ή και μέσα στης Τροπικής βλάστισης ζουγκλα
της που κάλιστα μπορέι να μείνει αόρατο τόσο απο ανθρώπινο μάτι όσο και απο δορυφόρο ενώ η πολιτική κατάσταση στη περιοχή είναι ασταθείς αφου υπάρχει πολυετης ανταρτοπόλεμος
μεταξύ κυβερνητικων και ανταρτων στη περιοχή και ο Γιάννης φοβάται το θεριο και το θεριο τον Γιάννη με αποτελεσμα η κινητικότητα να είναι ανύπαρκτη αλλα και επικινδυνη τόσο απο αγρια ζώα (δηλητηριωδη φίδια, Τίγρης και ότι αλλο μπορεί να φανταστει κανεις) όσο και απο αντάρτες που κρύβονται μέσα και είναι καλα οπλισμένοι.
Επλιζώ βέβαια αυτα που λεω να είναι μπούρδες αλλα σκέψεις που θέλω να μοιραστω μαζί σας σύμφωνα με τις γνώσεις που έχω για την όλη περιοχη αλλα πολυ φοβάμαι ότι θα βγω
αληθινός.
Με εκτίμηση
Μάριος Παπαδόπουλος
Β' Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού
Απάντηση: Πτήση MH-370
Τι να πω το thread ετσι όπως εξελίσσεται δειχνει την μεγαλη δυναμη ενός
φορουμ (διαδικτύου στις μερες μας) που μεσα από ανθρωπους με μικρη,
ελαχιστη ή ανυπαρκτη σχεση επαγγελματικη με το αεροπλανο (με μονο κοινο δεδομενο την αγαπη για τον αερομοντελισμο)
δημιουργει μια γωνια συζητησης για το θλιβερο αυτό γεγονος που θα την ζηλευαν πολλες δημοσιογραφικες πενες των μεσων μαζικης επικοινωνιας!@/-=}{{
φορουμ (διαδικτύου στις μερες μας) που μεσα από ανθρωπους με μικρη,
ελαχιστη ή ανυπαρκτη σχεση επαγγελματικη με το αεροπλανο (με μονο κοινο δεδομενο την αγαπη για τον αερομοντελισμο)
δημιουργει μια γωνια συζητησης για το θλιβερο αυτό γεγονος που θα την ζηλευαν πολλες δημοσιογραφικες πενες των μεσων μαζικης επικοινωνιας!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πτήση MH-370
Ο πρόεδρος της επιτροπής Εσωτερικής Ασφαλείας της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ Μάικλ ΜακΚόλ, δήλωσε
«Ενα είναι σίγουρο: δεν επρόκειτο για ατύχημα. Πρόκειται για μία σκόπιμη ενέργεια και το θέμα είναι να μάθουμε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν»
Με βάση όλα αυτά περι εσκεμένων ενεργειών για την εξαφάνιση του ιχνους του αεροσκάφους πράγματι δείχνει να είναι σκόπιμη ενέργεια
Νομίζω οτι δύσκολα θα μάθουμε τι πραγματικά έγινε Εγώ δεν πιστεύω οτι το αεροπλάνο προσγειώθηκε κάπου Το άσχημο είναι οτι πίσω απο όλη αυτη την ιστορία βρισκονται εκατοντάδες ανθρώπινες ψυχές που ίσως χάθηκαν και το δράμα που ζούν οι δικοί τους
«Ενα είναι σίγουρο: δεν επρόκειτο για ατύχημα. Πρόκειται για μία σκόπιμη ενέργεια και το θέμα είναι να μάθουμε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν»
Με βάση όλα αυτά περι εσκεμένων ενεργειών για την εξαφάνιση του ιχνους του αεροσκάφους πράγματι δείχνει να είναι σκόπιμη ενέργεια
Νομίζω οτι δύσκολα θα μάθουμε τι πραγματικά έγινε Εγώ δεν πιστεύω οτι το αεροπλάνο προσγειώθηκε κάπου Το άσχημο είναι οτι πίσω απο όλη αυτη την ιστορία βρισκονται εκατοντάδες ανθρώπινες ψυχές που ίσως χάθηκαν και το δράμα που ζούν οι δικοί τους