Διερεύνηση ατύχημα
Διερεύνηση ατύχημα
Με αφορμή τα σημερινά βιντεακια του Τρυφώνα με τα μοντέλα να συντρίβονται στα καλα καθούμενα .
Κρίμα να σπάμε μοντέλα από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο και ακριβό δεν έχει σημασία για όλα είμαστε περήφανοι και σίγουρα νοιώθουμε άσχημα όταν πρέπει να το πάμε σπίτι μέσα σε σακούλα
Κάτι που δεν έχω δει εδώ μέσα είναι συμβουλές από τους παλαιοτέρους τι να προσέχουμε ιδιαιτέρα στην κατασκευή οι νεότεροι Από τι πέφτουν συχνότερα τα μοντέλα τι να προσέχουμε τι να ενισχύουμε κατασκευάζοντας ένα μοντέλο από την αρχή που θα βγει από το κουτί μέχρι να πάει για πρώτη πτήση στο μοντελοδρομιο Έχω δει πανέμορφα μοντέλα πανάκριβα μετά την απογείωση να βάζουν φτερό και να γίνονται κομμάτια τι έφταιξε εκεί Ποτέ δεν σχολιάσαμε γιατί έπεσε ένα μοντέλο τι δεν πήγε καλά και μιλάω πάντα για κατασκευαστικά λάθη καλό θα ήταν να συζητάμε να διερευνούμε τα αιτία να προσέχουμε περισσότερο στον προ πτήσης έλεγχο κτλ
Κρίμα να σπάμε μοντέλα από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο και ακριβό δεν έχει σημασία για όλα είμαστε περήφανοι και σίγουρα νοιώθουμε άσχημα όταν πρέπει να το πάμε σπίτι μέσα σε σακούλα
Κάτι που δεν έχω δει εδώ μέσα είναι συμβουλές από τους παλαιοτέρους τι να προσέχουμε ιδιαιτέρα στην κατασκευή οι νεότεροι Από τι πέφτουν συχνότερα τα μοντέλα τι να προσέχουμε τι να ενισχύουμε κατασκευάζοντας ένα μοντέλο από την αρχή που θα βγει από το κουτί μέχρι να πάει για πρώτη πτήση στο μοντελοδρομιο Έχω δει πανέμορφα μοντέλα πανάκριβα μετά την απογείωση να βάζουν φτερό και να γίνονται κομμάτια τι έφταιξε εκεί Ποτέ δεν σχολιάσαμε γιατί έπεσε ένα μοντέλο τι δεν πήγε καλά και μιλάω πάντα για κατασκευαστικά λάθη καλό θα ήταν να συζητάμε να διερευνούμε τα αιτία να προσέχουμε περισσότερο στον προ πτήσης έλεγχο κτλ
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
kotsak ωραία ιδέα :--)!!
Πάνω κάτω είναι πλέον λίγο γνωστό τι πρέπει να κάνουμε, τι πρέπει να ελέγξουμε, ποιά ΘΑ πρέπει να είναι η μοντελιστική "διαγωγή" μας, ποιά η αντιμετώπιση στα εκάστοτε συμβάντα κλπ.
Βρίσκω πραγματικά όμως ενδιαφέρουσα την πρόταση σου :>>>
Προτείνω αν θέλετε, να συγκεντρώσουμε όλες τις προτάσεις μας που να εχουν να κανουν με τα παραπάνω και να γίνει ένα ολοκληρωμένο θέμα!
Μια προτασούλα με μια συμβουλή αρκεί απο τον καθε ενα που θα μπορεί να συμπληρώσει και άλλη κ.ο.κ Όλες αυτές οι προτάσεις συμβουλες πιστεύω οτι θα καταφέρουν να συνθέσουν ένα ολοκληρωμένο θέμα. Τι λετε;
Πάνω κάτω είναι πλέον λίγο γνωστό τι πρέπει να κάνουμε, τι πρέπει να ελέγξουμε, ποιά ΘΑ πρέπει να είναι η μοντελιστική "διαγωγή" μας, ποιά η αντιμετώπιση στα εκάστοτε συμβάντα κλπ.
Βρίσκω πραγματικά όμως ενδιαφέρουσα την πρόταση σου :>>>
Προτείνω αν θέλετε, να συγκεντρώσουμε όλες τις προτάσεις μας που να εχουν να κανουν με τα παραπάνω και να γίνει ένα ολοκληρωμένο θέμα!
Μια προτασούλα με μια συμβουλή αρκεί απο τον καθε ενα που θα μπορεί να συμπληρώσει και άλλη κ.ο.κ Όλες αυτές οι προτάσεις συμβουλες πιστεύω οτι θα καταφέρουν να συνθέσουν ένα ολοκληρωμένο θέμα. Τι λετε;
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Σημαντικο ειναι οταν γινεται ατυχημα να δουμε να μαθουμε να διερευνησουμε γιατι εγινε Επισης οι νεωτεροι δεν ξερουν τι πρεπει να κανουν τι να προσεξουν και τα arf θελουν προσοχη αρκετη στην κατασκευη τους
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Η αποψη μου ειναι πως τα ατυχηματα μπορουν να αποδοθουν στους ακολουθους παραγοντες και μερικοι απο αυτους απευθυνονται και σε αρχαριους αλλα και σε εμπειρους χειριστες:
1. Μη σωστο στησιμο (συναρμολογηση/ευθυγραμμιση/ζυγοσταθμιση) εξαρχης των μοντελων και τελικος τους ελεγχος απο καποιον εμπειρο. Καποιοι πιστευουν πως εχουν "γεννηθει" μοντελιστες κι εκει την πατανε. (αφορα αρχαριους)
2. Τοποθετηση λαθος παρελκομενων (π.χ μοτερ) με οτι αυτο συνεπαγεται. (αφορα περισσοτερο αρχαριους αλλα και πιο εμπειρους μοντελλιστες οι οποιοι καποιες φορες θελουν να πειραματιστουν)
3. Αστοχεια υλικου μιας και καποιες φορες ακομα και τα hardware που συμπεριλαμβανονται απ τον κατασκευαστη στο καθε κιτ ειναι για κλαματα. (αφορα ολους ανεξαιρετως)
4. Ταση ολων των χειριστων να προσπαθουν να ξεπερασουν τον εαυτο τους (αλλοτε πιο ηπια κι αλλες φορες επιταχυνοντας τις διαδικασιες) βαζοντας ωρες πτησης κι αποκτωντας ταυτοχρονα περισσοτερη εμπειρια. Αυτο βεβαια εχει και τις συνεπειες του. Ειναι κοινο μυστικο αλλωστε το οτι "αν δεν σπασεις" (λιγοτερο ή περισσοτερο) δεν προκειται να μαθεις (ή τουλαχιστον δεν προκειται να δεις σημαντικη προοδο στις δεξιοτητες σου).
Σε αυτους τους παραγοντες μπορω να συνοψισω τις αιτιες των διαφορων ατυχων περιστατικων. Μπορει βεβαια να κανω και λαθος μιας και η εμπειρια μου οπως ολοι γνωριζετε ειναι ελαχιστη.
1. Μη σωστο στησιμο (συναρμολογηση/ευθυγραμμιση/ζυγοσταθμιση) εξαρχης των μοντελων και τελικος τους ελεγχος απο καποιον εμπειρο. Καποιοι πιστευουν πως εχουν "γεννηθει" μοντελιστες κι εκει την πατανε. (αφορα αρχαριους)
2. Τοποθετηση λαθος παρελκομενων (π.χ μοτερ) με οτι αυτο συνεπαγεται. (αφορα περισσοτερο αρχαριους αλλα και πιο εμπειρους μοντελλιστες οι οποιοι καποιες φορες θελουν να πειραματιστουν)
3. Αστοχεια υλικου μιας και καποιες φορες ακομα και τα hardware που συμπεριλαμβανονται απ τον κατασκευαστη στο καθε κιτ ειναι για κλαματα. (αφορα ολους ανεξαιρετως)
4. Ταση ολων των χειριστων να προσπαθουν να ξεπερασουν τον εαυτο τους (αλλοτε πιο ηπια κι αλλες φορες επιταχυνοντας τις διαδικασιες) βαζοντας ωρες πτησης κι αποκτωντας ταυτοχρονα περισσοτερη εμπειρια. Αυτο βεβαια εχει και τις συνεπειες του. Ειναι κοινο μυστικο αλλωστε το οτι "αν δεν σπασεις" (λιγοτερο ή περισσοτερο) δεν προκειται να μαθεις (ή τουλαχιστον δεν προκειται να δεις σημαντικη προοδο στις δεξιοτητες σου).
Σε αυτους τους παραγοντες μπορω να συνοψισω τις αιτιες των διαφορων ατυχων περιστατικων. Μπορει βεβαια να κανω και λαθος μιας και η εμπειρια μου οπως ολοι γνωριζετε ειναι ελαχιστη.
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
έγραψε:
Σημαντικο ειναι οταν γινεται ατυχημα να δουμε να μαθουμε να διερευνησουμε γιατι εγινε Επισης οι νεωτεροι δεν ξερουν τι πρεπει να κανουν τι να προσεξουν και τα arf θελουν προσοχη αρκετη στην κατασκευη τους
Σωστό!! :,)
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Περισσότερο να δούμε τι πρέπει να προσέχουμε πώς να το διορθώσουμε από την στιγμή που ανοίγουμε το κουτί μέχρι που το βάζουμε στο αυτοκίνητο για την πρώτη πτήση . Με λίγα λόγια που πονάνε αυτά τα μοντέλα
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Καλησπερα.
Πριν φτασουμε στο σημειο να ψαχνουμε να βρουμε τι εφταιξε
(που αν φτασουμε σε αυτο το σημειο καλα θα κανουμε και θα ψαχτουμε)
δεν ειναι καλυτερο να πουμε τι πρεπει να κανουμε για να μην φτασουμε στο
δυσαρεστο γεγονος; Και δεν μιλαω μονο για τις γενικες γραμμες αλλα και
πιο ειδικα. Π.χ αν καποιος εχει καποια σημεια να επισημανει για το κατασκευαστικο
κομματι ενος α/π ή ε/π ας τα παραθεσει για να γινομαστε καλυτεροι ολοι μαζι
σαν ομαδα ανθρωπων που αγαπανε αυτο το μικροβιο :>)
Πριν φτασουμε στο σημειο να ψαχνουμε να βρουμε τι εφταιξε
(που αν φτασουμε σε αυτο το σημειο καλα θα κανουμε και θα ψαχτουμε)
δεν ειναι καλυτερο να πουμε τι πρεπει να κανουμε για να μην φτασουμε στο
δυσαρεστο γεγονος; Και δεν μιλαω μονο για τις γενικες γραμμες αλλα και
πιο ειδικα. Π.χ αν καποιος εχει καποια σημεια να επισημανει για το κατασκευαστικο
κομματι ενος α/π ή ε/π ας τα παραθεσει για να γινομαστε καλυτεροι ολοι μαζι
σαν ομαδα ανθρωπων που αγαπανε αυτο το μικροβιο :>)
-
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 9:23 pm
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Αν και ειμαι αρκετα νεος στο hobby θα δωσω και εγω τις συμβουλες μου,με βαση την δικη μου (ελαχιστη) εμπειρια:
-Πρεπει οπωσδηποτε πριν απο καθε πτηση να κανουμε ενα pre-flight test οσο αναφορα:
1) τις κινησεις των πτερων (πχ να δουμε μηπως και τυχων εχει μπει καποιο καναλι
σε reverse-το χω παθει :o) ),
2) την σταθεροτητα των μερων του μοντελου οχι μονο υστερα απο την πρωτη
συναρμολογηση του μοντελου,αλλα πριν και απο καθε πτηση (ιδιαιτερη
περιπτωση ειναι οταν εχει προηγηθει (δυστηχως) καποιο ατυχημα το οποιο
εχει στοιχησει το σπασιμο καποιας επιφανειας του μοντελου,στο οποιο θα πρεπει
να δειξουμε ιδιαιτερη προσοχη)
-Και φυσικα ποτε να μην λεμε πριν απο την πτηση φρασεις του τυπου:
Δεν βαριεται-Σιγα τωρα για μια ακομα πτηση δεν χαθηκε ο κοσμος-Σιγα να
μην γινει τιποτε (νομιζω καποιο αλλο μελος του φορουμ το εχει αναφερει
ηδη).
Καποια πολυ "απλα" πραματακια τα οποια καλο ειναι να προσεχουμε.Τα παραπανω ειναι απο προσωπικη εμπειρια.
Κωνσταντινος
-Πρεπει οπωσδηποτε πριν απο καθε πτηση να κανουμε ενα pre-flight test οσο αναφορα:
1) τις κινησεις των πτερων (πχ να δουμε μηπως και τυχων εχει μπει καποιο καναλι
σε reverse-το χω παθει :o) ),
2) την σταθεροτητα των μερων του μοντελου οχι μονο υστερα απο την πρωτη
συναρμολογηση του μοντελου,αλλα πριν και απο καθε πτηση (ιδιαιτερη
περιπτωση ειναι οταν εχει προηγηθει (δυστηχως) καποιο ατυχημα το οποιο
εχει στοιχησει το σπασιμο καποιας επιφανειας του μοντελου,στο οποιο θα πρεπει
να δειξουμε ιδιαιτερη προσοχη)
-Και φυσικα ποτε να μην λεμε πριν απο την πτηση φρασεις του τυπου:
Δεν βαριεται-Σιγα τωρα για μια ακομα πτηση δεν χαθηκε ο κοσμος-Σιγα να
μην γινει τιποτε (νομιζω καποιο αλλο μελος του φορουμ το εχει αναφερει
ηδη).
Καποια πολυ "απλα" πραματακια τα οποια καλο ειναι να προσεχουμε.Τα παραπανω ειναι απο προσωπικη εμπειρια.
Κωνσταντινος
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Καλημέρα και καλή ευδομάδα :>)
Πρέπει να τονίσουμε κάτι πολύ απλό αλλά πολύ σημαντικό.
Όπως και ο έλενχος πριν την πτήση είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχναμέ να αναγράφουμε
την συχνότητά μας στους πίνακες συχνοτήτων. Είναι κρίμα πραγματικά να χάνουμε το σκάφος μας
για αυτον τον λόγο.Και αν θέλουμε να είμαστε 100% σίγουροι καλό θα ήταν να ρωτάμε και μόνοι
μας τους υπόλοιπους για περισσότερη σιγουριά. Δεν είναι και τόσο κουραστικό (2f)
ΜΦΧ
Κυριάκος!!
Πρέπει να τονίσουμε κάτι πολύ απλό αλλά πολύ σημαντικό.
Όπως και ο έλενχος πριν την πτήση είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχναμέ να αναγράφουμε
την συχνότητά μας στους πίνακες συχνοτήτων. Είναι κρίμα πραγματικά να χάνουμε το σκάφος μας
για αυτον τον λόγο.Και αν θέλουμε να είμαστε 100% σίγουροι καλό θα ήταν να ρωτάμε και μόνοι
μας τους υπόλοιπους για περισσότερη σιγουριά. Δεν είναι και τόσο κουραστικό (2f)
ΜΦΧ
Κυριάκος!!
-
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 9:23 pm
Απ: Διερεύνηση ατύχημα
Κυριακο πολυ σωστη η προσθηκη σου σχετικα με τις συχνοτητες ;;) Γιατι οπως και να χει αλλη αντιμετωπιση, απο μας, θα εχει ενα γεγονος (πτωσης) που φταιμε εμεις οι ιδιοι (πχ λογω λαθος χειρισμου)... :'( , και αλλη οταν θα φταιει/(-με) καποιος/(εμεις) με ιδια συχνοτητα... Ro:o/ :./>,< :./>,<
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος