Set up motor/SC/LIPO
Set up motor/SC/LIPO
Μοτερ scorpion SII 3020 / 1110 KV , SC 70 A, Lipo 3500, 90C, 14,8 Volt. Με την σωστη προπελλα περιμενεις κατι περισσοτερο απο 800 watt. Αυτο γινεται στην αρχη. Στην συνεχεια μετα απο 30 δευτερα σταδιακα αρχιζει να πεφτει γρηγορα. Παει στα 780 και σταδιακα αλλα γρηγορα χαμηλοτερα. σε ενα λεπτο τα watt ειναι κοντα στα 480 .Κατι αναλογο εχω και στις ενδειξεις των Α. Τα volt ειναι οκ. Οι μπαταριες ειναι καινουργιες και φορτιζουν κανονικα. Σε ολη τη διαδικασια ουτε καν ζεσταινονται. Μοτερ και SC κανονικη προς χαμηλη θερμοκρασια. Θεωρω οτι αυτο δεν ειναι φυσιολογικο...
Καμια ιδεα πανω σε αυτο?
Καμια ιδεα πανω σε αυτο?
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Για να γίνει πιο εύκολη η διάγνωση θα πρέπει να μας αναφέρεις και τα volt της κάθε συγκεκριμένης χρονικής μέτρησης.
Ένας λόγος είναι ότι η μπαταρία είναι κρύα η προβληματική και τα βολτ πέφτουν σταδιακά κάτω από τα 14.8.
Αν τα βολτ είναι πάνω από 14.8 ακόμα και όταν τα watt είναι στα 480 τότε η μπαταρία είναι ΟΚ και το θέμα είναι αλλού.
Ένας λόγος είναι ότι η μπαταρία είναι κρύα η προβληματική και τα βολτ πέφτουν σταδιακά κάτω από τα 14.8.
Αν τα βολτ είναι πάνω από 14.8 ακόμα και όταν τα watt είναι στα 480 τότε η μπαταρία είναι ΟΚ και το θέμα είναι αλλού.
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Αντρεα τα Volt παραμενουν σταθερα πανω απο τα 15 ακομη και οταν τα watt εχουν πεσει στα 200 με αντιστοιχα Amper.
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Χμμ...
Βασίλη,
κάνε και μια δοκιμή με cell checker συνδεδεμένο για να είμαστε σίγουροι ότι το κάθε ένα από τα 4 cell μένει πάνω από 3.7v.
Αν OK τότε μένει το ESC. Τι ESC είναι και τι ρυθμίσεις έχει;
Είναι για 4S η για αυτόματη αναγνώριση;
Υπάρχει περίπτωση να είναι σεταρισμένο για 5S και θεωρεί ότι η μπαταρία έχει εξαντληθεί.
16ν/5 = 3.2 (μόλις πάνω από το σύνηθες 3.0 cutoff)
Μόλις πάει στα 15v, 15/5=3v και επεμβαίνει το cutoff.
Αν μπορείς, κλείσε το Low Voltage protection.
Timing?
Προπέλα, λογικά δε θα πρέπει να είναι πάνω από 11χ8.
Βασίλη,
κάνε και μια δοκιμή με cell checker συνδεδεμένο για να είμαστε σίγουροι ότι το κάθε ένα από τα 4 cell μένει πάνω από 3.7v.
Αν OK τότε μένει το ESC. Τι ESC είναι και τι ρυθμίσεις έχει;
Είναι για 4S η για αυτόματη αναγνώριση;
Υπάρχει περίπτωση να είναι σεταρισμένο για 5S και θεωρεί ότι η μπαταρία έχει εξαντληθεί.
16ν/5 = 3.2 (μόλις πάνω από το σύνηθες 3.0 cutoff)
Μόλις πάει στα 15v, 15/5=3v και επεμβαίνει το cutoff.
Αν μπορείς, κλείσε το Low Voltage protection.
Timing?
Προπέλα, λογικά δε θα πρέπει να είναι πάνω από 11χ8.
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
ESC Altrun 70 A. Εκανα ολα τα σεταρισματα manual. Τiming αναλογα με το μοτερ...στις 7 μοιρες. Το μοτερ ειναι στις 5. Οσο για την προπελλα ειναι 9χ5 .
Θα ξανακοιταξω τις ρυθμισεις...
Θα ξανακοιταξω τις ρυθμισεις...
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Red έγραψε: ↑ESC Altrun 70 A. Εκανα ολα τα σεταρισματα manual. Τiming αναλογα με το μοτερ...στις 7 μοιρες. Το μοτερ ειναι στις 5. Οσο για την προπελλα ειναι 9χ5 .
Θα ξανακοιταξω τις ρυθμισεις...
Έχεις κανένα link με τις προδιαγραφές του.
Το μόνο που βρήκα ήταν από ένα πολωνικό site που λέει ότι είναι 40Amp.
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
http://www.altrun-usa.com
αλλα νομιζω το βρηκα τι ειναι. Μου το πουλησαν για 70 Α. Τωρα στις οδηγιες βλεπω οτι ειναι για 50Α και peak 60A για 10 sec...Στην αρχη τραβαω 50+...οποτε για λιγο μου το δινει και μετα κοβει....
αλλα νομιζω το βρηκα τι ειναι. Μου το πουλησαν για 70 Α. Τωρα στις οδηγιες βλεπω οτι ειναι για 50Α και peak 60A για 10 sec...Στην αρχη τραβαω 50+...οποτε για λιγο μου το δινει και μετα κοβει....
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Red έγραψε: ↑http://www.altrun-usa.com
αλλα νομιζω το βρηκα τι ειναι. Μου το πουλησαν για 70 Α. Τωρα στις οδηγιες βλεπω οτι ειναι για 50Α και peak 60A για 10 sec...Στην αρχη τραβαω 50+...οποτε για λιγο μου το δινει και μετα κοβει....
Αυτό κατάλαβα και εγώ από τα specs.
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
και πανω στο ESC εχουν κολλησει ταμπελα 70+ Α. Kαι το πιο περιεργο ειναι οτι αγοραστηκε απο το Sussex models..... θα τους γραψω ενα mail γιατι προφανως δεν εχουν παρει χαμπαρι
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Red έγραψε: ↑Αντρεα τα Volt παραμενουν σταθερα πανω απο τα 15 ακομη και οταν τα watt εχουν πεσει στα 200 με αντιστοιχα Amper.
P=UχI....
Εφοσον η ισχυς πεφτει,με την ταση να παραμενει σταθερη τοτε θα βλεπεις οτι τα αμπερ μειωνονται,σωστα;Αν εχεις ρυθμισει σωστα speed control(οσον αφορα το low voltage cutoff) τοτε το προβλημα ειναι στην μπαταρια...δεν μπορει να δωσει το ρευμα που ζητα το μοτερ.
Με αυτην την ελικα το μοτερ πρεπει να σου τραβαει γυρω στα 45-50Α;
Δοκιμασε με αλλη μπαταρια...
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Μαλλον το προβλημα ειναι ο ESC. Αλλα γραφει πανω του και αλλο ειναι στα specifications στις οδηγιες. Τωρα ολη η συμπεριφορα μπορει να δικαιολογηθει.
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Δηλαδη το speed control εχει ετικετα 70Α και οι οδηγιες 50Α;Ειναι πολυ "χοντρο" για ενα καταστημα οπως το συγκεκριμενο....
Παντως κανε μια δοκιμη με αλλη μπαταρια...
Και αν τα ιδια....στολισε τους!!!!>:(
Παντως κανε μια δοκιμη με αλλη μπαταρια...
Και αν τα ιδια....στολισε τους!!!!>:(
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Από αυτά που διαβάζω, το πρόβλημα δεν είναι η μπαταρία. Αν, έστω και ένα στοιχείο της μπαταρίας είχε πρόβλημα, η συνολική τάση της θα έπεφτε και αυτό θα φαινόταν αμέσως στο βατόμετρο.
Εφόσον όμως το βατόμετρο δείχνει ότι η μπαταρία κρατάει την τάση της με το ρεύμα φορτίου ,η μπαταρία είναι εντάξει.
Συνεπώς, ή ο ρυθμιστής είναι προβληματικός ή αυτό που λέει ο Ανδρέας, ότι δηλαδή δεν έχει σεταριστεί σωστά ο αριθμός των στοιχείων με αποτέλεσμα ο ρυθμιστής να βλέπει χαμηλότερη τάση και να επεμβαίνει η προστασία της μπαταρίας.
Το μόνο άλλο που σκέπτομαι ,αν και τραβηγμένο, είναι να έχει πρόβλημα ο κονέκτορας που συνδέει το βατόμετρο με το ρυθμιστή ή ο κονέντορας του ρυθμιστή (ψυχρή κόλληση για παράδειγμα) με αποτέλεσμα το βατόμετρο να μετράει μεν κανονική τάση αλλά, μετά το βατόμετρο, η τάση που πηγαίνει στο ρυθμιστή να πέφτει. Κι επειδή ποτέ δεν ξέρεις,δεν θα ήταν άσκοπο να κάνεις μια δοκιμή με την μπαταρία απευθείας στο ρυθμιστή χωρίς να παρεμβάλλεται το βατόμετρο, και να δεις αν κάνει τα ίδια.
Εφόσον όμως το βατόμετρο δείχνει ότι η μπαταρία κρατάει την τάση της με το ρεύμα φορτίου ,η μπαταρία είναι εντάξει.
Συνεπώς, ή ο ρυθμιστής είναι προβληματικός ή αυτό που λέει ο Ανδρέας, ότι δηλαδή δεν έχει σεταριστεί σωστά ο αριθμός των στοιχείων με αποτέλεσμα ο ρυθμιστής να βλέπει χαμηλότερη τάση και να επεμβαίνει η προστασία της μπαταρίας.
Το μόνο άλλο που σκέπτομαι ,αν και τραβηγμένο, είναι να έχει πρόβλημα ο κονέκτορας που συνδέει το βατόμετρο με το ρυθμιστή ή ο κονέντορας του ρυθμιστή (ψυχρή κόλληση για παράδειγμα) με αποτέλεσμα το βατόμετρο να μετράει μεν κανονική τάση αλλά, μετά το βατόμετρο, η τάση που πηγαίνει στο ρυθμιστή να πέφτει. Κι επειδή ποτέ δεν ξέρεις,δεν θα ήταν άσκοπο να κάνεις μια δοκιμή με την μπαταρία απευθείας στο ρυθμιστή χωρίς να παρεμβάλλεται το βατόμετρο, και να δεις αν κάνει τα ίδια.
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Καλημερα
Τα αποτελεσματα ειναι τα ιδια. Και χωρις το μετρητη μπορεις να καταλαβεις την διαφορα και την πτωση των στροφων. Επιπλεον το τσεκαρα και με στροφομετρο.
Μαλλον ο ESM εχει προβλημα. Απλα ειναι μικρος και κοβει μετα απο λιγο. Βεβαια εδω θα πρεπει να πω οτι η κανονικη ισχυς ερχεται μονο την πρωτη φορα που βαζω την μπαταρια. ολες τις επομενες φορες που βγαζω και ξανασυνδεω την μπαταρια δεν εχω το pick της αρχης....
Το προβλημα ειναι πιο πολυπλοκο απο οτι φαινεται..
Τα αποτελεσματα ειναι τα ιδια. Και χωρις το μετρητη μπορεις να καταλαβεις την διαφορα και την πτωση των στροφων. Επιπλεον το τσεκαρα και με στροφομετρο.
Μαλλον ο ESM εχει προβλημα. Απλα ειναι μικρος και κοβει μετα απο λιγο. Βεβαια εδω θα πρεπει να πω οτι η κανονικη ισχυς ερχεται μονο την πρωτη φορα που βαζω την μπαταρια. ολες τις επομενες φορες που βγαζω και ξανασυνδεω την μπαταρια δεν εχω το pick της αρχης....
Το προβλημα ειναι πιο πολυπλοκο απο οτι φαινεται..
Απάντηση: Set up motor/SC/LIPO
Καλο απογευμα.
Το προβλημα λυθηκε με την αγορα και τοποθετηση ενος επωνυμου ESC. Το προβλημα ηταν στην υποστηριξη των σερβο απο τον ESM. Εχω τοποθετησει 5 digital τα οποια ειναι αρκετα απαιτητικα. Ετσι μιας και ο ESM που ειχα δεν μπορουσε να υποστηριξει ολη την λειτουργια, εκοβε απο το μοτερ και εδινε στα σερβο....με τα γνωστα αποτελεσματα.
Το νεο ESC(Castle TALON 90 A) μπορει ανετα να υποστηριξει το ολο set up. Τωρα πλεον ολα ειναι οπως πρεπει.....το συστημα σκοτωνει και τουλαχιστον στην αρχη το μοντελο ειναι over power.
Αυτα τα νεα απο το μετωπο.
Ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον!!!
Το προβλημα λυθηκε με την αγορα και τοποθετηση ενος επωνυμου ESC. Το προβλημα ηταν στην υποστηριξη των σερβο απο τον ESM. Εχω τοποθετησει 5 digital τα οποια ειναι αρκετα απαιτητικα. Ετσι μιας και ο ESM που ειχα δεν μπορουσε να υποστηριξει ολη την λειτουργια, εκοβε απο το μοτερ και εδινε στα σερβο....με τα γνωστα αποτελεσματα.
Το νεο ESC(Castle TALON 90 A) μπορει ανετα να υποστηριξει το ολο set up. Τωρα πλεον ολα ειναι οπως πρεπει.....το συστημα σκοτωνει και τουλαχιστον στην αρχη το μοντελο ειναι over power.
Αυτα τα νεα απο το μετωπο.
Ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον!!!