... ξεκινησω κι εγω καπως ετσι (ή τουλαχιστον το "Piper" να ειναι του κουμπαρου μου οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα γιατι...
http://www.youtube.com/watch?v=dx1OSeWPD5A&feature=related
...τρεχω πιο γρηγορα απο εκεινον)
Ελπιζω να μην...
Απ: Ελπιζω να μην...
Hey Defender,
Αυτό είναι ένα Byron Originals με άνοιγμα φτερών άνω των 2 μέτρων(σαν το δικό μου)....Τι κρίμα για τους 2 μοντελιστές....Είχε κάνει καλή δουλειά (με διακριτικά των Top Hatters του Yorktown εποχή Marriannas Turkey Shoot)....
Kρίμα....
Και για να δώσουμε και την Διερεύνηση του ατυχήματος, - όπως σωστά έθεσε και σαν ένα θέμα ο φίλος Κοtsak, όσων αφορά την άποψή μου, προήλθε απο την ενέργεια της ροπής του κινητήρα που κατά την στιγμή της αύξησης του γκαζιού για την απογείωση ο μοντελιστής δεν κράτησε το αεροπλάνο- γρήγορα- με δεξί rudder με αποτέλεσμα αυτό να εκτραπεί της πορείας του και να φέρει αυτό το ευτράπελο αλλά συνάμα και μοντελιστικά τραγικό αποτέλεσμα.....
Ηθικό δίδαγμα....
Πάντα περιμένουμε και είμαστε έτοιμοι για δεξί rudder κατά την απογείωση ενος Warbird με ουραίο τροχό...
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Αυτό είναι ένα Byron Originals με άνοιγμα φτερών άνω των 2 μέτρων(σαν το δικό μου)....Τι κρίμα για τους 2 μοντελιστές....Είχε κάνει καλή δουλειά (με διακριτικά των Top Hatters του Yorktown εποχή Marriannas Turkey Shoot)....
Kρίμα....
Και για να δώσουμε και την Διερεύνηση του ατυχήματος, - όπως σωστά έθεσε και σαν ένα θέμα ο φίλος Κοtsak, όσων αφορά την άποψή μου, προήλθε απο την ενέργεια της ροπής του κινητήρα που κατά την στιγμή της αύξησης του γκαζιού για την απογείωση ο μοντελιστής δεν κράτησε το αεροπλάνο- γρήγορα- με δεξί rudder με αποτέλεσμα αυτό να εκτραπεί της πορείας του και να φέρει αυτό το ευτράπελο αλλά συνάμα και μοντελιστικά τραγικό αποτέλεσμα.....
Ηθικό δίδαγμα....
Πάντα περιμένουμε και είμαστε έτοιμοι για δεξί rudder κατά την απογείωση ενος Warbird με ουραίο τροχό...
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απ: Ελπιζω να μην...
O αλλος ο αμιγκο που ειχε το Piper σχεδον μεσα στον διαδρομο φερει μεριδιο ευθυνης πιστευετε?
-
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 9:23 pm
Απ: Ελπιζω να μην...
Κοιτα φιλε defender δεν ξερω αν φταιει η οχι παντως ,κατα την αποψη μου, καλο ειναι (και εξαιτιας αυτου του γεγονοτο) να χουμε τα μοντελα μας οσο το δυνατον απομακρυσμενα !(!)! απο τον διαδρομο.Δεν φαινεται το piper να ειναι πανω στον διαδρομο...αλλα...
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος
Απ: Ελπιζω να μην...
Σαφώς και δεν ειχε καμιά δουλειά εκεί το piper η ασφάλεια των πτήσεων αφορά και την ασφάλεια στο έδαφος
Ο φταίχτης εν προκειμενω κατά κύριο λόγω είναι εκείνος που απογείωσε ,( Επρεπε να κρατηση στην θεση απογειωσης ) βλέποντας τον άλλον διπλά στο διάδρομο , και κατά δευτερο ο άλλος που βρέθηκε σε λάθος θέση δίπλα στο διάδρομο
Ο φταίχτης εν προκειμενω κατά κύριο λόγω είναι εκείνος που απογείωσε ,( Επρεπε να κρατηση στην θεση απογειωσης ) βλέποντας τον άλλον διπλά στο διάδρομο , και κατά δευτερο ο άλλος που βρέθηκε σε λάθος θέση δίπλα στο διάδρομο
Απ: Ελπιζω να μην...
Αγαπητέ μου kotsak έχεις δίκιο.
Τις περισσότερες φορές για μια σύγκρουση φταίνε και οι δύο.
Τις περισσότερες φορές για μια σύγκρουση φταίνε και οι δύο.
Απ: Ελπιζω να μην...
Η πείρα μου έχει δείξει ότι για να συμβεί κάτι ένα ατύχημα Θα πρέπει να έγινα πολλα πράγματα λάθος δεν φτάνει ένα για να γίνει ατύχημα