κατασκευή P40 E απο την CMP
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αντώνη ,τον συγκεκριμένο κινητήρα που σκοπεύεις να του βάλεις, τον έχω σε ένα Ρ-51 της φοίνιξ με τον κύλινδρο ανάποδα και δουλεύει ρολόι με το κανονικό το οχτάρι το μπουζί εδώ και κάτι χρόνια. Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνεις καμιά κοπτοραπτική για να τον βάλεις πλάγια.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αδέλφια... +(*)
Μια καλή , ροπάτη 4-stroke με μια τρίφυλλη , ανάποδα δουλεύει μια χαρά , είναι ότι πρέπει για ένα δύστροπο πολεμόπουλο , που χρειάζεται τόσο την ροπή αλλά πάνω απ' όλα το αερόρευμα για να προσεγγίσει αργά διάδρομο-(να πιάσουν τόπο και τα splitflaps)
Και δευτερευόντως το μοντέλο γίνεται απίστευτα πιο scale.
Αντώνη για δίχρονη ανάποδα ...σας παραθέτω ότι μου έχει τύχει.
Magnum 52 ...προβλήματα...(όταν ήταν να εκκινήσει έπρεπε να την προσκυνήσω)
Os 46....(την δούλεψα ανάποδα γα μικρό χρονικό διάστημα , ίσως τρίμηνο , μπορώ να πώ απροβλημάτιστα )
Ος 55...ξανά προβλήματα στην εκκίνηση , μία στις πέντε ας πούμε, και όχι κάθε φορά όπως η Magnum.
Δώστε κάποια φωτό λίγο πιο καθαρή απο την παραπάνω να δούμε και το θέμα της μετατροπής ...
...............................
Μια καλή , ροπάτη 4-stroke με μια τρίφυλλη , ανάποδα δουλεύει μια χαρά , είναι ότι πρέπει για ένα δύστροπο πολεμόπουλο , που χρειάζεται τόσο την ροπή αλλά πάνω απ' όλα το αερόρευμα για να προσεγγίσει αργά διάδρομο-(να πιάσουν τόπο και τα splitflaps)
Και δευτερευόντως το μοντέλο γίνεται απίστευτα πιο scale.
Αντώνη για δίχρονη ανάποδα ...σας παραθέτω ότι μου έχει τύχει.
Magnum 52 ...προβλήματα...(όταν ήταν να εκκινήσει έπρεπε να την προσκυνήσω)
Os 46....(την δούλεψα ανάποδα γα μικρό χρονικό διάστημα , ίσως τρίμηνο , μπορώ να πώ απροβλημάτιστα )
Ος 55...ξανά προβλήματα στην εκκίνηση , μία στις πέντε ας πούμε, και όχι κάθε φορά όπως η Magnum.
Δώστε κάποια φωτό λίγο πιο καθαρή απο την παραπάνω να δούμε και το θέμα της μετατροπής ...
...............................
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Για το ίδιο ακριβώς μοντέλλο που λέει και ο Κώστας ομιλώ και προσωπικά.
Αναφέρομαι στο 40-άρι μοντέλο -(υπάρχει και το 60-άρι) - το οποίο πρωτοπέταξα με δίχρονη.
Το θεώρησα δύστροπο ,και ιδίως στο θέμα της προσγείωσης όπου ερχόταν γρήγορα , ήταν ευαίσθητο στο αεράκι , και βέβαια με τα γρήγορα πατήματα , ήταν συνηθισμένα και τα nose-over .
Ήταν καταλυτική (κατά την προσωπική πάντα άποψη) η αλλαγή σε τετράχρονο (saito 0.62) στην αρχή με δίφυλλη και μετά απο τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις με τρίφυλλη...όπου η αλλαγή πλέον ήταν εντυπωσιακή.
Το μοντέλο πλέον μπορούσε να πετάξει και αργά , χωρίς να "ψιλορίχνει" φτερό παρουσίασε μεγαλύτερη σταθερότητα στα αεράκια τις ριπές και τα turbulence και το κυριότερο "ερχόταν" για διάδρομο αργά - και μάλιστα χωρίς flaps. Το είχα εφοδιάσει με flaperons βέβαια , αλλά η αποτελεσματικότητά τους σε σύγκριση με τα flaps ήταν αρκετά περιορισμένη.
Επίσης βελτιώθηκε και η συμπεριφορά του τόσο στην απογείωση όσο και στην προσγείωση όπου το "χεράκι" τσιμπολογάει συνέχεια up-elevator για να μην έχουμε τα σπαστικά μπρουμουτίσματα - nose overs.
Επανερχόμενος στο δια ταύτα ..αν μπορείτε εύκολα και απροβλημάτιστα να βάλετε την τετράχρονη ..τότε προβείτε...#**
Αναφέρομαι στο 40-άρι μοντέλο -(υπάρχει και το 60-άρι) - το οποίο πρωτοπέταξα με δίχρονη.
Το θεώρησα δύστροπο ,και ιδίως στο θέμα της προσγείωσης όπου ερχόταν γρήγορα , ήταν ευαίσθητο στο αεράκι , και βέβαια με τα γρήγορα πατήματα , ήταν συνηθισμένα και τα nose-over .
Ήταν καταλυτική (κατά την προσωπική πάντα άποψη) η αλλαγή σε τετράχρονο (saito 0.62) στην αρχή με δίφυλλη και μετά απο τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις με τρίφυλλη...όπου η αλλαγή πλέον ήταν εντυπωσιακή.
Το μοντέλο πλέον μπορούσε να πετάξει και αργά , χωρίς να "ψιλορίχνει" φτερό παρουσίασε μεγαλύτερη σταθερότητα στα αεράκια τις ριπές και τα turbulence και το κυριότερο "ερχόταν" για διάδρομο αργά - και μάλιστα χωρίς flaps. Το είχα εφοδιάσει με flaperons βέβαια , αλλά η αποτελεσματικότητά τους σε σύγκριση με τα flaps ήταν αρκετά περιορισμένη.
Επίσης βελτιώθηκε και η συμπεριφορά του τόσο στην απογείωση όσο και στην προσγείωση όπου το "χεράκι" τσιμπολογάει συνέχεια up-elevator για να μην έχουμε τα σπαστικά μπρουμουτίσματα - nose overs.
Επανερχόμενος στο δια ταύτα ..αν μπορείτε εύκολα και απροβλημάτιστα να βάλετε την τετράχρονη ..τότε προβείτε...#**
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
α! ωραία ....ευοιωνα μηνύματα !!!
Ευχαριστούμε κύριοι
Ευχαριστούμε κύριοι
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Το συγκεκριμένο μοντέλο σκεφτόμουν και εγώ να το αγοράσω πριν κάποια χρόνια, αλλά διαβάζοντας στα RCU/RCG εμπειρίες τελικά δεν το πήρα.
Αν θυμάμαι καλά βγαινει βαρύ για το φτερό του, και ο μόνος που το ευχαριστήθηκε (και δεν το έσπασε) είχε κάνει μετατροπή προσθέτοντας 10 cm στο εκπέτασμα φτερών φτιάχνοντας ένα "center piece".
Για πρώτο θερμικό warbird θα το απέφευγα, υπάρχουν τόσα πολλά πιο φιλικά.
Αν θυμάμαι καλά βγαινει βαρύ για το φτερό του, και ο μόνος που το ευχαριστήθηκε (και δεν το έσπασε) είχε κάνει μετατροπή προσθέτοντας 10 cm στο εκπέτασμα φτερών φτιάχνοντας ένα "center piece".
Για πρώτο θερμικό warbird θα το απέφευγα, υπάρχουν τόσα πολλά πιο φιλικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Ισως οι φήμες που λένε το μοντέλο δύσκολο να είναι αληθείς ίσως και υπερβολικές ........θα δείξει
Καλού κακού δεν θα προβούμε σε αγορά ανασυρόμενων άμεσα αλλά θα κάνουμε τις πρώτες πτήσεις με σταθερά σκέλη
Η τοποθέτηση όπως την δίνει η μαμά είναι απίστευτα λάθος για τον τύπο του μοντέλου αφού αν γίνουν όλα όπως τα λέει το σχέδιο οι τροχοί βρίσκονται πολύ πίσω κάτω από το φτερό
Ένας λοξός τάκος θα δώσει την κλίση που χρειάζεται για να βρεθεί ποιο μπροστά ο τροχός στο κατάλληλο σημείο που θα μειώσει τις περιπτώσεις nose over
Στις φώτο είναι εμφανής η διαφορά
Για πολλούς αυτά που γράφουμε μπορεί να είναι αστεία η δεδομένα αλλά ας μη ξεχνούμε του νέους φίλους μας που τώρα μπαίνουν στον κόσμο των κατασκευών
Καλού κακού δεν θα προβούμε σε αγορά ανασυρόμενων άμεσα αλλά θα κάνουμε τις πρώτες πτήσεις με σταθερά σκέλη
Η τοποθέτηση όπως την δίνει η μαμά είναι απίστευτα λάθος για τον τύπο του μοντέλου αφού αν γίνουν όλα όπως τα λέει το σχέδιο οι τροχοί βρίσκονται πολύ πίσω κάτω από το φτερό
Ένας λοξός τάκος θα δώσει την κλίση που χρειάζεται για να βρεθεί ποιο μπροστά ο τροχός στο κατάλληλο σημείο που θα μειώσει τις περιπτώσεις nose over
Στις φώτο είναι εμφανής η διαφορά
Για πολλούς αυτά που γράφουμε μπορεί να είναι αστεία η δεδομένα αλλά ας μη ξεχνούμε του νέους φίλους μας που τώρα μπαίνουν στον κόσμο των κατασκευών
- Συνημμένα
-
- P090414_18.31.jpg (85.55 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P090414_17.27_[01].jpg (143.98 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- P090414_17.27_[02].jpg (147.46 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
κάπως έτσι θα είναι όταν κολληθούν και τα καλύματα
- Συνημμένα
-
- P090414_19.11.jpg (114.75 KiB) Προβλήθηκε 138 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑......... Η τοποθέτηση όπως την δίνει η μαμά είναι απίστευτα λάθος για τον τύπο του μοντέλου αφού αν γίνουν όλα όπως τα λέει το σχέδιο οι τροχοί βρίσκονται πολύ πίσω κάτω από το φτερό
.....χμ ...πράγματι απαράδεκτο. >:(
Αλλά νομίζω ότι το συμμαζεύεις άριστα.(θα "βγάλεις" περίπου μισό τροχό "μπροστά" απο το χείλος προσβολής αν βλέπω καλά την φωτό...?).
Υ.Γ. Καρδιακούς θα μας κάνει ο Socrates μ' αυτό το μοντέλλο.w
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αντώνη απο c.g.
...που θα το ζυγίσετε ?
...που θα το ζυγίσετε ?
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Ε ε ε ε ε τώρα και εσύ !!!!! Λες και δεν ξέρεις !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Ο άξονας του τροχού πήγε 4cm πιο μπροστά και είναι πλέον κάτω από το χείλος προσβολής
Το κέντρο βάρους για αρχή 1/4 και βλέπουμε
Κοιτώντας προσεκτικά το μοντέλο βλέπω ότι έχει μάλλον λάθος γωνία στο φτερό
Τουλάχιστον έχει αρκετή δίεδρο
Ακόμη κάνω σκέψεις γιατί λένε ότι κάνει εύκολα tip stall
Δεν ξέρω αν είναι το washout η έχει απλά κακή αεροτομή
Πιστευω ότι τα flaps θα κάνουν αρκετή δουλειά
Υπομονή και θα το δούμε στην πράξη
Το κέντρο βάρους για αρχή 1/4 και βλέπουμε
Κοιτώντας προσεκτικά το μοντέλο βλέπω ότι έχει μάλλον λάθος γωνία στο φτερό
Τουλάχιστον έχει αρκετή δίεδρο
Ακόμη κάνω σκέψεις γιατί λένε ότι κάνει εύκολα tip stall
Δεν ξέρω αν είναι το washout η έχει απλά κακή αεροτομή
Πιστευω ότι τα flaps θα κάνουν αρκετή δουλειά
Υπομονή και θα το δούμε στην πράξη
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Τουλάχιστον αν μπορείς να μετρήσεις το washout Αντωνη. Το μετράμε και παρέα αν θέλεις! Δεν πιστεύω να είναι κατασκευασμένο με λάθος αεροτομές!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Ελα ντε που δεν έχω τα όργανα σου ;;)
Μα και αν το μετρήσουμε ............τι μπορούμε να κάνουμε?
Μα και αν το μετρήσουμε ............τι μπορούμε να κάνουμε?
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Μα αν βεβαιώσουμε οτι το washout ειναι σωστό και εντάξει θα είμαστε σίγουροι οτι δεν θα έχετε πρόβλημα στις προσγειώσεις ,δηλαδή δεν θα σου κάνει snap-roll στις χαμηλές ταχύτητες.Πάντος σε μια απο τις φωτό βλέπω οτι υπάρχει washout.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Ελα ντε που δεν έχω τα όργανα σου ;;)
Μα και αν το μετρήσουμε ............τι μπορούμε να κάνουμε?
...έχω κι εγώ ...έχω κι εγώ....(O)#(O)#
Χμ....... μέτρα το ένα ,κόψε το άλλο, φτιάξε τα σκέλη ,βάλε και split flaps , μέτρα και τη δίεδρο ,πρόσεξε το κέντρο βάρους , μέτρα και το washout .....στο τέλος θα πετάει καλύτερα και απο τον ψηλοπτέρυγο καρκαλέτσο του 3Φ......^%^ ......