κατασκευή P40 E απο την CMP

bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αντώνη ,τον συγκεκριμένο κινητήρα που σκοπεύεις να του βάλεις, τον έχω σε ένα Ρ-51 της φοίνιξ με τον κύλινδρο ανάποδα και δουλεύει ρολόι με το κανονικό το οχτάρι το μπουζί εδώ και κάτι χρόνια. Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνεις καμιά κοπτοραπτική για να τον βάλεις πλάγια.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3432
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Αδέλφια... +(*)

Μια καλή , ροπάτη 4-stroke με μια τρίφυλλη , ανάποδα δουλεύει μια χαρά , είναι ότι πρέπει για ένα δύστροπο πολεμόπουλο , που χρειάζεται τόσο την ροπή αλλά πάνω απ' όλα το αερόρευμα για να προσεγγίσει αργά διάδρομο-(να πιάσουν τόπο και τα splitflaps)
Και δευτερευόντως το μοντέλο γίνεται απίστευτα πιο scale.

Αντώνη για δίχρονη ανάποδα ...σας παραθέτω ότι μου έχει τύχει.
Magnum 52 ...προβλήματα...(όταν ήταν να εκκινήσει έπρεπε να την προσκυνήσω)
Os 46....(την δούλεψα ανάποδα γα μικρό χρονικό διάστημα , ίσως τρίμηνο , μπορώ να πώ απροβλημάτιστα )
Ος 55...ξανά προβλήματα στην εκκίνηση , μία στις πέντε ας πούμε, και όχι κάθε φορά όπως η Magnum.

Δώστε κάποια φωτό λίγο πιο καθαρή απο την παραπάνω να δούμε και το θέμα της μετατροπής ...

...............................
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3432
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Για το ίδιο ακριβώς μοντέλλο που λέει και ο Κώστας ομιλώ και προσωπικά.
Αναφέρομαι στο 40-άρι μοντέλο -(υπάρχει και το 60-άρι) - το οποίο πρωτοπέταξα με δίχρονη.
Το θεώρησα δύστροπο ,και ιδίως στο θέμα της προσγείωσης όπου ερχόταν γρήγορα , ήταν ευαίσθητο στο αεράκι , και βέβαια με τα γρήγορα πατήματα , ήταν συνηθισμένα και τα nose-over .
Ήταν καταλυτική (κατά την προσωπική πάντα άποψη) η αλλαγή σε τετράχρονο (saito 0.62) στην αρχή με δίφυλλη και μετά απο τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις με τρίφυλλη...όπου η αλλαγή πλέον ήταν εντυπωσιακή.

Το μοντέλο πλέον μπορούσε να πετάξει και αργά , χωρίς να "ψιλορίχνει" φτερό παρουσίασε μεγαλύτερη σταθερότητα στα αεράκια τις ριπές και τα turbulence και το κυριότερο "ερχόταν" για διάδρομο αργά - και μάλιστα χωρίς flaps. Το είχα εφοδιάσει με flaperons βέβαια , αλλά η αποτελεσματικότητά τους σε σύγκριση με τα flaps ήταν αρκετά περιορισμένη.
Επίσης βελτιώθηκε και η συμπεριφορά του τόσο στην απογείωση όσο και στην προσγείωση όπου το "χεράκι" τσιμπολογάει συνέχεια up-elevator για να μην έχουμε τα σπαστικά μπρουμουτίσματα - nose overs.

Επανερχόμενος στο δια ταύτα ..αν μπορείτε εύκολα και απροβλημάτιστα να βάλετε την τετράχρονη ..τότε προβείτε...#**
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

α! ωραία ....ευοιωνα μηνύματα !!!
Ευχαριστούμε κύριοι
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Το συγκεκριμένο μοντέλο σκεφτόμουν και εγώ να το αγοράσω πριν κάποια χρόνια, αλλά διαβάζοντας στα RCU/RCG εμπειρίες τελικά δεν το πήρα.

Αν θυμάμαι καλά βγαινει βαρύ για το φτερό του, και ο μόνος που το ευχαριστήθηκε (και δεν το έσπασε) είχε κάνει μετατροπή προσθέτοντας 10 cm στο εκπέτασμα φτερών φτιάχνοντας ένα "center piece".

Για πρώτο θερμικό warbird θα το απέφευγα, υπάρχουν τόσα πολλά πιο φιλικά.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Ισως οι φήμες που λένε το μοντέλο δύσκολο να είναι αληθείς ίσως και υπερβολικές ........θα δείξει
Καλού κακού δεν θα προβούμε σε αγορά ανασυρόμενων άμεσα αλλά θα κάνουμε τις πρώτες πτήσεις με σταθερά σκέλη
Η τοποθέτηση όπως την δίνει η μαμά είναι απίστευτα λάθος για τον τύπο του μοντέλου αφού αν γίνουν όλα όπως τα λέει το σχέδιο οι τροχοί βρίσκονται πολύ πίσω κάτω από το φτερό

Ένας λοξός τάκος θα δώσει την κλίση που χρειάζεται για να βρεθεί ποιο μπροστά ο τροχός στο κατάλληλο σημείο που θα μειώσει τις περιπτώσεις nose over
Στις φώτο είναι εμφανής η διαφορά
Για πολλούς αυτά που γράφουμε μπορεί να είναι αστεία η δεδομένα αλλά ας μη ξεχνούμε του νέους φίλους μας που τώρα μπαίνουν στον κόσμο των κατασκευών
Συνημμένα
P090414_18.31.jpg
P090414_18.31.jpg (85.55 KiB) Προβλήθηκε 127 φορές
P090414_17.27_[01].jpg
P090414_17.27_[01].jpg (143.98 KiB) Προβλήθηκε 127 φορές
P090414_17.27_[02].jpg
P090414_17.27_[02].jpg (147.46 KiB) Προβλήθηκε 127 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

κάπως έτσι θα είναι όταν κολληθούν και τα καλύματα
Συνημμένα
P090414_19.11.jpg
P090414_19.11.jpg (114.75 KiB) Προβλήθηκε 127 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3432
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ......... Η τοποθέτηση όπως την δίνει η μαμά είναι απίστευτα λάθος για τον τύπο του μοντέλου αφού αν γίνουν όλα όπως τα λέει το σχέδιο οι τροχοί βρίσκονται πολύ πίσω κάτω από το φτερό


.....χμ ...πράγματι απαράδεκτο. >:(
Αλλά νομίζω ότι το συμμαζεύεις άριστα.(θα "βγάλεις" περίπου μισό τροχό "μπροστά" απο το χείλος προσβολής αν βλέπω καλά την φωτό...?).

Υ.Γ. Καρδιακούς θα μας κάνει ο Socrates μ' αυτό το μοντέλλο.w
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3432
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Αντώνη απο c.g.
...που θα το ζυγίσετε ?
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από ankon »

Ε ε ε ε ε τώρα και εσύ !!!!! Λες και δεν ξέρεις !!!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Ο άξονας του τροχού πήγε 4cm πιο μπροστά και είναι πλέον κάτω από το χείλος προσβολής
Το κέντρο βάρους για αρχή 1/4 και βλέπουμε

Κοιτώντας προσεκτικά το μοντέλο βλέπω ότι έχει μάλλον λάθος γωνία στο φτερό
Τουλάχιστον έχει αρκετή δίεδρο
Ακόμη κάνω σκέψεις γιατί λένε ότι κάνει εύκολα tip stall
Δεν ξέρω αν είναι το washout η έχει απλά κακή αεροτομή
Πιστευω ότι τα flaps θα κάνουν αρκετή δουλειά
Υπομονή και θα το δούμε στην πράξη
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από ankon »

Τουλάχιστον αν μπορείς να μετρήσεις το washout Αντωνη. Το μετράμε και παρέα αν θέλεις! Δεν πιστεύω να είναι κατασκευασμένο με λάθος αεροτομές!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Ελα ντε που δεν έχω τα όργανα σου ;;)
Μα και αν το μετρήσουμε ............τι μπορούμε να κάνουμε?
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από ankon »

Μα αν βεβαιώσουμε οτι το washout ειναι σωστό και εντάξει θα είμαστε σίγουροι οτι δεν θα έχετε πρόβλημα στις προσγειώσεις ,δηλαδή δεν θα σου κάνει snap-roll στις χαμηλές ταχύτητες.Πάντος σε μια απο τις φωτό βλέπω οτι υπάρχει washout.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3432
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Ελα ντε που δεν έχω τα όργανα σου ;;)
Μα και αν το μετρήσουμε ............τι μπορούμε να κάνουμε?


...έχω κι εγώ ...έχω κι εγώ....(O)#(O)#

Χμ....... μέτρα το ένα ,κόψε το άλλο, φτιάξε τα σκέλη ,βάλε και split flaps , μέτρα και τη δίεδρο ,πρόσεξε το κέντρο βάρους , μέτρα και το washout .....στο τέλος θα πετάει καλύτερα και απο τον ψηλοπτέρυγο καρκαλέτσο του 3Φ......^%^ ......
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”