Γιατί μπαμπά?

bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από bladeskiller »

Το αεροπλάνο δεν μου φαίνεται πισώβαρο. Τουλάχιστον όχι σε βαθμό που να μην μπορεί καν να πετάξει.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι, ο χειριστής έχει τη γνωστή "γρασιδοφοβία". Φοβάται ότι το αεροπλάνο θα μπρουμιτίσει και κρατάει το elevetor τραβηγμένο συνέχεια, με αποτέλεσμα η ουρά να μη σηκώνεται καθόλου και το αεροπλάνο να κάνει απογείωση τριών σημείων.
Απογείωση τριών σημείων ,όμως, μπορεί να γίνει μόνο σε ένα σχετικά ελαφρύ για το φτερό του αεροπλάνο και με δυνατό κινητήρα με μεγάλη προπέλα. Γινόταν επίσης και σε ορισμένα αεροπλάνα του Β΄ παγκοσμίου ,όπως το Β-17 σε περίπτωση απογείωσης από μικρό χωματοδιάδρομο ,μια και η γωνία ηρεμίας στο έδαφος ήταν μικρότερη από τη γωνία του stall.
Δεν είναι όμως αυτή η περίπτωση του Ρ-40. Ειδικά όταν μιλάμε για κατηγορία 40-60 όπου η φόρτιση πτέρυγας είναι σημαντική ,το αεροπλάνο πρέπει να πάρει αρκετή ταχύτητα για να απογείωθεί κανονικά. Ειδικά αν κάποιος το έχει βαρύνει βάζοντας έναν υπερβολικά μεγάλο κινητήρα.
Για να απογειωθεί ένα τέτοιο αεροπλάνο σωστά ,ξεκινάμε μεν με up elevetor για να μην μπρουμιτίσει αλλά ,μόλις πάρει κάποια ταχύτητα ,χαλαρώνουμε το elevator ώστε να σηκωθεί η ουρά. Οταν το αεροπλάνο έχει ταχύτητα δεν μπρουμιτίζει εύκολα γιατί το κρατάει το stabilizer, το οποίο λόγω ταχύτητας έχει γίνει αποτελεσματικό. Εκτός αν είναι υπερβολικά μπροστόβαρο. Αλλά και πάλι ,κάποιος που υποτίθεται ότι έχει 30 χρόνια εμπειρία ,ξέρει πως να χειριστεί σωστά το elevetor ώστε και να μην μπρουμιτίσει αλλά και να κρατάει την ουρά οριζόντια ώστε να μην απογειωθεί πρόωρα. Και στη συνέχεια η απογείωση γίνεται πολύ γλυκά, ειδικά αν το αεροπλάνο δεν έχει δυνατή μηχανή, ώστε να μην χάσει ταχύτητα κατά την άνοδο.
Τώρα βέβαια δεν ξέρουμε σε ΤΙ αεροπλάνα είχε 30 χρόνια εμπειρία ο τύπος.

Αυτόν έπρεπε να τον είχαμε τον Οκτώβρη στο fly in στο Καστρο, με εκείνο το μικρό Ρ-40 που είχε πάνω 75άρα τετράχρονη...:D:D
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Καλημέρα και από εμένα.
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ "ΕΜΠΕΙΡΟΥ" ΠΙΛΟΤΟΥ ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟ OVERPOWER ΜΟΝΤΕΛΩΝ με τα αναμενώμενα αποτελέσματα οταν εχει
να κάνει με ασθενικό κινητήρα και ατριμάριστο μοντέλο.
Εγώ αυτούς τους ονομάζω Π.Ι.Χ. (Περιορισμένης Ικανότητα Χειρισμών).
Ελπίζω μόνο να ήταν δικό του το μοντέλο και όχι του άμοιρου δίπλα του που το εμπιστεύτηκε σε αυτόν για την παρθενική του πτήση.
Σε καμμιά και επαναλαμβάνω ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση έστω και στολάρει ένα μοντέλο
ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ πηδάλια κλίσεως αλλά ΜΟΝΟ ΤΟ RUDDER για να διορθώσουμε
τέτοιες καταστάσεις αλλιώς το οποιοδήποτε αεροπλάνο θα έχει την ίδια κατάληξει που
εγώ το λέω το φαινόμενο του ΓΙΟ-ΓΙΟ.
Προς γνώση λοιπόν και μάθηση των νεότερων χειριστών αλλά και μερικών που λένε ότι είναι "έμπειροι"!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Μάριε και λοιποί συν-ιπτάμενοι καλημέρα.
Τα "γιατί μπαμπά " τα αναλύσατε όλα ,δεν έχω να προσθέσω κάτι.

Στο ερώτημα για το ποιού είναι το μοντέλο ....Διάβασα τα σχόλια στον σωλήνα δεδομένου ότι η παράθεση του σχολίου της πολυετούς εμπειρίας , σε συνδυασμό με τους κακούς χειρισμούς μάλλον παράδοξη μου φάνηκε παρά "επεξηγηματική".
Απ ότι κατάλαβα , ιδιοκτήτης ,κατασκευαστής και δημιουργός του βίντεο είναι το ίδιο άτομο . Ο πιλότος είναι άλλο πρόσωπο και είναι ο κύριος που βλέπουμε να....πιλοτάρει με τον πομπό ανα χείρας.. ^%^

Το σχόλιο λοιπόν ότι ο πιλότος έχει τριακονταετή εμπειρία το έχει θέσει απ΄όσο καταλαβαίνω ο πρώτος εκ των δύο , ο οποίος εξηγεί ότι το κατασκεύασε με βάση το manual και το μαμίσια προτεινόμενο κέντρο βάρους.....και έτσι Υπονοεί ότι ..............................
" Ορίστε κυρίες και κύριοι ο λόγος που έπεσε ... είναι τέτοιο το μέγα σφάλμα στον υπολογισμό του κέντρου βάρους απο τον σχεδιαστή που ακόμη κι ένας μοντελιστής με εμπειρία τριάντα χρόνων δεν μπόρεσε να το κουμαντάρει ούτε μετά απο τρείς απόπειρες απογείωσης ...."

Ιδού λοιπόν ποιός φταίει , η κακή εταιρεία που το κατασκεύασε , και όχι ο κάτοχος ,ούτε ο πιλότος ...ούτε ο "Χατζηπετρής" που μπορεί να μην το ζύγισε
στα 3/4 , ή το απογείωσε όπως λέει σωστά και ο Κώστας "τόσο Γρασιδόφοβα"
ώστε να το κρεμάσει κανονικά.....
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

...στο 3ο λεπτό ,προσγειώνεται τέλος πάντων......καλώς
Μετά ξανασηκώνεται ,αλλά ...

http://www.youtube.com/watch?v=q8DpPp5W5-k
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Albatros D.Va WWI Warbird - Crash

Μετά το 3:00'....

http://www.youtube.com/watch?v=VGHg4QV5nvc
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από bladeskiller »

Καταρχήν ,ο οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος ,θα προσγειωνόταν μετά τη σύγκρουση με το πουλί (ακούστηκε ο χαρακτηριστικός γδούπος) για να δει από κοντά το αεροπλάνο μήπως έπαθε κάποια ζημιά που δεν φαίνεται.
Ωστόσο η αιτία της πτώσης είναι άλλη. Αυτού του είδους τα αεροπλάνα θέλουν και rudder στη στροφή για να στρίβουν σωστά και όχι να κρεμάνε την ουρά τους σαν να προσπαθούν να βγάλουν knife.
Και ,λόγω των αεροτομών που χρησιμοποιούν ,το aileron differecial δεν θα βοηθήσει και πολύ παρά μονάχα θα μειώσει την αποτελεσματικότητα των ailerons ,εκτός αν το αεροπλάνο είναι υπερβολικά μπροστόβαρο αλλά αυτό δεν είναι λύση γιατί δημιουργεί άλλα προβλήματα. Ούτε η μίξη είναι η ιδανική λύση γιατί ,πολλά από αυτά τα αροπλάνα ,θέλουν διαρκώς rudder input στη στροφή και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιώντας και λίγο ανάποδο aileron. Αυτά δεν γίνονται με μίξεις και τέτοια αεροπλάνα είναι τελείως ακατάλληλα για αυτούς που το αριστερό τους χέρι κάθεται "κουλό".
Ο τύπος λοιπόν δεν φαίνεται να χρησιμοποιεί σωστά το rudder και το αεροπλάνο παίρνει τις στροφές κρεμασμένο. Μόνο λόγω κεκτημένης ταχύτητας δεν στολάρει.
Στην τελευταία στροφή ,όμως ,ακούγεται να μειώνει στοιχεία τη στιγμή που κάνει το μπάσιμο στη στροφή, προσπαθώντας για άλλη μια φορά να πάρει μια κλειστή σχετικά στροφή με την ουρά να κρέμεται. Αυτή τη φορά ,όμως, το αεροπλάνο έχει χάσει ταχύτητα, και αυτό το σούρσιμο της ουράς το φρενάρει ακόμη περισσότερο. Στο σημείο αυτό βλέπουμε το αεροπλάνο να οριζοντιώνεται ,εκεί που είχε αριστερή κλίση ,σαν να μην υπάρχουν τα ailerons. Είναι το πρώτο σημάδι ότι το αεροπλάνο στολάρει. Παρόμοια συμπεριφορά έχω δει σε κάποιες τσέσνες. Οταν αρχίζουν να στολάρουν ,τα ailerons δεν ακούνε καθόλου και φαίνονται να οριζοντιώνονται. Ο τύπος το καταλαβαίνει ότι θα τον φάει το μαύρο σκοτάδι και αποφασίζει να δώσει ισχύ για να πάρει ταχύτητα. Εδώ όμως κάνει και το θανάσιμο λάθος. Αντί να δώσει προοδευτικά ισχύ ,να αφήσει τα ailerons ίσια και να "λασκάρει" το elevator, επιτρέποντας στο αεροπλάνο να βουτήξει λίγο για να πάρει ταχύτητα και να αποφύγει το ολοκληρωτικό στολάρισμα ,αυτός όχι μόνο γκαζώνει απότομα αλλά επιπλέον συνεχίζει να δίνει aileron αριστερά και να τραβάει το elevator. Μόλις λοιπόν τα στολαρισμένα φτερά ,και ειδικά τα ailerons ,δέχονται απότομα το αερόρευμα ,το φαινόμενο adverse yaw κάνει τη εμφάνισή του, πέφτει σε σπιράλ και καταλήγει στο ζεμπίλι.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Είσαι πολύ ωραίος Κώστα......πολύ ωραίος!!!!!!!!!!!!!

YΓ έχω την εντύπωση οτι το πουλί είναι παταπίσω και δεν υπήρξε επαφή αλλά συμπτωματικός ήχος απο τους γύρω
Μάριος Παπαδόπουλος

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Το σχόλιο λοιπόν ότι ο πιλότος έχει τριακονταετή εμπειρία το έχει θέσει απ΄όσο καταλαβαίνω ο πρώτος εκ των δύο , ο οποίος εξηγεί ότι το κατασκεύασε με βάση το manual και το μαμίσια προτεινόμενο κέντρο βάρους.....και έτσι Υπονοεί ότι ..............................
" Ορίστε κυρίες και κύριοι ο λόγος που έπεσε ... είναι τέτοιο το μέγα σφάλμα στον υπολογισμό του κέντρου βάρους απο τον σχεδιαστή που ακόμη κι ένας μοντελιστής με εμπειρία τριάντα χρόνων δεν μπόρεσε να το κουμαντάρει ούτε μετά απο τρείς απόπειρες απογείωσης ...."

Ιδού λοιπόν ποιός φταίει , η κακή εταιρεία που το κατασκεύασε , και όχι ο κάτοχος ,ούτε ο πιλότος ...ούτε ο "Χατζηπετρής" που μπορεί να μην το ζύγισε
στα 3/4 , ή το απογείωσε όπως λέει σωστά και ο Κώστας "τόσο Γρασιδόφοβα"
ώστε να το κρεμάσει κανονικά.....


Φίλε καλέ μου, θα σου έλεγα με μία λέξη αν εννοεί ότι φταίει ο κατασκευαστής με το
λάθος κέντρο βάρους που προτείνει και του έχει δώσει στο μάνουαλ!!!!!!
Μ@Κ@ΚΙΕΣ
Αν είχε να κάνει με ένα μη συμβατικό μοντέλο θα το δεχόμουνα (καναρντ, τυρόπιτα κ.τ.λ.)
Και ιδιαίτερα αν έχουμε να κάνουμε με έναν μοντελιστή που είναι ΕΜΠΕΙΡΟΣ
Να το πάθαινε κανένας που δεν είχε πείρα το καταλαβαίνω αλλά αυτός ειναι ανεπίτρεπτο.
Το πρώτο πράγμα που μαθαμε όταν ξεκινήσαμε το αερομοντελισμό ήταν που είναι το κέντρο βάρους ενός συμβατικού αεροπλάνου.
Θα σου πω λοιπόν μιά ιστορία που βιώσα πριν από 12-14 χρόνια ενώ πετούσαμε στην αλάνα
που είναι στη λεωφορο του ΝΑΤΟ κοντά στις ΑΧΑΡΝΕΣ
Ενα καλοκαιρινό απόγευμα μας έρχετε ένας τύπος με φόρμα πιλότου και φουλάρια "σέρνοντας"
μαζί του έναν νέο αλλά μεγαλούτσικο καινούργιο κατασκευαστεί και αερομοντελιστή
έχωντας μαζί τους δύο κακοφτιαγμένα μοντέλα αλλά κατά την κρίση μου όταν τα είδα
μπορεί να μην ήταν τέλεια (κατασκευαστικά) αλλά πτήσιμα κατα την κρίση μου.
Το κυριότερο πρόβλημα που μπόρεσα να αντιληφθώ ήταν ότι είχαν οριακό κινητήρα και
αρκετά βαρούτσικα.
Ο ΠΙΛΟΤΟΣ Φ-16 που τον ανέλαβε ήταν γνωστός αερομοντελιστής από την παλιά εποχή
των ΣΠΑΤΩΝ και επειδή είχε μάθει να "κάνει" τον ΠΙΛΟΤΟ ΔΟΚΙΜΩΝ σε μοντέλα με ισχυρότερους
κινητήρες που ως συνήθως γίνετε σε έτοιμα μοντέλα δεν μπόρεσε πότε να το "ξεκολλησει"
απο το έδαφος λέγοντας του ιδιοκτήτη ότι το μοντέλο δεν πετά.
Το κυριότερο λάθος του για μένα παρόλο που μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχα επέμβει
ήταν ότι "τράβαγε" πολυ νωρίς το πηδάλιο του ύψους-βάθους χώρις να αφήσει το μοντέλο
να τρέξει.
Ετσι λοιπόν χωρίς να πώ τίποτα πήγα και ζήτησα απο τον ιδιοκτήτη να δοκιμάσω και εγώ
αφού του εξήγησα ότι ο εν λόγο ΤΕΣΤ ΠΙΛΟΤ έκανε αρκετά λάθη.
Αφού λοιπόν το ανέλαβα και εφτιαξα το κέντρο βάρους που και αυτό ηταν λάθος (ήταν πολύ μπροσθόβαρο) επιχείρησα να το απογειώσω με επιτυχία κάνωντας τον να ευχαριστηθεί που
είδε το μοντέλο που είχε φτιάξει με τα χεράκια του να πετά και να κοκκινησει απο ντροπή
ο άλλος.
Μετά το τέλος της επιτυχούς προσγείωσης του μοντέλου του εξήγησα ότι για δεν ήταν για
τα χέρια του με τέτοια μηχανή και ότι καλά θα ήταν να αντικαταστήσει την μηχανή με μεγαλύτερη φεύγωντας και χαιρετώντας τον.
Ο άλλος λοιπόν με το που έφυγα έκανε ακρίβως αυτό που είπα στους υπόλοιπους μοντελιστές φίλους όταν απομακρύνθηκα απο αυτούς !!!!! "να δείτε που το μοντελάκι θα καταλήξει να γίνει κομμάτια σε λίγα λεπτά"
Επιχείρησε να το πετάξει αφού ο εγωισμός του δεν του επέτρεπε να αντιληφθεί ότι δεν ήταν για τα χέρια του (ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΣΤ ΠΙΛΟΤ)
Το αποτέλεσμα ήταν να ξαναβγώ αληθινός και το μοντέλο να καταλήξει στα σκουπίδια
αφού έγινε χαρτοπόλεμος στα χέρια του στολάρωντας το αμέσως μετά την απογείωση αλλά το κυριότερο να καταστρέψει και την μηχανούλα του αφού την άνοιξε σαν καρπούζι.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ λοιπόν
ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ

Για τα δύο τελευταία βίντεο που βλέπω είναι ότι στο μεν πρώτο το πρώτο λάθος είναι
ότι επειδή και τα πραγματικά Μάστανγκ έχουν μεγάλες προπέλες η απότομη αύξηση
της ιπποδύναμης στη μηχανή έχει τα αποτελέσματα το αεροπλάνο να μπεί "γκολ" στο
γρασίδι έξω απο τον διάδρομο.
Οσο για το τελικό βαρύ πάτημα στον διάδρομο φταίξανε πολλά και το κσνονικό αεροπλάνο αυτό
έχει και κάποιο θεματάκι στον σχεδιασμό του αφού η άτρακτος σχεδιαστικά είναι κοντή
με αποτέλεσμα να γίνετε έντονο το isolation (σκαμπανέβασμα) με το Ground Effect.
Σε αυτά τα αεροπλάνα κατά την γνώμη μου πρέπει να κάνεις μακρύ και ψηλό approach για να
μην έχεις έντονα αυτά τα φαινόμενα και να τα έχεις ελεγχόμενα με πάντοτε έχωντας την
μούρη του αεροπλάνου πάντοτε προς τα κάτω (μικρή κλίση) και με ρελαντί το κινητήρα
που πριν το πάτημα θα πρέπει να του δώσει ελάχιστα στοιχεία για να μπορέσεις να κάνεις
πιο εύκολο το flair.
Για το τελευταίο βίντεο συμφωνώ με τον φίλο και θα έλεγα στο ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ "Μεγάλε δεν είναι σαν τα δικά σας σχεδιασμού αεροπλάνα που πετουσαν λόγο των τεράστιας ιπποδύναμης κινητήρες σας για αυτό άλλαξε νοοτροπία γιατι θα βρεις πετρέλαιο στην επόμενη πτήση σου"
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Για δειτε εδω!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=5H8IBfQbkus
Τι φταίει?????
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Μάριε αυτό είναι ιδιοκατασκευή άραγε...? μήπως δηλαδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σχεδιασμό του ...?

Φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα σταθερότητας απο την αρχή πράγμα που το οδηγεί στην απότομη στροφή σαν να μην μπορεί δηλαδή να ισοροπήσει στον διαμήκη ,τον οριζόντιο άξονα.
Όπως αναφέρει και κάποιος στα σχόλια σαν να αφαιρείς τις πτέρυγες και να προσπαθείς να ισοροπήσεις την Άτρακτο.....
Στη συνέχεια μετά την απότομη στροφή και την απότομη άνοδο μπαίνει σε απώλεια ταχύτητας και στήριξης....
Πολύ περίεργη η συμπεριφορά του...
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ................ το κσνονικό αεροπλάνο αυτό έχει και κάποιο θεματάκι στον σχεδιασμό του αφού η άτρακτος σχεδιαστικά είναι κοντή με αποτέλεσμα να γίνετε έντονο το isolation (σκαμπανέβασμα) με το Ground Effect.
Σε αυτά τα αεροπλάνα κατά την γνώμη μου πρέπει να κάνεις μακρύ και ψηλό approach για να μην έχεις έντονα αυτά τα φαινόμενα και να τα έχεις ελεγχόμενα με πάντοτε έχωντας την μούρη του αεροπλάνου πάντοτε προς τα κάτω (μικρή κλίση) και με ρελαντί το κινητήρα που πριν το πάτημα θα πρέπει να του δώσει ελάχιστα στοιχεία για να μπορέσεις να κάνεις πιο εύκολο το flair.....................


...ωραία τεχνική ανάλυση Μάριε .......

Και για το πρώτο βίντεο με το έμπειρο πιλότο , συμφωνώ με αυτά που λές ιδίως μετά το παράδειγμα που έγραψες.
Θα έπρεπε να έχει τσακώσει το λάθος , με το cg , καθώς και ότι άλλο που μπορεί να μην αναφέρεται στα σχόλια του σωλήνα και αφου το "φέρει " σε αξιόπλοη κατάσταση να το σηκώσει.
Μάριος Παπαδόπουλος

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Ναι αυτό το αεροπλάνο είναι σίγουρα ιδιοκατασκευή πράγμα για το οποίο είναι πολύ σύνηθες
στους αερομοντελιστικούς κύκλους των Ιαπωνέζων αφού ίσως αν και δεν το ξέρουν πολλοί
ήταν οι αρχιτέκτονες του αερομοντελισμού και μετά πέρασε σε όλα τα άλλα μέροι του κόσμου (Αμερικάνουε, Ευρωπαίους).
Η πλάκα είναι ότι στο "σωλήνα" συνεχώς τους παρακολουθώ και πάντοτε μένω με το στόμα
μου ανοιχτό με το τι σκέφτονται και το τι κατασκευάζουν συνεχώς ιδιαίτερα στον χώρο του
αεροπλάνου εσωτερικών χώρων.
Πραγματικά είναι αξιόλογο να αφιερώσει κάποιος λίγο από το χρόνο του για να δεί αυτά
τα βιντεάκι όχι μόνο με τις πτήσεις τους αλλά και την επιμονή τους για να το κάνουν να
πετάξει κάποιο "τρελό" τεχνούργημα ιδιωτικής κατασκευής!!!!!
Στο βιντεάκι που έβαλα νομίζω ότι πρέπει "δικαιολογημένα" να μην εχει σωστό κέντρο
βαρους και λάθος Thrust angle με αποτέλεσμα αφού είδε ότι όλη η κατασκευή ήταν λανθασμένη να "κόψει" τον κινητήρα και να το "φυτέψει".
Αν και εδώ κατά την γνώμη μου είναι ζωτικό για κάποιον που θέλει να λέει ότι είναι
καλός χειριστής δοκιμών ότι δεν έπρεπε να χάσει την ψυχραιμία του και να το αφήσει
να κάνει το "κύκλο" του και να μείωσει τις στροφές του κινητήρα για να κάτσει τουλαχιστον
καλύτερα και ίσως να το σώσει (σκέψου και ενέργησε σαν να ήσουν εσύ μέσα και ότι
απο την ομαλή προσγείωση του θα έσωνες την ζωή σου).
Ετσι λοιπόν σε καμμιά περίπτωση δεν θα "έκοβες" τον κινητήρα σου να το στολάρεις

http://www.youtube.com/watch?v=VXg_vDSqyvw

Ενα βίντεάκι απο τα πολλά που κυκλοφορούν!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ayovPr_WjSM

και αλλο ένα!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GAqLyyg2AHk

απο εδώ μπορείτε να δέιτε πολλά σχετικά βιντεάκια!!!!
και ένα που θα σας "κουφάνει"!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=FDtkhz0VWO0

+(*)+(*)+(*)

http://www.youtube.com/watch?v=iwfdSE_6KMM

RESPECT??????
Νομίζω 1000 τα 100, και μακάρι να είχα έναν τέτοιο παππού
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από Mogolos »

Χωρίς λόγια...
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ....................το κανονικό αεροπλάνο αυτό έχει και κάποιο θεματάκι στον σχεδιασμό του αφού η άτρακτος σχεδιαστικά είναι κοντή με αποτέλεσμα να γίνετε έντονο το isolation (σκαμπανέβασμα) με το Ground Effect.
Σε αυτά τα αεροπλάνα κατά την γνώμη μου πρέπει να κάνεις μακρύ και ψηλό approach για να.............


Μάριε τι εννοείς "isolation (σκαμπανέβασμα) με το Ground Effect" ;;;;

Ομολογώ οτι δεν καταλαβαίνω την ορολογία σου όσων αφορά αυτό που μάλλον εννοείς.

Μήπως εννοείς αντί για "isolation" τον όρο "oscillations" ;;;;

Γιατί το μόνο isolation που γνωρίζω συνιστά στην λέξη "απομόνωση" και αυτό δεν κολλάει με το ground effect.

Το oscilations λοιπόν μάλλον είναι αυτό που εννοείς ... Βλέπε:http://arc.aiaa.org/doi/abs/10.2514/1.6380?journalCode=aiaaj


ή πιο συγκεκριμμένα το Pilot-induced oscillations : http://en.wikipedia.org/wiki/Pilot-induced_oscillation



Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε:
Για το τελευταίο βίντεο συμφωνώ με τον φίλο και θα έλεγα στο ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ "Μεγάλε δεν είναι σαν τα δικά σας σχεδιασμού αεροπλάνα που πετουσαν λόγο των τεράστιας ιπποδύναμης κινητήρες σας για αυτό άλλαξε νοοτροπία γιατι θα βρεις πετρέλαιο στην επόμενη πτήση σου"


Επίσης καλό είναι να μην κρίνουμε τους άλλους συναδέλφους μοντελιστές για να μην χρειαστεί να κριθούμε και οι ίδιοι. Πίστεψέ με δεν υπάρχει ο καλύτερος πιλότος. Εκεί που αρχίζεις να το πιστεύεις αυτό εμφανίζεται και κάποιος καλυτερότερος, γι αυτό καλό είναι πριν καβαλήσουμε καλάμι να προσέχουμε μην μας μπεί στον πισινό.

Χριστός Ανέστη

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”