Carbon Z Cub

Απάντηση
Μάριος Παπαδόπουλος

Carbon Z Cub

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Φίλε θέλω να σε ρωτήσω αν στο αεροπλάνο αυτό έχεις βαλει "μαμήσιο" μοτέρ ή άλλο γιατί είμαι διατεθιμένος να το αγοράσω και εγώ αφού είναι τέλειο!!!!
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Εχω ενα Habicht

Δημοσίευση από McThemis »

Σε περίπτωση που εννοούσες το Carbon Z Cub

Χαίρομαι για την ερώτηση...και σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία...Η αλήθεια είναι ότι λίγο έλειψε να απαντήσω και σε κάτι άλλο, που είχες σχετικά με το Yak της E-flite...Πάλι είχε να κάνει με τον κινητήρα...Ούτε λίγο-ούτε πολύ και για το Yak και για το Cub, τα λεγόμενά σου υποννοούσαν ότι και τα 2 αυτά μοντέλα ίσως δεν έχουν αρκετό κινητήρα.

Λοιπόν, να σου απαντήσω...το Yak έχει υπέρ-αρκετό κινητήρα απο ότι έχω ακούσει όμως...ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...Όσο για το Carbon Z Cub, που το έχω πετάξει αρκετές φορές ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...έχω να πω τα παρκάτω...

-Πετάει άνετα με 25-35% ισχύ χωρίς flaps
-Πετάει άνετα με 15-25% ισχύ με μισά flaps
-Κάνει ΟΛΑ τα ακροβατικά από το βιντεάκι, χώρις να χρειαστεί τέρμα γκάζι.
-Δεν δίνω ποτέ τέρμα γκάζι στην απογείωση γιατί με μισά flaps το αεροσκάφος τινάζει την μούρη του πάνω τόσο πολύ που δεν ελέγχεται (ναι έχω ΣΩΣΤΗ μίξη down elevator, με τα flaps...trust me...ξέρω πάρα πολυ καλά τι λέω)
-Κάνει hover σαν 3D αεροπλάνο, μόνο που τα Ailerons είναι ΕΚΤΟΣ ΕΛΙΚΟΡΕΥΜΑΤΟΣ και ΔΕΝ διροθώνουν το αριστερό roll που δημιουργείται κατά το hover! Βασικές αρχές αεροδυναμικής (δεν το λέω για εσένα, άλλοι δεν το γνωρίζουν). Αν δείς το videaki, το αεροπλάνο σε hover κάνει ΑΡΙΣΤΕΡΑ ROLL ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ! Γιατί??? Γιατί τα ailerons ΔΕΝ έχουν airflow από την προπέλα επειδή είναι στα ακροπτερύγια! Δεν έχει σχεδίαση στα φτερά του και στα ailerons για να κάνει 3D...semi-scale-aerobatic-tractor είναι...
-Κατακόρυφη άνοδος είναι παιχνιδάκι φυσικά. ΟΜΩΣ...για τους διαβαστερούς, το manual του ESC του Cub, σε περιορίζει χρονικά στο πόση ώρα θα έχεις το throttle στο τέρμα γιατί κάιγεται το ESC!!! Μπείτε και διαβάστε, δεν θα σας τα δίνουμε όλα στο πιάτο (Μουχαχαχαχαχαχα...)
-Αν το βάλεις σε βύθιση με τέρμα γκάζι, εκτιμώ ότι τα φτερά θα μαζέψουν πίσω και θα κλείσουν σαν του F-14...Χώρια που το AS3X με την stock ρύθμιση δημιουργεί ταλαντώσεις επειδή το gain είναι σεταρισμένο για "λογικές" ταχύτητες.
-Και φυσικά όπως είπα κατάφερε να ρυμουλήσει ένα 15κιλο ανεμόπτερο.

Αρα για να σου απαντήσω...ΝΑΙ έχει πολύ περισσότερη δύναμη από όση θα έπρεπε. Τόση πολλή, που πρέπει να συνηθίσεις να μην "μπαστουνιάζεις" το γκαζάκι τέρμα, γιατί θα χάσεις τον έλεγχο από τις ροπές που δημιουργούνται.

Το θέμα της e-flite και του κυρίου Quiqe Somenzini, του οποίου η υπογραφή κοσμεί αρκετά νέα μοντέλα της e-flite και της parkzone όπως Edge 540, yak 54, Beast, Inversa, Carbon Cub, visionaire, stryker κτλ κτλ δεν είναι το να "έχει περισσότερο γκάζι", (αυτό είναι πανέυκολο, όπως πολύ καλά γνωρίζεις) το θέμα τους έιναι να μπορείς να διαχειριστείς σωστά το γκάζι που διαθέτεις...και εδώ είναι η ουσία νομίζω, τα μοντέλα αυτά έχουν ακριβώς όσο πιο πολύ γκάζι μπορεί να διαχειριστεί κατασκευαστικά και αεροδυναμικά το μοντέλο!!! Παραπάνω γκάζι δεν θα προσφέρει τίποτα...αντιθέτως θα σε οδηγήσει σε κάποια από τα παρακάτω:
-ανεξέλεγκτες ροπές
-αδυναμία ελέγχου της ώσης
-τραγικά μικροί χρόνοι πτήσεις
-αζύγιστο μοντέλο
-μεγάλα βάρη λόγω βαρέων μπαταριών
-δομικά προβλήματα στα φτερά και στην άτρακτο
...πιθανότατα να σου τα δημιουργήσει όλα τα παραπάνω ταυτόχρονα.

Η e-flite στα μοντέλα της δεν αστειέυται, κάνει δουλειά και σου πουλάει μελετημένα μοντέλα με πολύ τσιμπημένες τιμές. Ακριβώς επειδή είναι τσιμπημένες οι τιμές της και ακριβώς επειδή παραμένει σε καλή θέση στη αγορά, αυτό θα έπρεπε να οδηγεί στην σκέψη ότι μάλλον αυτά που πουλάει έιναι σωστά φτιαγμένα...Αλλιώς θα έπρεπε να είχε καταρεύσει με τις τιμές που είχε...(Οχι βέβαια ότι δεν έιχε και αποτυχημένα προιόντα, αλλά ακόμη και τα αποτυχημένα τους ήταν πολύ καλύτερα από τα πετυχημένα κάποιων άλλων εταιριών). Δεν θυσιάζονται όλα στον βωμό του περισσότερου γκάζιού κατά την σχεδίαση ενός μοντέλου τους. Μελετάνε στοιχεία όπως αυτονομία, ροπή, βάρος και αντοχή...όλα έχοντας στο μυαλό τους τον ΜΕΣΟ μοντελιστή...Όχι αυτόν που αγόρασε ένα μοντέλο με άμεσο σκοπό να το χρησιμοποιήσει για να βγεί από το βαρυντικό πεδίο της και να εξερευνήσει νέους πλανήτες. (οκ συμφωνώ, αυτό θα ήταν γαμάτο!!!)

Η μαγεία του Carbon Z Cub, είναι στα απίστευτα πτητικά χαρακτηριστικά του, και όχι στον κινητήρα του. Πετάει ΓΑΜΑΤΑ!!! Πώς αλλιώς να το πώ? Δεν μπορώ να του βρώ ούτε ένα σημείο πτητικά που να με ενοχλεί...και επιπλέον αυτού έχεις και άπειρο γκάζι, Φαντάσου ότι αν δέις τι μπορεί να κάνει με σβυστό κινητήρα, θα ξεχάσεις όλες τις απορρίες σου για το αν έχει αρκετό κινητήρα...

Η συμβουλή μου έιναι σε όποιον πάρει κάποιο από τα καινούρια μοντέλα της horizon να μην τα πειράζει καθόλου είδικά το yak54, το cub, to stryker, το edge 540, το inversa και το visionaire. Δεν αγοράζεις απλά ένα μοντέλο τους, αγοράζεις όλη τους την τεχνογνωσία...μην την πετάξετε στα σκουπίδια...είναι κρίμα...χαρείτε το έτσι όπως σας το φτιάξανε. Και ναι, για μια φορά αγοράστε ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΙΚΑ του μοντέλου έτσι όπως σας την πουλάνε, δοκιμάστε το και μετά πείτε αν σας χάλασε το setup. Πειράζοντάς το, όχι μόνο θα το χαλάσετε στην προσπάθεια της "και καλά" βελτίωσης, αλλά στην καλύτερη θα δείτε ότι το κέρδος επιδόσεων ήταν μηδενικό.

Αν το καινούριο Yak 54 AS3X κάνει για τον κύριο Somenzini...τότε κάνει και για εμένα...Ας φτάσω να αποκτήσω το 10% της ακρίβειας κινήσων σε ένα 4 point roll που κάνει αύτός (κάτι που δεν θέλει και πολύ κινητήρα)...και μετά θα με απασχολήσει το αν μου φτάνει ο κινητήρας...


Και για τους Horizon Hobby haters, μην ακούσω τίποτα του τύπου "Αυτός ο κινητήρας τους είχε περισσέψει από πρόπερσυ, αυτόν έβαλαν, σίγουρα υπάρχουν και καλύτεροι και φτηνότεροι..." Horizon Hobby λέμε!!! Οι τύποι έχουν εξαγοράσει την beastX, το Phoenix και κανα-δυο ακόμη εταιρίες που τους άρεσαν, λέτε να τους είναι δύσκολο να βάλουν κυριολεκτικά όποιον κινητήρα γουστάρουν?????
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Εχω ενα Habicht

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Θέμη μου καλημέρα ξανά.
Σε ρώτησα γιατί για παράδειγμα με το Multiplex Funcub κυκλοφορούν αμέτρητα βιντεάκια
που το δείχνουν να μπορεί να τορκάρει αλλά στην πραγματικότητα 'φοράει" δυνατότερο
μοτέρ που στο τέλος αν τα βαλείς κάτω σου βγαίνει μιά τιμή όσο το αναφερόμενο!!!!
Βεβαια καλά κάνεις και τα λες γιατί συμφωνώ μαζί σου ότι πολλοί αερομοντελιστές έχουν
την τάση να πετάν με φουλ στοιχεία χωρίς να έχουν την δυνατότητα να "διαβάσουν"
ένα μοντέλο το τι ισχύ χρειάζετε σε συγκεκριμένη στιγμή για να πετάξει.
Νομίζω ότι είναι και η κυριότερη αιτία που στολαρούν πολλοί με αποτέλεσμα να "βρίσκουν"
πετρέλαιο δημιουργώντας κάθε τόσο "πηγάδια" ή να τα διαλύουν στον αέρα και μετά να
"φωνάζουν" ότι "έφαγαν" παρεμβολή!!!!! ή στην απογείωση από την υπερβολική ρόπη να
στολάρουν και να μπαίνουν σε σπιράλ με το ίδιο αναμενόμενο αποτέλσμα ξύνοντας σαν
"εμπειροι" το κεφάλι τους για το τι έγινε!!!!
Για το συγκεκριμένο αεροπλάνο μπορεί να μην έχω γνώση αλλα πραγματικά το ερoτεύτηκα και θα μπει στην καρδιά μου και στο σπίτι μου γιατί αξίζει νομίζω κάθε ευρώ
που αξίζει για να το αγοράσεις αφού έχεις να κάνεις με ένα αεροπλάνο που δεν του φαίνετε
αλλά είναι πολλαπλών ρόλων !!!!!! 4 σε 1!!!! (Εκπεδευτικό, Στολ, Ακροβατικό εώς και θριντι, Υδροπλάνο!!!)
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Εχω ενα Habicht

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Οσον αφορά το αερόρευμα, εγώ θα πρότεινα μιά λύση που την έχω κάνει σε κάποια
ανεμόπτερα που κάνει πιο δραστικά τα πηδάλια κλίσεως (τουλάχιστον σε προσεγγίσεις
προσγείωσεις στα κακοτράχαλα βουνά μας, είναι δοκιμασμένο).
Μίξη των φλάπς με τα πηδάλια κλίσεως. Ισως να έχει καλύτερο αποτέλεσμα και έχετο
στα υπόψιν σου
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Carbon Z Cub

Δημοσίευση από McThemis »

Βασικά το τι κάνει ο ένας και ο άλλος έχει πάψει να με ενδιαφέρει προσωπικά και δεν κάθομαι να σχολιάζω γιατί δεν υπάρχει λογος. Ιδιάιτερα για τους κάγκουρες που σπάνε ένα μοντέλο την εβδομάδα...Μόνο με τους αρχαριους ασχολούμαι πλέον, και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να τους προστατεύω από καγκούρικες απόψεις περί μοντέλων...και μάλιστα, δεν κάθομαι πια να πολυδιαφωνίσω...ο καθένας ας διασκεδάσει στο hobby όπως γουστάρει τελικά. Τα αεροπλάνα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...όσο πιο γρήγορα καταλάβει κάποιος, ότι το αεροπλάνο χρειάζεται σωστή αεροδυναμική, περισσότερο από σωστό κιντητήρα, τόσο καλύτερο για αυτόν.

Αδερφέ, αν το πάρεις το αεροπλάνο αυτό...έχε υπ' όψη σου ότι είναι αρκετά ακριβό. Εγώ προσωπικά το πήρα στην έκδοση BNF, μαζί με τον δέκτη που ενσωματώνει το σύστημα AS3X. 480-500 ευρωπαίοι μου φύγανε ο ένας πίσω από τον άλλο...Επιπλέον του πήρα 2χ 6S 3500Mah μπαταρίες, που μου δίνουν 12+ λεπτά πτήσης η καθεμία. Το τελικό ποσό που έδωσα ήταν πολύ μεγάλο. Αλλά τελικά έγινε αυτό που υποψιαζόμουν...Αξίζει κάθε euro που πλήρωσα για να το αποκτήσω, γιατί πετάει θαυμάσια.

Έχει αρκετή ισχύ για κατακόρυφα, το foam του αντέχει brutal ελιγμούς και δεν διακρίνεις πουθενά να παραμορφώνεται όπως τα συμβατικά foam άλλων εταιριών, με σβυστό κινητήρα ανεμοπορεί επί ώρες, stall που θυμίζει T-28 Trojan, κάνει ότι ακροβατικό γουστάρεις πανεύκολα (δεν είπα 3D, είπα aerobatic), κάνει knife edge, κάνει 4 point rolls, κάνει square loops, αν και 2μετρο, προσγειώνεται σε 5 μέτρα, απογειώνεται δε σε 2 μέτρα, έιναι υδροπλάνο, είναι ρυμούλκα και έιναι και ικανό να επιχειρεί από πολύ ανώμαλο έδαφος...και όπως είδες στο video κάνει και hover...περίπου έστω...

Θα έπρεπε κατ'εμέ να σε απασχολούν τα παρακάτω:
-Πως θα το κουβαλάς κάθε φορά χωρίς να το τραυματίζεις εδώ και εκεί, αφού το foam είναι πολύ ευαίσθητο.
-Πως θα καταφέρεις να μην χάσεις κανένα pinάκι...θα καταλάβεις όταν το πάρεις με το καλό.
-Πως να μην μπλέξεις τις βίδες κατά την κατασκευή...πάλι, θα καταλάβεις όταν το πάρεις.
-Αν θα το πάρεις με τον δέκτη AS3X, και αν ναι, πως θα καταλάβεις το σετάρισμά του, αφού το manual ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΩΣΤΑ!!! (hint: στην έκδοση BNF, δεν χρειάζεται σετάρισμα, κουμπώνεις και πετάς)
-Να το χαρείς έτσι όπως είναι ξαναλέω, και να μην πειράξεις τίποτα.
-Το μόνο που ΙΣΩΣ...ξαναλέω Ι-Σ-Ω-Σ να μπορεί να πειραχτεί είναι οι τροχοί που δίνουν τζάμπα drag, αν δεν τους αξιοποιείς σε ανώμαλο έδαφος, και τα Servo, που αν και επαρκούν 100%, είναι κακής ποιότητας με μικρό resolution. (Αλλά και πάλι, είναι Foam, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ SERVO)

Όσο για αυτό που είπες με τα flaps, ΝΑΙ πιστεύω πως θα δουλέψει, θα καταφέρεις να έχεις control στο hover. Δυστυχώς, αυτό μόνο στα λόγια εφαρμόζεται. Το Carbon Z Cub, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ακόμη και με την DX4 και DX5, δηλαδή για τηλεκατευθύνσεις που δεν έχουν δυνατότητα να κάνουν μίξεις. Μην θέλωντας λοιπόν η E-flite να "χάσει" από πελάτες τους κατόχους τέτοιων τηλεκατευθύνσεων έχει κάνει το εξής...

Τα Flaps και τα Ailerons είναι συνδεδεμένα με Y harness ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΡΑΚΤΟ!!!

Για να παρακάμψεις αυτήν την (δικαιολογημένη κατ'εμε) κατασκευαστική προσέγγιση, πρέπει κυριολεκτικά να κάνεις χειρουργική επέμβαση μέσα στην άτρακτο που βρίσκονται κρυμμένα αυτά τα δύο Y harness και να τα παρακάμψεις με servo extensions και μετά να κάνεις εύκολα την μίξη που θες...Τι να σου πώ?...Εγώ δεν θα τολμούσα να κάνω κάτι τέτοιο, σε ένα τόσο όμορφο ολοκαίνουριο αεροπλάνο σαν αυτο...και στο κάτω-κάτω γιατί? Για να κάνω hover με Cub??? Και γιατί να μην πάρω εξ'αρχής το E-flite Yak-54 AS3X που όλη του η σχεδίασει φωνάζει 3D? Το Yak έχει συμμετρικές αεροτομές, έχει ανάλογο κινητήρα, έχει ανάλογη σχεδίαση στα aileron που λέγαμε...Αν θες 3D, παρε το Yak με κλειστά τα μάτια, αν θες ένα semi-scale-hydroplane-rough-train-tractor-aerobatic-trainer (όλα τα σφάζει-όλα τα μαχαιρώνει) πάρε το Cub.

Καλές πτήσεις...
μανος
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 3:28 pm

Απάντηση: Carbon Z Cub

Δημοσίευση από μανος »

CARBON Z CUB
με μια λεξη ...απιστευτο!!!οσα βιντεακια και να δει καποιος αν δεν το τσεκαρει απο κοντα δεν μπορει να καταλαβει.τα κανει ολα και συμφερει...
με φωναζει ενα πρωι ο θεμης να μου δειξει το καινουριο του αεροπλανο,το κοιταζω οπως ασφυκτιουσε μεσα στο αμαξι...θηριο!βρε θεμη!o.k ενα διμετρο cub,οτι πρεπει για αργες χαμηλες διελευσεις,touch and go,ρυμουλκες και μετα τιιι?
μεχρι που ερχεται η ωρα της πτησης,στα δυο μετρα ειχε σηκωθει!
στον αερα τρακτερ,χορταστικοτατο,περναγε αργα απο μπροστα το τρακτερ και το χαζευες.
κατσε μου λεει να δεις και τι κανει...και αρχιζει τα δικα του πανω-κατω,παρε και αυτο δες και το αλλο μεχρι που το τρακτερ εχει μεταμορφωθει πτητικα σε yak?extra?και εγω δεν ξερω!αρχισε να μου τρεχει σαλακι στομα...πραγματικα πανεμορφο και αξιολογο μοντελο, ακριβουτσικο βεβαια αλλα ουσιαστικα δεν παιρνεις ενα αεροπλανο.κανει πολλα γουστα!
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Carbon Z Cub

Δημοσίευση από McThemis »

'Ενα δείγμα...

https://www.youtube.com/watch?v=tudZI1A1PRA


:>):>):>)
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Carbon Z Cub

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Θέμη μου καλημέρα και πάλι.
Αυτό που με έχει κανει να αγαπήσω αυτό το μοντέλο είναι ότι μπορεί να μην είναι
θριντάδικο αλλά στέκετε άξια σε πολλά άλλα αεροπλάνα που τα έχουν "βαφτίσει"
θριντάδικα ενώ στην πραγματικότητα είναι "σκουπίδια".
Αυτό που θα πω είναι το εξής, Ας σκεφτει κάποιος για τι αεροπλάνο μιλάμε και τι
μανούβρες μπορεί να εκτελέσει και ιδιαίτερα σε σχέση με άλλα!!!!!!
Εγω αυτό το αεροπλανο σαν κριτική θα έλεγα ότι είναι χάρμα οφθαλμών για έναν
εμπειρο μοντελιστη και σίγουρα θα πήγαινε να το αγοράσει αφού δεν είναι φρου-φρου
και αρώματα με πολυχρωμα μπιχλιμπίδια και αυτοκόλλητα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά Αεροπλάνα”