Γιατί μπαμπά?
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
...πάει το αεροπλάνο.
Λογικά έρχεται πολύ χαμηλός, βρίσκει εκτός διαδρόμου, αναπηδά, χάνει ενέργεια και στολάρει σε πολύ χαμηλό πλέον ύψος...ευτυχώς....
Απλά κακή εκτιμήσει του glide slope
Λογικά έρχεται πολύ χαμηλός, βρίσκει εκτός διαδρόμου, αναπηδά, χάνει ενέργεια και στολάρει σε πολύ χαμηλό πλέον ύψος...ευτυχώς....
Απλά κακή εκτιμήσει του glide slope
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Κρίμα στο αεροπλάνο.....
Ο πιλότος πρέπει να ήταν σε εκπαίδευση, (φαίνονται 2 στο κόκπιτ) πήγαινε για προσγείωση, βγήκε "κοντός" αυτό μάλλον τον πάγωσε, και αντί να κάνει ματαίωση και να ξαναπροσπαθήσει, αυτός τράβηξε το χειριστήριο του elevator σε fullup, το κάρφωσε δηλαδή στα "στρογγυλά του" χωρίς να δώσει τα απαραίτητα στοιχεία στον κινητήρα, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να βρεθεί σε κατάσταση στόλ εντός του Ground effect εισερχόμενο σε PIO (Pilot Induced Occilations) βρισκόμενο σε συνεχές στόλ και ρίχνοντας φτερό από την έλλειψη ταχύτητας με τα ακόλουθα αποτελέσματα.
Κρίμα και πάλι κρίμα......
Γι αυτό ποτέ να μην φοβάστε να ματαιώσετε μια προσγείωση η οποία δεν πάει καλά. Με ένα go around λύνονται τα όποια προβλήματα, στα 3 go around αν δεν έχετε ακόμη προσγειωθεί τότε να το δίνετε σε κάποιον πιο έμπειρο για να έχετε αεροπλάνο να προσγειώσετε και την επόμενη.....
Καλή συνέχεια..
3Φ
Ο πιλότος πρέπει να ήταν σε εκπαίδευση, (φαίνονται 2 στο κόκπιτ) πήγαινε για προσγείωση, βγήκε "κοντός" αυτό μάλλον τον πάγωσε, και αντί να κάνει ματαίωση και να ξαναπροσπαθήσει, αυτός τράβηξε το χειριστήριο του elevator σε fullup, το κάρφωσε δηλαδή στα "στρογγυλά του" χωρίς να δώσει τα απαραίτητα στοιχεία στον κινητήρα, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να βρεθεί σε κατάσταση στόλ εντός του Ground effect εισερχόμενο σε PIO (Pilot Induced Occilations) βρισκόμενο σε συνεχές στόλ και ρίχνοντας φτερό από την έλλειψη ταχύτητας με τα ακόλουθα αποτελέσματα.
Κρίμα και πάλι κρίμα......
Γι αυτό ποτέ να μην φοβάστε να ματαιώσετε μια προσγείωση η οποία δεν πάει καλά. Με ένα go around λύνονται τα όποια προβλήματα, στα 3 go around αν δεν έχετε ακόμη προσγειωθεί τότε να το δίνετε σε κάποιον πιο έμπειρο για να έχετε αεροπλάνο να προσγειώσετε και την επόμενη.....
Καλή συνέχεια..
3Φ
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Τρύφωνας έγραψε: ↑
Γι αυτό ποτέ να μην φοβάστε να ματαιώσετε μια προσγείωση η οποία δεν πάει καλά. Με ένα go around λύνονται τα όποια προβλήματα, στα 3 go around αν δεν έχετε ακόμη προσγειωθεί τότε να το δίνετε σε κάποιον πιο έμπειρο για να έχετε αεροπλάνο να προσγειώσετε και την επόμενη.....
χαχαχαχαχα....προσέχουμε για να έχουμε.:D
Πάλι καλά που δε σκοτώθηκαν οι άνθρωποι.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
King Kostas έγραψε: ↑χαχαχαχαχα....προσέχουμε για να έχουμε.:D
Πάλι καλά που δε σκοτώθηκαν οι άνθρωποι.
http://www.youtube.com/watch?v=U-TxinZt2cI
heads up ρεεεε!!! και όλοι κάτω από το πλέγμα...!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Χρήστο ...αντιγράφω ένα απο τα σχόλια του σωλήνα.....νομίζω ότι είναι το καταλληλότερο.
"Sickening throttle management and knowledge of physics"
"Sickening throttle management and knowledge of physics"
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Για να δούμε κι ένα σε μέγεθος 86% του πραγματικού....
Νομίζω δεν έχει δυσκολία η απάντηση.... αλλά το μέγεθος είναι απίστευτο.
http://www.youtube.com/watch?v=8kGCC5-9bdU
Νομίζω δεν έχει δυσκολία η απάντηση.... αλλά το μέγεθος είναι απίστευτο.
http://www.youtube.com/watch?v=8kGCC5-9bdU
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Βαρεία προσγείωση....απώλεια του αριστερού σκέλους...αλλά έχει και συνέχεια......??whttp://www.youtube.com/watch?v=gahdLDqEQu0
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ερχόταν γρήγορα,τράβηξε νωρίς up και απότομα,και αντί να ακυρώσει και να φύγει αφού είχε ήδη ύψος από το λαγουδάκι , το άφησε το μοντέλο...και όσα πάνε κι όσα έρθουν...κρίμα...
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
ωραία.........για να δούμε κι άλλο ένα...........
χωρίς λόγια........whttp://www.youtube.com/watch?v=ml108q4fp90
χωρίς λόγια........whttp://www.youtube.com/watch?v=ml108q4fp90
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Εχει ξαναμπεί
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
ώω....sorry.....ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μάλλον για υπερβολικό πισόβαρο τον "κόβω" γισ αυτό πήγαινε πάνω κάτω
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
.....δεν αποκλείεται.....γι αυτό ίσως και φαίνεται ,τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση δίνει ,να προσπαθεί να τριμμάρει συνεχώς ...
Τώρα για το τελείωμα φάινεται το αεροπλάνο να βουτάει σαν να εγκαταλείπονται τα στίκ , αλλά φαίνεται να υπάρχει ένας κάποιος έλεγχος....
έστω και την ώρα που ακουμπάει .......άλλωστε θα περίμενα να έχει πάθει πολύ μεγαλύτερη ζημιά ...ενώ το μοντέλο είναι ένα κομμάτι , με ζημιές βέβαια αλλά συνέρχεται με λίγη δουλειά.
Τώρα για το τελείωμα φάινεται το αεροπλάνο να βουτάει σαν να εγκαταλείπονται τα στίκ , αλλά φαίνεται να υπάρχει ένας κάποιος έλεγχος....
έστω και την ώρα που ακουμπάει .......άλλωστε θα περίμενα να έχει πάθει πολύ μεγαλύτερη ζημιά ...ενώ το μοντέλο είναι ένα κομμάτι , με ζημιές βέβαια αλλά συνέρχεται με λίγη δουλειά.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Το άλλο πιθανό είναι να έχει αλλάξει την συμμετρία στα φτερά με αυτό το καταστροφικό
αποτέλεσμα πάντος επουδενή δεν είναι πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά όπως λέει ο τύπος.
Βλέπεις είναι πολύ εύκολο να τα "ρίξεις" όλα στα ηλεκτρονικά για να μην κατηγορήσεις
τον εαυτό σου για τυχόν "χαζές" ρυθμισεις ή επεμβάσεις στο αεροπλάνο.
Οταν πήρα και έφτιαξα το EXTRA 330S της HANGAR 9 υπήρχαν πολλές ανοχές στα πηδάλια
τον οριζόντιου σταθερού στο Υψος-Βάθος με αποτέλεσμα να ανεβοκατεβαίνουν μόνα τους
τουλάχιστον μισό χιλιοστό πάνω κάτω που για τα λεφτά που έκανε το αεροπλάνο ήταν
επιεικός απαράδεκτο!!!!!!
Βέβαια έγινε τροποποιήση και πλέον δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα πριν κάνει την παρθενική του πτήση γιατί αν πέταγε έτσι το σίγουρο είναι ότι σε κάποια στιγμή θα
απομακρύνονταν μόνα τους και θα "χαιρετούσαν" το αεροπλάνο.
Δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν υπάρχει πλεον στις λίστες αγοράς
της Hangar 9 αφού είχε και άλλα κατασκευαστικά προβλήματα και χρειαζόταν πρόσθετες
ενισχύσεις για να αντέξει σε υψηλού φόρτου ακροβατικά.
αποτέλεσμα πάντος επουδενή δεν είναι πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά όπως λέει ο τύπος.
Βλέπεις είναι πολύ εύκολο να τα "ρίξεις" όλα στα ηλεκτρονικά για να μην κατηγορήσεις
τον εαυτό σου για τυχόν "χαζές" ρυθμισεις ή επεμβάσεις στο αεροπλάνο.
Οταν πήρα και έφτιαξα το EXTRA 330S της HANGAR 9 υπήρχαν πολλές ανοχές στα πηδάλια
τον οριζόντιου σταθερού στο Υψος-Βάθος με αποτέλεσμα να ανεβοκατεβαίνουν μόνα τους
τουλάχιστον μισό χιλιοστό πάνω κάτω που για τα λεφτά που έκανε το αεροπλάνο ήταν
επιεικός απαράδεκτο!!!!!!
Βέβαια έγινε τροποποιήση και πλέον δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα πριν κάνει την παρθενική του πτήση γιατί αν πέταγε έτσι το σίγουρο είναι ότι σε κάποια στιγμή θα
απομακρύνονταν μόνα τους και θα "χαιρετούσαν" το αεροπλάνο.
Δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν υπάρχει πλεον στις λίστες αγοράς
της Hangar 9 αφού είχε και άλλα κατασκευαστικά προβλήματα και χρειαζόταν πρόσθετες
ενισχύσεις για να αντέξει σε υψηλού φόρτου ακροβατικά.