Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

....μήπως να το βάζαμε στα μηχανολογικά ?? #**.(μόνο αν θέλει και ο Χρήστος που το έχει "ανοίξει" ? )




υ.γ. Κύριε Κριτζά Α. διαγράψτε παρακαλώ το παρόν αργότερα ...
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Evolution 77cc Radial Engine :/)-:/)-

Originally designed in Germany specifically for use in scale R/C models, these engines are particularly suited to models with radial cowls such as the F4U Corsair -- Sea Fury or firewall mounted on vintage aircraft with no cowling such as the Stearman PT17.

http://www.youtube.com/watch?v=x0rxRcaEEcg
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από coolfever »

ντάξ τώρα τι να λέμε...είναι άλλη φάση να βλέπεις τα ωστήρια να ¨χορεύουν¨αρμονικά και να βγάζουν αυτό τον γλυκό θόρυβο...
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από coolfever »

Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Δεκα-τετρακύλινδρη radial διπλής σειράς !!
Κυβισμός 97 cm3 και... 7 κύλινδροι στην εξωτερική και 7 στην εσωτερική σειρά.


http://www.youtube.com/watch?v=C_83Y_QZDwQ&list=PLFAA7F2B42E90F40E
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από coolfever »

τι να πει κανείς...κόσμημα.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

*
**
Η μίζα Coffman - γνωστή και ως " μίζα shotgun " (εκπυρσοκρότησης ή πυροβολισμού επί το πιο ελεύθερον ) - ήταν σύστημα εκκίνησης , που χρησιμοποιείτο σε πολλούς piston engines , εμβολοφόρους κινητήρες , αεροσκαφών της δεκαετίας του 1930 και του 1940.

Tα περισσότερα αμερικανικά στρατιωτικά αεροσκάφη που χρησιμοποιούσαν ακτινωτές μηχανές ήταν εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα.

Η μίζα Coffman λειτουργούσε ως εξής :
Χρησιμοποιούσε ένα μεγάλο φυσίγγιο (cartridge) , που περιείχε άκαπνη πυτιρίδα . Κατά την εκπυρσοκρότηση του φυσιγγίου , η εκτόξευση αερίου που προκαλείτο έσπρωχνε πρός τα μπροστά ένα έμβολο του οποίου το ένα άκρο οδηγούσε ένα σπείρωμα κοχλία που εμπλέκετο με τον κινητήρα και συγκεκριμένα με τον στροφαλοφόρο άξονα .
Η εξαναγκασμένη κίνηση του στροφαλαφόρου προκαλούσε ακολούθως την βίαιη κίνηση των πιστονιών εντός των κυλίνδρων και επακόλουθα την ανάφλεξη του μίγματος ... και την εκκίνηση του κινητήρα.
Η όλη διάταξη αποτελείτο από ένα κλείστρο , στο οποίο τοποθετείτο το φυσίγγιο.
Το κλείστρο συνδέετο με τον κινητήρα μέσα απο ένα κοντό σωλήνα από χάλυβα . Το σύστημα κλείστρο -σωλήνας δρούσε απλούστατα σαν ένα .... όπλο.
Το άσφαιρο φυσίγγιο αφού προσαρμόζετο εντός του κλείστρου ενεργοποιείτο ηλεκτρικά ή μηχανικά.
Όταν ο πιλότος γυρνούσε τον διακόπτη ignition το φυσίγγιο εκπυρσοκροτούσε και αέριο υψηλής πίεσης της τάξης των 1000 psi κινούμενο με ταχύτητα περί τα 600 feet /sec ή περίπου 200 m /sec διοχετεύετο δια μέσου του σωλήνα , πίεζε έμβολο στου οποίου το άκρο ενεπλέκετο γρανάζι που συνδεόταν με τον στροφαλοφόρο άξονα.

Τα πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλα συστήματα εκκίνησης εκείνη την εποχή ήταν αρκετά .

Η εκκίνηση με ηλεκτρική μίζα απαιτούσε μεγάλο και βαρύ φορτίο απο μπατταρίες , γεγονός που αλλοίωνε τα χαρακτηριστικά πτήσης ενώ ταυτόγχρονα θα έπρεπε να μεταφέρεται ή να υπάρχει στα σημεία απο-προσγείωσης , πάντα , εξοπλισμός φόρτισης των μπατταριών .

Τα μηχανικά αδρανειακά συστήματα εκκίνησης (κοντολογίς μανιβέλα) τα οποία λεγόντουσαν έτσι , διότι η δύναμη του ανθρώπινου χεριού πολλαπλασιαζόταν μέσω του βαρέως τροχού συνήθως από ορείχαλκο , δια της αδράνειας περιστροφής του , και έτσι η αντίστοιχα μεγάλη ροπή που παράγετο καθίστατο ικανή να περιστρέψει τον άξονα , απαιτούσαν λοιπόν κι αυτά το βαρύ φορτίο του τροχού.

Το σύστημα Coffman λοιπόν ήταν πιο ελαφρύ και συμπαγές από τα αδρανειακά ή ηλεκτρικά με μπαταρίες συστήματα και δεν απαιτούσε κανένα βοηθητικό εξοπλισμό, πράγμα πάρα πολύ σημαντικό όταν το αεροπλάνο έπρεπε να βρεθεί σε απομεμακρυσμένες περιοχές.

Το μόνο μειονέκτημα της μίζας coffman ήταν η ανάγκη να υπάρχει ένα απόθεμα φυσιγγίων , και κάθε φορά να χρησιμοποιείται απο ένα για να ξεκινήσει ο κινητήρας.

Η μίζα Coffman ήταν ο πιο κοινός τρόπος εκκίνησης κατά τα μέσα της δεκαετίας του 1930.


* (no copy paste)
**το παρόν μπορεί να θεωρηθεί και συμπληρωματικό στο νήμα για τους radial και rotary engines.
Συνημμένα
COFFMAN 6.jpg
COFFMAN 6.jpg (69.91 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
COFFMAN 5.jpg
COFFMAN 5.jpg (48.41 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
COFFMAN 4 .jpg
COFFMAN 4 .jpg (31.31 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
COFFMAN 1.jpg
COFFMAN 1.jpg (100.62 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Ενα βιντεάκι αρκετά επιμορφωτικό...
http://www.youtube.com/watch?v=65qrzgbTTcQ
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

...και δυο όμορφα μηχανικά σκαριφήματα..
Να αναφέρουμε επίσης ότι ένα απο τα αγαπημένα πολεμόπουλα που χρησιμοποίησαν coffman starter ήταν μερικά supermarine spitfire με κινητήρες rolls royce merlin , κάποιες παραλλαγές των οποίων εκκινούσαν με το συγκεκριμένο σύστημα.
Συνημμένα
COFFMAN skar.JPG
COFFMAN skar.JPG (33.59 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
coffman-starter  2.jpg
coffman-starter 2.jpg (178.53 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter

Δημοσίευση από coolfever »

Ωραίο θέμα! μπράβο Νικόλα! αυτά τα ωραία θέματα βάζεις,και ζηλεύει ο νάσας που δεν σε προλαβαίνει...τώρα εξηγούνται όλα...!@/-=}{{
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Ένας Pratt & Whitney - Radial - 18-κύλινδρος που ανακάλυψε ο ...Αντιπρόεδρος :/)- .
Ας τον θαυμάσουμε.

1/5th Scale model
Pratt & Whitney R-2800
18 cylinder radial engine Running


https://www.youtube.com/watch?v=aOexZOxw2HU



κι ένα αξιόλογο Link:http://www.smokstak.com/forum/showthread.php?t=90078&page=3
Συνημμένα
18_Cylinder_Radial_Heller_Davis_2011_044S.jpg
18_Cylinder_Radial_Heller_Davis_2011_044S.jpg (68.03 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Ένας ακόμη radial ,o περίφημος Seidel 770 _UMS ,γερμανικό κομψοτέχνημα , εδώ στην φωτ. "φορεμένος " σ' ένα yak11.
Συνημμένα
RADIALINSTALL.jpg
RADIALINSTALL.jpg (107.48 KiB) Προβλήθηκε 115 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Rotary Engine Assemble & Working Video.
OS WANKEL ROTARY ENGINE 49PI

https://www.youtube.com/watch?v=1noNUBHaok4
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Αν δεν κάνω λάθος ένα απο τα χαρακτηριστικά του κινητήρα Wankel είναι η έλλειψη κραδασμών αν και εδώ μάλλον υπάρχουν
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3433
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Σωστός .
Διαβάζουμε για τους Wankel.

"Ο περιστροφικός κινητήρας έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη από τον κλασικό τετράχρονο παλινδρομικό κινητήρα.
Ένας τυπικός περιστροφικός κινητήρας Wankel έχει ώς κινούμενα μέρη μόνο τον ρότορα-ες και τον άξονά του . Δηλαδή δύο κινούμενα μέρη όλα κι όλα αν είναι μονού ρότορα , τρία αν είναι διπλού.

Αντίθετα , ο πιο απλός 4χρονος παλινδρομικός κινητήρας έχει περισσότερα από 40 κινούμενα μέρη , όπως τα έμβολα , τον εκκεντροφόρο , το στροφαλοφόρο , τους διωστήρες , τις βαλβίδες κ.λ.π .
Αυτή η ελαχιστοποίηση των κινουμένων μερών στους περιστροφικούς κινητήρες έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην αντοχή και την αξιοπιστία του κινητήρα . Για το λόγο αυτό , ορισμένοι κατασκευαστές μικρών ελικοφόρων αεροσκαφών χρησιμοποιούν περιστροφικούς κινητήρες και όχι παλινδρομικούς .

Ομαλότητα Λειτουργίας .
Όλα τα κινούμενα μέρη στον περιστροφικό κινητήρα , κινούνται συνεχώς προς μία και μοναδική διεύθυνση και δεν αλλάζουν απότομα διεύθυνση κίνησης , όπως κάνουν π . χ . τα έμβολα στους κλασικούς παλινδρομικούς κινητήρες .
Επίσης οι περιστροφικοί κινητήρες , κάνοντας χρήση αντίβαρων επιτυγχάνουν απόλυτη αντιστάθμιση των έκκεντρα κινούμενων μαζών , μηδενίζοντας όλων των ειδών τους κραδασμούς .
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα , την ομαλότατη και αθόρυβη λειτουργία των κινητήρων χωρίς ίχνος παλινδρομήσεων και κραδασμών ..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”