Με scratch built καμία μα καμία ανησυχία, ΠΟΛΛΕΣ πτήσεις απροβλημάτιστα + συναισθηματικη αξια που εχουν. Σύντομα το μοντελο στο μοντελοδρόμιο της ΠΕΤΜΕ.
Carl Goldberg - Powered by WEBRA 120 Speed, ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ 4,4Kg Super Light
ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
- Συνημμένα
-
- Ultimate_3Djunk3_.jpg (82.85 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Εχεις απολυτο δικιο!!!
Οταν τα φτιαχνεις μονος με λιγη προσπαθεια εχεις ενα πολυ ποιοτικο αποτελεσμα....
Επιπλεον ξερεις το μοντελο απο μεσα και απο εξω...
Οταν τα φτιαχνεις μονος με λιγη προσπαθεια εχεις ενα πολυ ποιοτικο αποτελεσμα....
Επιπλεον ξερεις το μοντελο απο μεσα και απο εξω...
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Αγαπητε φιλε Red
Σκεπτομενος το οτι το μοντελο ειναι arf θα σου προτεινα να τσεκαρεις αν το incidence του stabilizer ακολουθει το offset του κινητηρα, μιας και απο οτι μπορω να διακρινω το σταμπ δεν εχει αεροτομη παρολη την μεγαλη επιφανεια του. Σε τετοιες επιφανειες εχω παρατηρησει οτι οταν υπαρχει γωνια προσπτωσης σε σχεση με το αερορευμα της ελικας υπαρχει μεγαλο ποσοστο παρασιτικης οπισθελκουσας με αποτελεσμα την καταστροφη του οριακου στρωματος τοσο στο σταμπιλαιζερ οσο ( και ακομα περισσοτερο στο ελεβειτορ ενω αυτο δουλευει αναγκαστικα για τον ελεγχο του αεροπλανου). Επισης η πιεση τοσο απο τον σχετικο ανεμο οσο και απο το ελικορευμα δεν εφαρμοζεται ισομερως. Μηπως παρεπιπτοντως ειχες τριμαρει up η down elevator κατα την διαρκεια της πτησης σου; Αυτο ισως να ηταν και ενας λογος που σου δημιουργησε φλατερ και σου ξεμπαζωσε το πηδαλιο.
Μας ελειψες στον Ερμη.
Τρυφων
Σκεπτομενος το οτι το μοντελο ειναι arf θα σου προτεινα να τσεκαρεις αν το incidence του stabilizer ακολουθει το offset του κινητηρα, μιας και απο οτι μπορω να διακρινω το σταμπ δεν εχει αεροτομη παρολη την μεγαλη επιφανεια του. Σε τετοιες επιφανειες εχω παρατηρησει οτι οταν υπαρχει γωνια προσπτωσης σε σχεση με το αερορευμα της ελικας υπαρχει μεγαλο ποσοστο παρασιτικης οπισθελκουσας με αποτελεσμα την καταστροφη του οριακου στρωματος τοσο στο σταμπιλαιζερ οσο ( και ακομα περισσοτερο στο ελεβειτορ ενω αυτο δουλευει αναγκαστικα για τον ελεγχο του αεροπλανου). Επισης η πιεση τοσο απο τον σχετικο ανεμο οσο και απο το ελικορευμα δεν εφαρμοζεται ισομερως. Μηπως παρεπιπτοντως ειχες τριμαρει up η down elevator κατα την διαρκεια της πτησης σου; Αυτο ισως να ηταν και ενας λογος που σου δημιουργησε φλατερ και σου ξεμπαζωσε το πηδαλιο.
Μας ελειψες στον Ερμη.
Τρυφων
Απάντηση: ULTIMATE BI-PLANE ARTF/ TOPGUN
Καλημερα Τρυφωνα
Τα εχω κοιταξει και τωρα πετα μια χαρα....τουλαχιστον μεχρι στιγμης.Πιθανοτατα ο πτερυγισμος να ηρθε απο τα ακροντιζα.Μαλλον δεν ηταν τοσο σφικτα οσο επρεπε....οποτε ξεμπαζωσε το ενα elevator. Φυσικα το αλλο μεγαλο λαθος μου ηταν οτι δεν ειχα ασφαλισει τους μεντεσεδες με καβιλιες....αφου την γλυτωσε,,,,
Ερχομαι στον Ερμη, αλλα σπανια τα σαββατοκυριακα....αλλα θα τα πουμε συντομα για την παρθενικη του 163...
Τα εχω κοιταξει και τωρα πετα μια χαρα....τουλαχιστον μεχρι στιγμης.Πιθανοτατα ο πτερυγισμος να ηρθε απο τα ακροντιζα.Μαλλον δεν ηταν τοσο σφικτα οσο επρεπε....οποτε ξεμπαζωσε το ενα elevator. Φυσικα το αλλο μεγαλο λαθος μου ηταν οτι δεν ειχα ασφαλισει τους μεντεσεδες με καβιλιες....αφου την γλυτωσε,,,,
Ερχομαι στον Ερμη, αλλα σπανια τα σαββατοκυριακα....αλλα θα τα πουμε συντομα για την παρθενικη του 163...