Τρύφωνας έγραψε: ↑Το ποιο πιθανο για το ατυχημα με το Globemaster ειναι οτι ο πιλοτος ειχε σοβαρο προβλημα με τα hydraulics συστηματα ελεγχου του αεροπλανου. Απο το βιντεο δεν φαινεται να ειναι λαθος πιλοτου αλλα μεγαλες και αργες διορθωσεις της πορειας απο τα πηδαλια που μαλον υποδηλωνει προβλημα στα συστηματα ελεγχου του αεροπλανου και ΟΧΙ σε λαθος του πιλοτου, ουτε στην ελλειψη ικανοτητας του αλλα ουτε και σε κακη αντιληψη του απεναντι στον κινδυνο. Ας μην ξεχναμε οτι οι περισσοτερες εταιρειες φορτωνουν τσ κατασκευαστικα λαθη τους στους πιλοτους και αυτο ειναι συνηθες στις πολεμικες αεροποριες πολλων χωρων, το να βιαζονται να κουκουλωσουν για να μην θιγει καποια εταιρεια που πιθανον να κλεισει απο τις αποζημιωσεις που θα πρεπει να πληρωσει σε αλλη περιπτωση.
Μαριε, η ικανοτητα του χειριστη εχει να κανει τοσο με την αντιληψη του οσο και με την ικανοτητα του να ανταπεξερχεται στις αντιξοοτητες που του τυχαινουν. Τρανταχτα παραδειγματα ειναι ο Charles Lindberg o Bob Hoover, o Chuck Yeager κανεις νομιζω δεν αμφισβητει την τοσο την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ τους οσο και την χειριστικη τους δεινοτητα.
Ολοι οι χειριστες δεν ειναι ιδιοι. Υπαρχουν χειριστες οι οποιοι ειναι ικανοτεροι απο αλλους.
Εδώ πάω "πάσο" μαζί σου Τρύφωνα αλλά έχω μιά μικρή ένσταση ως προς το θέμα της ικάνοτητας. Τουλάχιστον στους επαγγελματίες (δεν γνωρίζω αν περνάτε και εσείς με τα ερασιτεχνικά διπλώματα) υπάρχουν σχολεία emergency καταστάσεων που πρέπει να τα περάσεις με επιτυχία αλλιώς δεν κρίνεσε ΙΚΑΝΟΣ άσχετα με το ποιός τα πήγε καλύτερα ή χειρότερα (αυτό που λες ( Ολοι οι χειριστες δεν ειναι ιδιοι. Υπαρχουν χειριστες οι οποιοι ειναι ικανοτεροι) αλλά αυτό που στην πραγματική κατάσταση μετράει, είναι να έχεις την ψυχραιμία να εφαρμόσεις αυτά που διδάχτηκες και εκεί κανένας δεν μπορεί και δεν είναι δεοντολογικό να σε πουν οι "απ΄εξω" μ@λ@κ@ εκ της ασφάλειας της πολυθρόνας που κάθετε κάνωντας τον μ.....γνώμονα, αφού θα ήθελα πραγαμτικά να τον δώ αυτόν σε αντίστοιχη κατάσταση πως θα συμπεριφερόταν και ποιά θα ήταν η κατάληξη του και αν θα κρατούσε την ψυχραιμία του όσο ΙΚΑΝΟΣ και αν ήταν. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ (ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ.
+(*)+(*)+(*)