Γιατί μπαμπά?
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δεν είμαι και ειδικός αλλά πολύ απότομα δεν έπεσε μόλις έσβησε; Είχα την εντύπωση ότι αυτά ανεμοπτερίζουν και λίγο, αλλά ίσως να πρόκειται για γρήγορο μοντέλο γιατί μου φάνηκε και λίγο "γκαζάτο"...
Για θέμα τροφοδοσίας ακούγεται. Κακή ρύθμιση κινητήρα (φτωχό);
Για θέμα τροφοδοσίας ακούγεται. Κακή ρύθμιση κινητήρα (φτωχό);
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Η κάμερα έτσι όπως είναι τοποθετημένη παραπλανά λίγο......ίσως είναι επάνω σε ελαφρά στροφή οπότε σε συνδυασμό με την απώλεια Ισχύος αντί να ανεμοπτερήσει όπως λές , σαν να στολάρει....
Για αυτό το έβαλα Πάνο , αυτή η απότομη Πτώση (λίγο τρομακτική w
Για αυτό το έβαλα Πάνο , αυτή η απότομη Πτώση (λίγο τρομακτική w
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Τη στιγμή που σβήνει το μοτέρ το αεροπλάνο βρίσκεται σε φάση ανοδικής στροφής. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Αν συμβαίνει αυτό, τότε είναι αρκετά "ψόφιο" από ταχύτητα. Δεν έχει προλάβει στο μεταξύ να πάρει και μεγάλο ύψος οπότε λογικό είναι να πέφτει γρήγορα.
Τώρα γιατι έσβησε το μοτέρ. Λίγο πριν το σβήσιμο το μοτέρ ακούγεται να χάνει λίγο στροφές. Δεν πιστεύω ότι μείωσε ισχύ ο πιλότος πάνω σε στροφή με άνοδο οπότε μόνο του έχασε στροφές ,προφανώς από υπερθέρμανση. Αυτά είναι με τα δίχρονα. Αν το μίγμα είναι λίγο πιο φτωχό απότι πρέπει, χάνουν ισχύ και σε ελάχιστα δευτερόλεπτα σβήνουν χωρίς καμιά άλλη προειδοποίηση. Επίσης ,οι κινητήρες αυτοί, χρησιμοποιούν διαφραγματικά καρμπυρατέρ όπως και οι μοντελιστικοί. Το θέμα με τα διαφραγματικά καρμπυρατέρ είναι η ευαισθησία τους στη ρύθμιση της ποσότητας καυσίμου στο θάλαμο τροφοδοσίας ,η οποία ελέγχεται από μια βελονοειδή βαλβίδα συνδεδεμένη με ένα διάφραγμα. Αν το διάφραγμα αυτό σκληρύνει με το πέρασμα του χρόνου τότε η ρύθμιση αυτή είναι ασταθής. Το αποτέλεσμα είναι πως το μοτέρ δείχνει να είναι ρυθμισμένο σωστά αλλά, όταν δουλέψει στο φουλ για κάποια δευτερόλεπτα ,αρχίζει να γίνεται αρκετά πιο φτωχό με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση. Φυσικά, παρόμοια συμπτώματα θα μπορούσε να έχει και ένα βουλωμένο καρμπυρατέρ ή κάποιο ελάττωμα στο μοτέρ ,το οποίο θα είχε σαν αποτέλεσμα να τραβάει αέρα μόλις ζεσταθεί. Ποιος ξέρει?
Πάντως τα τελευταία χρόνια στα υπερελαφρά συνηθίζεται πολύ το τετράχρονο μοτέρ ,ακριβώς γιατί έχει πολύ περισσότερη "υπομονή" από το δίχρονο, δίνοντας στον πιλότο το χρόνο να κάνει τους αναγκαίους χειρισμούς αν διαπιστώσει ότι κάτι δεν πάει καλά.
Τώρα γιατι έσβησε το μοτέρ. Λίγο πριν το σβήσιμο το μοτέρ ακούγεται να χάνει λίγο στροφές. Δεν πιστεύω ότι μείωσε ισχύ ο πιλότος πάνω σε στροφή με άνοδο οπότε μόνο του έχασε στροφές ,προφανώς από υπερθέρμανση. Αυτά είναι με τα δίχρονα. Αν το μίγμα είναι λίγο πιο φτωχό απότι πρέπει, χάνουν ισχύ και σε ελάχιστα δευτερόλεπτα σβήνουν χωρίς καμιά άλλη προειδοποίηση. Επίσης ,οι κινητήρες αυτοί, χρησιμοποιούν διαφραγματικά καρμπυρατέρ όπως και οι μοντελιστικοί. Το θέμα με τα διαφραγματικά καρμπυρατέρ είναι η ευαισθησία τους στη ρύθμιση της ποσότητας καυσίμου στο θάλαμο τροφοδοσίας ,η οποία ελέγχεται από μια βελονοειδή βαλβίδα συνδεδεμένη με ένα διάφραγμα. Αν το διάφραγμα αυτό σκληρύνει με το πέρασμα του χρόνου τότε η ρύθμιση αυτή είναι ασταθής. Το αποτέλεσμα είναι πως το μοτέρ δείχνει να είναι ρυθμισμένο σωστά αλλά, όταν δουλέψει στο φουλ για κάποια δευτερόλεπτα ,αρχίζει να γίνεται αρκετά πιο φτωχό με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση. Φυσικά, παρόμοια συμπτώματα θα μπορούσε να έχει και ένα βουλωμένο καρμπυρατέρ ή κάποιο ελάττωμα στο μοτέρ ,το οποίο θα είχε σαν αποτέλεσμα να τραβάει αέρα μόλις ζεσταθεί. Ποιος ξέρει?
Πάντως τα τελευταία χρόνια στα υπερελαφρά συνηθίζεται πολύ το τετράχρονο μοτέρ ,ακριβώς γιατί έχει πολύ περισσότερη "υπομονή" από το δίχρονο, δίνοντας στον πιλότο το χρόνο να κάνει τους αναγκαίους χειρισμούς αν διαπιστώσει ότι κάτι δεν πάει καλά.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Για δείτε αυτό ..παρακαλώ
Νομίζω ότι θα ακουστούν ενδιαφέροντα σχόλια , όχι για το γιατί έπεσε ,αλλά για το που έπεσε. Παρ 'ολο που το πράγμα τελειώνει ανώδυνα , νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπω βίντεο με πτώση ..."μέσα στη σέντρα"
whttp://www.youtube.com/watch?v=kgs8doH9juk
Νομίζω ότι θα ακουστούν ενδιαφέροντα σχόλια , όχι για το γιατί έπεσε ,αλλά για το που έπεσε. Παρ 'ολο που το πράγμα τελειώνει ανώδυνα , νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπω βίντεο με πτώση ..."μέσα στη σέντρα"
whttp://www.youtube.com/watch?v=kgs8doH9juk
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Χμ ....μου φαίνεται πως τελικά .....τα πράγματα στο εξωτερικό δεν είναι ΠΑΝΤΑ τόσο όμορφα , τόσο οργανωμένα και τόσο ακίνδυνα όσο πολλές φορές νομίζουμε.......
Βεβαίως και υπάρχουν μοντελοδρόμια και υποδομές και επιτήρηση και εξετάσεις και ασφάλεια ...αλλά όπως βλέπουμε υπάρχουν και τα στραβά ..και τα αδέσποτα....>F<
Βεβαίως και υπάρχουν μοντελοδρόμια και υποδομές και επιτήρηση και εξετάσεις και ασφάλεια ...αλλά όπως βλέπουμε υπάρχουν και τα στραβά ..και τα αδέσποτα....>F<
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Προσωπικά πιστεύω ότι ο τύπος "έψαχνε" τον διάβολό του και τον βρήκε!!!!!!
Ευτυχώς που την στιγμή νομίζω που έπεσε δεν περνούσε κανένα αυτοκίνητο
γιατί θα προκαλούσε ατύχημα με πολύ πιό άσχημη τροπή.
Οταν πετάς σε παρεμβαλόμενα καλώδια ρεύματος που τα ηλεκτρομαγνητικά
πεδία είναι δυνατά, τότε ότι και σύστημα να έχεις αλλά και όσο ισχυρό βάζεις
υποψηφιότητα για να "φάς" παρεμβολή και αυτό είναι το αίτιο και της πτώσης
του αεροπλάνου αφού την "έφαγε" και ήταν όλη δική του.
Την επόμενη πάντος φορά είμαι σίγουρος ότι θα βλέπει καλώδια ρεύματος και
θα φεύγει με τα χίλια μακρυά από αυτά.
Ευτυχώς που την στιγμή νομίζω που έπεσε δεν περνούσε κανένα αυτοκίνητο
γιατί θα προκαλούσε ατύχημα με πολύ πιό άσχημη τροπή.
Οταν πετάς σε παρεμβαλόμενα καλώδια ρεύματος που τα ηλεκτρομαγνητικά
πεδία είναι δυνατά, τότε ότι και σύστημα να έχεις αλλά και όσο ισχυρό βάζεις
υποψηφιότητα για να "φάς" παρεμβολή και αυτό είναι το αίτιο και της πτώσης
του αεροπλάνου αφού την "έφαγε" και ήταν όλη δική του.
Την επόμενη πάντος φορά είμαι σίγουρος ότι θα βλέπει καλώδια ρεύματος και
θα φεύγει με τα χίλια μακρυά από αυτά.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Προσωπικά πιστεύω ότι ο τύπος "έψαχνε" τον διάβολό του και τον βρήκε!!!!!!
Ευτυχώς που την στιγμή νομίζω που έπεσε δεν περνούσε κανένα αυτοκίνητο
γιατί θα προκαλούσε ατύχημα με πολύ πιό άσχημη τροπή.
Οταν πετάς σε παρεμβαλόμενα καλώδια ρεύματος που τα ηλεκτρομαγνητικά
πεδία είναι δυνατά, τότε ότι και σύστημα να έχεις αλλά και όσο ισχυρό βάζεις
υποψηφιότητα για να "φάς" παρεμβολή και αυτό είναι το αίτιο και της πτώσης
του αεροπλάνου αφού την "έφαγε" και ήταν όλη δική του.
Την επόμενη πάντος φορά είμαι σίγουρος ότι θα βλέπει καλώδια ρεύματος και
θα φεύγει με τα χίλια μακρυά από αυτά.
Πολυ σωστα τα λες Μαριε.
Ο τυπος θα επρεπε να πεταει με πλατη στο δρομο και οχι πανω απο αυτον. Ο χωρος φαινεται τεραστιος οσο τεραστια ειναι και η βλακεια του ανθρωπου που πεταγε οπως πεταγε εκει. Ελπιζω να μην οδηγει με τον ιδιο τροπο και το αυτοκινητο του.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο με τέτοιους τύπους φιλαράκι Τρύφωνα είναι ότι μετά
όλα τους φταίνε εκτός από τον εαυτό τους και ότι υποχθόνιες δυνάμεις τους έκαναν
σαμποτάζ!!!!!!
Ηθέλα πάντος να τον έβλεπα αν τα παιδιά του ήταν στο δρόμο αυτόν με κανένα σχολικό
αν θα πετούσε προς τα εκεί!!!!
Και προς απάντηση σου, νομίζεις ότι μόνο το τ/κ αεροπλανάκι του πετάει έτσι ? Μπα Τρύφωνα τα ίδια "σκατά" θα είναι ότι και αν "καβαλάει"!!!!!!
Αυτό που λέμε εμείς οι ναυτικοί είναι ".....μακρυά απο την πλώρη μας και ας κάνει ότι θέλει" ή "αλίμονο στην πλώρη αυτού που θα τον συναντήσει"
όλα τους φταίνε εκτός από τον εαυτό τους και ότι υποχθόνιες δυνάμεις τους έκαναν
σαμποτάζ!!!!!!
Ηθέλα πάντος να τον έβλεπα αν τα παιδιά του ήταν στο δρόμο αυτόν με κανένα σχολικό
αν θα πετούσε προς τα εκεί!!!!
Και προς απάντηση σου, νομίζεις ότι μόνο το τ/κ αεροπλανάκι του πετάει έτσι ? Μπα Τρύφωνα τα ίδια "σκατά" θα είναι ότι και αν "καβαλάει"!!!!!!
Αυτό που λέμε εμείς οι ναυτικοί είναι ".....μακρυά απο την πλώρη μας και ας κάνει ότι θέλει" ή "αλίμονο στην πλώρη αυτού που θα τον συναντήσει"
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
http://www.youtube.com/watch?v=hrBl3eDxgH4
Μια πτώση που έχει προκαλέσει αρκετές συζητήσεις στο Delaware και στο RCSB.
Μια πτώση που έχει προκαλέσει αρκετές συζητήσεις στο Delaware και στο RCSB.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ο πρώτος αριστερός (κινητήρας) φαίνεται (?) να έχει πρόβλημα ....μάλλον εδώ έχουμε την αιτία , για το "γύρισμα" πρός τα αριστερά.
Στα δε πηδάλια , τα ailerons είναι ξεκάθαρο απο το βίντεο πώς είναι δεξί-up , αριστερό down , και στο 0:25 φαίνεται και το rudder του full δεξιά , άρα ο πιλότος του (που τα σχόλια λένε ότι είναι έμπειρος) προσπαθεί να το γυρίσει..
Το μόνο που μπορώ να πώ , είναι .......κλωβός .
Στο δεύτερο βίντεο .....το βλέπεις και αδειάζεις απο όλα τα "υδραυλικά"....υγρά. w
Στα δε πηδάλια , τα ailerons είναι ξεκάθαρο απο το βίντεο πώς είναι δεξί-up , αριστερό down , και στο 0:25 φαίνεται και το rudder του full δεξιά , άρα ο πιλότος του (που τα σχόλια λένε ότι είναι έμπειρος) προσπαθεί να το γυρίσει..
Το μόνο που μπορώ να πώ , είναι .......κλωβός .
Στο δεύτερο βίντεο .....το βλέπεις και αδειάζεις απο όλα τα "υδραυλικά"....υγρά. w
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Πολύ φοβάμαι ότι δεν ήταν χειριστικό λάθος (καθαρό) εκ μέρους του πιλότου.
Το ξεκάθαρο είναι ότι το αεροπλάνο "στρέφει" προς την αριστερή πλευρά και
το πιθανότερο να φταίει η κακή ρύθμιση των κινητήρων που μάλλον κάνουν
και αυτό που βλέπουμε δηλαδή να μπει το αεροπλάνο σε φλατ σπιν και να
"οργώσει" το γκαζόν!!!!
Βέβαια αυτό το θέμα θα έπρεπε να είχε ελεχθεί πριν το αεροπλάνο επιχειρήσει
να απογειωθεί αλλά ευτυχώς για μιά ακόμα φορά οι παρευρισκόμενοι ήταν πολύ
τυχεροί όπως και τα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα στη περιοχή.
Το σίγουρο είναι όπως λέει και ο sukhoi.su29 ότι θα έπρεπε να υπάρχει ΚΛΩΒΟΣ
τόσο για τους άλλους χομπήστες όσο και για τους παρευρισκόμενους θεατές
αλλά από ότι φαίνετε οι ξένοι μάλλον στα χαρτιά τηρούν τους όρους ασφαλείας
και εκτός από κακούς χειριστές είναι στο "δε βαριέσε" καλύτεροι από τους Ελληνες
που συνεχώς εμείς οι ίδιοι τους αυτοκοροϊδεύουμε.
Για μένα ο διοργανωτής απλά είναι "για πολλές κλωτσίες".
Το ξεκάθαρο είναι ότι το αεροπλάνο "στρέφει" προς την αριστερή πλευρά και
το πιθανότερο να φταίει η κακή ρύθμιση των κινητήρων που μάλλον κάνουν
και αυτό που βλέπουμε δηλαδή να μπει το αεροπλάνο σε φλατ σπιν και να
"οργώσει" το γκαζόν!!!!
Βέβαια αυτό το θέμα θα έπρεπε να είχε ελεχθεί πριν το αεροπλάνο επιχειρήσει
να απογειωθεί αλλά ευτυχώς για μιά ακόμα φορά οι παρευρισκόμενοι ήταν πολύ
τυχεροί όπως και τα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα στη περιοχή.
Το σίγουρο είναι όπως λέει και ο sukhoi.su29 ότι θα έπρεπε να υπάρχει ΚΛΩΒΟΣ
τόσο για τους άλλους χομπήστες όσο και για τους παρευρισκόμενους θεατές
αλλά από ότι φαίνετε οι ξένοι μάλλον στα χαρτιά τηρούν τους όρους ασφαλείας
και εκτός από κακούς χειριστές είναι στο "δε βαριέσε" καλύτεροι από τους Ελληνες
που συνεχώς εμείς οι ίδιοι τους αυτοκοροϊδεύουμε.
Για μένα ο διοργανωτής απλά είναι "για πολλές κλωτσίες".
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δεν ξέρω αν υπάρχει κλωβός που θα μπορούσε να αντέξει την πρόσκρουση ενός τέτοιου θηρίου, αν και αναμφίβολα θα την μετρίαζε κάπως , εκτός κι αν μιλάμε για κανένα φρούριο που να μοιάζει με της φυλακής τα σίδερα. Εξάλλου όταν έχεις εκατοντάδες κόσμο δεν μπορεί να τους έχεις όλους στο κλουβί. Το σωστό είναι ,σε κάθε περίπτωση όταν πετάνε τα αεροπλάνα αυτού του μεγέθους ,να υπάρχει η κατάλληλη απόσταση απο θεατές ,αμάξια κλπ ώστε να περιορίζεται η πιθανότητα να γίνει κάτι κατά τη στιγμή της απογείωσης ή της προσγείωσης, όπου γίνονται και τα παρισσότερα παρατράγουδα με τα δύσκολα αεροπλάνα.
Το θέμα είναι ,πάντως, ότι ο χειριστής είναι για πολύ γιαούρτι και απορώ πως τον χαρακτηρίζουν έμπειρο.
Κοιτάξτε καταρχήν πως απογειώνεται. Το αεροπλάνο ,φανερά, δεν έχει πιάσει την απαιτούμενη ταχύτητα (αυτό φαίνεται και από τη μύτη που σηκώνεται πέφτει και σηκώνεται πάλι σαν να μην είναι αρκετά αποτελεσματικό το οριζόντιο σταθερό πόσο μάλλον να πετάει το φτερό ακόμη) και ο χειριστής το σηκώνει με μεγάλη κλίση ,σε σημείο που ακουμπάει η ουρά κάτω και σέρνεται λες και απογειώνει κανένα parkzone. Κι όχι μόνο αυτό αλλά ,από την αρχή, δίνει συνεχώς δεξί aileron και ταυτόχρονα δεξί rudder!! Αυτό κι αν είναι εντελώς αψυχολόγητο. Αν δίνεις δεξί rudder, πιθανώς για να αντισταθμίσεις τη ροπή η τυχον πλάγιο άνεμο ,τότε αν το rudder δεν είναι επαρκώς αποτελεσματικό επειδή δεν έχει πιάσει ακόμη ταχύτητα (δεν έχει δρόμο που λέμε) τότε δίνεις και αριστερό aileron έτσι ώστε, εκμεταλλευόμενος το φαινόμενο adverse yaw, να βοηθήσεις το rudder και ταυτόχρονα να μην επιτρέψεις στο φτερό που είναι μέσα στον αέρα να σε φέρει καπάκι σε μια ριπή.
Εδώ ο τύπος από τη μια έχει τραβήξει το elevator όλο πάνω και από την άλλη απογειώνεται ,στολαρισμένος ,με όλα τα άλλα πηδάλια δεξιά. Καθαρή αυτοκτονία δηλαδή. Αν τα παηδάλια δεν κόλλησαν σε αυτή τη θέση λόγω κάποιας βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα, τότε ο άνθρωπος πρέπει να είναι εντελώς κουκουνιάου. Αλλά και πάλι τα πηδάλια φαίνονται σε αυτή τη θέση, ειδικά τα ailerons, από την αρχή της τροχοδρόμησης. Κοτζάμ θηρίο μπροστά στα μάτια του δεν το είδε ότι τα πηδάλιά του είναι αλλού για αλλού, να κόψει αμέσως τα γκάζια και να κάνει abort ,αν υποθέσουμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη λειτουργία τους??
Οσο για τους κινητήρες, δεν είναι εύκολο να βγει συμπέρασμα για τις στροφές τους με βάση το τι δείχνει το βίντεο γιατί ,ακόμη και αν έχουν μια μικρή και εντός των ορίων διαφορά στις στροφές, το στροβοσκοπικό φαινόμενο που προκαλεί η κάμερα μπορεί να δείχνει αυτή τη διαφορά ακόμη μεγαλύτερη.
Ακόμη όμως κι αν υπήρχε ασυμμετρία στην ώθηση, σε σημείο που να δημιουργεί πρόβλημα, η σωστή αντίδραση δεν είναι να απογειώσει κανείς το αεροπλάνο με το ζόρι ,στολαρισμένο και με όλα δεξιά.
Το θέμα είναι ,πάντως, ότι ο χειριστής είναι για πολύ γιαούρτι και απορώ πως τον χαρακτηρίζουν έμπειρο.
Κοιτάξτε καταρχήν πως απογειώνεται. Το αεροπλάνο ,φανερά, δεν έχει πιάσει την απαιτούμενη ταχύτητα (αυτό φαίνεται και από τη μύτη που σηκώνεται πέφτει και σηκώνεται πάλι σαν να μην είναι αρκετά αποτελεσματικό το οριζόντιο σταθερό πόσο μάλλον να πετάει το φτερό ακόμη) και ο χειριστής το σηκώνει με μεγάλη κλίση ,σε σημείο που ακουμπάει η ουρά κάτω και σέρνεται λες και απογειώνει κανένα parkzone. Κι όχι μόνο αυτό αλλά ,από την αρχή, δίνει συνεχώς δεξί aileron και ταυτόχρονα δεξί rudder!! Αυτό κι αν είναι εντελώς αψυχολόγητο. Αν δίνεις δεξί rudder, πιθανώς για να αντισταθμίσεις τη ροπή η τυχον πλάγιο άνεμο ,τότε αν το rudder δεν είναι επαρκώς αποτελεσματικό επειδή δεν έχει πιάσει ακόμη ταχύτητα (δεν έχει δρόμο που λέμε) τότε δίνεις και αριστερό aileron έτσι ώστε, εκμεταλλευόμενος το φαινόμενο adverse yaw, να βοηθήσεις το rudder και ταυτόχρονα να μην επιτρέψεις στο φτερό που είναι μέσα στον αέρα να σε φέρει καπάκι σε μια ριπή.
Εδώ ο τύπος από τη μια έχει τραβήξει το elevator όλο πάνω και από την άλλη απογειώνεται ,στολαρισμένος ,με όλα τα άλλα πηδάλια δεξιά. Καθαρή αυτοκτονία δηλαδή. Αν τα παηδάλια δεν κόλλησαν σε αυτή τη θέση λόγω κάποιας βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα, τότε ο άνθρωπος πρέπει να είναι εντελώς κουκουνιάου. Αλλά και πάλι τα πηδάλια φαίνονται σε αυτή τη θέση, ειδικά τα ailerons, από την αρχή της τροχοδρόμησης. Κοτζάμ θηρίο μπροστά στα μάτια του δεν το είδε ότι τα πηδάλιά του είναι αλλού για αλλού, να κόψει αμέσως τα γκάζια και να κάνει abort ,αν υποθέσουμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη λειτουργία τους??
Οσο για τους κινητήρες, δεν είναι εύκολο να βγει συμπέρασμα για τις στροφές τους με βάση το τι δείχνει το βίντεο γιατί ,ακόμη και αν έχουν μια μικρή και εντός των ορίων διαφορά στις στροφές, το στροβοσκοπικό φαινόμενο που προκαλεί η κάμερα μπορεί να δείχνει αυτή τη διαφορά ακόμη μεγαλύτερη.
Ακόμη όμως κι αν υπήρχε ασυμμετρία στην ώθηση, σε σημείο που να δημιουργεί πρόβλημα, η σωστή αντίδραση δεν είναι να απογειώσει κανείς το αεροπλάνο με το ζόρι ,στολαρισμένο και με όλα δεξιά.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Για μένα το μεγάλο ζήτημα είναι ότι οι διοργανωτές επέτρεψαν τόσο κόσμο τόσο κοντά στο διάδρομο.
Μήπως ο χειριστής δε θα έπρεπε να δεχτεί να πετάξει κάτω από αυτές τις συνθήκες;
Τη στιγμή που φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται ότι είναι πολύ αργά για ασφαλές abort. To θηρίο έχει τόσο momentum που μάλλον δε θα σταματούσε πριν τους θεατές άρα ο χειριστής είχε ένα μεγάλο δίλημα.
Μήπως ο χειριστής δε θα έπρεπε να δεχτεί να πετάξει κάτω από αυτές τις συνθήκες;
Τη στιγμή που φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται ότι είναι πολύ αργά για ασφαλές abort. To θηρίο έχει τόσο momentum που μάλλον δε θα σταματούσε πριν τους θεατές άρα ο χειριστής είχε ένα μεγάλο δίλημα.