Γιατί μπαμπά?
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ακόμα και αυτά τα ΘΗΡΙΑ που τα λέμε, τα περισσότερα είναι κατασκευασμένα από
ΦΟΑΜ αν θα παρατηρήσετε στο βίντεο που το δείχνει κομμάτια μέσα στη σκηνή.
Ως συνήθως το υλικό κατασκευής τους είναι το ίδιο για όλα γιατί σε τέτοιο μέγεθος
ακόμα δεν έχει βρεθεί τίποτα ελαφρύτερο και τόσο δυνατό.
Με τις κατάλληλες ενισχύσεις που ίσως να είναι καρμπονένιες ράβδοι αλλά και αεροπορικό
κόντρα πλακέ το αεροπλάνο γίνετε πιό δυνατό ακόμα και από τα κανονικά.
Αρα με τέτοιο υλικό ένας απλός κλωβός θα μπορούσε εύκολα να ανακόψει την
πορεία του αεροπλάνου και να προφυλάξει στα σίγουρα όλους αυτούς που θα
ήταν καλυμένοι μέσα σε αυτόν.
Οσον αφορά το ατύχημα δεν το είδα αλλά για να το λέτε σίγουρα προσπάθησε
να βάλει αντίθετα πηδάλια και σίγουρα αν το αεροπλάνο δεν είχε αποκτήσει την
απαιτούμενη ταχύτητα θα "ρόπιασε" από μόνο του δημιουργώντας το φαινόμενο
του γυροσκοπίου με τα πασιφανή αποτελέσματα.
Το άλλο θέμα που τέθηκε εάν ο χειριστής είναι υπαίτιος αν δέχθηκε να πετάξει σε
έναν μη ασφαλή χώρο είναι και αυτό σημαντικότατο και είναι ευθύνη κατά 50%
δική του αφού όταν νοήσε έμπειρος υποτίθετε ότι μπορείς και έχεις την κρίση να
καταλάβεις αν οι συνθηκες είναι καλές ή επικίνδυνες.
Το άλλο 50% βαραίνει όμως και τους διοργανωτές και ιδιοκτήτες του χώρου
αφού και αυτοί με την σειρά τους θα έπρεπε να ελέγξουν το αεροπλάνο και να
κρίνουν αν μπορεί να πετάξει εκεί ή όχι.
Για αυτό το λόγο υπαρχουν και οι αλητάρχες που πάντα θα πρέπει να είναι άτομα
με τεράστια εμπειρία για να μπορούν εκτός να βοηθήσουν τους πετάμενους αλλά
και να κρίνουν αν ένα αεροπλάνο είναι αξιόπλοο ή έχει πιθανά προβλήμτα.
Από ότι φαίνετε όμως από το βίντεο, όλα αφέθηκαν στην τύχη τους και ευτυχώς
το αποτέλεσμα ήταν να μαζέψουν τα αποκαΙδια με το φαράσι ευτυχώς χωρίς σπασμένα
κεφάλια θεατών ή άλλων παρευρισκόμενων.
ΦΟΑΜ αν θα παρατηρήσετε στο βίντεο που το δείχνει κομμάτια μέσα στη σκηνή.
Ως συνήθως το υλικό κατασκευής τους είναι το ίδιο για όλα γιατί σε τέτοιο μέγεθος
ακόμα δεν έχει βρεθεί τίποτα ελαφρύτερο και τόσο δυνατό.
Με τις κατάλληλες ενισχύσεις που ίσως να είναι καρμπονένιες ράβδοι αλλά και αεροπορικό
κόντρα πλακέ το αεροπλάνο γίνετε πιό δυνατό ακόμα και από τα κανονικά.
Αρα με τέτοιο υλικό ένας απλός κλωβός θα μπορούσε εύκολα να ανακόψει την
πορεία του αεροπλάνου και να προφυλάξει στα σίγουρα όλους αυτούς που θα
ήταν καλυμένοι μέσα σε αυτόν.
Οσον αφορά το ατύχημα δεν το είδα αλλά για να το λέτε σίγουρα προσπάθησε
να βάλει αντίθετα πηδάλια και σίγουρα αν το αεροπλάνο δεν είχε αποκτήσει την
απαιτούμενη ταχύτητα θα "ρόπιασε" από μόνο του δημιουργώντας το φαινόμενο
του γυροσκοπίου με τα πασιφανή αποτελέσματα.
Το άλλο θέμα που τέθηκε εάν ο χειριστής είναι υπαίτιος αν δέχθηκε να πετάξει σε
έναν μη ασφαλή χώρο είναι και αυτό σημαντικότατο και είναι ευθύνη κατά 50%
δική του αφού όταν νοήσε έμπειρος υποτίθετε ότι μπορείς και έχεις την κρίση να
καταλάβεις αν οι συνθηκες είναι καλές ή επικίνδυνες.
Το άλλο 50% βαραίνει όμως και τους διοργανωτές και ιδιοκτήτες του χώρου
αφού και αυτοί με την σειρά τους θα έπρεπε να ελέγξουν το αεροπλάνο και να
κρίνουν αν μπορεί να πετάξει εκεί ή όχι.
Για αυτό το λόγο υπαρχουν και οι αλητάρχες που πάντα θα πρέπει να είναι άτομα
με τεράστια εμπειρία για να μπορούν εκτός να βοηθήσουν τους πετάμενους αλλά
και να κρίνουν αν ένα αεροπλάνο είναι αξιόπλοο ή έχει πιθανά προβλήμτα.
Από ότι φαίνετε όμως από το βίντεο, όλα αφέθηκαν στην τύχη τους και ευτυχώς
το αποτέλεσμα ήταν να μαζέψουν τα αποκαΙδια με το φαράσι ευτυχώς χωρίς σπασμένα
κεφάλια θεατών ή άλλων παρευρισκόμενων.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Το 90% είναι ευθύνη είναι του κάγκουρα που το πετάει, το 10% των διοργανωτών που τον κάλεσαν. Ειναι το 3ο που σπάει. Σε κάθε επίδειξη που πάει σπάει και ένα Β29. Ο τύπος είναι ΒΛΑΚΑΣ και επικίνδυνος για τους θεατές.
`M`
`M`
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Το αεροπλάνο έχει πάρει αριστερή κλίση κατά την απογείωση κάτι τυπικό για τα ελικοφόρα. Γι αυτό πολλοί αερομοντελιστές βάζουν πολύ right thrust στα μονοκινητήρια. Ο χειριστής προσπαθεί να το ισιώσει αλλά το θερίο θέλει δρόμο για να υπακούσει στο rudder και φυσικά δεν το βοηθάει το γρασίδι. Ίσως και να επιδεινώνεται η κατάσταση από μη καλά ρυθμισμένους κινητήρες. Το αεροπλάνο πάει καρφί στο έδαφος για τους θεατές. Ο χειριστής και να το κόψει αυτό με τη φόρα θα πέσει επάνω τους. Το σηκώνει με πολύ up για να μην του ξυρίσει. Τα υπολοιπα είναι προφανή. Στολαριστό ρίχνει φτερό, προσπαθεί να το ισιώσει με aileron αλλά αυτά τα θερία δεν ακούν όπως τα μονοκινητήρια μιας και δεν είναι φτιαγμένα για απότομους ελιγμούς. Τώρα αν φταίει ο χειριστής ή όχι. Εκείνο που μόνον θα σχολιάσω είναι ότι πιστεύω πως θυσίασε το μοντέλο για να μην σκοτώσει κανένα στο έδαφος και ήταν τυχερός που στην πτώση δεν τραυμάτισε τίποτα άλλο πέραν της υπερηφανείας του!!
Τώρα αν όπως λέει ο Γιάννης το κάνει συχνά αυτό τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά στον τρόπο που φτιάχνει αυτά τα μοντέλα.
Τώρα αν όπως λέει ο Γιάννης το κάνει συχνά αυτό τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά στον τρόπο που φτιάχνει αυτά τα μοντέλα.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Πάντως κοιτώντας πτήσεις του πιλότου αυτού (Mac Hodges) δε νομίζω ότι είναι τόσο άπειρος και έμεινα κατάπληκτος όταν είδα ότι με αυτό το μοντέλο κάνει και Hover. Επίσης από κάτω μεταφέρει άλλο αερομοντέλο το οποίο απελευθερώνει αργότερα. Ριψοκίνδυνο θα τον έλεγα...άπειρο όχι.
http://www.youtube.com/watch?v=Ul5ck15JOdg
http://www.youtube.com/watch?v=Ul5ck15JOdg
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Γιάννη ο τύπος πρέπει να έχει πολλά λεφτά.....
Και τα μοντέλα τα σπάει γιατί θέλει να κάνει 3d πτήσεις με τετρακινητήρια.....:D
Και τα μοντέλα τα σπάει γιατί θέλει να κάνει 3d πτήσεις με τετρακινητήρια.....:D
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημήτρη ο ανθρωπας ειναι Μ @@@@@ Σ.
Σκέψου αυτό που είπες: Κάνει χοβερ με Β29!!!! Τι άλλο θες για να καταλάβεις ότι ειναι κάφρος.
Οσο αφορά το συγκεκριμένο σπάσιμο (ένα από τα πολλά που εχει κανει) δεν βλέπω κανενα μοτερ σβιστό, ή να έχει πρόβλημα.
Προσέξτε πόσο τροχοδρομεί!!! Ούτε 60αράκι δεν απογειώνεται τόσο γρήγορα!
Το σκάφος πέφτει από 10000000000% χειριστικό λάθος
Προσοχή στην χρήση του λεξιλογίου....Μας διαβάζουν πολλοί, ακόμα και απο το εξωτερικό.Ας μην παρασυρόμαστε στην ονοματολογία.
Σκέψου αυτό που είπες: Κάνει χοβερ με Β29!!!! Τι άλλο θες για να καταλάβεις ότι ειναι κάφρος.
Οσο αφορά το συγκεκριμένο σπάσιμο (ένα από τα πολλά που εχει κανει) δεν βλέπω κανενα μοτερ σβιστό, ή να έχει πρόβλημα.
Προσέξτε πόσο τροχοδρομεί!!! Ούτε 60αράκι δεν απογειώνεται τόσο γρήγορα!
Το σκάφος πέφτει από 10000000000% χειριστικό λάθος
Προσοχή στην χρήση του λεξιλογίου....Μας διαβάζουν πολλοί, ακόμα και απο το εξωτερικό.Ας μην παρασυρόμαστε στην ονοματολογία.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Γιάννη θα έπεφτε στους θεατές γι΄αυτό το σήκωσε τόσο γρήγορα...ήταν απόφαση της στιγμής. Τα άλλα σπασίματα τα κάνει γιατί παίζει ριψοκίνδυνα, αλλά όμως αλλού τα καταφέρνει. Στο πρώτο βίντεο που δημοσίευσα είναι απίστευτα αυτά που κάνει και στο τέλος κάνει μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ προσγείωση!!
Θα τον χαρακτήριζα έναν μοντελιστή που δεν το νοιάζει το κόστος και χαίρεται να κάνει ριψοκίνδυνα πράγματα. Το μόνο που ενίσταμαι είναι ότι αυτά να τα κάνει μόνος του και όχι μπροστά σε θεατές θέτωντάς τους σε κίνδυνο. Εκεί είναι όντως ...μ@κ@κια....^%^
Θα τον χαρακτήριζα έναν μοντελιστή που δεν το νοιάζει το κόστος και χαίρεται να κάνει ριψοκίνδυνα πράγματα. Το μόνο που ενίσταμαι είναι ότι αυτά να τα κάνει μόνος του και όχι μπροστά σε θεατές θέτωντάς τους σε κίνδυνο. Εκεί είναι όντως ...μ@κ@κια....^%^
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Επιτρέψτε μου και κάτι όχι σχετικό με το θέμα. Τα 52 μου χρόνια (δεν τα θεωρώ πολλά....!@/-=}{{ ) μου λένε να μην απευθύνω χαρακτηρισμούς σε ανθρώπους όταν δεν τους γνωρίζω καλά και ειδικότερα αν δεν τους ξέρω καθόλου. Ουδείς τέλειος και "όστις αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"!!
Αυτό με πολύ αγάπη Γιάννη από έναν...μεσόκοπο +(*)
Αυτό με πολύ αγάπη Γιάννη από έναν...μεσόκοπο +(*)
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Καλο απογευμα και απο εμενα.
Ειδα αρκετες φορες τα δυο βιντεο. Πολλες μπορει να ειναι οι αιτιες οι οποιες προκαλεσαν την εκτροπη και τελικα το ατυχημα.Θεωρω οτι το πιο σημαντικο ειναι να βγαζουμε διδαγματα για το τι πρεπει να μην κανουμε μαθαινοντας απο τους αλλους.
Για εμενα προσωπικα το διδαγματα απο αυτα που ειδα ειναι τα ακολουθα
1) Αντιμετωπιζουμε τα μοντελα σαν ενα κανονικο αεροπλανο που θα μπορουσαμε να μπουμε μεσα και να πεταξουμε. Αυτο σημαινει οτι το ελεγχουμε καθε φορα πολυ καλα μετα και πριν απο καθε πτηση. Εαν δεν ειμαστε σιγουροι οτι ειναι οκ, καθομαστε στην ακρη και απολαμβανουμε τις πτησεις αλλων μοντελιστων.Ειναι αυτο που λεμε ζησε και πολεμησε μια αλλη ημερα.
2) Στην απογειωση μια απο τις πιο σημαντικες παραμετρους ειναι η διατηρηση του directional control σε σχεση με την κεντρικη γραμμη του διαδρομου(υπαρκτη η νοητη). Εαν για οποιονδηποτε λογο αυτο χαθει ,δεν το διορθωνουμε με το να απογειωσουμε οπως μπορουμε το μοντελο, αλλα με το να ματαιωσουμε την απογειωση. Δεδομενου της μικρης μαζας των μοντελων αλλα και της χαμηλοτερης ταχυτητας, η ορμη ειναι μικρη και το σταματημα γρηγορο.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το χρονικο περιθωριο ηταν αρκετο και το πλεγμα που υπηρχε ηταν οκ να το σταματησει στην εσχατη περιπτωση της προσκρουσης σε αυτο....ηδη η μεγαλη εκτροπη εχει αρχισει απο τα 4 sec στο βιντεο.
Αυτα απο εμενα.....κατα τα αλλα πολυ εντυπωσιακο μοντελο....γεμιζει τον ουρανο!!!!
Ειδα αρκετες φορες τα δυο βιντεο. Πολλες μπορει να ειναι οι αιτιες οι οποιες προκαλεσαν την εκτροπη και τελικα το ατυχημα.Θεωρω οτι το πιο σημαντικο ειναι να βγαζουμε διδαγματα για το τι πρεπει να μην κανουμε μαθαινοντας απο τους αλλους.
Για εμενα προσωπικα το διδαγματα απο αυτα που ειδα ειναι τα ακολουθα
1) Αντιμετωπιζουμε τα μοντελα σαν ενα κανονικο αεροπλανο που θα μπορουσαμε να μπουμε μεσα και να πεταξουμε. Αυτο σημαινει οτι το ελεγχουμε καθε φορα πολυ καλα μετα και πριν απο καθε πτηση. Εαν δεν ειμαστε σιγουροι οτι ειναι οκ, καθομαστε στην ακρη και απολαμβανουμε τις πτησεις αλλων μοντελιστων.Ειναι αυτο που λεμε ζησε και πολεμησε μια αλλη ημερα.
2) Στην απογειωση μια απο τις πιο σημαντικες παραμετρους ειναι η διατηρηση του directional control σε σχεση με την κεντρικη γραμμη του διαδρομου(υπαρκτη η νοητη). Εαν για οποιονδηποτε λογο αυτο χαθει ,δεν το διορθωνουμε με το να απογειωσουμε οπως μπορουμε το μοντελο, αλλα με το να ματαιωσουμε την απογειωση. Δεδομενου της μικρης μαζας των μοντελων αλλα και της χαμηλοτερης ταχυτητας, η ορμη ειναι μικρη και το σταματημα γρηγορο.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το χρονικο περιθωριο ηταν αρκετο και το πλεγμα που υπηρχε ηταν οκ να το σταματησει στην εσχατη περιπτωση της προσκρουσης σε αυτο....ηδη η μεγαλη εκτροπη εχει αρχισει απο τα 4 sec στο βιντεο.
Αυτα απο εμενα.....κατα τα αλλα πολυ εντυπωσιακο μοντελο....γεμιζει τον ουρανο!!!!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Mogolos έγραψε: ↑Δημήτρη ο ανθρωπας ειναι Μ @@@@@ Σ.
Σκέψου αυτό που είπες: Κάνει χοβερ με Β29!!!! Τι άλλο θες για να καταλάβεις ότι ειναι κάφρος.
Οσο αφορά το συγκεκριμένο σπάσιμο (ένα από τα πολλά που εχει κανει) δεν βλέπω κανενα μοτερ σβιστό, ή να έχει πρόβλημα.
Προσέξτε πόσο τροχοδρομεί!!! Ούτε 60αράκι δεν απογειώνεται τόσο γρήγορα!
Το σκάφος πέφτει από 10000000000% χειριστικό λάθος
Προσοχή στην χρήση του λεξιλογίου....Μας διαβάζουν πολλοί, ακόμα και απο το εξωτερικό.Ας μην παρασυρόμαστε στην ονοματολογία.
Δε καταλαβαίνω.....δεν είπε και τίποτα ο Mog....απλώς τον αποκάλεσε άνθρωπα ......τόσο κακό είναι...?? :-\(2f)^%^
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μάλλον έχεις δίκιο για τον κινητηρα Στο 1:20 το επισημαίνειsukhoi.su29 έγραψε: ↑Ο πρώτος αριστερός (κινητήρας) φαίνεται (?) να έχει πρόβλημα ....μάλλον εδώ έχουμε την αιτία , για το "γύρισμα" πρός τα αριστερά.
http://www.youtube.com/watch?v=w1uDT7p1JAg#t=82
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Από 0:43' έως 0:50' φοβερό το πλάνο , (μπράβο Δούκα ) και αποκαλυπτικό στη λεπτομέρεια για το τι συμβαίνει.....(όλα σωστά όσα έχουν είπωθεί - το δεξί rudder όπως λέει και ο Κώστας δεν κάνει τίποτα μοναχό του , ο δε ριναίος τέρμα δεξιά πλήν όμως είναι ήδη στον αέρα οπότε .......μηδέν.
Το αεροπλάνο πάει "κρεμασμένο" ήδη απο την αρχή , άσχετα απο το πιθανό πρόβλημα της μηχανής , και μάλλον είναι σαφές ότι επειδή το βλέπει να πηγαίνει για το κοινό κάνει την ολέθρια κίνηση να το σηκώσει .......
Το μόνο που λέω ........αφου δεν πάθαν οι άνθρωποι τίποτα .....w Ankon πάλι Λαυράκι τσίμπησες .:/)-
Το αεροπλάνο πάει "κρεμασμένο" ήδη απο την αρχή , άσχετα απο το πιθανό πρόβλημα της μηχανής , και μάλλον είναι σαφές ότι επειδή το βλέπει να πηγαίνει για το κοινό κάνει την ολέθρια κίνηση να το σηκώσει .......
Το μόνο που λέω ........αφου δεν πάθαν οι άνθρωποι τίποτα .....w Ankon πάλι Λαυράκι τσίμπησες .:/)-
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Θεώρησα σκόπιμο να το βάλω στο petame προς γνώσιν... γιατί για μια ολόκληρη βδομάδα γίνεται το έλα να δεις στο RCSB . Πιστεύω οτι ο τύπος θα έβαλε μυαλό γιατί και σε άλλα video το μοντελο τραβούσε πολύ αριστερά και κάποια στιγμή θα του την έκανε. Περιττό να πω πως ο τύπος εχει δικό του μοντελοδρόμιο και κατάστημα μοντελισμού. Το μοντέλο ζύγιζε 50 κιλά και πετούσε με 4 δέκτες.Βάζω και ένα video τραβηγμένο απο τον josh Bixler με μια ανάλυση του μοντέλου απο τον Mak Hodges.
http://www.youtube.com/watch?v=I7EScXFmoxw
http://www.youtube.com/watch?v=I7EScXFmoxw
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
palafdim έγραψε: ↑Γιάννη θα έπεφτε στους θεατές γι΄αυτό το σήκωσε τόσο γρήγορα...ήταν απόφαση της στιγμής. Τα άλλα σπασίματα τα κάνει γιατί παίζει ριψοκίνδυνα, αλλά όμως αλλού τα καταφέρνει. Στο πρώτο βίντεο που δημοσίευσα είναι απίστευτα αυτά που κάνει και στο τέλος κάνει μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ προσγείωση!!
Θα τον χαρακτήριζα έναν μοντελιστή που δεν το νοιάζει το κόστος και χαίρεται να κάνει ριψοκίνδυνα πράγματα. Το μόνο που ενίσταμαι είναι ότι αυτά να τα κάνει μόνος του και όχι μπροστά σε θεατές θέτωντάς τους σε κίνδυνο. Εκεί είναι όντως ...μ@κ@κια....^%^
Αγαπητε Δημητρη χαιρε!
Νομιζω οτι ο Hodges το παρακανε για μια ακομη φορα, δεν βαζει μυαλο αυτος ο ανθρωπος αν δεν δει αιμα, (εχει ξανασπασει αλλο B29 παλαιοτερα σε αναλογο event βαζοντας το σε flat spin και του εφυγε το φτερο στον αερα). Η αποφαση της στιγμης που πηρε ηταν 100% λαθος αφου επελεξε αντι να ματαιωσει με μικροτερες ζημιες να παρει την 100% λαθος αποφαση να το απογειωσει και να πεσει επανω στον κοσμο. Ασχετα αν η ζημια ηταν δοξα τω Θεω σε μια σκηνη μονο. Οι σκηνες σε αυτα τα events νοικιαζονται απο το κοινο και απο τους συμμετεχοντες.
Οτι και να πει λοιπον κανεις γι αυτον τον επικινδυνο τυπο ειναι λιγο. Ο mog λιγα του σερνει σιγουρα απο αυτα που θα ακουσε απο τους παρευρισκομενους εκει με το δικιο τους, αφου παραλιγο να πληρωσουν με την ζωη τους την οξεια επιπολαιοτητα του Hodges που εχει και μαγαζι μοντελισμου τρομαρα του!