Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Απάντηση
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

Καλημέρα,επειδή οι γνώσεις μου σχετικά με τις εργασίες που μπορεί να κάνει κάποιος σε τόρνο μετάλλων είναι ανύπαρκτες, θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που γνωρίζει,εάν μπορείς στον τόρνο να διαμορφώσεις ατσάλινη στρογγυλή βέργα μήκους περίπου 5cm και διατομή 6mm.
Δηλαδή:θέλω να ¨κατεβάσω¨ το πάχος της βέργας από τα 6χιλ στα 4,8 - 4,9χιλ περίπου στην μία άκρη, έτσι ώστε να μπαίνει μέσα στην φωλιά του retract.Από την πλευρά που μπαίνει στο strut θα παραμείνει απείραχτη (6mm) και θα βιδωθεί με τις δύο σκουληκόβιδες. Η άλλη πλευρά με απασχολεί να ¨κατέβει¨λίγο η διάμετρος έτσι ώστε να χωρέσει μέσα στο δαχτυλίδι του retract.
Φίλος μου είπε ότι ο τόρνος μπορεί να δουλέψει μόνο μαλακά μέταλλα,όπως αλουμίνιο μπρούντζο,κλπ, και όχι ατσάλι ισχύει???
pansofos
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Σάβ Απρ 19, 2008 4:03 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από pansofos »

Η δουλεια που θελεις να κανεις στην βεργα , γινεται στον τορνο.
Δυσκολα αλλα γινεται.
xristos
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Δευ Ιαν 18, 2010 10:16 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από xristos »

ακομα μπορεις να την πιασεις στο τσοκ ενος δραπανου, και να την τροχισεις με εναν χειροτροχο
δεν θα εινα και πολυ δυσκολο
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

ευχαριστώ για την βοήθεια!
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από orck »

xristos έγραψε: ακομα μπορεις να την πιασεις στο τσοκ ενος δραπανου, και να την τροχισεις με εναν χειροτροχο
δεν θα εινα και πολυ δυσκολο


Καθετο δραπανο να συμπληρωσω, εχω δει κατασκευες οπου κανουν το καθετο δραπανο τορνο αφου το ξαπλωσουν στο πατωμα/παγκο.
Γιατι ατσαλινη βεργα, δεν το προσγειωνεις σαν αεροπλανο; Η καρφωνεται ασχημα;
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

Μάλλον θα καταλήξω σε τορνατζή...γιατί το να κατεβάσω 1,3χιλ ατσαλόβεργα με δύο διαφορετικά εργαλεία (τα οποία δεν τα έχω by the way) δεν θα τα καταφέρω...
pansofos
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Σάβ Απρ 19, 2008 4:03 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από pansofos »

Και η πραξη.
Συνημμένα
10441200_1421499404797927_3770201473247104163_n.jpg
10441200_1421499404797927_3770201473247104163_n.jpg (70.35 KiB) Προβλήθηκε 385 φορές
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

Σωστός ο δάσκαλος!
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

Γιατι ατσαλινη βεργα, δεν το προσγειωνεις σαν αεροπλανο; Η καρφωνεται ασχημα;

...δεν καρφώνεται άσχημα,απλά είχα κινέζικα struts με σκληρό (υποτίθεται) άξονα (pin) και είχα λαλήσει από την ταλαιπωρία σε κάποιες βαριές προσγειώσεις που δεν δικαιολογούσαν το στράβωμα που έπαιρναν τα αξονάκια...
για αυτό τα ξήλωσα και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο

Υ.Γ* υπ όψην ότι είναι το πρώτο μου warbird, και ακόμα δουλεύω τις προσγειώσεις μου.
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από orck »

coolfever έγραψε: Γιατι ατσαλινη βεργα, δεν το προσγειωνεις σαν αεροπλανο; Η καρφωνεται ασχημα;

...δεν καρφώνεται άσχημα,απλά είχα κινέζικα struts με σκληρό (υποτίθεται) άξονα (pin) και είχα λαλήσει από την ταλαιπωρία σε κάποιες βαριές προσγειώσεις που δεν δικαιολογούσαν το στράβωμα που έπαιρναν τα αξονάκια...
για αυτό τα ξήλωσα και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο

Υ.Γ* υπ όψην ότι είναι το πρώτο μου warbird, και ακόμα δουλεύω τις προσγειώσεις μου.


Μια χαρα σε βλεπω, δεν πειραζει να στραβωνει και μερικες φορες το σωληνακι. Ξερω καποιον (εμενα) που εχει ενα Hellcat με τον κινητηρα ετοιμο και 2 χρονια και δεν το πεταει γιατι εχει καβουρια για τα ανασυρομενα πνευματικα σκελη που κοστιζουν συνολικα πιο ακριβα απο το μοντελο με τον κινητηρα μαζι.

Υπαρχει ενα ενδεχομενο στην κρουση της μη τελειας προσγειωσης τωρα που δεν θα τσακισει το σωληνακι να τσακισει το επομενο αδυναμο σημειο. Καπου παντως θα απορροφηθει η κρουση. Μηπως ειναι καλυτερα να σου τσακιζουν σωληνακια παρα να σου διπλωνει το φτερο στο σημειο που βιδωνουν τα σκελη;
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

...και πολύ καλά τα λες φίλε orck.Και κοίτα σύμπτωση...κι εγώ hellcat έχω με ανασυρόμενα πνευματικά...^%^^%^
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από nasa »

coolfever έγραψε: και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο
...στις βαριές προσγειώσεις ... ότι και να έχεις βάλει ...'ίδια γεύση'...
η ταν, η, τα πετάν...
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.

Δημοσίευση από coolfever »

nasa έγραψε: ...στις βαριές προσγειώσεις ... ότι και να έχεις βάλει ...'ίδια γεύση'...


...καλά τώρα κι εσύ....μην φανταστείς και τίποτα ακραίες καταστάσεις....
απλά εάν είχες ποτέ τοποθετημένα 615Robart-air θα με καταλάβεις, γιατί έχουν κάτι αρθρώσεις, που ούτε να σφίξεις τις βίδες στο φτερό δεν μπορείς,γιατί στρεβλώνουν`M`
Το βάρος που δίνει στα specs η εταιρεία είναι για κλάματα...μέχρι 5κιλά και εμένα το hellcat είναι 4,4.
Αποτέλεσμα? το αερπ εάν ΄κάτσει¨λιιιγο πιο βαριά στον ένα ή στους δύο τροχούς,να στραβώνουν και να μην τροχοδρομεί ελεύθερα το μοντέλο,και να στραβώνουν και τα αξονάκια στο τέλος.
Υ.Γ θα μου πείς τώρα εύλογα γιατί έβαλες αυτά...λόγω κόστους βέβαια.(το είχα αναφέρει σε παλιότερο threat)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”