Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Καλημέρα,επειδή οι γνώσεις μου σχετικά με τις εργασίες που μπορεί να κάνει κάποιος σε τόρνο μετάλλων είναι ανύπαρκτες, θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που γνωρίζει,εάν μπορείς στον τόρνο να διαμορφώσεις ατσάλινη στρογγυλή βέργα μήκους περίπου 5cm και διατομή 6mm.
Δηλαδή:θέλω να ¨κατεβάσω¨ το πάχος της βέργας από τα 6χιλ στα 4,8 - 4,9χιλ περίπου στην μία άκρη, έτσι ώστε να μπαίνει μέσα στην φωλιά του retract.Από την πλευρά που μπαίνει στο strut θα παραμείνει απείραχτη (6mm) και θα βιδωθεί με τις δύο σκουληκόβιδες. Η άλλη πλευρά με απασχολεί να ¨κατέβει¨λίγο η διάμετρος έτσι ώστε να χωρέσει μέσα στο δαχτυλίδι του retract.
Φίλος μου είπε ότι ο τόρνος μπορεί να δουλέψει μόνο μαλακά μέταλλα,όπως αλουμίνιο μπρούντζο,κλπ, και όχι ατσάλι ισχύει???
Δηλαδή:θέλω να ¨κατεβάσω¨ το πάχος της βέργας από τα 6χιλ στα 4,8 - 4,9χιλ περίπου στην μία άκρη, έτσι ώστε να μπαίνει μέσα στην φωλιά του retract.Από την πλευρά που μπαίνει στο strut θα παραμείνει απείραχτη (6mm) και θα βιδωθεί με τις δύο σκουληκόβιδες. Η άλλη πλευρά με απασχολεί να ¨κατέβει¨λίγο η διάμετρος έτσι ώστε να χωρέσει μέσα στο δαχτυλίδι του retract.
Φίλος μου είπε ότι ο τόρνος μπορεί να δουλέψει μόνο μαλακά μέταλλα,όπως αλουμίνιο μπρούντζο,κλπ, και όχι ατσάλι ισχύει???
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Η δουλεια που θελεις να κανεις στην βεργα , γινεται στον τορνο.
Δυσκολα αλλα γινεται.
Δυσκολα αλλα γινεται.
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
ακομα μπορεις να την πιασεις στο τσοκ ενος δραπανου, και να την τροχισεις με εναν χειροτροχο
δεν θα εινα και πολυ δυσκολο
δεν θα εινα και πολυ δυσκολο
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
ευχαριστώ για την βοήθεια!
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
xristos έγραψε: ↑ακομα μπορεις να την πιασεις στο τσοκ ενος δραπανου, και να την τροχισεις με εναν χειροτροχο
δεν θα εινα και πολυ δυσκολο
Καθετο δραπανο να συμπληρωσω, εχω δει κατασκευες οπου κανουν το καθετο δραπανο τορνο αφου το ξαπλωσουν στο πατωμα/παγκο.
Γιατι ατσαλινη βεργα, δεν το προσγειωνεις σαν αεροπλανο; Η καρφωνεται ασχημα;
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Μάλλον θα καταλήξω σε τορνατζή...γιατί το να κατεβάσω 1,3χιλ ατσαλόβεργα με δύο διαφορετικά εργαλεία (τα οποία δεν τα έχω by the way) δεν θα τα καταφέρω...
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Και η πραξη.
- Συνημμένα
-
- 10441200_1421499404797927_3770201473247104163_n.jpg (70.35 KiB) Προβλήθηκε 382 φορές
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Σωστός ο δάσκαλος!
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
Γιατι ατσαλινη βεργα, δεν το προσγειωνεις σαν αεροπλανο; Η καρφωνεται ασχημα;
...δεν καρφώνεται άσχημα,απλά είχα κινέζικα struts με σκληρό (υποτίθεται) άξονα (pin) και είχα λαλήσει από την ταλαιπωρία σε κάποιες βαριές προσγειώσεις που δεν δικαιολογούσαν το στράβωμα που έπαιρναν τα αξονάκια...
για αυτό τα ξήλωσα και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο
Υ.Γ* υπ όψην ότι είναι το πρώτο μου warbird, και ακόμα δουλεύω τις προσγειώσεις μου.
...δεν καρφώνεται άσχημα,απλά είχα κινέζικα struts με σκληρό (υποτίθεται) άξονα (pin) και είχα λαλήσει από την ταλαιπωρία σε κάποιες βαριές προσγειώσεις που δεν δικαιολογούσαν το στράβωμα που έπαιρναν τα αξονάκια...
για αυτό τα ξήλωσα και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο
Υ.Γ* υπ όψην ότι είναι το πρώτο μου warbird, και ακόμα δουλεύω τις προσγειώσεις μου.
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
coolfever έγραψε: ↑Γιατι ατσαλινη βεργα, δεν το προσγειωνεις σαν αεροπλανο; Η καρφωνεται ασχημα;
...δεν καρφώνεται άσχημα,απλά είχα κινέζικα struts με σκληρό (υποτίθεται) άξονα (pin) και είχα λαλήσει από την ταλαιπωρία σε κάποιες βαριές προσγειώσεις που δεν δικαιολογούσαν το στράβωμα που έπαιρναν τα αξονάκια...
για αυτό τα ξήλωσα και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο
Υ.Γ* υπ όψην ότι είναι το πρώτο μου warbird, και ακόμα δουλεύω τις προσγειώσεις μου.
Μια χαρα σε βλεπω, δεν πειραζει να στραβωνει και μερικες φορες το σωληνακι. Ξερω καποιον (εμενα) που εχει ενα Hellcat με τον κινητηρα ετοιμο και 2 χρονια και δεν το πεταει γιατι εχει καβουρια για τα ανασυρομενα πνευματικα σκελη που κοστιζουν συνολικα πιο ακριβα απο το μοντελο με τον κινητηρα μαζι.
Υπαρχει ενα ενδεχομενο στην κρουση της μη τελειας προσγειωσης τωρα που δεν θα τσακισει το σωληνακι να τσακισει το επομενο αδυναμο σημειο. Καπου παντως θα απορροφηθει η κρουση. Μηπως ειναι καλυτερα να σου τσακιζουν σωληνακια παρα να σου διπλωνει το φτερο στο σημειο που βιδωνουν τα σκελη;
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
...και πολύ καλά τα λες φίλε orck.Και κοίτα σύμπτωση...κι εγώ hellcat έχω με ανασυρόμενα πνευματικά...^%^^%^
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
...στις βαριές προσγειώσεις ... ότι και να έχεις βάλει ...'ίδια γεύση'...coolfever έγραψε: ↑ και θέλω τώρα να βάλω ατσάλινα αξονάκια για να *κρατάνε λίγο
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Ερώτηση για μικρο-εργασία σε τόρνο.
nasa έγραψε: ↑...στις βαριές προσγειώσεις ... ότι και να έχεις βάλει ...'ίδια γεύση'...
...καλά τώρα κι εσύ....μην φανταστείς και τίποτα ακραίες καταστάσεις....
απλά εάν είχες ποτέ τοποθετημένα 615Robart-air θα με καταλάβεις, γιατί έχουν κάτι αρθρώσεις, που ούτε να σφίξεις τις βίδες στο φτερό δεν μπορείς,γιατί στρεβλώνουν`M`
Το βάρος που δίνει στα specs η εταιρεία είναι για κλάματα...μέχρι 5κιλά και εμένα το hellcat είναι 4,4.
Αποτέλεσμα? το αερπ εάν ΄κάτσει¨λιιιγο πιο βαριά στον ένα ή στους δύο τροχούς,να στραβώνουν και να μην τροχοδρομεί ελεύθερα το μοντέλο,και να στραβώνουν και τα αξονάκια στο τέλος.
Υ.Γ θα μου πείς τώρα εύλογα γιατί έβαλες αυτά...λόγω κόστους βέβαια.(το είχα αναφέρει σε παλιότερο threat)