JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ευχαριστώ πολυ.Προσπάθησα πολύ για το σκέλος και ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω από οικονομικής και κατασκευαστικής πλευράς.Αργότερα αν προκύψει κάτι καλύτερο εύκολα αλλάζει το όλο σύστημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Συνέχεια της κατασκευής με το κομμάτι της ατράκτου στο πίσω μέρος που θα δεχθεί τα fairing του ρηνιαίου σκέλους και planking της ατράκτου!
- Συνημμένα
-
- stukas119 (4).JPG (116.62 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas119 (5).JPG (143.8 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Πέτσωμα του κάτω μέρος της ατράκτου!
- Συνημμένα
-
- stukas119 (1).JPG (138.67 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas119 (6).JPG (157.09 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Planking και του κάτω μέρους του ρύγχους.....!
- Συνημμένα
-
- stukas119 (2).JPG (134.35 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas119 (3).JPG (121.58 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και τώρα τα δύσκολα!Μιας και δεν θα μπεί ο Zenoah 62 που προτείνει ο Ziroli αλλά ο DLE 55RA έχουμε μια διαφορά 300gr περίπου υπολοιπόμενου βάρους για να ζυγίσει το αεροπλάνο!Αρκετοί βάζουν στην κατασκευή τους μέχρι και κεφαλή από σφυρί μπροστά στο χώρο του κινητήρα για να ζυγίσει το αεροπλάνο στο κέντρο βάρους!
Οπότε για να αποφύγω τα περιττά ''εργαλεία'' ,το κάτω μέρος του χώρου του κινητήρα, αντί για κομμάτι μπάλσας κατάλληλα διαμορφωμένο,χρησιμοποιήσα σκληρό ξύλο πλανισμένο και γυαλοχαρτισμένο ....αρκετά!(Συν 250gr η όλη κατασκευή!)
Οπότε για να αποφύγω τα περιττά ''εργαλεία'' ,το κάτω μέρος του χώρου του κινητήρα, αντί για κομμάτι μπάλσας κατάλληλα διαμορφωμένο,χρησιμοποιήσα σκληρό ξύλο πλανισμένο και γυαλοχαρτισμένο ....αρκετά!(Συν 250gr η όλη κατασκευή!)
- Συνημμένα
-
- stukas119 (7).JPG (154.03 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas119 (10).JPG (160.48 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Στο σημείο αυτό θα μπούν και οι βάσεις για την μεταλλική κατασκευή απόρριψης της βόμβας της ατράκτου!
- Συνημμένα
-
- stukas119 (8).JPG (160.33 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas119 (9).JPG (151.26 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Πρώτη απόπειρα για το πίσω τμήμα του fairing που θα καλύπτει το πίσω σκέλος .....!
- Συνημμένα
-
- stukas120 (3).JPG (206.15 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas120 (1).JPG (136.04 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Το πραγματικό......
- Συνημμένα
-
- 2012-02-01_024359_m_IMG_2916.jpg (40.15 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
....και η δικιά μου προσπάθεια!!!
- Συνημμένα
-
- stukas120 (5).JPG (128.85 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas120 (4).JPG (194.88 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas120 (2).JPG (195.39 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Το να τοποθετηθούν τα 2πλά elevator στο stabiliser δεν ήταν και το πιό εύκολο πράγμα!Όπως επίσης και η τοποθέτηση των fairing of tip balance.....!(Τα αεροδυναμικά πτερύγια στο πίσω φτερό)!
Και όλο αυτό το σύνολο να τοποθετηθεί στην ντίζα του elevator σέρβο και να λειτουργεί και σωστά.....!!!
Η τύχη του πρωτάρη με βοήθησε και τα πέτυχα με την πρώτη.....!!!
https://www.youtube.com/watch?v=anZSWN-sukQ
https://www.youtube.com/watch?v=it7tiYTT2aU
Και όλο αυτό το σύνολο να τοποθετηθεί στην ντίζα του elevator σέρβο και να λειτουργεί και σωστά.....!!!
Η τύχη του πρωτάρη με βοήθησε και τα πέτυχα με την πρώτη.....!!!
https://www.youtube.com/watch?v=anZSWN-sukQ
https://www.youtube.com/watch?v=it7tiYTT2aU
- Συνημμένα
-
- stukas120.JPG (135.8 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Μπραβο Δημητρη!!!!
Πολυ ωραια και καθαρη η δουλεια σου. Το μοντελο σου γινεται απλα φανταστικο.
Πολυ ωραια και καθαρη η δουλεια σου. Το μοντελο σου γινεται απλα φανταστικο.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ευχαριστώ πολύ!!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Φτιάχνωντας τις καλωδιώσεις για τα navigation lights και πρίν κλείσω την άτρακτο έχουμε και λέμε!
Δεξιό ακροπτερύγιο green nav light(αναμμένο μόνιμα) - Αριστερό ακροπτερύγιο red nav light(αναμμένο μόνιμα)
Και στο πίσω μέρος του Rudder λευκό μόνιμα αναμμένο!
Είναι σωστά?
Υπήρχε και κάποιο άλλο navigation light (Π.x. Red Beacon) κάπου αλλού?Τι ύσχειε τότε στα βομβαρδιστικά της Luft ??
Δεξιό ακροπτερύγιο green nav light(αναμμένο μόνιμα) - Αριστερό ακροπτερύγιο red nav light(αναμμένο μόνιμα)
Και στο πίσω μέρος του Rudder λευκό μόνιμα αναμμένο!
Είναι σωστά?
Υπήρχε και κάποιο άλλο navigation light (Π.x. Red Beacon) κάπου αλλού?Τι ύσχειε τότε στα βομβαρδιστικά της Luft ??
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Αφού τριμαρίστικαν σωστά το οριζόντιο και κάθετο σταθερό και πρίν κολληθούν μόνιμα αρχίζουμε σιγά σιγά να κλείνουμε την άτρακτο!
- Συνημμένα
-
- stukas121 (5).JPG (189.47 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas121 (4).JPG (214.08 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Glassάρισμα επιφανειών!Πρώτη μου φορά με αρκετή βοήθεια!Τρίψιμο καλό των επιφανειών, πέρασμα με εποξική ρυτίνη και υαλούφασμα 18gr ,ελαφρύ τρίψιμο και ένα χέρι πέρασμα με αραιωμένο υδατοδιαλυτό βερνίκι πολυουρεθάνης πατωμάτων(μια τεχνική που διάβασα σε πολλές κατασκευές στο εξωτερικό!Δοκιμή κάνουμε,θα δείξει.....!!
Έπειτα πάλι τρίψιμο και πέρασμα με αστάρι, αλλά έχουμε καιρό ακόμα!
Έπειτα πάλι τρίψιμο και πέρασμα με αστάρι, αλλά έχουμε καιρό ακόμα!
- Συνημμένα
-
- stukas121 (2).JPG (168.2 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas121 (1).JPG (154.56 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές
-
- stukas121 (3).JPG (186.18 KiB) Προβλήθηκε 33 φορές