Σαν σήμερα....
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
Τρίτη ... 11 Σεπτεμβρίου του 1973.
"...Αεροπλάνα Hawker hunter της Χιλιανής Αεροπορίας βομβαρδίζουν το Προεδρικό μέγαρο -" Palacio de la moneda" στην πρωτεύουσα Σαντιάγο με σκοπό την δολοφονία του νόμιμα εκλεγμένου Προέδρου Σαλβαντόρ Αλιέντε.
(Αποχαρακτηρισμένο , κατόπιν τριακονταετίας , πλέον υλικό των ίδιων των αμερικανικών υπηρεσιών , κατέδειξε ότι το σχέδιο του πραξικοπήματος , ευρίσκετο υπό την άμεση καθοδήγηση της C.I.A. , του αμερικάνικου Πενταγώνου και συγκεκριμένων πολυεθνικών, όπως η I.T.T. , που είχαν θιγεί τα συμφέροντά τους από τις εθνικοποιήσεις .)
Μετά το τέλος του βομβαρδισμού ο Αλιέντε βρίσκεται νεκρός (αυτοκτόνησε πρό της παραδόσεως) , εντός του κτιρίου απο τις πραξικοπηματικές δυνάμεις του στ. Αουγκούστο Πινοτσέτ ο οποίος εγκαθιστά στην χώρα 17_χρονη στρατιωτική δικτατορία . (1973-1990)....."
https://www.youtube.com/watch?v=aeO_lsYldU4
"...Αεροπλάνα Hawker hunter της Χιλιανής Αεροπορίας βομβαρδίζουν το Προεδρικό μέγαρο -" Palacio de la moneda" στην πρωτεύουσα Σαντιάγο με σκοπό την δολοφονία του νόμιμα εκλεγμένου Προέδρου Σαλβαντόρ Αλιέντε.
(Αποχαρακτηρισμένο , κατόπιν τριακονταετίας , πλέον υλικό των ίδιων των αμερικανικών υπηρεσιών , κατέδειξε ότι το σχέδιο του πραξικοπήματος , ευρίσκετο υπό την άμεση καθοδήγηση της C.I.A. , του αμερικάνικου Πενταγώνου και συγκεκριμένων πολυεθνικών, όπως η I.T.T. , που είχαν θιγεί τα συμφέροντά τους από τις εθνικοποιήσεις .)
Μετά το τέλος του βομβαρδισμού ο Αλιέντε βρίσκεται νεκρός (αυτοκτόνησε πρό της παραδόσεως) , εντός του κτιρίου απο τις πραξικοπηματικές δυνάμεις του στ. Αουγκούστο Πινοτσέτ ο οποίος εγκαθιστά στην χώρα 17_χρονη στρατιωτική δικτατορία . (1973-1990)....."
https://www.youtube.com/watch?v=aeO_lsYldU4
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
sukhoi.su29 έγραψε: ↑Τρίτη ... 11 Σεπτεμβρίου του 1973.
...χμ...κακό link >:(......για να δούμε αυτό..
https://www.youtube.com/watch?v=aeO_lsYldU4
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
17 Σεπτεμβρίου του 1916.
(Α' Παγκόσμιος Πόλεμος).
Κατά την διάρκεια αερομαχίας κοντά στο Cambrai (Γαλλία) ο Manfred von Richthofen (Κόκκινος Βαρώνος ) πετυχαίνει την πρώτη του νίκη κατά των αντιπάλων πιλότων.
(Α' Παγκόσμιος Πόλεμος).
Κατά την διάρκεια αερομαχίας κοντά στο Cambrai (Γαλλία) ο Manfred von Richthofen (Κόκκινος Βαρώνος ) πετυχαίνει την πρώτη του νίκη κατά των αντιπάλων πιλότων.
- Συνημμένα
-
- manfred-von-richthofen.jpg (7.22 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
23 Σεπτεμβρίου του 1942
Ξεκινάει η υλοποίηση του Προγράμματος Manhattan....
Επικεφαλής_(Ανώτατος διοικητής) ,ήταν ο στρατηγός του Μηχανικού Λέσλι Γκρόουβς (Leslie R. Groves).
Το πρόγραμμα πέρασε από στρατιωτικό σε πολιτικό έλεγχο το 1947 με την δημιουργία της Επιτροπής Ατομικής Ενεργείας των ΗΠΑ.
"...H κωδική ονομασία Πρόγραμμα Μανχάταν (επίσημα Manhattan District, και ανεπίσημα Manhattan Project) αναφέρεται στο άκρως απόρρητο Αγγλο-Αμερικανικό πρόγραμμα παραγωγής πυρηνικών όπλων (ατομικών βομβών) που αναπτύχθηκε περί το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Ο προϋπολογισμός του έφθασε τα 2,2 δισ. δολάρια ...απασχολήθηκαν συνολικά 42.000 υπάλληλοι , στους οποίους περιλαμβάνεται το προσωπικό 37 εργοστασίων σε 19 Πολιτείες των ΗΠΑ και του Καναδά....
links:
http://blog.nuclearsecrecy.com/2013/03/29/narratives-of-manhattan-project-secrecy/
Ξεκινάει η υλοποίηση του Προγράμματος Manhattan....
Επικεφαλής_(Ανώτατος διοικητής) ,ήταν ο στρατηγός του Μηχανικού Λέσλι Γκρόουβς (Leslie R. Groves).
Το πρόγραμμα πέρασε από στρατιωτικό σε πολιτικό έλεγχο το 1947 με την δημιουργία της Επιτροπής Ατομικής Ενεργείας των ΗΠΑ.
"...H κωδική ονομασία Πρόγραμμα Μανχάταν (επίσημα Manhattan District, και ανεπίσημα Manhattan Project) αναφέρεται στο άκρως απόρρητο Αγγλο-Αμερικανικό πρόγραμμα παραγωγής πυρηνικών όπλων (ατομικών βομβών) που αναπτύχθηκε περί το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Ο προϋπολογισμός του έφθασε τα 2,2 δισ. δολάρια ...απασχολήθηκαν συνολικά 42.000 υπάλληλοι , στους οποίους περιλαμβάνεται το προσωπικό 37 εργοστασίων σε 19 Πολιτείες των ΗΠΑ και του Καναδά....
links:
http://blog.nuclearsecrecy.com/2013/03/29/narratives-of-manhattan-project-secrecy/
- Συνημμένα
-
- A-billboard-at-the-Oak-Ri-005.jpg (200.37 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- αρχείο λήψης.jpg (36.19 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- 1945-11-Saturday-Evening-Post-How-we-kept-the-atomic-bomb-secret.jpg (158.49 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
Απάντηση: Σαν σήμερα....
30/9
1876 μ.Χ. Ιδρύεται το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, από την κυβέρνηση του Αλεξάνδρου Κουμουνδούρου.
1922 μ.Χ. Η ελληνική κυβέρνηση αποδέχεται τη συμφωνία της Διάσκεψης των Μουδανιών, με την οποία δίδεται στους Τούρκους και η Ανατολική Θράκη μέχρι τον Έβρο.
Τρομάρα τους (και για τα δύο)
1876 μ.Χ. Ιδρύεται το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, από την κυβέρνηση του Αλεξάνδρου Κουμουνδούρου.
1922 μ.Χ. Η ελληνική κυβέρνηση αποδέχεται τη συμφωνία της Διάσκεψης των Μουδανιών, με την οποία δίδεται στους Τούρκους και η Ανατολική Θράκη μέχρι τον Έβρο.
Τρομάρα τους (και για τα δύο)
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
Στις 03 Οκτωβρίου του 1990...
Με το τέλος του Β' Π.Π. το γερμανικό κράτος διαμελίζεται.Το δυτικό κομμάτι - η Δυτική Γερμανία - ή Bundesrepublic Deutchland - B.R.D. - παραμένει στον ελέγχο των Η.Π.Α.
Το 1949 το Ανατολικό κομμάτι -ευρισκόμενο υπο τον έλεγχο των Σοβιετικών - μετασχηματίζεται επισήμως σε κράτος .
Η Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία - Deutsche Demokratische Republik - D.D.R. , ιδρύεται στις 7 Οκτωβρίου 1949 .
Το Βερολίνο παραμένει εντός της Ανατολικής Γερμανίας ,χωριζόμενο και αυτό σε δυτικό και ανατολικό . Το Δυτικό Βερολίνο αποτελεί ένα "νησί" μέσα στο έδαφος της Ανατολικής Γερμανίας.
41 χρόνια μετά ...στις 3 Οκτωβρίου του 1990 η Λαοκρατική Δημοκρατία διαλύεται και με απόφαση της Aνατολικο_γερμανικής βουλής προσχωρεί στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας.
Οι δυο Γερμανίες επανενώνονται...
Με το τέλος του Β' Π.Π. το γερμανικό κράτος διαμελίζεται.Το δυτικό κομμάτι - η Δυτική Γερμανία - ή Bundesrepublic Deutchland - B.R.D. - παραμένει στον ελέγχο των Η.Π.Α.
Το 1949 το Ανατολικό κομμάτι -ευρισκόμενο υπο τον έλεγχο των Σοβιετικών - μετασχηματίζεται επισήμως σε κράτος .
Η Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία - Deutsche Demokratische Republik - D.D.R. , ιδρύεται στις 7 Οκτωβρίου 1949 .
Το Βερολίνο παραμένει εντός της Ανατολικής Γερμανίας ,χωριζόμενο και αυτό σε δυτικό και ανατολικό . Το Δυτικό Βερολίνο αποτελεί ένα "νησί" μέσα στο έδαφος της Ανατολικής Γερμανίας.
41 χρόνια μετά ...στις 3 Οκτωβρίου του 1990 η Λαοκρατική Δημοκρατία διαλύεται και με απόφαση της Aνατολικο_γερμανικής βουλής προσχωρεί στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας.
Οι δυο Γερμανίες επανενώνονται...
- Συνημμένα
-
- 3Oktober1990_1.jpg (64.35 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
...4 Οκτωβρίου 1957
Σπούτνικ 1 - Спутник-1 - Sputnik 1
Ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος , το πρώτο αντικείμενο κατασκευασμένο από ανθρώπινα χέρια , εκτοξεύεται στο Διάστημα και μπαίνει σε τροχιά γύρω από τη Γή.
Ήταν εφοδιασμένος με δυο πομπούς ισχύος ενός Watt και εξέπεμπε ένα χαρακτηριστικό "μπίπ" το οποίο άκουσε όλος σχεδόν ο πλανήτης , έμεινε βαθιά χαραγμένο στη μνήμη των ανθρώπων της εποχής , και προκάλεσε ανατριχίλα στους Αμερικανούς οι οποίοι συνειδητοποίησαν , ότι οι Σοβιετικοί τους πρόλαβαν στον "αγώνα για την κατάκτηση του Διαστήματος" που μόλις είχε ξεκινήσει ,και βεβαίως κατείχαν ήδη την πυραυλική υπεροχή που τους καθιστούσε εν δυνάμει ικανούς να εκτοξεύσουν διηπειρωτικούς πυραύλους για την προσβολή στόχων του αντιπάλου δέους...
Σπούτνικ 1 - Спутник-1 - Sputnik 1
Ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος , το πρώτο αντικείμενο κατασκευασμένο από ανθρώπινα χέρια , εκτοξεύεται στο Διάστημα και μπαίνει σε τροχιά γύρω από τη Γή.
Ήταν εφοδιασμένος με δυο πομπούς ισχύος ενός Watt και εξέπεμπε ένα χαρακτηριστικό "μπίπ" το οποίο άκουσε όλος σχεδόν ο πλανήτης , έμεινε βαθιά χαραγμένο στη μνήμη των ανθρώπων της εποχής , και προκάλεσε ανατριχίλα στους Αμερικανούς οι οποίοι συνειδητοποίησαν , ότι οι Σοβιετικοί τους πρόλαβαν στον "αγώνα για την κατάκτηση του Διαστήματος" που μόλις είχε ξεκινήσει ,και βεβαίως κατείχαν ήδη την πυραυλική υπεροχή που τους καθιστούσε εν δυνάμει ικανούς να εκτοξεύσουν διηπειρωτικούς πυραύλους για την προσβολή στόχων του αντιπάλου δέους...
- Συνημμένα
-
- 732px-Sputnik_asm.jpg (47.48 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
...λίγα σχετικά βίντεο..... κι ένα ακόμη ,της πολύ καλή ταινίας "October sky" -αληθινής Ιστορίας ενός μικρού Αμερικανού του homer hickam, του οποίου η ζωή άλλαξε όταν το βράδυ της 04ης Οκτωβρίου σήκωσε το κεφάλι στον ουρανό και διέκρινε το κινούμενο ίχνος του πρώτου δορυφόρου στην Ανθρώπινη Ιστορία....
"..Such a simple sound changed the world..."
http://www.youtube.com/watch?v=lPFKd5p_t0s
http://www.youtube.com/watch?v=MdSIuMWK4Ag
http://www.youtube.com/watch?v=qvPzUAeWZZY
......
http://www.youtube.com/watch?v=gnX6yU8PJHE
http://www.youtube.com/watch?v=udHB3tftPz4
"..Such a simple sound changed the world..."
http://www.youtube.com/watch?v=lPFKd5p_t0s
http://www.youtube.com/watch?v=MdSIuMWK4Ag
http://www.youtube.com/watch?v=qvPzUAeWZZY
......
http://www.youtube.com/watch?v=gnX6yU8PJHE
http://www.youtube.com/watch?v=udHB3tftPz4
Απάντηση: Σαν σήμερα....
7/10/1831
Ο δολοφόνος του Ιωάννη Καποδίστρια, Γεώργιος Μαυρομιχάλης, καταδικάζεται σε θάνατο στο Ναύπλιο. Πρόεδρος του δικαστηρίου είναι ο στρατηγός Τσόκρης.
Ο δολοφόνος του Ιωάννη Καποδίστρια, Γεώργιος Μαυρομιχάλης, καταδικάζεται σε θάνατο στο Ναύπλιο. Πρόεδρος του δικαστηρίου είναι ο στρατηγός Τσόκρης.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
.
Στίς 14 Οκτωβρίου του 1947 ...
Ο Chuck Yeager με το Bell XS-1 , πραγματοποιεί την πρώτη υπερηχητική Πτήση στην αεροπορική ιστορία , φτάνοντας την ταχύτητα των 1.015 Mach (1243 km).
Ο Chuck Yeager με το Bell XS-1 , πραγματοποιεί την πρώτη υπερηχητική Πτήση στην αεροπορική ιστορία , φτάνοντας την ταχύτητα των 1.015 Mach (1243 km).
- Συνημμένα
-
- yeager--bell-x-1-rocket-plane-.jpg (82.61 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- 141002000 Yeager 01.jpg (89.81 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- 14101000 yea0-068.jpg (185.5 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
.
""...Το βράδυ της 21ης Οκτωβρίου 1972 ,αεροσκάφος της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» ,(ΝAMC YS-11 « ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ ») (http://el.wikipedia.org/wiki/NAMC_YS-11
) , κατέπεσε σε απόσταση 5 χλμ. από το αεροδρόμιο Ελληνικού στη θαλάσσια περιοχή της Βούλας, κοντά στο θεραπευτήριο του ΠΙΚΠΑ
Ο Πύργος Ελέγχου τού "Ελληνικού" , ένα λεπτό πριν την πτώση του αεροσκάφους, επικοινωνούσε κανονικώς με τον κυβερνήτη και έδινε οδηγίες για την προσγείωση. Του ανέφερε ότι μπροστά από το αεροσκάφος βρισκόταν σύννεφο, εντός του οποίου φαίνεται ότι τελικώς εισήλθε το αεροπλάνο. Έκτοτε δεν έγινε καμία επαφή......
Το δικινητήριο «τουρμποελικοφόρο» ιαπωνικής κατασκευής της «Ολυμπιακής» απογειώθηκε από την Κέρκυρα στις 7.55 μ.μ. με προορισμό την Αθήνα, με 49 επιβάτες και 4μελές πλήρωμα.
Σε 37 ανέρχονται τα θύματα ενώ οι διασωθέντες σε 16
Μετά την απογείωση, το αεροπλάνο βγήκε από τα σύννεφα και με «σχετικές» αναταράξεις κατά τη διαδρομή έφθασε μέχρι την Κόρινθο. Το ραντάρ του Ελληνικού είχε στην οθόνη του το αεροσκάφος που αντιμετώπιζε δυσκολίες.
Ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας το έχανε πολλές φορές από την οθόνη του. Οι πυρήνες των καταιγίδων , φαίνονται και αυτές σαν στίγματα μέσα στο ραντάρ , και έκαναν τον ελεγκτή πολλές φορές να αμφιβάλει αν το μικρό φωτεινό στίγμα στην οθόνη ήταν το αεροπλάνο ή ο πυρήνας κάποιας καταιγίδας......
....ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας αποφασίζει να αλλάξει το ύψος πτήσεως του αεροπλάνου στον ασύρματο του οποίου φθάνει η εντολή:
-ΠΥΡΓΟΣ: Ολυμπιακή 506. Αλλάξατε επίπεδο πτήσεως. Πετάξτε στα 15.000 πόδια διότι oι καταιγίδες καθιστούν δυσχερή την αναγνώρισή σας.
Με την εντολή αυτή συμμορφώνεται αμέσως ο πιλότος. Ο καιρός, όμως και σʼ αυτό το ύψος δεν είναι καλός. Ο ελεγκτής του ραντάρ δίνει νέες οδηγίες στον πιλότο να πετάξει προς νότο. Μʼ αυτήν του την εντολή βγάζει προς στιγμή το αεροπλάνο από την κανονική του πορεία, αλλά παράλληλα το βοηθάει να αποφύγει τις καταιγίδες και τους κινδύνους που περικλείουν. Σε λίγο, πάντα με τη βοήθεια του ραντάρ το αεροπλάνο προσεγγίζει προς το αεροδρόμιο.
-ΠΥΡΓΟΣ: Θα προσγειωθής αμέσως ή θα φύγης και θα επιστρέψης αργότερα;
-ΠΙΛΟΤΟΣ: Τώρα αμέσως, αν είναι ελεύθερος ο διάδρομος.
-ΠΥΡΓΟΣ: Θα βρης ένα σύννεφο μπροστά σου. Αν μπης μέσα θα βρεθής σε δύσκολη θέση , απομακρύνσου αμέσως και κατευθύνσου προς την Κόρινθον. Πρόσεξε, υπάρχει καταιγίδα…
ΠΙΛΟΤΟΣ: Οκ, ευχαριστώ… (προς Πύργο Ελέγχου): Έρχομαι για προσγείωση. Βρίσκομαι σε απόσταση τριών μιλίων…
ΠΥΡΓΟΣ: Οκ… Τώρα προσγειώνεται ένα Μπόινγκ της Ολυμπιακής, θα ρωτήσω από τον κυβερνήτη του στοιχεία και θα σε ενημερώσω.
ΠΙΛΟΤΟΣ: Ευχαριστώ…
ΠΥΡΓΟΣ: Η ορατότης είναι 500 πόδια, έχει κραδασμούς, αλλά τα φρένα του λειτούργησαν κανονικά… Μπορείς να προσγειωθής…
Ώρα 9.31 μ.μ. του Σαββάτου.
ΠΙΛΟΤΟΣ: Οκέυ, προχωρώ… (ώρα 9.31). Αυτή τη στιγμή μπαίνω στο σύννεφο. Μόλις βγω προσγειώνομαι αμέσως…
ΠΥΡΓΟΣ: Να βρίσκεσαι σε διαρκή επαφή. Είναι επικίνδυνα… Οκέυ;
Αυτή ήταν η τελευταία φράση του κυβερνήτη προς τον Πύργο Ελέγχου. Ένα λεπτό αργότερα θα έπρεπε να είχε προσγειωθεί… Ο Πύργος Ελέγχου κάλεσε αρκετές φορές το μοιραίο αεροπλάνο, αλλά δεν πήρε απάντηση. Ξαφνικά το φωτεινό στιγματάκι που απεικονίζει το αεροπλάνο στην οθόνη εξαφανίζεται.
ΠΥΡΓΟΣ: Ολυμπιακή 506, πού είσαι, δεν σε βλέπω.
ΣΙΓΗ
ΠΥΡΓΟΣ: «506», με ακούς;....................................
.....την τραγική είδηση ...ανήγγειλε ένας από τους διασωθέντες επιβάτες !!
Ο πρώτος διασωθείς...Ό ζωγράφος Ν. Στεφάνου, υπήρξε ο πιο ψύχραιμος απʼ όλους, μόλις διαπίστωσε πως το αεροπλάνο έπεσε στη θάλασσα, γδύθηκε για να μην τον δυσκολεύουν τα ρούχα ...... Άνοιξε την πόρτα και βούτηξε στη θάλασσα. Μετά από 20' λεπτά βγήκε στη στεριά και τράβηξε για τους θαλάμους του ΠΙΚΠΑ. Μόλις έφθασε στο κεντρικό κτίριο, είδε από την τζαμένια πόρτα μερικές νοσοκόμες. Άνοιξε την πόρτα και είπε στις έντρομες νοσοκόμες.
– Έπεσε στη θάλασσα το αεροπλάνο της Ολυμπιακής απʼ την Κέρκυρα. Ήμουνα επιβάτης και σώθηκα. Τηλεφωνήστε στην Ολυμπιακή και πέστε ότι έπεσε το αεροσκάφος της…...""
Πηγές:
http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=58&t=4591&start=60
http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=58&t=4591
http://el.wikipedia.org/wiki/NAMC_YS-11
http://averoph.wordpress.com/2013/10/21/namc-ys11-%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CF%83%CE%B121-%E1%BD%80%CE%BA%CF%84-1972/
http://www.youtube.com/watch?v=VAsuXVDUro4
) , κατέπεσε σε απόσταση 5 χλμ. από το αεροδρόμιο Ελληνικού στη θαλάσσια περιοχή της Βούλας, κοντά στο θεραπευτήριο του ΠΙΚΠΑ
Ο Πύργος Ελέγχου τού "Ελληνικού" , ένα λεπτό πριν την πτώση του αεροσκάφους, επικοινωνούσε κανονικώς με τον κυβερνήτη και έδινε οδηγίες για την προσγείωση. Του ανέφερε ότι μπροστά από το αεροσκάφος βρισκόταν σύννεφο, εντός του οποίου φαίνεται ότι τελικώς εισήλθε το αεροπλάνο. Έκτοτε δεν έγινε καμία επαφή......
Το δικινητήριο «τουρμποελικοφόρο» ιαπωνικής κατασκευής της «Ολυμπιακής» απογειώθηκε από την Κέρκυρα στις 7.55 μ.μ. με προορισμό την Αθήνα, με 49 επιβάτες και 4μελές πλήρωμα.
Σε 37 ανέρχονται τα θύματα ενώ οι διασωθέντες σε 16
Μετά την απογείωση, το αεροπλάνο βγήκε από τα σύννεφα και με «σχετικές» αναταράξεις κατά τη διαδρομή έφθασε μέχρι την Κόρινθο. Το ραντάρ του Ελληνικού είχε στην οθόνη του το αεροσκάφος που αντιμετώπιζε δυσκολίες.
Ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας το έχανε πολλές φορές από την οθόνη του. Οι πυρήνες των καταιγίδων , φαίνονται και αυτές σαν στίγματα μέσα στο ραντάρ , και έκαναν τον ελεγκτή πολλές φορές να αμφιβάλει αν το μικρό φωτεινό στίγμα στην οθόνη ήταν το αεροπλάνο ή ο πυρήνας κάποιας καταιγίδας......
....ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας αποφασίζει να αλλάξει το ύψος πτήσεως του αεροπλάνου στον ασύρματο του οποίου φθάνει η εντολή:
-ΠΥΡΓΟΣ: Ολυμπιακή 506. Αλλάξατε επίπεδο πτήσεως. Πετάξτε στα 15.000 πόδια διότι oι καταιγίδες καθιστούν δυσχερή την αναγνώρισή σας.
Με την εντολή αυτή συμμορφώνεται αμέσως ο πιλότος. Ο καιρός, όμως και σʼ αυτό το ύψος δεν είναι καλός. Ο ελεγκτής του ραντάρ δίνει νέες οδηγίες στον πιλότο να πετάξει προς νότο. Μʼ αυτήν του την εντολή βγάζει προς στιγμή το αεροπλάνο από την κανονική του πορεία, αλλά παράλληλα το βοηθάει να αποφύγει τις καταιγίδες και τους κινδύνους που περικλείουν. Σε λίγο, πάντα με τη βοήθεια του ραντάρ το αεροπλάνο προσεγγίζει προς το αεροδρόμιο.
-ΠΥΡΓΟΣ: Θα προσγειωθής αμέσως ή θα φύγης και θα επιστρέψης αργότερα;
-ΠΙΛΟΤΟΣ: Τώρα αμέσως, αν είναι ελεύθερος ο διάδρομος.
-ΠΥΡΓΟΣ: Θα βρης ένα σύννεφο μπροστά σου. Αν μπης μέσα θα βρεθής σε δύσκολη θέση , απομακρύνσου αμέσως και κατευθύνσου προς την Κόρινθον. Πρόσεξε, υπάρχει καταιγίδα…
ΠΙΛΟΤΟΣ: Οκ, ευχαριστώ… (προς Πύργο Ελέγχου): Έρχομαι για προσγείωση. Βρίσκομαι σε απόσταση τριών μιλίων…
ΠΥΡΓΟΣ: Οκ… Τώρα προσγειώνεται ένα Μπόινγκ της Ολυμπιακής, θα ρωτήσω από τον κυβερνήτη του στοιχεία και θα σε ενημερώσω.
ΠΙΛΟΤΟΣ: Ευχαριστώ…
ΠΥΡΓΟΣ: Η ορατότης είναι 500 πόδια, έχει κραδασμούς, αλλά τα φρένα του λειτούργησαν κανονικά… Μπορείς να προσγειωθής…
Ώρα 9.31 μ.μ. του Σαββάτου.
ΠΙΛΟΤΟΣ: Οκέυ, προχωρώ… (ώρα 9.31). Αυτή τη στιγμή μπαίνω στο σύννεφο. Μόλις βγω προσγειώνομαι αμέσως…
ΠΥΡΓΟΣ: Να βρίσκεσαι σε διαρκή επαφή. Είναι επικίνδυνα… Οκέυ;
Αυτή ήταν η τελευταία φράση του κυβερνήτη προς τον Πύργο Ελέγχου. Ένα λεπτό αργότερα θα έπρεπε να είχε προσγειωθεί… Ο Πύργος Ελέγχου κάλεσε αρκετές φορές το μοιραίο αεροπλάνο, αλλά δεν πήρε απάντηση. Ξαφνικά το φωτεινό στιγματάκι που απεικονίζει το αεροπλάνο στην οθόνη εξαφανίζεται.
ΠΥΡΓΟΣ: Ολυμπιακή 506, πού είσαι, δεν σε βλέπω.
ΣΙΓΗ
ΠΥΡΓΟΣ: «506», με ακούς;....................................
.....την τραγική είδηση ...ανήγγειλε ένας από τους διασωθέντες επιβάτες !!
Ο πρώτος διασωθείς...Ό ζωγράφος Ν. Στεφάνου, υπήρξε ο πιο ψύχραιμος απʼ όλους, μόλις διαπίστωσε πως το αεροπλάνο έπεσε στη θάλασσα, γδύθηκε για να μην τον δυσκολεύουν τα ρούχα ...... Άνοιξε την πόρτα και βούτηξε στη θάλασσα. Μετά από 20' λεπτά βγήκε στη στεριά και τράβηξε για τους θαλάμους του ΠΙΚΠΑ. Μόλις έφθασε στο κεντρικό κτίριο, είδε από την τζαμένια πόρτα μερικές νοσοκόμες. Άνοιξε την πόρτα και είπε στις έντρομες νοσοκόμες.
– Έπεσε στη θάλασσα το αεροπλάνο της Ολυμπιακής απʼ την Κέρκυρα. Ήμουνα επιβάτης και σώθηκα. Τηλεφωνήστε στην Ολυμπιακή και πέστε ότι έπεσε το αεροσκάφος της…...""
Πηγές:
http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=58&t=4591&start=60
http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=58&t=4591
http://el.wikipedia.org/wiki/NAMC_YS-11
http://averoph.wordpress.com/2013/10/21/namc-ys11-%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CF%83%CE%B121-%E1%BD%80%CE%BA%CF%84-1972/
http://www.youtube.com/watch?v=VAsuXVDUro4
- Συνημμένα
-
- 02 Olympic_accident-1972.jpg (16.62 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- 01 Olympic_accident-1972.jpg (35.6 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- 00 Olympic_accident-1972.jpg (51.06 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
Απάντηση: Σαν σήμερα....
27 Οκτωβρίου 1829
Ο τσάρος Νικόλαος Αʼ αποστέλλει στην Ελλάδα 6.000 τυφέκια και 12 πυροβόλα, προς ενίσχυση του νεοσύστατου ελληνικού στρατού, κατόπιν αιτήματος του κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2710#ixzz3HIAA8RhM
Ο τσάρος Νικόλαος Αʼ αποστέλλει στην Ελλάδα 6.000 τυφέκια και 12 πυροβόλα, προς ενίσχυση του νεοσύστατου ελληνικού στρατού, κατόπιν αιτήματος του κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2710#ixzz3HIAA8RhM
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
.
...Στις 05 Νοεμβρίου του 1955 , αμνηστεύονται με απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης οι καταδικασμένοι στην περιβόητη " Δίκη της Αεροπορίας " έλληνες αεροπόροι αξιωματικοί .
" ..Δίκη που έγινε δια την «ανακαλυφθείσα κομ*****στική δράση στην Αεροπορία » , κατηγορία τόσο εξώφθαλμα κατασκευασμένη , αφού σχεδιάστηκε εναντίον Αεροπόρων ,εκ των οποίων οι περισσότεροι είχαν επιδείξει σημαντική δράση στον Εμφύλιο με τα φτερά της Βασιλικής Αεροπορίας και είχαν ήδη παρασημοφορηθεί ως ήρωες πολέμου....
Τα γεγονότα.
Στις 13 Σεπτεμβρίου 1951 - ( 2 χρόνια μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου και ενόσω το πολιτικό και κοινωνικό σκηνικό της χώρας σπαράσσεται απο τις μετεμφυλιοπολεμικές συνέπειες και διεργασίες ) - ένα εκπαιδευτικό αεροπλάνο της Σχολής Ικάρων συντρίβεται, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης.
Λίγες ημέρες αργότερα, σε αίθουσα της σχολής βρέθηκε γραμμένο σύνθημα υπέρ του παράνομου τότε Κ.Κ.Ε...
Ο αρχηγός Γ.Ε.Α. , αντιπτέραρχος Εμμανουήλ Κελαϊδής, συσχετίζει τα δύο γεγονότα και διατάσσει ένορκη προανάκριση....
Στις αρχές του 1952, άρχισαν οι ανακρίσεις και στοιχειοθετήθηκαν τα πρώτα κατηγορητήρια για 15 αξιωματικούς και υπαξιωματικούς , και 5 ιδιώτες. .....
Οι κατηγορούμενοι ομολόγησαν την ενοχή τους ύστερα από βασανιστήρια, κατά τη διάρκεια των οποίων πεθαίνει ένας εξ' αυτών,ο καθηγητής μαθηματικών Χρήστος Δαδαλής.
Οι εμπνευστές της σκευωρίας (ανώτεροι αξιωμ.του Α2 του Γ.Ε.Α. ) συνεχίζουν στρατολογώντας τον Ίκαρο Νίκο Ακριβογιάννη.
Στις 7 Απριλίου 1952 τον στέλνουν στην Αλβανία (ως πράκτορα) ... με την ιδιότητα του φυγάδα κομ*****στή....και στην συνέχεια οι ίδιοι τον καταδίδουν στις αλβανικές Αρχές , ως διπλό πράκτορα.
Ο Ακριβογιάννης συλλαμβάνεται και εκτελείται στις 15 Απριλίου.
Την επόμενη μέρα, ο Τύπος κατακλύζεται από πληθώρα δημοσιευμάτων για την «ανακαλυφθείσα κομ*****στική δράση στην Αεροπορία».
Η Δίκη των Αεροπόρων ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1952, στο Διαρκές Στρατοδικείο Αεροπορίας Αθηνών. Η απόφαση εκδόθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου και προέβλεπε 2 θανατικές καταδίκες ,και βαριές ποινές φυλάκισης .....
Οι ποινές δεν εκτελέστηκαν & τον επόμενο χρόνο η υπόθεση επανεξετάστηκε. Με νέα απόφαση τον Νοέμβριος 1953 απαλείφθηκαν οι ποινές θανάτου και μειώθηκαν οι άλλες στο ήμισυ.
Μετά από παρέμβαση του β. Παύλου, τον Νοέμβριο του 1955 - μόλις ορκίσθηκε η νέα κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή- χορηγήθηκε αμνηστία σʼ όλους τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση, οι οποίοι και αποφυλακίσθηκαν.
Οι αμνηστευθέντες υπέβαλαν σωρεία μηνύσεων κατά των σκευωρών και βασανιστών τους, οι οποίες όμως ουδέποτε εκδικάστηκαν.
Εκείνο που ξεσκέπασε τη σκευωρία της υπόθεσης των Αεροπόρων, ήταν έγγραφο που υπέβαλε, πολύ αργότερα, ο μετέπειτα ταξίαρχος αεροπορίας και τ. διευθυντής ασφαλείας πτήσεων της Π.Α., Βλάσσης Δέδες προς το Γ.Ε.Α. , στο οποίο αποκάλυψε το παρασκήνιο της υπόθεσης Ακριβογιάννη.
Η οριστική δικαίωση και αποκατάσταση ...ήρθε 30 χρόνια μετά , αν βέβαια είναι δυνατό να γίνεται λόγος για δικαίωση ηρώων πολέμου, που χρησιμοποιήθηκαν ως πιόνια από το κράτος, το οποίο υπηρετούσαν..."
Πηγές :" http://www.mixanitouxronou.gr/1952-h-diki-ton-aeroporon-mia-kakostimeni-provokatsia-kata-ton-dimokratikon-axiomatikon/
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AF%CE%BA%CE%B7_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD
" ..Δίκη που έγινε δια την «ανακαλυφθείσα κομ*****στική δράση στην Αεροπορία » , κατηγορία τόσο εξώφθαλμα κατασκευασμένη , αφού σχεδιάστηκε εναντίον Αεροπόρων ,εκ των οποίων οι περισσότεροι είχαν επιδείξει σημαντική δράση στον Εμφύλιο με τα φτερά της Βασιλικής Αεροπορίας και είχαν ήδη παρασημοφορηθεί ως ήρωες πολέμου....
Τα γεγονότα.
Στις 13 Σεπτεμβρίου 1951 - ( 2 χρόνια μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου και ενόσω το πολιτικό και κοινωνικό σκηνικό της χώρας σπαράσσεται απο τις μετεμφυλιοπολεμικές συνέπειες και διεργασίες ) - ένα εκπαιδευτικό αεροπλάνο της Σχολής Ικάρων συντρίβεται, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης.
Λίγες ημέρες αργότερα, σε αίθουσα της σχολής βρέθηκε γραμμένο σύνθημα υπέρ του παράνομου τότε Κ.Κ.Ε...
Ο αρχηγός Γ.Ε.Α. , αντιπτέραρχος Εμμανουήλ Κελαϊδής, συσχετίζει τα δύο γεγονότα και διατάσσει ένορκη προανάκριση....
Στις αρχές του 1952, άρχισαν οι ανακρίσεις και στοιχειοθετήθηκαν τα πρώτα κατηγορητήρια για 15 αξιωματικούς και υπαξιωματικούς , και 5 ιδιώτες. .....
Οι κατηγορούμενοι ομολόγησαν την ενοχή τους ύστερα από βασανιστήρια, κατά τη διάρκεια των οποίων πεθαίνει ένας εξ' αυτών,ο καθηγητής μαθηματικών Χρήστος Δαδαλής.
Οι εμπνευστές της σκευωρίας (ανώτεροι αξιωμ.του Α2 του Γ.Ε.Α. ) συνεχίζουν στρατολογώντας τον Ίκαρο Νίκο Ακριβογιάννη.
Στις 7 Απριλίου 1952 τον στέλνουν στην Αλβανία (ως πράκτορα) ... με την ιδιότητα του φυγάδα κομ*****στή....και στην συνέχεια οι ίδιοι τον καταδίδουν στις αλβανικές Αρχές , ως διπλό πράκτορα.
Ο Ακριβογιάννης συλλαμβάνεται και εκτελείται στις 15 Απριλίου.
Την επόμενη μέρα, ο Τύπος κατακλύζεται από πληθώρα δημοσιευμάτων για την «ανακαλυφθείσα κομ*****στική δράση στην Αεροπορία».
Η Δίκη των Αεροπόρων ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1952, στο Διαρκές Στρατοδικείο Αεροπορίας Αθηνών. Η απόφαση εκδόθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου και προέβλεπε 2 θανατικές καταδίκες ,και βαριές ποινές φυλάκισης .....
Οι ποινές δεν εκτελέστηκαν & τον επόμενο χρόνο η υπόθεση επανεξετάστηκε. Με νέα απόφαση τον Νοέμβριος 1953 απαλείφθηκαν οι ποινές θανάτου και μειώθηκαν οι άλλες στο ήμισυ.
Μετά από παρέμβαση του β. Παύλου, τον Νοέμβριο του 1955 - μόλις ορκίσθηκε η νέα κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή- χορηγήθηκε αμνηστία σʼ όλους τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση, οι οποίοι και αποφυλακίσθηκαν.
Οι αμνηστευθέντες υπέβαλαν σωρεία μηνύσεων κατά των σκευωρών και βασανιστών τους, οι οποίες όμως ουδέποτε εκδικάστηκαν.
Εκείνο που ξεσκέπασε τη σκευωρία της υπόθεσης των Αεροπόρων, ήταν έγγραφο που υπέβαλε, πολύ αργότερα, ο μετέπειτα ταξίαρχος αεροπορίας και τ. διευθυντής ασφαλείας πτήσεων της Π.Α., Βλάσσης Δέδες προς το Γ.Ε.Α. , στο οποίο αποκάλυψε το παρασκήνιο της υπόθεσης Ακριβογιάννη.
Η οριστική δικαίωση και αποκατάσταση ...ήρθε 30 χρόνια μετά , αν βέβαια είναι δυνατό να γίνεται λόγος για δικαίωση ηρώων πολέμου, που χρησιμοποιήθηκαν ως πιόνια από το κράτος, το οποίο υπηρετούσαν..."
Πηγές :" http://www.mixanitouxronou.gr/1952-h-diki-ton-aeroporon-mia-kakostimeni-provokatsia-kata-ton-dimokratikon-axiomatikon/
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AF%CE%BA%CE%B7_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD
- Συνημμένα
-
- Nikos_Akrivogiannis.jpg (20.14 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- diki_aeroporon.jpg (87 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- diki_ ΚΚ__aeroporon.jpg (26.34 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
.
Στις 14 Νοεμβρίου του 1910:
"...Λαμβάνει χώρα η πρώτη απονήωση στην ιστορία της αεροπορίας.
Ο Γιουτζίν Ιλάϊ σηκώνει ένα αεροπλάνο από το κατάστρωμα του καταδρομικού Μπέρμιγχαμ..."
Ο Γιουτζίν Μπέρτον Ιλάϊ (Eugene Burton Ely) γεννήθηκε στην Αϊόβα το 1886 και σπούδασε μηχανικός ...
Πρωτοπόρος αμερικανός αεροπόρος, στον οποίο πιστώνεται η πρώτη προσνήωση και απονήωση αεροπλάνου πάνω σε πλοίο.
Οι πτήσεις του αυτές άνοιξαν τον δρόμο στην κατασκευή του αεροπλανοφόρου... .Μετά τις επιτυχίες του αυτές ... συνέχισε να πετά ως πιλότος επιδείξεων. Σε μια τέτοια επίδειξη στο Μέϊκον της Τζόρτζια στις 19 Οκτωβρίου του 1911, το αεροπλάνο συνετρίβη και βρήκε ακαριαίο θάνατο, σε ηλικία μόλις 25 ετών...."
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr#ixzz3J1y7HF5U
"...Λαμβάνει χώρα η πρώτη απονήωση στην ιστορία της αεροπορίας.
Ο Γιουτζίν Ιλάϊ σηκώνει ένα αεροπλάνο από το κατάστρωμα του καταδρομικού Μπέρμιγχαμ..."
Ο Γιουτζίν Μπέρτον Ιλάϊ (Eugene Burton Ely) γεννήθηκε στην Αϊόβα το 1886 και σπούδασε μηχανικός ...
Πρωτοπόρος αμερικανός αεροπόρος, στον οποίο πιστώνεται η πρώτη προσνήωση και απονήωση αεροπλάνου πάνω σε πλοίο.
Οι πτήσεις του αυτές άνοιξαν τον δρόμο στην κατασκευή του αεροπλανοφόρου... .Μετά τις επιτυχίες του αυτές ... συνέχισε να πετά ως πιλότος επιδείξεων. Σε μια τέτοια επίδειξη στο Μέϊκον της Τζόρτζια στις 19 Οκτωβρίου του 1911, το αεροπλάνο συνετρίβη και βρήκε ακαριαίο θάνατο, σε ηλικία μόλις 25 ετών...."
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr#ixzz3J1y7HF5U
- Συνημμένα
-
- Eugene_Ely.jpg (104.24 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- Eugene_Ely-take_off.jpg (55.01 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Σαν σήμερα....
19 Νοεμβρίου του 1912
"..O Λόχος Αεροπόρων , 1η Μονάδα της Ελληνικής Στρατιωτικής Αεροπορίας , αποτελούμενος από 4 νέα αεροπλάνα Maurice Farman - MF.7 με ιπποδύναμη 80 hp , και το ανάλογο προσωπικό υποστήριξης , αναχώρησε ακτοπλοϊκώς από τον Πειραιά με προορισμό την Πρέβεζα.
Από εκεί ο Λόχος θα συνέχιζε τη δράση του στο Μέτωπο Ηπείρου **....."
** Βρισκόμαστε στον Α' Βαλκανικό πόλεμο - ( Σεπτέμβριος 1912 - Μάιος 1913 ) - κατά τον οποίο η Βαλκανική Συμμαχία , δηλαδή : Ελλάδα, Σερβία, Μαυροβούνιο , Βουλγαρία καταλαμβάνουν τμήματα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας....
..Στο διάστημα Οκτωβρίου - Νοεμβρίου του 1912 , ο ελληνικός Στρατός Θεσσαλίας προωθείται βόρεια μέσω κυρίως του Σαραντάπορου με τελική κατάληξη την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης (26/10) , ενώ ο Στρατός Ηπείρου προωθείται μέχρι την γραμμή Αργυροκάστρου -Κορυτσάς ...
"..O Λόχος Αεροπόρων , 1η Μονάδα της Ελληνικής Στρατιωτικής Αεροπορίας , αποτελούμενος από 4 νέα αεροπλάνα Maurice Farman - MF.7 με ιπποδύναμη 80 hp , και το ανάλογο προσωπικό υποστήριξης , αναχώρησε ακτοπλοϊκώς από τον Πειραιά με προορισμό την Πρέβεζα.
Από εκεί ο Λόχος θα συνέχιζε τη δράση του στο Μέτωπο Ηπείρου **....."
** Βρισκόμαστε στον Α' Βαλκανικό πόλεμο - ( Σεπτέμβριος 1912 - Μάιος 1913 ) - κατά τον οποίο η Βαλκανική Συμμαχία , δηλαδή : Ελλάδα, Σερβία, Μαυροβούνιο , Βουλγαρία καταλαμβάνουν τμήματα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας....
..Στο διάστημα Οκτωβρίου - Νοεμβρίου του 1912 , ο ελληνικός Στρατός Θεσσαλίας προωθείται βόρεια μέσω κυρίως του Σαραντάπορου με τελική κατάληξη την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης (26/10) , ενώ ο Στρατός Ηπείρου προωθείται μέχρι την γραμμή Αργυροκάστρου -Κορυτσάς ...
- Συνημμένα
-
- 738px-Balkans_War_Theatre.jpg (126.25 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές
-
- 222222maurice-farman-mf7.jpg (58.74 KiB) Προβλήθηκε 120 φορές