Lavochkin La-7

Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

coolfever έγραψε: jamais!$no$$no$$no$$no$$no$

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε χαλάει . Μπορείς να πάρεις 1 Ponstan κάνει για όλα.
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Τα χρώματα είναι διπλά ακρυλικά ή μονής και περνάς το βερνίκι μετά για να σφραγίσει το χρώμα απέναντι στη βενζίνη και τα λάδια?
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Δημήτρης Άρτα έγραψε: Τα χρώματα είναι διπλά ακρυλικά ή μονής και περνάς το βερνίκι μετά για να σφραγίσει το χρώμα απέναντι στη βενζίνη και τα λάδια?
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Η κατασκευή συνεχίζετε, Ενισχύθηκε η ραφή του Φαϊργουολ.Ρυθμίστηκαν τα Ελερονς τα Φλαπς.Και τέλος μαζευτήκαν τα καλώδια και το Ταφ διανομής αέρα για τα ανασυρομενα.Νομίζω πως τα φτερά είναι σχεδόν έτοιμα.
Συνημμένα
DSC00723.JPG
DSC00723.JPG (41.98 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00725.JPG
DSC00725.JPG (64.43 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00719.JPG
DSC00719.JPG (61.3 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00710.JPG
DSC00710.JPG (85.73 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00709.JPG
DSC00709.JPG (74.51 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Μέσα στη εβδομάδα γίνετε και η παραλαβή του DLE 55ra. Και το Πάσχα παραλαμβάνω και 22*10 3φτερη Fiala από Τσεχία . ας είναι καλά ο φίλος μου γιατί αν περίμενα από μαγαζιά της Ελλάδας θα έπρεπε να μαζευτούμε καμιά 10αρια άτομα να κάνουμε καμιά παραγγελία 1000 ευρώ μπας και δούμε Έλικα.
Συνημμένα
18x10_3_blade_4c6c03e194434.jpg
18x10_3_blade_4c6c03e194434.jpg (29.31 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
dleg0455-parts-lg.jpg
dleg0455-parts-lg.jpg (24.12 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Και μπαίνουμε στην τελική ευθεία με το ταίριασμα του θηρίου (DLE 55 ra) επάνω στο La-7. Το servo του γκαζιού σκέφτηκα να το βάλω δίπλα στο μοτέρ και να το συνδέσω με μια κάρμπον ντιζα απευθείας. Αυτό έγινε διότι ακριβός πίσω από το καρμπιρατέρ έπεφτα επάνω στο ντεπόζιτο .Τώρα αν είναι σωστό ή λάθος με ενημερώνετε .
Συνημμένα
DSC00734.JPG
DSC00734.JPG (72.22 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00733.JPG
DSC00733.JPG (66.01 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00729.JPG
DSC00729.JPG (51.97 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00727.JPG
DSC00727.JPG (64.82 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00726.JPG
DSC00726.JPG (51.86 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Φίλε Χάρη,
Όπως το έχεις βάλει θα τρώει πολύ κραδασμό που μέσω της άμεσης σύνδεσης με το μεταλλικό χορνάκι του γκαζιού θα μεταφέρεται στην πεταλούδα του γκαζιού = NOT GOOD!

Επίσης ο χώρος του κινητήρα είναι θερμός και γεμάτος καύσιμα και λάδια = ΜΗ ΦΙΛΙΚΟΣ για ηλεκτρονικά κυκλώματα

Καλύτερα μέσα στην άτρακτο, αν στραβώσεις την ντίζα του γκαζιού και με την προϋπόθεση ότι θα ξαγκιστρωσεις το ελατήριο που τραβάει το γκάζι στο ρελαντί δεν θα έχεις πρόβλημα στην ακρίβεια της απόκρισης
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

w1ndsurfer έγραψε: Φίλε Χάρη,
Όπως το έχεις βάλει θα τρώει πολύ κραδασμό που μέσω της άμεσης σύνδεσης με το μεταλλικό χορνάκι του γκαζιού θα μεταφέρεται στην πεταλούδα του γκαζιού = NOT GOOD!

Επίσης ο χώρος του κινητήρα είναι θερμός και γεμάτος καύσιμα και λάδια = ΜΗ ΦΙΛΙΚΟΣ για ηλεκτρονικά κυκλώματα

Καλύτερα μέσα στην άτρακτο, αν στραβώσεις την ντίζα του γκαζιού και με την προϋπόθεση ότι θα ξαγκιστρωσεις το ελατήριο που τραβάει το γκάζι στο ρελαντί δεν θα έχεις πρόβλημα στην ακρίβεια της απόκρισης

Η ηλεκτρονική γιατί δεν έχει τέτοια θέματα???? στον χώρο της μηχανής.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

΄Οσο αφορά τους κραδασμούς , το box της ηλεκτρονικής τοποθετείται πάντα επάνω σε μαλακό υπόστρωμα ,συνήθως το αυτοκόλλητο που χρησιμοποιούμε σε πολλές περιπτώσεις στα αερομοντέλλα μας. Επίσης εάν τύχει και ανοίξεις κουτί ηλεκτρονικής θα δείς ότι τα πάντα είναι πακτωμένα μέσα σε ένα συμπαγές στρώμα από σιλικονούχο σκληρό υλικό , και εδώ πρόκειται μόνο για ηλεκτρονικά στοιχεία και όχι για μηχανικά μέρη όπως τα γρανάζια του servo την σερβοκεφαλή καθώς και το ball link που θα καταπονηθούν σημαντικά από τους κραδασμούς και τις τριβές.....
Γεγονός που σε συνδυασμό και με το ότι είναι ερμητικά κλειστό στο κουτί του μας κάνει να καταλαβαίνουμε ότι δεν έχει φόβο από τα διάφορα λάδια, βενζίνες , κάπνες ...κλπ. όπως πολύ σωστά λέει ο Νικόλας.
Ως ευτυχής συνάδελφος πιλότος La_7 (με τα ρώσικα χρώματα) λοιπόν , συμφωνώ και επαυξάνω με τον Νικόλα . Το servo θα δεχτεί μεγάλες καταπονήσεις από τον 55-άρι.
Εάν ξεβιδώσεις το βιδάκι στην πεταλούδα του γκαζιού μπορείς να την γυρίσεις προς τα κάτω όπου έχει επίσης εγκοπή για να "καθίσει" και να σε βολέψει καλύτερα για να "διώξεις" πλάγια την ντίζα προς το firewall .

Παρεμπιπτόντως ....συγχαρητήρια για το βάψιμο και την όλη δουλειά.
Με το καλό να συναντηθούμε στον "Ερμή" για μια όμορφη "αερομαχία" μεταξύ των La_7.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Mήπως αν έβαζε ένα bellcrank όπως δείχνω στην φώτο και το servo να πάει μέσα _Β_Ο
Συνημμένα
attachmentZ7M4DAHY.jpg
attachmentZ7M4DAHY.jpg (138.33 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Αντώνη , πολύ καλή η ιδέα με το bellcrank.

Παραθέτω πάντως 2 φωτό που είχα βγάλει από το extra με την dla 32.
Η διάταξη του carb η ίδια όπως εδώ , προς τα πίσω . Και πίσω από το firewall βρίσκεται ξάπλα το pack της ηλεκτρονικής που με εμπόδιζε επίσης για το servo του throttle ,ενώ το ντεπόζιτο ήταν λίγο πιο πίσω. Πάντως νομίζω ότι είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση ,και υπάρχει χώρος στο πλάϊ του ντεπόζιτου και εννοείται από τη μεριά της πεταλούδας του γκαζιού ,να μπεί βάση για το servo και να συνδεθεί απ'ευθείας και με ασφάλεια.
Συνημμένα
example 2 up.jpg
example 2 up.jpg (136.69 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
EXAMPLE UP.jpg
EXAMPLE UP.jpg (180.37 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από CARAPIS »

Charis έγραψε: Και μπαίνουμε στην τελική ευθεία με το ταίριασμα του θηρίου (DLE 55 ra) επάνω στο La-7. Το servo του γκαζιού σκέφτηκα να το βάλω δίπλα στο μοτέρ και να το συνδέσω με μια κάρμπον ντιζα απευθείας. Αυτό έγινε διότι ακριβός πίσω από το καρμπιρατέρ έπεφτα επάνω στο ντεπόζιτο .Τώρα αν είναι σωστό ή λάθος με ενημερώνετε .


Φιλε Χαρη καλοπεταχτο κι απο εμενα...+(*)
Μπορεις να γυρισεις και ολο το carb εαν σε βολευει κανενα προβλημα..._Β_Ο

Φιλικα
Χρησταρας
coolfever
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 12:19 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από coolfever »

CARAPIS έγραψε: Φιλε Χαρη καλοπεταχτο κι απο εμενα...+(*)
Μπορεις να γυρισεις και ολο το carb εαν σε βολευει κανενα προβλημα..._Β_Ο

Φιλικα
Χρησταρας


Συνονόματε νομίζω ότι εάν αλλάξει θέση προσανατολισμού στο carb, δεν θα δουλεύει το μοτέρ...εάν είναι walbro (που νομίζω ότι είναι) η τρύπα στο σώμα του carb όπου παίρνει τον παλμό για την εκροή του καυσίμου θα πρέπει να είναι αντικριστά με την τρύπα στο σώμα του μοτέρ έτσι ώστε το μοτέρ να τραβάει καύσιμο..εάν έχω λάθος διορθώστε με ελεύθερα.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Mogolos »

Οχι δεν εχει σχέση, μπορείς να το βάλεις όπως θές. Μπορείς και να γυρίσεις το καπάκι με την τρύπα και αυτό όπως θές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Ευχαριστώ για τις συμβουλές.Για να δούμε τώρα??
Συνημμένα
DSC00740.JPG
DSC00740.JPG (82.57 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00736.JPG
DSC00736.JPG (75.96 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00743.JPG
DSC00743.JPG (57.05 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00739.JPG
DSC00739.JPG (67.43 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
DSC00737.JPG
DSC00737.JPG (62.92 KiB) Προβλήθηκε 338 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αεροπλάνα/RC Airplanes”