Το θέμα αυτό αναφέρεται σε όλους τους τύπους των αεροπλάνων αλλα τοποθετήθηκε στο Jet φόρουμ ώστε να ενημερωθούν οι χειριστες Jet μοντέλων τι πρέπει να ελέγχουν κατά την απόκτηση ενός καινούργιου μοντέλου,μιας και έχουμε δει αρκετά φτερά να ανοίγουν και να σπάνε στον αέρα.
Ο λόγος για την φορά των "νερών" του ξύλου που χρησιμοποιείτε σαν κεντρική δοκός σε φτερά αεροπλάνων και αναλύεται σε δυο θέματα.
1 _Β_Ο Το πρώτο θέμα πως χρησιμοποιούμε ένα ξύλο σε σχέση με την φορά των νεύρων του για να πάρουμε την μεγαλύτερη αντοχή από αυτό .
2 _Β_Ο Και το δεύτερο θέμα ,οι δυνάμεις που καταπονούν εν πτήση την δοκό αυτή.
_P_P
1-Σχετικά με την φορά των "νερών" μπορούμε να ανακαλύψουμε εύκολα την πιο δυνατή συγκράτηση με ένα πείραμα.
Παίρνουμε ένα κομμάτι μπάλσα 2mm και με την λεπίδα μας σχίζουμε με την μια και γρήγορα ,κατά μήκος με την φορά των "νερών" .
Το ξανακάνουμε σχίζοντας με την λεπίδα μας με φορα κάθετα στα "νερά" .
Όπως θα ανακαλύψετε οι δυνάμεις που συγκρατούν τα νερά μεταξύ τους είναι σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ/U).
Ενώ τα ίδια αυτά τα "νερά/ νεύρα /ίνες της μπάλσα " έχουν εξαιρετική αντοχή ειδικά στην διάτμηση ( τράβηγμα ) .
2-Σχετικά τώρα με τις δυνάμεις που καταπονούν την δοκό αυτή εν πτήση επισυνάπτω το παρακάτω σχέδιο.
Στο σχέδιο A έχω φτιάξει την τομή για να πάρουμε μια ιδέα πως είναι μιας και στο σχέδιο B υπερβάλλω ώστε να καταλάβουμε την καταπόνηση.
Στο σχέδιο B το φτερό καταπονείται από G με υπερβολικό AOA "Angle Of Attack".
Βλέπουμε την φορα της δύναμης του κέντρου βάρους λόγο της αδράνειας.
Και τις δυνάμεις του αέρα στην επιφάνεια του φτερού αντίθετες με στην φορα του κέντρου βάρους .
Σαν αποτέλεσμα έχουμε την τάση της απέναντι επιφανειας να ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ καταπονώντας την δοκό με ΔΙΑΤΜΗΣΗ .
Καθόλη την διάρκεια της πτήσης τα G έχουν τάση να απομακρύνουν την πάνω επιφάνεια από την κάτω επιφάνεια του φτερού.
Για αυτό και τα νερά τής μπάλσα είναι Κάθετα στον διαμήκη άξονα του φτερού ώστε να συγκρατούν τις δυο επιφάνειες του φτερού.
Αν τοποθετήσουμε τα νεύρα παράλληλα δεν κρατάνε ΤΙΠΟΤΑ και είναι θέμα χρόνου με τις καταπονήσεις να γίνει ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ.
Αν διαπιστώσετε κάτι τέτοιο από κατασκευαστή απλά κολλήστε στην υπάρχον μπάλσα καινούργια κομμάτια με σωστή φορά και σωστό μήκος ώστε να εφάπτονται καλά με την επικάλυψη του φτερού.
_Β_Ο "Shear webbing 101 : The grain of the wood must be always perpendicular."
Έλεγχος φτερών "Shear Webbing 101"
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Έλεγχος φτερών "Shear Webbing 101"
Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »
- Συνημμένα
-
- webbing.jpg (77.63 KiB) Προβλήθηκε 27 φορές
Επιστροφή στο “Jet - Τουρμπίνες”
Μετάβαση σε
- WWW.PETAME.GR
- ↳ PETAME.GR_Επαναλειτουργία.
- ↳ Καλωσόρισμα στο www.petame.gr/welcome page
- ↳ Απορίες & Προτάσεις που αφορούν το www.petame.gr
- ↳ Καλώς ήρθατε/welcome
- ↳ Ο Κάδος των Αχρήστων
- ↳ Ρυθμίσεις-Οδηγίες-πλατφόρμας Χρηστών.
- ↳ Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί
- ↳ Διαγωνισμοί του www.petame.gr
- ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ - Αεροπλάνα/Ελικόπτερα/Ανεμόπτερα/Free Flights
- ↳ Αεροπλάνα/RC Airplanes
- ↳ Θερμικά Αεροπλάνα
- ↳ Ηλεκτρικά Αεροπλάνα
- ↳ Scale Αεροπλάνα
- ↳ Jet - Τουρμπίνες
- ↳ Αεροπλάνο ...και φωτογραφία!
- ↳ Γιγάντια Αερομοντέλα
- ↳ Ελικόπτερα/RC Helicopters/multicopter
- ↳ Θερμικά Ελικόπτερα
- ↳ Ηλεκτρικά ελικόπτερα
- ↳ Ρυθμίσεις Ελικοπτέρων
- ↳ Παρουσιάσεις Έλικοπτέρων
- ↳ FAI-F3C Ελικόπτερα
- ↳ 3D Ελικόπτερα
- ↳ Ελικόπτερο ...και φωτογραφία!
- ↳ Scale Ελικόπτερα
- ↳ multicopter
- ↳ Ανεμόπτερα/RC Gliders, Sailplanes and Slope Soaring
- ↳ Ανεμόπτερα ...και φωτογραφία
- ↳ Free Flights - Indoors - Ultra Micro
- ↳ Free flights ...και φωτογραφία!
- ↳ Μοντελισμός και παρελθόν
- ↳ FPVs - UAV/drones - on board cameras
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΑΓΩΝΕΣ - ΚΑΙΡΟΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ↳ Events - Αγώνες - Ο Καιρός
- ↳ Αγώνες & Αποτελέσματα
- ↳ Ο Καιρός
- ↳ Πρόγνωση METEO.GR (Auto RSS Feed)
- ↳ Γενικές εκδηλώσεις
- ↳ Εκθέσεις - Μουσεία
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
- ↳ Παρουσιάσεις Εργαστηρίων & Προσώπων - Κατασκευές - Ιδέες
- ↳ Εργαστήρια & πρόσωπα - Χώροι κατασκευών
- ↳ Βαφές - Κατασκευές - Επισκευές - Υλικά
- ↳ Κατασκευές - Ιδέες
- ↳ Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα
- ↳ Ηλεκτρονικά-RC Flight Simulators
- ↳ Φορτιστές - Μπαταρίες - Φόρτιση & Αποφόρτιση
- ↳ Moteur - Speed Controls
- ↳ Γενικά ηλεκτρονικά - Ιδιοκατασκευές - Σκέψεις
- ↳ Τηλεκατεύθυνση - Πομπός - Δέκτης - Servo - accessories & Flight Simulators
- ↳ Governors - Gyro e.t.c
- ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ - ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- ↳ Καταστήματα - Εισαγωγές/Greek RC stores
- ↳ Αγγελίες
- ↳ Πωλείται
- ↳ Ζητείται
- ↳ Ανταλλαγές
- ↳ Χαρίζεται
- ↳ Εργασία (προσφορά και ζήτηση)
- ↳ Αρχείο "ληγμένων" αγγελιών
- ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ - FLIGHT SIMULATOR
- ↳ Flight Simulator - Εικονικές Πτήσεις & Αεροπορικές Εταιρείες
- ΣΥΛΛΟΓΟΙ & ΑΕΡΟΛΕΣΧΕΣ - ΠΕΔΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ - ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ
- ↳ Σύλλογοι & Αερολέσχες/Greek rc clubs
- ↳ Πεδία Πτήσεων - Μοντελοδρόμια/flight fields
- ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ & ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
- ↳ Αερομοντελισμός και ο αεραθλητισμός του εξωτερικού
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - PARAMOTEUR - PARAGLIDING
- ↳ Paragliding - Παραπέντε
- ↳ Ελαφρά αεροσκάφη - Ελικόπτερα - Υπερελαφρά - Ανεμόπτερα
- ↳ Αιωρόπτερα - μηχανοκίνητοι αετοί
- "ΠΕΤΑΞΤΕ" ...Video και Φωτογραφίες
- ↳ Video - Φωτογραφίες & Ευτράπελα
- ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ..."ΠΤΗΣΕΙΣ"
- ↳ Τεχνολογία & Εξελίξεις