w1ndsurfer έγραψε: ↑Φίλε Χάρη,
Όπως το έχεις βάλει θα τρώει πολύ κραδασμό που μέσω της άμεσης σύνδεσης με το μεταλλικό χορνάκι του γκαζιού θα μεταφέρεται στην πεταλούδα του γκαζιού = NOT GOOD!
Επίσης ο χώρος του κινητήρα είναι θερμός και γεμάτος καύσιμα και λάδια = ΜΗ ΦΙΛΙΚΟΣ για ηλεκτρονικά κυκλώματα
Καλύτερα μέσα στην άτρακτο, αν στραβώσεις την ντίζα του γκαζιού και με την προϋπόθεση ότι θα ξαγκιστρωσεις το ελατήριο που τραβάει το γκάζι στο ρελαντί δεν θα έχεις πρόβλημα στην ακρίβεια της απόκρισης
Νικόλα Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Όπως επίσης και τα άλλα τα παιδιά.(2f)(2f)(2f)(2f)