JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Το αεροπλάνο αυτό είναι άπο τα λίγα που ενώ κατασκευάστηκαν σε μεγάλους αριθμούς δεν υπάρχουν σήμερα άθικτα Μόνο δύο υπάρχουν σε πολύ καλή κατάσταση
Το ένα βρίσκεται σε μουσείο του Σικάγο Βρέθηκε εγκαταλελημένο στην Βόρεια Αφρική από τους εγγλέζους το 41 το οποίο δώρισαν στους Αμερικάνους Εκείνοι το επανέφεραν και το εκθέτουν με την υπέροχη παραλαγή της ερήμου
Το άλλο βρίσκεται σε μουσείο της raf στο Λονδίνο βρέθηκε στην Γερμανία στην ληξη του πολέμου
Τα υπόλοιπα stuka που βρίσκονται σε μουσεία είναι replica
Με την απώλεια της υπεροχής της Luftwaffe τα ju 87 έγιναν ευκολος στόχος για τα συμμαχικά καταδιωκτικά και έτσι πολλά βρεθηκαν διαλυμένα από την κατάρριψη
Ένα από αυτά βρέθηκε υποθαλάσσια στην Ρόδο το 2006 και ανασύρθηκε σε κακή κατάσταση
http://axis.classicwings.com/Luftwaffe/junkers/junkers87.htm
Το ένα βρίσκεται σε μουσείο του Σικάγο Βρέθηκε εγκαταλελημένο στην Βόρεια Αφρική από τους εγγλέζους το 41 το οποίο δώρισαν στους Αμερικάνους Εκείνοι το επανέφεραν και το εκθέτουν με την υπέροχη παραλαγή της ερήμου
Το άλλο βρίσκεται σε μουσείο της raf στο Λονδίνο βρέθηκε στην Γερμανία στην ληξη του πολέμου
Τα υπόλοιπα stuka που βρίσκονται σε μουσεία είναι replica
Με την απώλεια της υπεροχής της Luftwaffe τα ju 87 έγιναν ευκολος στόχος για τα συμμαχικά καταδιωκτικά και έτσι πολλά βρεθηκαν διαλυμένα από την κατάρριψη
Ένα από αυτά βρέθηκε υποθαλάσσια στην Ρόδο το 2006 και ανασύρθηκε σε κακή κατάσταση
http://axis.classicwings.com/Luftwaffe/junkers/junkers87.htm
- Συνημμένα
-
- RAFML_Ju-87.JPG (68.36 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- ju_87.jpg (34.94 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρη
το συγκεκριμένο Stuka στο Λονδίνο το έχω δει από κοντά, αυτό που με εντυπωσίασε είναι το μέγεθος του!
το συγκεκριμένο Stuka στο Λονδίνο το έχω δει από κοντά, αυτό που με εντυπωσίασε είναι το μέγεθος του!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ευχαριστώ παιδιά!!
Όντως εμπειρία ζωής να δείς ένα τέτοιο αεροπλάνο από κοντά!
Το μέγεθος και του μοντέλου είναι εντυπωσιακό και πρωτόγνωρο για μένα(και για το σπίτι,και για τη γυναίκα μου.....)
Συνέχεια με το ''στρώσιμο'' του υφάσματος.....
Όντως εμπειρία ζωής να δείς ένα τέτοιο αεροπλάνο από κοντά!
Το μέγεθος και του μοντέλου είναι εντυπωσιακό και πρωτόγνωρο για μένα(και για το σπίτι,και για τη γυναίκα μου.....)
Συνέχεια με το ''στρώσιμο'' του υφάσματος.....
- Συνημμένα
-
- stukas128 (4).JPG (190.11 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas128 (3).JPG (188.81 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas128 (2).JPG (196.05 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Πρώτη προσπάθεια glassαρίσματος που κάνω εντελώς μόνος μου !!!
Τυχόν παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες!!!
Πρώτα στρώθηκε η ρητίνη με πινέλο και μετά με τηλεκάρτα περάστηκε σταδιακά και σιγά σιγά για να φύγει τυχόν περίσσια εποξική ρητίνη!
Τυχόν παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες!!!
Πρώτα στρώθηκε η ρητίνη με πινέλο και μετά με τηλεκάρτα περάστηκε σταδιακά και σιγά σιγά για να φύγει τυχόν περίσσια εποξική ρητίνη!
- Συνημμένα
-
- stukas128 (6).JPG (186.31 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas128 (5).JPG (210.27 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Στις φώτο μόλις έχει στρωθεί η εποξική ρητίνη.....!
- Συνημμένα
-
- stukas128 (1).JPG (182.3 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas128 (7).JPG (179.48 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Πρώτη απόπειρα ασταρώματος στο Rudder......!
Άν και πρωτάρης νομίζω κάτι έκανα....!
Μετά έχει πάλι τρίψιμο αστάρωμα τρίψιμο και panel lines ,πριτσίνια κτλπ....!
Άν και πρωτάρης νομίζω κάτι έκανα....!
Μετά έχει πάλι τρίψιμο αστάρωμα τρίψιμο και panel lines ,πριτσίνια κτλπ....!
- Συνημμένα
-
- stukas129 (3).JPG (155.05 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas129 (1).JPG (144.97 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas129 (2).JPG (145.5 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
δείχνει τέλειο !!!!!!!!!!
Ακόμα και αν υπάρχουν κάποιες ατέλειες η μικρά βουλιάγματα δεν πειράζει γιατί και στα πραγματικά υπήρχαν πολλά .....οπότε μη το πολυψάχνεις _P_P
Ακόμα και αν υπάρχουν κάποιες ατέλειες η μικρά βουλιάγματα δεν πειράζει γιατί και στα πραγματικά υπήρχαν πολλά .....οπότε μη το πολυψάχνεις _P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Συνολική άποψη των επιφανειών ελέγχου της ουράς και πρώτες δοκιμές για panel lines με ταινίες μασκαρίσματος 0,4mm -0.75mm -1mm ανάλογα!!!
- Συνημμένα
-
- stukas130 (3).JPG (181.03 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas130 (2).JPG (174.27 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas130 (1).JPG (179.68 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Εδώ έχει περαστεί το πρώτο χέρι αστάρι από τα τέσσερα που θα ριχτούν συνολικά για να ''χτιστούν'' τα panel lines!
Kάποια scale προσθήκη με τους άξονες κίνησης των trim tab των elevators!
Kάποια scale προσθήκη με τους άξονες κίνησης των trim tab των elevators!
- Συνημμένα
-
- stukas130 (6).JPG (159.45 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas130 (5).JPG (189.39 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas130 (4).JPG (215.96 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και τώρα απορίες!!
Αφού περάστηκαν όλα τα αναγκαία ''χέρια'' αστάρι ώστε να ''χτιστούν'' τα panel lines τρίβουμε ελαφρά την ταινία μασκαρίσματος για να αφαιρεθεί πιό εύκολα και να σχηματιστεί το panel line....!? (Σωστά??)
Στη συνέχεια τρίβουμε ελαφρά (?) όλη την επιφάνεια και κατασκευάζουμε όπου πρέπει τα flush head rivets με τη μέθοδο του κολητηριού και ξανατρίβουμε ελαφρά!?(Σωστά??)
Τέλος κατασκευάζουμε τα mushroom head rivets με την μέθοδο της σύριγγας και μετά βάφουμε κατεθείαν ή ασταρώνουμε ξανά ,τρίβουμε και μετά βάφουμε???
Αφού περάστηκαν όλα τα αναγκαία ''χέρια'' αστάρι ώστε να ''χτιστούν'' τα panel lines τρίβουμε ελαφρά την ταινία μασκαρίσματος για να αφαιρεθεί πιό εύκολα και να σχηματιστεί το panel line....!? (Σωστά??)
Στη συνέχεια τρίβουμε ελαφρά (?) όλη την επιφάνεια και κατασκευάζουμε όπου πρέπει τα flush head rivets με τη μέθοδο του κολητηριού και ξανατρίβουμε ελαφρά!?(Σωστά??)
Τέλος κατασκευάζουμε τα mushroom head rivets με την μέθοδο της σύριγγας και μετά βάφουμε κατεθείαν ή ασταρώνουμε ξανά ,τρίβουμε και μετά βάφουμε???
-
- Δημοσιεύσεις: 148
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 11, 2008 8:05 pm
JU-87B Stuka
Kαλημέρα Δημήτρη,
όπως είπε και πιο πάνω ο κύριος Κριτζάς
" Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά !!!!!!!!!! "
Ωραία δουλειά!! συγχαρητήρια !!
Πρωτάρης ???? mmmmmmmmm _Β_Ο_Β_Ο:LLLLL
όπως είπε και πιο πάνω ο κύριος Κριτζάς
" Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά !!!!!!!!!! "
Ωραία δουλειά!! συγχαρητήρια !!
Πρωτάρης ???? mmmmmmmmm _Β_Ο_Β_Ο:LLLLL
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
καλημέρα Δημήτρη
Μία καλή μέθοδος στο αστάρωμα των panel line είναι να ψεκάσουμε ένα δυο χέρια όλη την επιφάνεια και τα υπόλοιπα μόνο στις ταινίες για να μη παίρνει πολύ βάρος το μοντέλο
Μετά τρίβεις ελαφρά όπως λες τις ταινίες για να φύγουν ποιο εύκολα ( εγώ δοκίμασα και βγαίνουν ευκολα και χωρίς το τρίψιμο Αν κοπεί με μία καρφίτα σηκώνεις και προχωράς) Με βρεγμένο ντουκόχαρτο "παίρνεις" τα τυχών γρέζια και αγριάδες από το βγάλσιμο της ταινίας Αυτό πρέπει να γίνει οπωσδήποτε γιατί στρώνει καλύτερα το λάδι για τον τονισμό τους μετά το βάψιμο Δεν περνάς άλλο αστάρι γιατί θα τα θάψεις Τα υπόλοιπα όπως τα περιέγραψες χωρίς όμως ξανα αστάρωμα ( Ετσι θα το έκανα εγώ)
καλή επιτυχία!! _P_P_P_P
Μία καλή μέθοδος στο αστάρωμα των panel line είναι να ψεκάσουμε ένα δυο χέρια όλη την επιφάνεια και τα υπόλοιπα μόνο στις ταινίες για να μη παίρνει πολύ βάρος το μοντέλο
Μετά τρίβεις ελαφρά όπως λες τις ταινίες για να φύγουν ποιο εύκολα ( εγώ δοκίμασα και βγαίνουν ευκολα και χωρίς το τρίψιμο Αν κοπεί με μία καρφίτα σηκώνεις και προχωράς) Με βρεγμένο ντουκόχαρτο "παίρνεις" τα τυχών γρέζια και αγριάδες από το βγάλσιμο της ταινίας Αυτό πρέπει να γίνει οπωσδήποτε γιατί στρώνει καλύτερα το λάδι για τον τονισμό τους μετά το βάψιμο Δεν περνάς άλλο αστάρι γιατί θα τα θάψεις Τα υπόλοιπα όπως τα περιέγραψες χωρίς όμως ξανα αστάρωμα ( Ετσι θα το έκανα εγώ)
καλή επιτυχία!! _P_P_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Kάνοντας συνεχόμενες δοκιμές στο Rudder κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ,Αντώνη έχεις απόλυτο δίκιο!Τα βήματά σου αποδίδουν σωστά τα panel lines!
Παρακάτω έκανα δοκιμές για τα flush head rivets με σωληνάκι 1.3mm αλλά μου φαίνεται ότι βγήκαν λίγο μεγάλα!
Τι λέτε?
Παρακάτω έκανα δοκιμές για τα flush head rivets με σωληνάκι 1.3mm αλλά μου φαίνεται ότι βγήκαν λίγο μεγάλα!
Τι λέτε?
- Συνημμένα
-
- stukas131 (2).JPG (136.68 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
-
- stukas131 (1).JPG (130.87 KiB) Προβλήθηκε 123 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Καλησπερα Δημητρη.
Εγω πολλες φορες αντι για βρεγμενο ντουκοχαρτο χρησιμοποιω μαλακο πανι. Ειδικα για να στρωσω τις επιφανειες των πιρτσινιων και τα panel lines. ισα ισα διορθωνει ατελειες και γρεζια και τα αλλα τα αφηνει ανεπαφα.
Εγω πολλες φορες αντι για βρεγμενο ντουκοχαρτο χρησιμοποιω μαλακο πανι. Ειδικα για να στρωσω τις επιφανειες των πιρτσινιων και τα panel lines. ισα ισα διορθωνει ατελειες και γρεζια και τα αλλα τα αφηνει ανεπαφα.
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑Kάνοντας συνεχόμενες δοκιμές στο Rudder κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ,Αντώνη έχεις απόλυτο δίκιο!Τα βήματά σου αποδίδουν σωστά τα panel lines!
Παρακάτω έκανα δοκιμές για τα flush head rivets με σωληνάκι 1.3mm αλλά μου φαίνεται ότι βγήκαν λίγο μεγάλα!
Τι λέτε?
Εμενα μου φαινονται οκ. Πολλες φορες στα scale μπορει κατι να μπαινει σε λιγο μεγαλυτερη διασταση ετσι ωστε στο ματι να δειχνει στην κλιμακα.