JU-87B Stuka

Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Το αεροπλάνο αυτό είναι άπο τα λίγα που ενώ κατασκευάστηκαν σε μεγάλους αριθμούς δεν υπάρχουν σήμερα άθικτα Μόνο δύο υπάρχουν σε πολύ καλή κατάσταση
Το ένα βρίσκεται σε μουσείο του Σικάγο Βρέθηκε εγκαταλελημένο στην Βόρεια Αφρική από τους εγγλέζους το 41 το οποίο δώρισαν στους Αμερικάνους Εκείνοι το επανέφεραν και το εκθέτουν με την υπέροχη παραλαγή της ερήμου
Το άλλο βρίσκεται σε μουσείο της raf στο Λονδίνο βρέθηκε στην Γερμανία στην ληξη του πολέμου
Τα υπόλοιπα stuka που βρίσκονται σε μουσεία είναι replica
Με την απώλεια της υπεροχής της Luftwaffe τα ju 87 έγιναν ευκολος στόχος για τα συμμαχικά καταδιωκτικά και έτσι πολλά βρεθηκαν διαλυμένα από την κατάρριψη
Ένα από αυτά βρέθηκε υποθαλάσσια στην Ρόδο το 2006 και ανασύρθηκε σε κακή κατάσταση

http://axis.classicwings.com/Luftwaffe/junkers/junkers87.htm
Συνημμένα
RAFML_Ju-87.JPG
RAFML_Ju-87.JPG (68.36 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
ju_87.jpg
ju_87.jpg (34.94 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Δημήτρη
το συγκεκριμένο Stuka στο Λονδίνο το έχω δει από κοντά, αυτό που με εντυπωσίασε είναι το μέγεθος του!

Εικόνα
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Ευχαριστώ παιδιά!!
Όντως εμπειρία ζωής να δείς ένα τέτοιο αεροπλάνο από κοντά!
Το μέγεθος και του μοντέλου είναι εντυπωσιακό και πρωτόγνωρο για μένα(και για το σπίτι,και για τη γυναίκα μου.....)
Συνέχεια με το ''στρώσιμο'' του υφάσματος.....
Συνημμένα
stukas128 (4).JPG
stukas128 (4).JPG (190.11 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas128 (3).JPG
stukas128 (3).JPG (188.81 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas128 (2).JPG
stukas128 (2).JPG (196.05 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Πρώτη προσπάθεια glassαρίσματος που κάνω εντελώς μόνος μου !!!
Τυχόν παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες!!!
Πρώτα στρώθηκε η ρητίνη με πινέλο και μετά με τηλεκάρτα περάστηκε σταδιακά και σιγά σιγά για να φύγει τυχόν περίσσια εποξική ρητίνη!
Συνημμένα
stukas128 (6).JPG
stukas128 (6).JPG (186.31 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas128 (5).JPG
stukas128 (5).JPG (210.27 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Στις φώτο μόλις έχει στρωθεί η εποξική ρητίνη.....!
Συνημμένα
stukas128 (1).JPG
stukas128 (1).JPG (182.3 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas128 (7).JPG
stukas128 (7).JPG (179.48 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Πρώτη απόπειρα ασταρώματος στο Rudder......!
Άν και πρωτάρης νομίζω κάτι έκανα....!
Μετά έχει πάλι τρίψιμο αστάρωμα τρίψιμο και panel lines ,πριτσίνια κτλπ....!
Συνημμένα
stukas129 (3).JPG
stukas129 (3).JPG (155.05 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas129 (1).JPG
stukas129 (1).JPG (144.97 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas129 (2).JPG
stukas129 (2).JPG (145.5 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

δείχνει τέλειο !!!!!!!!!!
Ακόμα και αν υπάρχουν κάποιες ατέλειες η μικρά βουλιάγματα δεν πειράζει γιατί και στα πραγματικά υπήρχαν πολλά .....οπότε μη το πολυψάχνεις _P_P
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Συνολική άποψη των επιφανειών ελέγχου της ουράς και πρώτες δοκιμές για panel lines με ταινίες μασκαρίσματος 0,4mm -0.75mm -1mm ανάλογα!!!
Συνημμένα
stukas130 (3).JPG
stukas130 (3).JPG (181.03 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas130 (2).JPG
stukas130 (2).JPG (174.27 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas130 (1).JPG
stukas130 (1).JPG (179.68 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Εδώ έχει περαστεί το πρώτο χέρι αστάρι από τα τέσσερα που θα ριχτούν συνολικά για να ''χτιστούν'' τα panel lines!
Kάποια scale προσθήκη με τους άξονες κίνησης των trim tab των elevators!
Συνημμένα
stukas130 (6).JPG
stukas130 (6).JPG (159.45 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas130 (5).JPG
stukas130 (5).JPG (189.39 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas130 (4).JPG
stukas130 (4).JPG (215.96 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Και τώρα απορίες!!
Αφού περάστηκαν όλα τα αναγκαία ''χέρια'' αστάρι ώστε να ''χτιστούν'' τα panel lines τρίβουμε ελαφρά την ταινία μασκαρίσματος για να αφαιρεθεί πιό εύκολα και να σχηματιστεί το panel line....!? (Σωστά??)

Στη συνέχεια τρίβουμε ελαφρά (?) όλη την επιφάνεια και κατασκευάζουμε όπου πρέπει τα flush head rivets με τη μέθοδο του κολητηριού και ξανατρίβουμε ελαφρά!?(Σωστά??)

Τέλος κατασκευάζουμε τα mushroom head rivets με την μέθοδο της σύριγγας και μετά βάφουμε κατεθείαν ή ασταρώνουμε ξανά ,τρίβουμε και μετά βάφουμε???
Μιχαλης Λεουτσακος
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 11, 2008 8:05 pm

JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Μιχαλης Λεουτσακος »

Kαλημέρα Δημήτρη,
όπως είπε και πιο πάνω ο κύριος Κριτζάς
" Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά !!!!!!!!!! "
Ωραία δουλειά!! συγχαρητήρια !!
Πρωτάρης ???? mmmmmmmmm _Β_Ο_Β_Ο:LLLLL
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

καλημέρα Δημήτρη
Μία καλή μέθοδος στο αστάρωμα των panel line είναι να ψεκάσουμε ένα δυο χέρια όλη την επιφάνεια και τα υπόλοιπα μόνο στις ταινίες για να μη παίρνει πολύ βάρος το μοντέλο
Μετά τρίβεις ελαφρά όπως λες τις ταινίες για να φύγουν ποιο εύκολα ( εγώ δοκίμασα και βγαίνουν ευκολα και χωρίς το τρίψιμο Αν κοπεί με μία καρφίτα σηκώνεις και προχωράς) Με βρεγμένο ντουκόχαρτο "παίρνεις" τα τυχών γρέζια και αγριάδες από το βγάλσιμο της ταινίας Αυτό πρέπει να γίνει οπωσδήποτε γιατί στρώνει καλύτερα το λάδι για τον τονισμό τους μετά το βάψιμο Δεν περνάς άλλο αστάρι γιατί θα τα θάψεις Τα υπόλοιπα όπως τα περιέγραψες χωρίς όμως ξανα αστάρωμα ( Ετσι θα το έκανα εγώ)
καλή επιτυχία!! _P_P_P_P
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Kάνοντας συνεχόμενες δοκιμές στο Rudder κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ,Αντώνη έχεις απόλυτο δίκιο!Τα βήματά σου αποδίδουν σωστά τα panel lines!
Παρακάτω έκανα δοκιμές για τα flush head rivets με σωληνάκι 1.3mm αλλά μου φαίνεται ότι βγήκαν λίγο μεγάλα!
Τι λέτε?
Συνημμένα
stukas131 (2).JPG
stukas131 (2).JPG (136.68 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
stukas131 (1).JPG
stukas131 (1).JPG (130.87 KiB) Προβλήθηκε 114 φορές
Red
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Red »

Καλησπερα Δημητρη.
Εγω πολλες φορες αντι για βρεγμενο ντουκοχαρτο χρησιμοποιω μαλακο πανι. Ειδικα για να στρωσω τις επιφανειες των πιρτσινιων και τα panel lines. ισα ισα διορθωνει ατελειες και γρεζια και τα αλλα τα αφηνει ανεπαφα.
Red
Δημοσιεύσεις: 1096
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2009 10:02 am
Τοποθεσία: Vrilissia

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Red »

Δημήτρης Άρτα έγραψε: Kάνοντας συνεχόμενες δοκιμές στο Rudder κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ,Αντώνη έχεις απόλυτο δίκιο!Τα βήματά σου αποδίδουν σωστά τα panel lines!
Παρακάτω έκανα δοκιμές για τα flush head rivets με σωληνάκι 1.3mm αλλά μου φαίνεται ότι βγήκαν λίγο μεγάλα!
Τι λέτε?


Εμενα μου φαινονται οκ. Πολλες φορες στα scale μπορει κατι να μπαινει σε λιγο μεγαλυτερη διασταση ετσι ωστε στο ματι να δειχνει στην κλιμακα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”