Στις 10 και 11 Οκτωμβρίου θα πραγματοποιηθούν οι Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού στην κατηγορία F4 που θα γίνουν στο Πεδίο Προσγείωσης Τερψιθέας Λάρισας.
Θα πάρω μέρος με το MXS-R μου, που θα είναι εξοπλισμένο με το καινούργιο PowerBox iGyro ειδικά σχεδιασμένο για αεροπλάνα.
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/produkte/igyro/igyro3e.html
Με iGyro έχουν εξοπλιστεί και οι δυο πανελλήνιοι πρωταθλητές της κατηγορίας αλλα και πολλοί άλλοι .
Το Σάββατο το απόγευμα μετά το πέρας των πτήσεων,
γιαυτους που δε τα ξέρουν όλα , σαν εμενα!
...γιαυτους που ενδιαφέρονται να εξελίσσονται!.. και να μαθαίνουν,
θα πραγματοποιήσουμε ένα mini σεμινάριο ώστε να λύσουμε απορίες και να εξηγήσουμε την χρησιμότητα τέτοιων συσκευών στα μοντέλα μας.
(Μαζί θα έχω το LapTop μου με το πρόγραμμα και το καλώδιο για όποιον χρειαστεί κάποια custom ρύθμιση στο iGyro)
Για τους υπόλοιπους `M` που έχουν κολλήσει ότι τα γυροσκόπια τα χρησιμοποιούν αυτοί που δε ξέρουν να πετάνε , τους παραπέμπω στous
-Sebastiano Silvestri, vice-European Champion and F.A.I F3A WorldChampion
-Robertus Vitaly JetMaster WorldChampion
-Ali Machinchy TWO TIMES US Masters and Freestyle Champion
που χρησιμοποιούν το iGyro της PowerBox αποκλειστικά.
Να είμαστε καλά και καλή αντάμωση _P_P
"…gyros are not AutoPilots..they will NOT fly your plane for you.
Gyros are mixing devices that remove couplings.What your radio can do but with greater precision...
my 2c
.
PowerBox iGyro/Πανελλήνιοι F4 Λάρισα
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1722
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1722
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: PowerBox iGyro/Πανελλήνιοι F4 Λάρισα
Και επί ευκαιρίας , να μάθουμε να πετάμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ "scale" τα ακροβατικά :D
:/)- MIKAEL BRAGEOT (BREITLING) :,)
-Half Rolling Circle 6:20 !!!!!!!!!!!!!!!
-Hover !!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ujbK_t7sv44
.
:/)- MIKAEL BRAGEOT (BREITLING) :,)
-Half Rolling Circle 6:20 !!!!!!!!!!!!!!!
-Hover !!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ujbK_t7sv44
.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1722
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: PowerBox iGyro/Πανελλήνιοι F4 Λάρισα
Η συμμετοχή αερομοντέλων εξοπλισμένα με γυροσκόπιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα της FAI είναι γεγονός και σας μεταφέρω , εντυπώσεις και γεγονότα
Επιβεβαίωση του κρήτη CHRISTOPFER ALLEN ( JetMasters /TopGun / F.A.Η. F3A F4C ).Συνταξιοδοτημένος αεροναυπηγός Royal Air Force, ο οποιος ήταν ήδη ενήμερος για την ικανότητα των γυροσκοπίων και που χρησιμεύουν.
Τα γυροσκόπια δεν μπορούν και δεν ελέγχουν την ταχύτητα περιστροφής (roll rate).
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν το ύψος πτήσης (level flight).
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν ακτίνα στροφής , διάμετρο loop .
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν πορεία (paralel flight το the runway ).
Το μόνο που κάνουν είναι να αφαιρούν τα couplings του αεροπλάνου.
Engine up/down thrust me Elevator input.
Engine left/right thrust me Rudder input.
Rudder coupling me Aileron kai Elevator input.
και ούτω καθεξής.
Δηλαδή κάνουν τις μίξεις που όλες οι τηλεκατεύθυνσης έχουν ήδη στο μενού τους!
Αλλα με μεγαλύτερη ακρίβεια χωρίς να επηρεάζονται από αλλαγή απόδοσης του κινητήρα ή αλλαγή μιας προπέλας.
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν την πορεία ή την συμπεριφορά του αεροπλάνου για την οποια κρίνετε ο διαγωνιζόμενος.
Στο ερώτημα μου γιατί υπογράφουμε δηλώσεις εάν το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με γυροσκόπιο ή όχι αφou δεν απαγορεύεται ,οι διεθνείς κριτές μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν .
Μήπως πρέπει η ομοσπονδία να επιληφθεί του θέματος ώστε να μπούμε και εμείς Ευρώπη?
'Η να ενημερωθεί επί του θέματος ώστε η δήλωση αν δεν καταργηθεί τουλάχιστον να ρωτάει πιο σωστά εάν το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με αυτόματο πιλότο?Γιατί το γυροσκόπιο είναι "mixing device" και όχι "auto pilot".
Βαθμολογικά οι δυο πρώτες πτήσεις μου ήταν 2241 και 2331.
Η τρίτη πτήση έγινε με το iGyro απενεργοποιημένο αλλα με το set up των μίξεων της τηλεκατεύθυνσης ενεργοποιημένες και βαθμολογήθηκε με 2268 .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Παπαγεωργίου με iGyro πέρασε βαθμολογικά τον Βελλίδη στις πρώτες πτήσεις.Ενώ ο Βελλίδης πέρασε τον Παπαγεωργίου στις δεύτερες πτήσεις!
Συμπέρασμα η πορεία του μοντέλου με Gyro είναι εξολοκλήρου αποτέλεσμα χειρισμού του χειριστή. Εάν η πορεία είναι προς το έδαφος , εκεί θα πάει. Σε ένα 4 point roll , σε πιο τεταρτημόριο θα σταματήσουν τα φτερά ευθύνεται ο χειρισμός του stick του aileron.Εάν δεν χειριστούμε σωστά το elevator και ένα loop βγει αβγό , κανένα γυροσκόπιο δε μπορεί να συμβάλει στην διόρθωση.
Το μοντέλο μου ήταν στην διάθεση των αερομοντελιστών για να το δοκιμάσουν με το γυροσκόπιο ενεργοποιημένο και με απενεργοποιημένο,με τις μίξεις του πομπού ενεργοποιημένες,
Χαλκιάς Ακης δεύτερος F3A Greek Championship, ανέφερε ότι στο slow roll έπρεπε να δώσει σε κάθε περίπτωση rudder και elevator input για να βγει αξονικό.Το iGyro δεν είναι αντιγραφή ελικοπτερικου προγράμματος.Είναι σχεδιασμένο από το μηδέν για αεροπλανική χρήση.Το flair σε όλους τους άξονες είναι εκεί!
Όσοι θέλουν περισσότερες πληροφορίες για το iGyro μην διστάσουν να επικοινωνήσουν μαζί μου.
Για του υπολοιπους που αμφιβάλλουν τους παραθέτω
Επιβεβαίωση του κρήτη CHRISTOPFER ALLEN ( JetMasters /TopGun / F.A.Η. F3A F4C ).Συνταξιοδοτημένος αεροναυπηγός Royal Air Force, ο οποιος ήταν ήδη ενήμερος για την ικανότητα των γυροσκοπίων και που χρησιμεύουν.
Τα γυροσκόπια δεν μπορούν και δεν ελέγχουν την ταχύτητα περιστροφής (roll rate).
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν το ύψος πτήσης (level flight).
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν ακτίνα στροφής , διάμετρο loop .
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν πορεία (paralel flight το the runway ).
Το μόνο που κάνουν είναι να αφαιρούν τα couplings του αεροπλάνου.
Engine up/down thrust me Elevator input.
Engine left/right thrust me Rudder input.
Rudder coupling me Aileron kai Elevator input.
και ούτω καθεξής.
Δηλαδή κάνουν τις μίξεις που όλες οι τηλεκατεύθυνσης έχουν ήδη στο μενού τους!
Αλλα με μεγαλύτερη ακρίβεια χωρίς να επηρεάζονται από αλλαγή απόδοσης του κινητήρα ή αλλαγή μιας προπέλας.
Δεν μπορούν και δεν ελέγχουν την πορεία ή την συμπεριφορά του αεροπλάνου για την οποια κρίνετε ο διαγωνιζόμενος.
Στο ερώτημα μου γιατί υπογράφουμε δηλώσεις εάν το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με γυροσκόπιο ή όχι αφou δεν απαγορεύεται ,οι διεθνείς κριτές μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν .
Μήπως πρέπει η ομοσπονδία να επιληφθεί του θέματος ώστε να μπούμε και εμείς Ευρώπη?
'Η να ενημερωθεί επί του θέματος ώστε η δήλωση αν δεν καταργηθεί τουλάχιστον να ρωτάει πιο σωστά εάν το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με αυτόματο πιλότο?Γιατί το γυροσκόπιο είναι "mixing device" και όχι "auto pilot".
Βαθμολογικά οι δυο πρώτες πτήσεις μου ήταν 2241 και 2331.
Η τρίτη πτήση έγινε με το iGyro απενεργοποιημένο αλλα με το set up των μίξεων της τηλεκατεύθυνσης ενεργοποιημένες και βαθμολογήθηκε με 2268 .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Παπαγεωργίου με iGyro πέρασε βαθμολογικά τον Βελλίδη στις πρώτες πτήσεις.Ενώ ο Βελλίδης πέρασε τον Παπαγεωργίου στις δεύτερες πτήσεις!
Συμπέρασμα η πορεία του μοντέλου με Gyro είναι εξολοκλήρου αποτέλεσμα χειρισμού του χειριστή. Εάν η πορεία είναι προς το έδαφος , εκεί θα πάει. Σε ένα 4 point roll , σε πιο τεταρτημόριο θα σταματήσουν τα φτερά ευθύνεται ο χειρισμός του stick του aileron.Εάν δεν χειριστούμε σωστά το elevator και ένα loop βγει αβγό , κανένα γυροσκόπιο δε μπορεί να συμβάλει στην διόρθωση.
Το μοντέλο μου ήταν στην διάθεση των αερομοντελιστών για να το δοκιμάσουν με το γυροσκόπιο ενεργοποιημένο και με απενεργοποιημένο,με τις μίξεις του πομπού ενεργοποιημένες,
Χαλκιάς Ακης δεύτερος F3A Greek Championship, ανέφερε ότι στο slow roll έπρεπε να δώσει σε κάθε περίπτωση rudder και elevator input για να βγει αξονικό.Το iGyro δεν είναι αντιγραφή ελικοπτερικου προγράμματος.Είναι σχεδιασμένο από το μηδέν για αεροπλανική χρήση.Το flair σε όλους τους άξονες είναι εκεί!
Όσοι θέλουν περισσότερες πληροφορίες για το iGyro μην διστάσουν να επικοινωνήσουν μαζί μου.
Για του υπολοιπους που αμφιβάλλουν τους παραθέτω
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑...
-Sebastiano Silvestri, vice-European Champion and F.A.I F3A WorldChampion
-Robertus Vitaly JetMaster WorldChampion
-Ali Machinchy TWO TIMES US Masters and Freestyle Champion
που χρησιμοποιούν το iGyro της PowerBox αποκλειστικά.
"…gyros are not AutoPilots..they will NOT fly your plane for you.
Gyros are mixing devices that remove couplings.What your radio can do but with greater precision...
.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1722
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: PowerBox iGyro
Reviews:
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsdocuments/iGyro_3e_03_2015_Fly-RC.pdf
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsdocuments/iGyro_3e_12_2014_RC-Sportflyer.pdf
Manual:
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsdocuments/3600_02_Kurzanleitung_iGyro3e_en.pdf
![Εικόνα](http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsproducts/3600_01_Hauptbild.png)
.
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsdocuments/iGyro_3e_03_2015_Fly-RC.pdf
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsdocuments/iGyro_3e_12_2014_RC-Sportflyer.pdf
Manual:
_Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsdocuments/3600_02_Kurzanleitung_iGyro3e_en.pdf
![Εικόνα](http://www.powerbox-systems.com/uploads/tx_pbsproducts/3600_01_Hauptbild.png)
.