Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Δεν καταλαβαινω ακριβως τον λογο που εδωσες 15 για μια μπαταρια που μπορει να αναβει το μπουζι αλλα του μειωνει τον χρονο ζωης του. Ενω μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με μια επαναφορτιζομενη 1,2V 2000-2500mAh που εχουμε ολοι σπιτι μας.
Μπορεις να εξηγησεις το σκεπτικο;
Μπορεις να εξηγησεις το σκεπτικο;
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Θέλει λίγο προσοχή με τα 2V έχω προσέξει οτι μερικά μπουζί δεν το αντέχουν και καίγονται γρηγορότερα. Ιδίως τα "θερμά (HOT)", κοίτα θα μπορούσες ας πούμε να βάλεις καλώδια που έχουν θερμική απώλεια και να σου κατεβάσουν την τάση στα 1,2 αλλά πρέπει να κάνεις λίγα μαθηματικά ώστε να υπολογίσεις μήκη, διατομές, ειδική αντίσταση κλπ. Αλλά γιατί να μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία; Χώρια που η μπαταρία μολύβδου κοστίζει ακριβότερα όπως είπε και ο φίλος μας παραπάνω (νομίζω είναι και βαρύτερη).
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Το μπουζί θέλω να πυρακτώνεται καλά στο ρελαντί μιας και πρόκειται για μεγάλο κινητήρα OS FS-200P έτσι ώστε να χαμηλώσω όσο το δυνατόν τις στροφές τοπυ κινητήρα χωρίς να διακινδυνεύω σβήσιμο, μιας και σε τέτοιο μεγάλο κινητήρα το καύσιμο που έρχεται είναι πολύ. Ακόμα βέβαια δεν τον έχω δοκιμάσει και αν δω στην πορεία ότι δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα τότε θα μειώσω τα Volt. Έτσι πήρα αυτή τη μπαταρία για να έχω ένα στοιχείο και να μην μπλέξω με πόντες και ψυχρές κολλήσεις.
Για μικρότερους κινητήρες δεν θέλω καν Glow-Driver... :)
Για μικρότερους κινητήρες δεν θέλω καν Glow-Driver... :)
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Και οι μικρότεροι το θέλουν Δημήτρη, ιδίως οι εξηντάρηδες έχουν ένα θέμα με το μπούκωμα στις χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα όταν τους γκαζώσεις σε μια κατάσταση ανάγκης να βρέχεται το μπουζί και να σβήνουν. Παντού είναι χρήσιμο, τουλάχιστον δεν αλλάζεις το μπουζί τόσο τακτικά. Σε ένα μεγάλο μοντελοδρόμιο και να σβήσει ο κινητήρας λες εντάξει θα το προσγειώσω όπου κάτσει, αλλά όταν το μέρος είναι αρκετά "σφικτό" με δέντρα γύρω γύρω, ρυάκια με αστοιβιές και αγκάθια μέσα και έναν αέρα που δεν ξέρει κατά πού να πρωτοφυσήξει τότε πίστεψέ με έχεις ανάγκη και το τελευταίο ίχνος εμπιστοσύνης από τη μηχανή
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Για το βάρος δεν έχω καν θέμα μιας και στο αεροπλάνο που το έχω τοποθετήσει έχω προσθέσει ήδη μπροστά 700gr Βαρίδια και φυσικά θα ακολουθήσει νέα ζύγιση με πιθανή αφαίρεση μολύβδου.
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Μέχρι 75 δίχρονο δεν αντιμετώπισα προβλήματα μπουκώματος μέχρι στιγμής εφόσον οι κινητήρες ήταν καλά στρωμένοι, ρυθμισμένοι και με καλά μπουζί (μιλώ βέβαια πάντα για OS). Στους τετράχρονους μέχρι 120 Saito και OS πάλι δεν είχα πρόβλημα με αυτές τις "ραπτομηχανές"...^%^
Από εκεί και πάνω τα πράγματα μπερδεύουν πολύ. Υπάρχουν και αυτοί που μιλούν περί σωστού καυσίμου και πολύ καλής ρύθμισης ειδικά για αυτούς τους μεγάλους κινητήρες, αλλά δεν έχω την πολυτέλεια να πειραματίζομαι με διάφορους τύπους καυσίμου, άστε που για τα καύσιμα έχουμε πολέμιους της μιας ή της άλλης μάρκας.
Έστι κατέληξα στην λύση Glow Driver και βλέπουμε. Επειδή δε, μάλλον θα αργήσω λόγω άλλων υποχρεώσεων να το δοκιμάσω, μην περιμένετε σύντομα από εμένα αναφορά από την πρακτική δοκιμή και με χαρά θα ακούσω άλλους που έκαναν δοκιμή σε τέτοιους μεγάλους κινητήρες με μικρότερα Volt. Ένα άλλο θέμα είναι και η κατανάλωση που έχουν τα μπουζί σε ενέργεια και ήταν ένας ακόμα λόγος για μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία (1.2V x 2,5AH= 3 WH ενώ 2V x 2,5AH = 5WH).
Ακολούθησα τις συμβουλές φίλου αερομοντελιστή με τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποίησε τέτοια μπαταρία και πήγε πολύ καλά, αλλά συνυπολογίζω τις συμβουλές σας και σας ευχαριστώ γι αυτές.
Από εκεί και πάνω τα πράγματα μπερδεύουν πολύ. Υπάρχουν και αυτοί που μιλούν περί σωστού καυσίμου και πολύ καλής ρύθμισης ειδικά για αυτούς τους μεγάλους κινητήρες, αλλά δεν έχω την πολυτέλεια να πειραματίζομαι με διάφορους τύπους καυσίμου, άστε που για τα καύσιμα έχουμε πολέμιους της μιας ή της άλλης μάρκας.
Έστι κατέληξα στην λύση Glow Driver και βλέπουμε. Επειδή δε, μάλλον θα αργήσω λόγω άλλων υποχρεώσεων να το δοκιμάσω, μην περιμένετε σύντομα από εμένα αναφορά από την πρακτική δοκιμή και με χαρά θα ακούσω άλλους που έκαναν δοκιμή σε τέτοιους μεγάλους κινητήρες με μικρότερα Volt. Ένα άλλο θέμα είναι και η κατανάλωση που έχουν τα μπουζί σε ενέργεια και ήταν ένας ακόμα λόγος για μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία (1.2V x 2,5AH= 3 WH ενώ 2V x 2,5AH = 5WH).
Ακολούθησα τις συμβουλές φίλου αερομοντελιστή με τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποίησε τέτοια μπαταρία και πήγε πολύ καλά, αλλά συνυπολογίζω τις συμβουλές σας και σας ευχαριστώ γι αυτές.
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
σημερα επιτελους δουλεψα και εγω την πλακετα του κυριου κοσμα,η αληθεια ειναι οτι το μοτερ δεν μου εσβησε και ουτε με εχει πουλησει ποτε ομως,
α)μου ελυσε τα χερια μιας και το μπουζι του ειναι απτην κατω μερια αλλα με την πλακετα δεν χρειαστηκα μπουζοπιπα.:>>>.
β)και βασικοτερο για εμενα,ψυχολογικα δεν ειχα κανενα αγχος σβησιματος μιας και το μοντελο ειναι 3d και το πατσαβουριαζω λιγο στον αερα!@/-=}{{.
κυριε κοσμα πολυ καλη δουλεια :>) ,ευχαριστω πολυ!
α)μου ελυσε τα χερια μιας και το μπουζι του ειναι απτην κατω μερια αλλα με την πλακετα δεν χρειαστηκα μπουζοπιπα.:>>>.
β)και βασικοτερο για εμενα,ψυχολογικα δεν ειχα κανενα αγχος σβησιματος μιας και το μοντελο ειναι 3d και το πατσαβουριαζω λιγο στον αερα!@/-=}{{.
κυριε κοσμα πολυ καλη δουλεια :>) ,ευχαριστω πολυ!
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Μανώλη χαίρομαι για ότι διάβασα και ευχαριστώ και γω με τη σειρά μου για τα καλά σου λόγια. Καλές πτήσεις και πάντα προσγειώσεις φίλε μου :>)
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Γεια σας και καλή χρονιά. Το ψηφιακό Glow Driver αναβαθμίστηκε και πλέον φοράει και αρκετά "καλούδια" όπως ηχητικές ενδείξεις προβλήματος μπουζί-μπαταρίας-αρχικής έλλειψης σήματος τ/κ, οπτική ένδειξη στάθμης μπουζομπαταρίς κλπ. Πωλείται τώρα σε δυο εκδόσεις, μια όπως το γνωρίζατε και μια αναβαθμισμένη και λίγο ακριβότερη όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες που παραθέτω. Βίντεο έχω ανεβάσει στο facebook, δίνω και το link.
https://www.facebook.com/265398653556074/videos/vb.265398653556074/907497019346231/?type=3&video_source=pages_video_set
https://www.facebook.com/265398653556074/videos/vb.265398653556074/907497019346231/?type=3&video_source=pages_video_set
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Και οι διαστάσεις της αναβαθμισμένης έκδοσης _Β_Ο
- Συνημμένα
-
- 10174874_898953746867225_5911389104408060547_n.jpg (102.84 KiB) Προβλήθηκε 674 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
..., εχει και κουτακι τωρα σε πολα χρωματαααα...
''Ο glow driver απέκτησε κουτάκι και μάλιστα σε τέσσερα χρώματα για περισσότερα γούστα. Επίσης να σημειώσουμε πως βοηθάμε όσο μπορούμε την ελληνική αγορά αφού ότι χρειαστήκαμε αυτά τα χρόνια που μελετάμε και αναπτύσσουμε την συσκευή μας το προμηθευτήκαμε από ελληνικά καταστήματα (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων όπου δεν ήταν δυνατό να βρούμε κάποια αρκετά εξεζητημένα στον ελληνικό χώρο).''
''Ο glow driver απέκτησε κουτάκι και μάλιστα σε τέσσερα χρώματα για περισσότερα γούστα. Επίσης να σημειώσουμε πως βοηθάμε όσο μπορούμε την ελληνική αγορά αφού ότι χρειαστήκαμε αυτά τα χρόνια που μελετάμε και αναπτύσσουμε την συσκευή μας το προμηθευτήκαμε από ελληνικά καταστήματα (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων όπου δεν ήταν δυνατό να βρούμε κάποια αρκετά εξεζητημένα στον ελληνικό χώρο).''
- Συνημμένα
-
- G-Drive.jpg (43.6 KiB) Προβλήθηκε 674 φορές
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Έτσι μπράβο, τέλεια δουλειά...!