JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Κάποιες δοκιμές στο τρόπο λειτουργίας των speed brakes.....!!!
- Συνημμένα
-
- stukas155 (5).jpg (111.43 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas155 (2).JPG (169.82 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas155 (1).JPG (161.48 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ενα σέρβο Hitec HS-81 2.6Kgr δίνει την κίνηση στο αερόφρενο!
https://www.youtube.com/watch?v=S1sm04UJfws
https://www.youtube.com/watch?v=S1sm04UJfws
- Συνημμένα
-
- stukas155 (4).JPG (155.1 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και πάμε στο ...... φτερό!!!
Πρόχειρη τοποθέτηση για να δούμε την εφαρμογή των κομματιών και να μελετήσουμε τον τρόπο που θα ενώνονται τα 3 τμήματα του φτερού!
Πρόχειρη τοποθέτηση για να δούμε την εφαρμογή των κομματιών και να μελετήσουμε τον τρόπο που θα ενώνονται τα 3 τμήματα του φτερού!
- Συνημμένα
-
- stukas156 (2).JPG (141.17 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas156 (1).JPG (128.95 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Η τομή των πτερύγων θα γίνεται ανάμεσα από τις αεροτομές 5 και 6!
Ο τρόπος σύνδεσης που προτείνεται από τον Ziroli είναι με SIG Heavy-duty Aluminum
Wing Joiner
http://www.sigmfg.com/cgi-bin/dpsmart.exe/IndexAircraftAccessoriesF.html?E+Sig
Αλλά,μέχρι στιγμής η αναζήτηση στην Ελλάδα δεν απέδωσε καρπούς(80 ευρώ για δύο ζευγάρια και μεταφορικά είναι ....πολλά!!!!!)
Οπότε μια πρώτη ιδέα είναι η ένωση να γίνεται με wing tube και δέσιμο με 4 βίδες(δύο σε κάθε πλευρά!!
Ο σωλήνας θα περνά στις ήδη ανοιχτές τρύπες του σχεδίου που ήταν για να περνάνε τα καλώδια των σέρβο,περίπου στο 1/3 της αεροτομής!Στα 3/4 θα μπεί κάρμπον σωλήνας για καλύτερη ευθυγράμμιση και βίδες σύσφιξης εμπρός -πίσω!!
Ο τρόπος σύνδεσης που προτείνεται από τον Ziroli είναι με SIG Heavy-duty Aluminum
Wing Joiner
http://www.sigmfg.com/cgi-bin/dpsmart.exe/IndexAircraftAccessoriesF.html?E+Sig
Αλλά,μέχρι στιγμής η αναζήτηση στην Ελλάδα δεν απέδωσε καρπούς(80 ευρώ για δύο ζευγάρια και μεταφορικά είναι ....πολλά!!!!!)
Οπότε μια πρώτη ιδέα είναι η ένωση να γίνεται με wing tube και δέσιμο με 4 βίδες(δύο σε κάθε πλευρά!!
Ο σωλήνας θα περνά στις ήδη ανοιχτές τρύπες του σχεδίου που ήταν για να περνάνε τα καλώδια των σέρβο,περίπου στο 1/3 της αεροτομής!Στα 3/4 θα μπεί κάρμπον σωλήνας για καλύτερη ευθυγράμμιση και βίδες σύσφιξης εμπρός -πίσω!!
- Συνημμένα
-
- stukas156 (3).JPG (173.54 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas156 (6).JPG (159.66 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- 2007-06-13_152652_wing_joiners_fitted_aa.JPG (44.25 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Μια ιδέα για τις βίδες σύνδεσης υπό γωνία μέσα σε σωληνάκια οδηγούς.......από αντίστοιχη κατασκευή στο ίντερνετ!!
- Συνημμένα
-
- Βίδες φτερού Χ2.jpg (141.43 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- Βίδες φτερού.jpg (72.41 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ο σωλήνας θα περνά και θα στηρίζεται σε τρείς αεροτομές (6-7-8)στην εξωτερική πτέρυγα και σε τρείς αεροτομές στο κεντρικό τμήμα της πτέρυγας(3-4-5) με την ανάλογη ενίσχυση φυσικά!!!
Ποιά η γνώμη σας ?!Θα αντέξει το φτερό με αυτό τον τρόπο σύνδεσης!?
Ποιά η γνώμη σας ?!Θα αντέξει το φτερό με αυτό τον τρόπο σύνδεσης!?
- Συνημμένα
-
- AZ1_br.jpg (57.18 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas156 (7).JPG (163.92 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas156 (4).JPG (128.22 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas156 (5).JPG (177.21 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
τι Φ ειναι ο σωλίνας? Μποερις να τον αντικαταστήσεις με σωλίνα carbon?
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
20mm διάμετρο και 2mm πάχος αλουμινίου!!!
Πολύ σκληρό αλουμίνιο!!
Αυτή τη στιγμή δύσκολο να αντικατασταθεί με κάρμπον!
Πώς το κόβεις Γιάννη,θα αντέξει ή θα βαρέσει ΄΄παλαμάκια''??
Βέβαια τα κεντρικά δοκάρια του φτερού που το σχέδιο τα θέλει από μπάλσα θα αντικατασταθούν από ξύλο !!!
Πολύ σκληρό αλουμίνιο!!
Αυτή τη στιγμή δύσκολο να αντικατασταθεί με κάρμπον!
Πώς το κόβεις Γιάννη,θα αντέξει ή θα βαρέσει ΄΄παλαμάκια''??
Βέβαια τα κεντρικά δοκάρια του φτερού που το σχέδιο τα θέλει από μπάλσα θα αντικατασταθούν από ξύλο !!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Μάλλον αυτό το αλουμίνιο αν είναι απο το ελληνικό εμπόριο ειναι κάποια σειρά των 3χχχ ή 6χχχ αρκετά σκληρό .Το αεροπορικό αλουμίνιο σειρες 7χχχ το βρίσκεις δύσκολα στη Ελλάδα .Υπάρχουν και οι κοινες σειρές μαλακές που δεν τις συνιστώ. Θα το προτιμούσα λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου για σιγουριά.Βέβαια τα δυο χιλιοστα πάχος περιμετρικά δεν είναι άσχημα. Σε περίπτωση που θές μεγαλύτερη σιγουρια ή περνάς ένα δεύτερο αλουμίνιο απο μέσα ,ή βάζεις ενίσχυση με ξύλο. Το carbon αν ποτέ το χρησιμοποιήσεις πρέπει να είναι απο καλή εταιρεία και όχι ψεύτικο που και αυτο σπάει. Υπάρχουν παραδείγματα σε φτερά που χτύπησαν παλαμάκια με σύνδεση με carbon.
Απάντηση: JU-87B Stuka
καλησπερα, ισως προτεινω κατι λανθασμενο αλλα δεν πειραζει....
γιατι πρεπει να βαλεις ενα αλουμινενιο σωληνα σε ενα τοσο μεγαλο αεροπλανο και οχι ενα αντιστοιχο σιδερενιο η ατσαλινο;;με πολυ μεγαλυτερη αντοχη σε καμψη;;βεβαια τωρα δεν μπορω να υπολογισω την διαφορα βαρους θα ειναι περιπου 2 φορες πιο βαρυς^%^
γιατι πρεπει να βαλεις ενα αλουμινενιο σωληνα σε ενα τοσο μεγαλο αεροπλανο και οχι ενα αντιστοιχο σιδερενιο η ατσαλινο;;με πολυ μεγαλυτερη αντοχη σε καμψη;;βεβαια τωρα δεν μπορω να υπολογισω την διαφορα βαρους θα ειναι περιπου 2 φορες πιο βαρυς^%^
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Xρήστο καταρχήν το σχέδιο του Ziroli δίνει 2 απλά wing joiner από 3mm αεροπορικού τύπου κόντρα πλακέ....!Ο σωλήνας αλουμινίου είναι μια παραπάνω προσθήκη στην αντοχή της κάμψης!!
Ατσάλινος ή σιδερένιος σωλήνας είναι υπερβολή μάλλον!
Άγγελε θα γίνει έλεγχος αντοχής στο σωλήνα αλουμινίου,πάντως με το βάρος μου δεν λυγίζει....(72 Kgr στα 25cm μήκος σωλήνα).
Περισσότερο με προβληματίζει η ''επιφάνεια επαφής'' του σωλήνα,δηλ. μήπως χρειάζονται περισσότερες αεροτομές από τρείς για να πατήσει και να μοιραστεί η στήριξη του σωλήνα....!
Ατσάλινος ή σιδερένιος σωλήνας είναι υπερβολή μάλλον!
Άγγελε θα γίνει έλεγχος αντοχής στο σωλήνα αλουμινίου,πάντως με το βάρος μου δεν λυγίζει....(72 Kgr στα 25cm μήκος σωλήνα).
Περισσότερο με προβληματίζει η ''επιφάνεια επαφής'' του σωλήνα,δηλ. μήπως χρειάζονται περισσότερες αεροτομές από τρείς για να πατήσει και να μοιραστεί η στήριξη του σωλήνα....!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρη πες μου απο τι υλικό θα κάνεις την θήκη του αλουμινίου, θα είναι χαρτινη ή fiberglass. Μπορείς να κάνεις τις συγκεκριμένες αεροτομές απο ελαφρύ κοντραπλακε 3αρι και να τις κολλήσεις προσεκτικά και δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.Το λέω αυτο γιατί δεν καταλαβαίνω απο τι υλικο ειναι φτιαγμένες οι αεροτομες που εχεις βάλει ήδη. Δεν χρειάζεται να βάλεις τίποτα παραπάνω ,΄μόνο τα ενισχυτικα (τετράγωνα η ροδέλες )που κρατούν το fiberglass επανω στο φτερό ( οπως έχεις στην φωτογραφία) να τα κάνεις απο κοντραπλακέ δυάρι και να τα κολλήσεις με εποξική.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Η θήκη Άγγελε θα είναι χάρτινη με επένδυση υαλούφασμα και εποξική ή άν τεμπελιάσω θα επενδυθεί με πλαστικό σωλήνα καλωδίων που βρήκα τυχαία και είναι πολύ ελαφρύς και ταιριάζει απόλυτα μέσα του ο χαρτοσωλήνας!!!
Οι αεροτομές του κεντρικού τμήματος(W3-W4-W5) είναι 3mm κόντρα πλακέ καλής ποιότητας!
Οι αεροτομές του φτερού(W6-W7-W8) είναι 3mm μπάλσα!Εκ των οποίων θα ενισχύσω την W6 και W7 και θα αφήσω ώς έχει την W8.....!Βέβαια τα κεντρικά δοκάρια του φτερού(spars)που ο Ziroli τα δίνει από μπάλσα 1/4'' Χ 1/2'' ,θα τα φτιάξω από σκληρό ξύλο(έλατο ή πεύκο).
Οι αεροτομές του κεντρικού τμήματος(W3-W4-W5) είναι 3mm κόντρα πλακέ καλής ποιότητας!
Οι αεροτομές του φτερού(W6-W7-W8) είναι 3mm μπάλσα!Εκ των οποίων θα ενισχύσω την W6 και W7 και θα αφήσω ώς έχει την W8.....!Βέβαια τα κεντρικά δοκάρια του φτερού(spars)που ο Ziroli τα δίνει από μπάλσα 1/4'' Χ 1/2'' ,θα τα φτιάξω από σκληρό ξύλο(έλατο ή πεύκο).
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑20mm διάμετρο και 2mm πάχος αλουμινίου!!!
Πολύ σκληρό αλουμίνιο!!
Αυτή τη στιγμή δύσκολο να αντικατασταθεί με κάρμπον!
Πώς το κόβεις Γιάννη,θα αντέξει ή θα βαρέσει ΄΄παλαμάκια''??
Βέβαια τα κεντρικά δοκάρια του φτερού που το σχέδιο τα θέλει από μπάλσα θα αντικατασταθούν από ξύλο !!!
Φυσικά και θα αντέξουν!!! Απλά για το βαρος το έλεγα.
Για τις μπάλσες που θες να αντικαταστήσεις βάλε Silver Lime.
Θα σου πεί ο Άγγελος που θα βρείς
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Aφού μετρήσαμε αρκετές φορές προχωράμε στην κατασκευή του φτερού!
Αρχή με το center section.....!
Κόλλημα των ενισχύσεων J-1 J-2 στα Wing Joiner και στη συνέχεια οι πρώτες αεροτομές!!
Αρχή με το center section.....!
Κόλλημα των ενισχύσεων J-1 J-2 στα Wing Joiner και στη συνέχεια οι πρώτες αεροτομές!!
- Συνημμένα
-
- stukas157 (5).JPG (183.56 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas157 (4).JPG (185.23 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas157 (3).JPG (188.2 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές
-
- stukas157 (2).JPG (148.87 KiB) Προβλήθηκε 146 φορές