Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Παραθέτω τα πιο κάτω. Σίγουρα επηρεάζουν άμεσα όλους όσους πετάνε πολυκόπτερα σε δημόσιους χώρους.
Το ερώτημα είναι, ποιές οι προεκτάσεις για εμάς που πετάμε σε μοντελοδρόμια η ανεμόπτερα πλαγιάς;
Εμπεριστατωμένες γνώμες μόνο παρακαλώ βάσει του κειμένου πιο κάτω.
Σε διαβούλευση τέθηκε από την Τρίτη ο «κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ)». Όπως αναφέρεται στο σχετικό συνοδευτικό σημείωμα, «ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, θέτει από σήμερα, 24.5.2016 και ώρα 13:00, σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, την απόφαση διοικητή ΥΠΑ "Κανονισμός πτήσεων Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών- ΣμηΕΑ (Unmanned Aircraft Systems - UAS)" και το παράρτημά της, και καλεί τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχουν, καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις. Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Τετάρτη 8.6.2016 και ώρα 14:00».
Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) – Unmanned Aircraft Systems (UAS)
http://www.opengov.gr/yme/?p=3248
Το ερώτημα είναι, ποιές οι προεκτάσεις για εμάς που πετάμε σε μοντελοδρόμια η ανεμόπτερα πλαγιάς;
Εμπεριστατωμένες γνώμες μόνο παρακαλώ βάσει του κειμένου πιο κάτω.
Σε διαβούλευση τέθηκε από την Τρίτη ο «κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ)». Όπως αναφέρεται στο σχετικό συνοδευτικό σημείωμα, «ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, θέτει από σήμερα, 24.5.2016 και ώρα 13:00, σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, την απόφαση διοικητή ΥΠΑ "Κανονισμός πτήσεων Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών- ΣμηΕΑ (Unmanned Aircraft Systems - UAS)" και το παράρτημά της, και καλεί τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχουν, καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις. Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Τετάρτη 8.6.2016 και ώρα 14:00».
Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) – Unmanned Aircraft Systems (UAS)
http://www.opengov.gr/yme/?p=3248
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑
Το ερώτημα είναι, ποιές οι προεκτάσεις για εμάς που πετάμε σε μοντελοδρόμια η ανεμόπτερα πλαγιάς;
Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κανονισμού δεν εμπίπτουν:
α. Τα Αερομοντέλα, τα θέματα των οποίων ρυθμίζονται από τον Κανονισμό ΥΠΑ περί «Πτήσεων Αερομοντέλων» (ΦΕΚ/Β/9/13-1-2010) όπως ισχύει.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Από ότι καταλαβαίνω, θα πηγαίνουμε για πτήση μαζί με τον δικηγόρο μας...
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Αυτό φοβάμαι Σωκράτη!
Εκεί που πετάς ανέμελα στο Ολυμπιακό Χωρίο η στην πλαγιά, ξαφνικά εμφανίζεται η Αστυνομία μετά από καταγγελία.
Ποιες οι πιθανότητες να γνωρίζει ο Αστυνομικός τον Κανονισμό ΥΠΑ περί «Πτήσεων Αερομοντέλων» (ΦΕΚ/Β/9/13-1-2010) και να μπορεί να διαχωρίσει ένα "Αερομοντέλο" από ένα "Συστημάτων μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους (ΣμηΕΑ)";
Ίσως να είμαι υπερβολικός.
Λες και εφαρμόζεται κανένα κανονισμός στην Ελλάδα.....
Εκεί που πετάς ανέμελα στο Ολυμπιακό Χωρίο η στην πλαγιά, ξαφνικά εμφανίζεται η Αστυνομία μετά από καταγγελία.
Ποιες οι πιθανότητες να γνωρίζει ο Αστυνομικός τον Κανονισμό ΥΠΑ περί «Πτήσεων Αερομοντέλων» (ΦΕΚ/Β/9/13-1-2010) και να μπορεί να διαχωρίσει ένα "Αερομοντέλο" από ένα "Συστημάτων μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους (ΣμηΕΑ)";
Ίσως να είμαι υπερβολικός.
Λες και εφαρμόζεται κανένα κανονισμός στην Ελλάδα.....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
...και όμως κύριοι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η διατύπωση για τους χώρους πτήσης μας επιτρέπει να πετάμε τουλάχιστον στο βουνό
θα
είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ−
ρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλεί−
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή,
των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών
και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που
εξυπηρετούν την πτήση.
Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται
σε χώρους ελεύθερους εμποδίων.
Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται
σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύ−
πανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη
(υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία,
εκκλησίες κλπ)
Παρακάτω δε αναφέρει και που απαγορεύονται οι πτήσεις
Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
άδεια από την αρμόδια αρχή:
• σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και
δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις
πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
• σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την
επιφάνεια του εδάφους.
• σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από
ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
• εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
• ανωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστά−
σεων.
• άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών.
• άνωθεν η πλησίον εγκαταστάσεων κοινής ωφέ−
λειας.
• άνωθεν η πλησίον αρχαιολογικών χώρων.
Για λόγους ασφαλείας και αποφυγής παρεμβο−
λών:
• δεν επιτρέπονται οργανωμένες ή μη πτήσεις
τηλεχειριζόμενων αερομοντέλων από οιονδήποτε,
πλησιέστερα των 3 χιλιομέτρων από οργανωμένο
μοντελοδρόμιο.
• δεν επιτρέπεται να λειτουργούν δύο οργανωμένα
μοντελοδρόμια σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιο−
μετρων. Το νεώτερο μοντελοδρόμιο, είναι αυτό που
πρέπει να απομακρυνθεί.
Σίγουρα μία καλή λύση θα ήταν να κουβαλάμε ένα αντίγραφο μαζί μας Περιοχές όπως το ΟΧ μάλλον delete
Η ερμηνευτική του κανονισμού έχει αρκετά σημεία που μπορούν να μας μπλέξουν σε περιπέτειες .......η να μας ξεμπλέξουν
Εγώ είμαι αισιόδοξος αρκεί να μη γίνει ατύχημα και φυσικά να υπάρχει ο σεβασμός για τους γύρω
Τόσο καιρό υπάρχει ο κανονισμός και ευτυχώς δεν ακούσαμε για κάποιο δυσάρεστο περιστατικό
Το πιθανότερο είναι αν υπάρξουν παράπονα να έρθει κάποιο περιπολικό και να μας ζητήσει να απομακρυνθούμε (Δεν κάνουμε και κάποιο έγκλημα) Τωρα αν κάποιος κάνει τον μάγκα μάλλον θα μπλέξει
θα
είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ−
ρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλεί−
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις κλπ., εξαιρουμένων του χειριστή,
των συνεργατών του, των κριτών ή χρονομετρών
και οχημάτων ή άλλων βοηθητικών συσκευών, που
εξυπηρετούν την πτήση.
Οι απογειώσεις και προσγειώσεις θα εκτελούνται
σε χώρους ελεύθερους εμποδίων.
Ο εναέριος χώρος πτήσεων πρέπει να περιορίζεται
σε τέτοια απόσταση, ώστε να μη δημιουργεί ηχορύ−
πανση σε χώρους όπου η ησυχία είναι απαραίτητη
(υπαίθριες συναθροίσεις ατόμων, νοσοκομεία, σχολεία,
εκκλησίες κλπ)
Παρακάτω δε αναφέρει και που απαγορεύονται οι πτήσεις
Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
άδεια από την αρμόδια αρχή:
• σε απαγορευμένες, περιορισμένες, επικίνδυνες και
δεσμευμένες περιοχές όπως αυτές αναφέρονται στις
πάσης φύσεως αεροναυτικές εκδόσεις της ΥΠΑ.
• σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών από την
επιφάνεια του εδάφους.
• σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιομέτρων από
ελεγχόμενο αεροδρόμιο.
• εντός πολιτικών ή στρατιωτικών αεροδρομίων.
• ανωθεν, πλησίον ή εντός στρατιωτικών εγκαταστά−
σεων.
• άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών.
• άνωθεν η πλησίον εγκαταστάσεων κοινής ωφέ−
λειας.
• άνωθεν η πλησίον αρχαιολογικών χώρων.
Για λόγους ασφαλείας και αποφυγής παρεμβο−
λών:
• δεν επιτρέπονται οργανωμένες ή μη πτήσεις
τηλεχειριζόμενων αερομοντέλων από οιονδήποτε,
πλησιέστερα των 3 χιλιομέτρων από οργανωμένο
μοντελοδρόμιο.
• δεν επιτρέπεται να λειτουργούν δύο οργανωμένα
μοντελοδρόμια σε απόσταση μικρότερη των 3 χιλιο−
μετρων. Το νεώτερο μοντελοδρόμιο, είναι αυτό που
πρέπει να απομακρυνθεί.
Σίγουρα μία καλή λύση θα ήταν να κουβαλάμε ένα αντίγραφο μαζί μας Περιοχές όπως το ΟΧ μάλλον delete
Η ερμηνευτική του κανονισμού έχει αρκετά σημεία που μπορούν να μας μπλέξουν σε περιπέτειες .......η να μας ξεμπλέξουν
Εγώ είμαι αισιόδοξος αρκεί να μη γίνει ατύχημα και φυσικά να υπάρχει ο σεβασμός για τους γύρω
Τόσο καιρό υπάρχει ο κανονισμός και ευτυχώς δεν ακούσαμε για κάποιο δυσάρεστο περιστατικό
Το πιθανότερο είναι αν υπάρξουν παράπονα να έρθει κάποιο περιπολικό και να μας ζητήσει να απομακρυνθούμε (Δεν κάνουμε και κάποιο έγκλημα) Τωρα αν κάποιος κάνει τον μάγκα μάλλον θα μπλέξει
- Συνημμένα
-
[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
...μόνο που για τα drones το νομοσχέδιο προβλέπει μεταξύ πολλών άλλων (όπως πιστοποιήσεις - εξετάσεις ικανότητας πτητικότητας κλπ, ασφάλιση για ζημιές κατά τρίτων, δήλωση του drone στην ΥΠΑ κλπ...) απόσταση τουλάχιστον 8χλμ απο το κοντινότερο αεροδρόμιο ... άρα δεν θα μπορούν να πετάνε ούτε στον Ερμή....ΑΥΣΤΗΡΑ...!!!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Με προβληματίζει ο ασαφής προσδιορισμός του "Drone" και πως αποδεικνύει κάποιος τη διαφορά μεταξύ "drone" και "Αερομοντέλου".
Υποκειμενικά όλοι καταλαβαίνουμε τη διαφορά αλλά υπάρχουν περιθώρια κατάχρησης του κανονισμού.
Υποκειμενικά όλοι καταλαβαίνουμε τη διαφορά αλλά υπάρχουν περιθώρια κατάχρησης του κανονισμού.
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Μιλάμε ότι ,πιο προχειρογραμμένο κείμενο δεν έχω ξαναδεί. Τόσο που ,σε μερικά σημεία, υπάρχουν ασυνταξίες και δεν βγαίνει νόημα παρά μόνο υποθετικά ή από τα συμφραζόμενα.
Και πρώτα πρώτα ξεκινάμε από την πολύ σωστή παρατήρρηση του Ανδρέα. Στη λεγόμενη "ελεύθερη" κατηγορία αναφέρεται πτήση κάτω των 400 ποδών ,με οπτική επαφή κλπ ,πράγματα που αναφέρονται και στον κανονισμό πτήσης αερομοντέλων. Οταν ,λοιπόν, ένα υποτιθέμενο UAV πετάει κατά αυτόν τον τρόπο, κάνει μοντελιστική πτήση. Πως γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση ο διαχωρισμός? Το έχουμε συζητήσει βέβαια αυτό το πράγμα στο παρελθόν και ,παρά τις όποιες διαφορετικές υποκειμενικές εκτιμήσεις όσον αφορά τη διαχωριστική γραμμή, υπάρχει το αντικειμενικό στοιχείο του σκοπού της χρησης. Μην ξεχνάμε όμως ότι δεν είναι όλα τα drones ,για παράδειγμα ,για βιντεοσκόπηση ή μεταφορά φορτίων, πλοηγούμενα από αυτόματο πιλότο. Υπάρχουν και τα μικρά drones,όπως αυτά με τα οποία γίνονται αγώνες FPV και τα οποία πετάνε σαν αερομοντέλα. Το ίδιο και κάποια μικροσκοπικά drones, που χρησιμοποιούνται καθαρά για χαβαλέ.
Στο μεταξύ, στη λεγομενη "ελεύθερη" κατηγορία ,υπάρχουν τρεις υποκατηγορίες εκ των οποίων η μικρότερη είναι αυτή για UAV με βάρος κάτω του ενός κιλού. Δεν γίνεται κανένας άλλος διαχωρισμός. Οπότε ,αν ακολουθήσει κανείς το γράμμα του κανονισμού ,θα πρέπει ένα λιλιπούτιο τετρακόπτερο των 35 ευρώ (σαν εκείνο που πετάω μέσα στο αμάξι όταν κρατάει πολύ το κόκκινο) να δηλωθεί στην ΥΠΑ καθώς και ο ιδιοκτήτης του (ναι ναι περιμένετέ με ηλίθιοι). Καλά για το άλλο ,που λέει ότι σε περίπτωση ιδιοκατασκευής θα πρέπει να δηλωθούν τα υλικά και από που αγοράστηκαν, τι σχόλιο να κάνω εδώ? Καλά κρασιά και φρέσκος μούστος? Με λένε καθυστερημένο και είμαι καλά? Είμαι μια χαζοξανθιά γκόμενα του Φίλη ,που με διόρισαν στην ΥΠΑ και δεν μπορώ να ξεχωρίσω το σεσουάρ από το ηλεκτρικό τζετ?
Αφήνοντας στην άκρη αυτές τις γελοιότητες ,ας έρθουμε στην ταμπακιέρα, που πιστεύω ότι κρύβεται πίσω από γραμμένο στο πόδι κείμενο γιατί τα υπόλοιπα είναι απλά γελοίες σάλτσες και δεν πρόκειται πρακτικά να διωχθεί κανένας για ένα hubsan μεγέθους παλάμης των 30 γραμμαρίων ή για ένα αγωνιστικό FPV τετρακόπτερο. Ούτε θα απαγορευτεί η πτήση τους στον ΕΡΜΗ. Αλλού είναι το θέμα.
Το πρώτο σκέλος είναι οι ιδιαιτερότητες της πτήσης των UAV ,εκ των οποίων η πιο δημοφιλής κατηγορία είναι τα λεγόμενα drones. Λόγο του σκοπού για τον οποίον χρησιμοποιούνται ,αυτές οι ιπτάμενες συσκευές, είναι πρόδηλο ότι θα πετάξουν και έξω από τα όρια που καθορίζονται για τα κλασικά αερομοντέλα. Αφού χρησιμοποιούνται για βιντεοσκόπηση εκδηλώσεων ,διαφημήσεων κλπ, θα πετάξουν και πάνω από κόσμο ή και πάνω από κατοικημένες περιοχές. Σε μια τέτοια περίπτωση χρειάζονται κάποιες "περγαμηνές", που να εξασφαλίζουν ότι ο χειριστής ξέρει να το πετάει αυτό το πράγμα και ότι η ιπτάμενη συσκευή βρίσκεται σε καλή λειτουργική κατάσταση και περιλαμβάνει τον αναγκαίο εξοπλισμό ασφαλείας ώστε να περιοριστεί η πιθανότητα να έρθει το drone σε κανένα κεφάλι. Βέβαια ,το θέμα είναι ΠΟΙΟΣ θα εξετάσει τους υποψηφίους χειριστές. Αν είναι σαν κι αυτούς που γράψαν το κείμενο ,θα πρέπει να κυκλοφορούμε όλοι με κράνος. Επίσης, 'οταν ένα drone πετάει ανάμεσα σε κόσμο ή σε κατοικημένη περιοχή ,θέλουν να μπορούν να το ταυτοποιήσουν για να περιοριστεί η πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί για εγκληματικές πράξεις. Εξ ου και το μητρώο χειριστών.
Το δεύτερο σκέλος είναι πιο πονηρό. Κάποιοι μάλλον μυρίστηκαν "ψητό". Ξέρουν ότι πολλοί ασχολούνται επαγγελματικά με αυτή τη δουλειά και σε πολλές περιπτώσεις έχει αρκετό "ψωμί". Οι γκόμενες και τα αδελφοξάδελφα που διορίζονται, πρέπει από κάπου να πληρωθούν και το μητρώο ιδιοκτητών drones δεν αποκλείεται καθόλου να χρησιμοποιηθεί σαν μέσο επιβολής τεκμαρτού φόρου, για όσους ασχολούνται. Ισως αυτό να εξηγεί και τις ασυνταξίες του κανονισμού. Ολα στο πλαίσιο της "δημιουργικής ασάφειας". Τι? Πως είπατε? Ορίστε? Είμαι υπερβολικός? Καλά ,αυτό θα το δούμε...
Και πρώτα πρώτα ξεκινάμε από την πολύ σωστή παρατήρρηση του Ανδρέα. Στη λεγόμενη "ελεύθερη" κατηγορία αναφέρεται πτήση κάτω των 400 ποδών ,με οπτική επαφή κλπ ,πράγματα που αναφέρονται και στον κανονισμό πτήσης αερομοντέλων. Οταν ,λοιπόν, ένα υποτιθέμενο UAV πετάει κατά αυτόν τον τρόπο, κάνει μοντελιστική πτήση. Πως γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση ο διαχωρισμός? Το έχουμε συζητήσει βέβαια αυτό το πράγμα στο παρελθόν και ,παρά τις όποιες διαφορετικές υποκειμενικές εκτιμήσεις όσον αφορά τη διαχωριστική γραμμή, υπάρχει το αντικειμενικό στοιχείο του σκοπού της χρησης. Μην ξεχνάμε όμως ότι δεν είναι όλα τα drones ,για παράδειγμα ,για βιντεοσκόπηση ή μεταφορά φορτίων, πλοηγούμενα από αυτόματο πιλότο. Υπάρχουν και τα μικρά drones,όπως αυτά με τα οποία γίνονται αγώνες FPV και τα οποία πετάνε σαν αερομοντέλα. Το ίδιο και κάποια μικροσκοπικά drones, που χρησιμοποιούνται καθαρά για χαβαλέ.
Στο μεταξύ, στη λεγομενη "ελεύθερη" κατηγορία ,υπάρχουν τρεις υποκατηγορίες εκ των οποίων η μικρότερη είναι αυτή για UAV με βάρος κάτω του ενός κιλού. Δεν γίνεται κανένας άλλος διαχωρισμός. Οπότε ,αν ακολουθήσει κανείς το γράμμα του κανονισμού ,θα πρέπει ένα λιλιπούτιο τετρακόπτερο των 35 ευρώ (σαν εκείνο που πετάω μέσα στο αμάξι όταν κρατάει πολύ το κόκκινο) να δηλωθεί στην ΥΠΑ καθώς και ο ιδιοκτήτης του (ναι ναι περιμένετέ με ηλίθιοι). Καλά για το άλλο ,που λέει ότι σε περίπτωση ιδιοκατασκευής θα πρέπει να δηλωθούν τα υλικά και από που αγοράστηκαν, τι σχόλιο να κάνω εδώ? Καλά κρασιά και φρέσκος μούστος? Με λένε καθυστερημένο και είμαι καλά? Είμαι μια χαζοξανθιά γκόμενα του Φίλη ,που με διόρισαν στην ΥΠΑ και δεν μπορώ να ξεχωρίσω το σεσουάρ από το ηλεκτρικό τζετ?
Αφήνοντας στην άκρη αυτές τις γελοιότητες ,ας έρθουμε στην ταμπακιέρα, που πιστεύω ότι κρύβεται πίσω από γραμμένο στο πόδι κείμενο γιατί τα υπόλοιπα είναι απλά γελοίες σάλτσες και δεν πρόκειται πρακτικά να διωχθεί κανένας για ένα hubsan μεγέθους παλάμης των 30 γραμμαρίων ή για ένα αγωνιστικό FPV τετρακόπτερο. Ούτε θα απαγορευτεί η πτήση τους στον ΕΡΜΗ. Αλλού είναι το θέμα.
Το πρώτο σκέλος είναι οι ιδιαιτερότητες της πτήσης των UAV ,εκ των οποίων η πιο δημοφιλής κατηγορία είναι τα λεγόμενα drones. Λόγο του σκοπού για τον οποίον χρησιμοποιούνται ,αυτές οι ιπτάμενες συσκευές, είναι πρόδηλο ότι θα πετάξουν και έξω από τα όρια που καθορίζονται για τα κλασικά αερομοντέλα. Αφού χρησιμοποιούνται για βιντεοσκόπηση εκδηλώσεων ,διαφημήσεων κλπ, θα πετάξουν και πάνω από κόσμο ή και πάνω από κατοικημένες περιοχές. Σε μια τέτοια περίπτωση χρειάζονται κάποιες "περγαμηνές", που να εξασφαλίζουν ότι ο χειριστής ξέρει να το πετάει αυτό το πράγμα και ότι η ιπτάμενη συσκευή βρίσκεται σε καλή λειτουργική κατάσταση και περιλαμβάνει τον αναγκαίο εξοπλισμό ασφαλείας ώστε να περιοριστεί η πιθανότητα να έρθει το drone σε κανένα κεφάλι. Βέβαια ,το θέμα είναι ΠΟΙΟΣ θα εξετάσει τους υποψηφίους χειριστές. Αν είναι σαν κι αυτούς που γράψαν το κείμενο ,θα πρέπει να κυκλοφορούμε όλοι με κράνος. Επίσης, 'οταν ένα drone πετάει ανάμεσα σε κόσμο ή σε κατοικημένη περιοχή ,θέλουν να μπορούν να το ταυτοποιήσουν για να περιοριστεί η πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί για εγκληματικές πράξεις. Εξ ου και το μητρώο χειριστών.
Το δεύτερο σκέλος είναι πιο πονηρό. Κάποιοι μάλλον μυρίστηκαν "ψητό". Ξέρουν ότι πολλοί ασχολούνται επαγγελματικά με αυτή τη δουλειά και σε πολλές περιπτώσεις έχει αρκετό "ψωμί". Οι γκόμενες και τα αδελφοξάδελφα που διορίζονται, πρέπει από κάπου να πληρωθούν και το μητρώο ιδιοκτητών drones δεν αποκλείεται καθόλου να χρησιμοποιηθεί σαν μέσο επιβολής τεκμαρτού φόρου, για όσους ασχολούνται. Ισως αυτό να εξηγεί και τις ασυνταξίες του κανονισμού. Ολα στο πλαίσιο της "δημιουργικής ασάφειας". Τι? Πως είπατε? Ορίστε? Είμαι υπερβολικός? Καλά ,αυτό θα το δούμε...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Μου αρέσει ο γλαφυρός τρόπος γραφής σου Κώστα Πάντα μας κάνεις και χαμογελάμε
Το ζήτημα είναι πόσο θα χαμογελά ένας χειριστής drone / αερομοντέλου όταν έρθει αντιμέτωπος με ένα "όργανο της τάξης" το οποίο το μόνο που ξέρει είναι το που βρίσκεται το όργανο του Εμείς που ασχολούμαστε με αυτά μπορούμε να καταλάβουμε τις διαφορές αλλά για κάποιους είναι ιπτάμενα αντικείμενα (διαόλου πράματα)
Φανταστείτε κάποιον άτυχο που μπορεί να βρεθεί μπροστά σε κάποια δικαστίνα η και δικαστή και να προσπαθεί να εξηγήσει τις διαφορές και να βγάλει άκρη με τις ασάφειες του κανονισμού
Φυσικά όπως κάθε αξιοπρεπής νόμος έχει τα παραθυράκια και τις παρερμηνείες για να λειτουργεί κατά το δοκούν
Το ζήτημα είναι πόσο θα χαμογελά ένας χειριστής drone / αερομοντέλου όταν έρθει αντιμέτωπος με ένα "όργανο της τάξης" το οποίο το μόνο που ξέρει είναι το που βρίσκεται το όργανο του Εμείς που ασχολούμαστε με αυτά μπορούμε να καταλάβουμε τις διαφορές αλλά για κάποιους είναι ιπτάμενα αντικείμενα (διαόλου πράματα)
Φανταστείτε κάποιον άτυχο που μπορεί να βρεθεί μπροστά σε κάποια δικαστίνα η και δικαστή και να προσπαθεί να εξηγήσει τις διαφορές και να βγάλει άκρη με τις ασάφειες του κανονισμού
Φυσικά όπως κάθε αξιοπρεπής νόμος έχει τα παραθυράκια και τις παρερμηνείες για να λειτουργεί κατά το δοκούν
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Αντώνη σου το ξαναλέω, ότι η ταμπακιέρα περιορίζεται σε δυο πράγματα. Τα υπόλοιπα, περί δήλωσης στην ΥΠΑ για τις "μύγες" και κατάλογο τύπου "τυρί ,ρύζι ,καφέ, γάλα ,καμπά" για τις ιδιοκατασκευές είναι,όπως θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Σπύρος ο Καλογήρου, "ΜΠΟΥχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα"
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 26, 2016 9:59 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Θέλω να ζητήσω συγγνώμη που εμφανίζομαι ως rc αλεξιπτωτιστής στο forum σας, αλλά πληροφορήθηκα από κοινό φίλο πως εδώ γίνεται μια σοβαρή συζήτηση για το φλέγον θέμα του νέου νόμου που σιγοψήνεται αυτές τις μέρες. Και πράγματι από όσο βλέπω υπάρχουν λογικές ανησυχίες εδώ, και λογική συζήτηση βασισμένη σε πραγματικά δεδομένα. Επιτρέψτε μου λοιπόν και εμένα να εκφράσω και εγώ τις απόψεις μου σχετικά με τον νόμο, καθώς και για το τι έχω αντιληφθεί πως έχουν άλλοι αντιληφθεί.
Πρώτον, με έκπληξη έχω διαπιστώσει εδώ και δύο ημέρες, ότι οι περισσότεροι νομίζουν λανθασμένα πως ο νόμος έρχεται να βάλει τάξη στα “drones” και μόνον, με ότι νομίζει ο καθένας ότι είναι drone, και που δεν συμφωνεί απαραιτήτως με αυτό που ο «σοφός» νομοθέτης θεωρεί drone. Δεν έχουν καταλάβει πως οι διατάξεις του νόμου πιάνουν τα πάντα, εκτός από τις χάρτινες σαΐτες (προς το παρόν). Ο όρος «μη επανδρωμένα» περιλαμβάνει τα πάντα, αφού κανένα δεν κουβαλάει άνθρωπο. Δεύτερον, με απογοήτευση διαπίστωσα πως υπάρχουν ακόμα και τώρα κάποιοι που συμφωνούνε με τον νόμο μόνο και μόνο γιατί πιστεύουν ότι αυτοί είναι δεξιοτέχνες – πιλοτάρες και ο νόμος δεν τους πιάνει, ή γιατί απλά έχουν ένα απόμακρο χωραφάκι – διάδρομο στο οποίο πετάνε. Και τρίτον, μου κάνει κατάπληξη που όλοι βλέπουν μόνον το σήμερα, και κανείς δεν σκέφτεται ότι με αυτόν τον νόμο το χόμπι θα μαραζώσει και θα συρρικνωθεί άμεσα, καθώς κανένας νέος δεν θα θέλει να μπλέξει με τέτοια πράγματα και το φακέλωμα που συνεπάγονται. Πιο εύκολα θα αγοράζεις καραμπίνα πλέον, παρά hubsanάκι.
Συμφωνώ σχεδόν πλήρως με το μέλος bladeskiller, δεν θα μπορούσανε να διατυπωθούν καλύτερα αυτά που λέει. Οι προεκτάσεις του παράλογου αυτού νόμου είναι τεράστιες. Πως είναι δυνατόν να έχεις έστω μικρά ελικοπτεράκια ή αεροπλανάκια ή τετρακοπτεράκια, αφού κανένα από αυτά δεν διαθέτει την δυνατότητα αυτόματου περιορισμού του ύψους πτήσης; Πως θα γίνεται η εισαγωγή τέτοιων μοντέλων, όταν θα είναι εκ προοιμίου παράνομα; Αν το αγοράσεις μόνος σου από το εξωτερικό, είσαι παράνομος; Θα δηλώνεις ακόμα και τα ελικοπτεράκι του Jumbo; Πόσα θα μπορείς να έχει; Από πόσα τετρακοπτεράκια και πάνω θα χρεώνεσαι με διακεκριμένη ντρονοκατοχή; Πόσο ψηλά είναι πράγματι τα 400 πόδια; Είναι λιγότερο από το ύψος που πετάνε τα ανεμοπλάνα στους αγώνες. Τι θα πει «μα τα ελικόπτερα δεν χρειάζεται να πάνε στα 400 πόδια έτσι και αλλιώς»; Ο νόμος δεν λέει αν χρειάζεται να πας, ούτε αν δύνασαι ή δεν δύνασαι να πας, αλλά λέει πως το μοντέλο πρέπει να έχει αυτόματα την δυνατότητα να περιορίζει το ύψος μόνο του. Συνεπώς πιάνει τα πάντα. Διορθώστε με αν έχω καταλάβει λάθος.
Ποιος καθορίζει τι ακριβώς είναι drone; Ένα ελικόπτερο με GPS στην ουρά είναι drone; Άν έχει και fpv κάμερα είναι drone; Ένα αεροπλάνο με κάμερα και πιλότο είναι ή δεν είναι drone; Ένα τετρακόπτερο που δεν έχει ούτε κάμερα ούτε GPS σε ποια κατηγορία ανήκει;
Ας μην γελιόμαστε, προσπαθούν να φέρουν το θέμα γύρω – γύρω με τέτοιον τρόπο ώστε στο τέλος να πετύχουν αυτό που θα θέλανε να κάνουνε με μία μόνον λέξη: ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Διότι δεν τους έπιασε ασφαλώς καμιά ξαφνική πρεμούρα να ασχοληθούν για καλό λόγο με το χόμπι μας. Τόσα χρόνια που ήταν να επιδοτήσουν αερολέσχες, να επιδοτήσουν μοντελοδρόμια, να προωθήσουν την ιδέα του αεραθλητισμού; Πουθενά... Ο μόνος λόγος που ασχολούνται τώρα και θέλουν να σταματήσουν το χόμπι είναι ο φόβος. Ο φόβος πως κάποιος ή κάποιοι θα τους χτυπήσουν με drones, στα σπίτια τους ή στην βουλή, κλπ κλπ... αυτό δηλαδή που κατά καιρούς όλοι έχουμε ακούσει να λένε: «Δεν το ρίχνεις στην Βουλή»; Και γιατί να το ρίξω στην Βουλή ρε μεγάλε; Εσύ όταν πάς στην κάλπη τι ρίχνεις μέσα, και θέλεις εγώ τώρα να ρίξω το αεροπλάνο στην Βουλή; Μήπως να το ρίξω στην κλούβια σου κεφάλα καλύτερα;
Και όμως... αυτός ο φόβος τους είναι υπαρκτός, θυμηθείτε τι είχε γίνει με ένα αδέσποτο drone που έπεσε κάπου κοντά σε ένα από τα σπίτια του Χαμένου. Για αυτόν τον λόγο, δεν εξαιρούν οτιδήποτε μπορεί να σηκώσει κάμερα, ακόμα και εάν είναι τετρακοπτεράκι των 30 γραμμαρίων. Όχι ότι έχει κάποιο νόημα να ισχύσουν αυτές οι παράλογες διατάξεις ακόμα και για μεγαλύτερα μοντέλα πάντως.
Σε ένα μόνον πράγμα θα διαφωνήσω με τον bladeskiller. Ναι, μπορεί να κάνει ο καθένας το ταρζάν και τον ανυπάκουο, αλλά όταν θα πέσει το καρφί και θα έρθει η αστυνομία συστημένη... εκεί δεν έχει δεν ήξερα, δεν άκουσα, ή έλα μωρέ, ποιος τα κάνει τώρα αυτά, ή ότι αυτό που πετάς είναι μύγα. Θα σου πει το όργανον «εγώ την δουλειά μου κάνω, θα το κρίνει η δικαιοσύνη, εσύ μείνε ανήσυχος στο μεταξύ». Σημασία έχει ότι εσένα πιάσανε. Μπορεί να είναι χιλιάδες παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα μέσα στην πόλη, αλλά άμα φας καταγγελία, εσένα θα γράψουνε. Άμα σου πάρουνε τηλεκατευθύνσεις και μοντέλα και τέτοια και σε έχουνε και υπόδικο σαν εγκληματία, δεν νομίζω να μπορείς να λες, «έλα μωρέ, ποιος τα κάνει αυτά τώρα». Και άμα πέσεις και σε κάνα γκάνγκστερ δικαστή, καλή τύχη. Θα πληρώσεις το Hubsan για πύραυλο SCUD.
Τέλος να πω πως φαίνεται πως ο νόμος είναι τόσο Σοκ και Δέος που δεν υπάρχει ούτε ένα σχόλιο στην Δημόσια Διαδούλευση. Ένας έχει γράψει για την ακρίβεια, και είναι απλά ένα test...
Πρώτον, με έκπληξη έχω διαπιστώσει εδώ και δύο ημέρες, ότι οι περισσότεροι νομίζουν λανθασμένα πως ο νόμος έρχεται να βάλει τάξη στα “drones” και μόνον, με ότι νομίζει ο καθένας ότι είναι drone, και που δεν συμφωνεί απαραιτήτως με αυτό που ο «σοφός» νομοθέτης θεωρεί drone. Δεν έχουν καταλάβει πως οι διατάξεις του νόμου πιάνουν τα πάντα, εκτός από τις χάρτινες σαΐτες (προς το παρόν). Ο όρος «μη επανδρωμένα» περιλαμβάνει τα πάντα, αφού κανένα δεν κουβαλάει άνθρωπο. Δεύτερον, με απογοήτευση διαπίστωσα πως υπάρχουν ακόμα και τώρα κάποιοι που συμφωνούνε με τον νόμο μόνο και μόνο γιατί πιστεύουν ότι αυτοί είναι δεξιοτέχνες – πιλοτάρες και ο νόμος δεν τους πιάνει, ή γιατί απλά έχουν ένα απόμακρο χωραφάκι – διάδρομο στο οποίο πετάνε. Και τρίτον, μου κάνει κατάπληξη που όλοι βλέπουν μόνον το σήμερα, και κανείς δεν σκέφτεται ότι με αυτόν τον νόμο το χόμπι θα μαραζώσει και θα συρρικνωθεί άμεσα, καθώς κανένας νέος δεν θα θέλει να μπλέξει με τέτοια πράγματα και το φακέλωμα που συνεπάγονται. Πιο εύκολα θα αγοράζεις καραμπίνα πλέον, παρά hubsanάκι.
Συμφωνώ σχεδόν πλήρως με το μέλος bladeskiller, δεν θα μπορούσανε να διατυπωθούν καλύτερα αυτά που λέει. Οι προεκτάσεις του παράλογου αυτού νόμου είναι τεράστιες. Πως είναι δυνατόν να έχεις έστω μικρά ελικοπτεράκια ή αεροπλανάκια ή τετρακοπτεράκια, αφού κανένα από αυτά δεν διαθέτει την δυνατότητα αυτόματου περιορισμού του ύψους πτήσης; Πως θα γίνεται η εισαγωγή τέτοιων μοντέλων, όταν θα είναι εκ προοιμίου παράνομα; Αν το αγοράσεις μόνος σου από το εξωτερικό, είσαι παράνομος; Θα δηλώνεις ακόμα και τα ελικοπτεράκι του Jumbo; Πόσα θα μπορείς να έχει; Από πόσα τετρακοπτεράκια και πάνω θα χρεώνεσαι με διακεκριμένη ντρονοκατοχή; Πόσο ψηλά είναι πράγματι τα 400 πόδια; Είναι λιγότερο από το ύψος που πετάνε τα ανεμοπλάνα στους αγώνες. Τι θα πει «μα τα ελικόπτερα δεν χρειάζεται να πάνε στα 400 πόδια έτσι και αλλιώς»; Ο νόμος δεν λέει αν χρειάζεται να πας, ούτε αν δύνασαι ή δεν δύνασαι να πας, αλλά λέει πως το μοντέλο πρέπει να έχει αυτόματα την δυνατότητα να περιορίζει το ύψος μόνο του. Συνεπώς πιάνει τα πάντα. Διορθώστε με αν έχω καταλάβει λάθος.
Ποιος καθορίζει τι ακριβώς είναι drone; Ένα ελικόπτερο με GPS στην ουρά είναι drone; Άν έχει και fpv κάμερα είναι drone; Ένα αεροπλάνο με κάμερα και πιλότο είναι ή δεν είναι drone; Ένα τετρακόπτερο που δεν έχει ούτε κάμερα ούτε GPS σε ποια κατηγορία ανήκει;
Ας μην γελιόμαστε, προσπαθούν να φέρουν το θέμα γύρω – γύρω με τέτοιον τρόπο ώστε στο τέλος να πετύχουν αυτό που θα θέλανε να κάνουνε με μία μόνον λέξη: ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Διότι δεν τους έπιασε ασφαλώς καμιά ξαφνική πρεμούρα να ασχοληθούν για καλό λόγο με το χόμπι μας. Τόσα χρόνια που ήταν να επιδοτήσουν αερολέσχες, να επιδοτήσουν μοντελοδρόμια, να προωθήσουν την ιδέα του αεραθλητισμού; Πουθενά... Ο μόνος λόγος που ασχολούνται τώρα και θέλουν να σταματήσουν το χόμπι είναι ο φόβος. Ο φόβος πως κάποιος ή κάποιοι θα τους χτυπήσουν με drones, στα σπίτια τους ή στην βουλή, κλπ κλπ... αυτό δηλαδή που κατά καιρούς όλοι έχουμε ακούσει να λένε: «Δεν το ρίχνεις στην Βουλή»; Και γιατί να το ρίξω στην Βουλή ρε μεγάλε; Εσύ όταν πάς στην κάλπη τι ρίχνεις μέσα, και θέλεις εγώ τώρα να ρίξω το αεροπλάνο στην Βουλή; Μήπως να το ρίξω στην κλούβια σου κεφάλα καλύτερα;
Και όμως... αυτός ο φόβος τους είναι υπαρκτός, θυμηθείτε τι είχε γίνει με ένα αδέσποτο drone που έπεσε κάπου κοντά σε ένα από τα σπίτια του Χαμένου. Για αυτόν τον λόγο, δεν εξαιρούν οτιδήποτε μπορεί να σηκώσει κάμερα, ακόμα και εάν είναι τετρακοπτεράκι των 30 γραμμαρίων. Όχι ότι έχει κάποιο νόημα να ισχύσουν αυτές οι παράλογες διατάξεις ακόμα και για μεγαλύτερα μοντέλα πάντως.
Σε ένα μόνον πράγμα θα διαφωνήσω με τον bladeskiller. Ναι, μπορεί να κάνει ο καθένας το ταρζάν και τον ανυπάκουο, αλλά όταν θα πέσει το καρφί και θα έρθει η αστυνομία συστημένη... εκεί δεν έχει δεν ήξερα, δεν άκουσα, ή έλα μωρέ, ποιος τα κάνει τώρα αυτά, ή ότι αυτό που πετάς είναι μύγα. Θα σου πει το όργανον «εγώ την δουλειά μου κάνω, θα το κρίνει η δικαιοσύνη, εσύ μείνε ανήσυχος στο μεταξύ». Σημασία έχει ότι εσένα πιάσανε. Μπορεί να είναι χιλιάδες παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα μέσα στην πόλη, αλλά άμα φας καταγγελία, εσένα θα γράψουνε. Άμα σου πάρουνε τηλεκατευθύνσεις και μοντέλα και τέτοια και σε έχουνε και υπόδικο σαν εγκληματία, δεν νομίζω να μπορείς να λες, «έλα μωρέ, ποιος τα κάνει αυτά τώρα». Και άμα πέσεις και σε κάνα γκάνγκστερ δικαστή, καλή τύχη. Θα πληρώσεις το Hubsan για πύραυλο SCUD.
Τέλος να πω πως φαίνεται πως ο νόμος είναι τόσο Σοκ και Δέος που δεν υπάρχει ούτε ένα σχόλιο στην Δημόσια Διαδούλευση. Ένας έχει γράψει για την ακρίβεια, και είναι απλά ένα test...
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
καλως ηρθες Κωστα +(*)
θα δειξει σε λιγους μηνες που το πανε, αλλα ελπιζω να ειναι απλα αλλο ενα χαρτι για το χαρτι οπως αλλωστε και τοσα αλλα στην χωρα της νομο -τρελας ( θυμησου πχ την προσφατη περιπτωση για το καπνισμα στους δημοσους χωρους ......)
θα δειξει σε λιγους μηνες που το πανε, αλλα ελπιζω να ειναι απλα αλλο ενα χαρτι για το χαρτι οπως αλλωστε και τοσα αλλα στην χωρα της νομο -τρελας ( θυμησου πχ την προσφατη περιπτωση για το καπνισμα στους δημοσους χωρους ......)
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 26, 2016 9:59 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
ant1971 έγραψε: ↑καλως ηρθες Κωστα +(*)
θα δειξει σε λιγους μηνες που το πανε, αλλα ελπιζω να ειναι απλα αλλο ενα χαρτι για το χαρτι οπως αλλωστε και τοσα αλλα στην χωρα της νομο -τρελας ( θυμησου πχ την προσφατη περιπτωση για το καπνισμα στους δημοσους χωρους ......)
Ευχαριστώ Αντώνη, και για το καλωσόρισμα, αλλά και για την "πρόσκληση" στην ουσία.
Κατά την γνώμη μου η περίπτωσή μας, δεν είναι όμοια με τον καπνιστών, γιατί οι καπνιστές ήταν πολλοί, σχεδόν το 50% του πληθυσμού. Οι μαγαζάτορες χάνανε χοντρά άμα δεν τους κάνανε τα κέφια, και έτσι κάνανε τα στραβά μάτια. Το ίδιο και οι δημοτικοί υπάλληλοι, αλλιώς πέφτανε τα έσοδα από τους καφέδες.
Με το χόμπι μας δεν είναι έτσι. Είμαστε λίγοι και για τους περισσότερους είμαστε απλώς "αυτοί με τα αεροπλανάκια". Βεβαίως όμως παρόλο που δεν ήταν καθολική η επιβολή του μέτρου της τσιγαροαπαγόρευσης, εντούτοις δεν έλειψαν και οι περιπτώσεις αυτών που πράγματι πληρώσανε πρόστιμα και έμειναν για πάντα με την απορία, γιατί αυτοί και όχι όλοι οι άλλοι. Έτσι θα γίνει και εμάς και χειρότερα πιστεύω. Κάποιοι θα φάνε πακέτα (και κάποιοι θα χειροκροτάνε και θα χαίρονται κιόλας).
Τέλος, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, πράγματι η τσιγοροαπαγόρευση πέρασε. Κάτι τα κατασταλτικά μέτρα, κάτι οι παθητικοί καπνιστές, κάτι οι αντιπαθητικοί αντικαπνιστές, σε πολλά μαγαζιά και υπηρεσίες πλέον δεν καπνίζει κανένας μέσα. Και σκέψου ότι για το τσιγάρο τουλάχιστον πράγματι υπάρχαν σοβαροί λόγοι υγείας για την απαγόρευση. Με τα drones πέρα από την τρεμούλα των ΣΑΝΕΛ, μην φάνε κανένα στο κεφάλι, τι άλλος λόγος υπάρχει; Θα το περάσουν και θα το εφαρμόσουν, μην ανησυχείς... Ξέρεις πως ότι δεν έχει δημοσιονομικό κόστος και θέλουν να το εφαρμόσουν, το ξεχυλώνουν και το επιβάλλουν με το ζόρι μέχρι κεραίας.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
καλωσορίζω και εγώ την "αιχμή του δόρατος" (το Googlάρισα)
Σε αυτό που όλοι συμφωνούμε είναι οι απίστευτα επικίνδυνες ασάφειες του κανονισμού, και την επιπολαιότητα με την οποία αντιμετωπίζεται έστω και η μικρή μερίδα των μοντελιστών χομπιστών και κινηματογραφιστών
Οσο μπορώ εγώ να νομοθετήσω για την προστασία της άγριας πέρδικας επειδή διάβασα μερικά κείμενα στο Internet τόσο μπορούν και αυτοί που συνέταξαν τον κανονισμό Άσχετοι>F<
Θα μου πει κάποιος και θα έχει λίγο δίκιο .....και τι θα γίνει ρε φίλε θα αφήσουμε τα drones όποια και να είναι αυτά να πετούν πάνω από τα κεφάλια μας η των παιδιών μας όταν μέρα με την ημέρα γίνονται ποιο μεγάλα, βαριά και με προπέλες που κόβουν κεφάλια
Όποιο δίκιο και να έχει τότε καλά θα κάνει να ζητήσει την απαγόρευση όλων πχ των οχημάτων που είναι ακόμα ποιο επικίνδυνα γιατί εξίσου εύκολα μπορεί να φύγουν από τον δρόμο και κα σκοτώσουν ανθρώπους (κάτι που γίνεται συχνά) και είναι και πολλά
Όμως η σύγχρονη ζωή έτσι είναι Οι ευκολίες μετακίνησης φέρνουν κάποιες φορές δυσάρεστα αποτελέσματα
μμμμμ!!! και τι κάνει ο νομοθέτης βάζει νόμους προστασία και αναγκάζει κάποιες φορές τις βιομηχανίες να έχουν ειδικές προδιαγραφές
Αν κάποια στιγμή γίνει το κακό υπάρχουν ασφάλειες και νόμοι αστικής ευθύνης
Όμως τα μεταφορικά μέσα που χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα έχουν πολλές δεκαετίες στην πλάτη τους και οι νόμοι αναπροσαρμόζονται ανάλογα Διαβάστε για αντιδράσεις και τον χαμό που έγινε όταν άρχισαν να κυκλοφορούν τα πρώτα αυτοκίνητα ανάμεσα στα κάρα και τις άμαξες _Β_Ο
Στην περίπτωση των πτητικών μηχανών δεν βλέπω το λόγο να μη διαχωριστούν σε επαγγελματικής χρήσης και χρήσης αναψυχής Ας πούμε αυτοί που θα πετούν πάνω από κόσμο σε γάμους η περιοχές με κόσμο να πρέπει να έχουν drones με προδιαγραφές όπως λόγου χάρη ειδικά προστατευτικά τουλάχιστον στους έλικες η ειδικά sofware Θα ήταν ευχάριστο να περνούν υποχρεωτικά σεμινάρια για την ασφάλεια (ω!! ρεμούλες που θα γινόταν)H()
Οσο για τους υπόλοιπους....οκ αποστάσεις από κατοικημένες περιοχές κλπ κλπ κλπ Ασφάλεια μόνο αυτό πρέπει να είναι το ζήτημα!!
Μα τι λέω τόση ώρα Αυτά δεν έχουν γίνει σε σοβαρότερες νομοθετικά χώρες...εδώ θα γίνουν
Εκτός και αν κάποιος κονομά από αυτά (σεμινάρια, άδειες, φόροι λόγο επαγγελματικής χρήσης, ενφια κλπ)
......και ξαφνικά ανακαλύπτουμε ότι η γη είναι στρογγυλή Απότομα τα drone μπήκαν στην ζωή μας Δαιμονοποιείται ότι πετάει Γίνονται σπαστικές κινήσεις !!
Κάθε χρήστης drone/αερομοντέλου ώριμος η ανώριμος (που μπορεί να κάνει πτήση πάνω από στρατιωτικές ζώνες η κοντά στα αεροδρόμια) βαφτίζεται άμεσα πράκτορας φονιάς ύποπτος γενικά
Σε βλέπει η γειτόνισσα με το μοντελάκι στο χέρι και αγριεύει το μάτι γιατί χθες στο δελτίο άκουγε κάτι από τους ειδικούς δημοσιογράφους για αυτά τα κακά πράγματα Δεν πολύ κατάλαβε αλλά.......είναι έτοιμη να σε καταδώσει!!Ποια κατασκοπία και κουραφέξαλα βρέεεεε !!! Οι πανάκριβοι δορυφόροι και τα hi alt drones τι κάνουν Λέτε βρέ κουφιοκέφαλοι να πάρει άδεια ο βομβιστής η θα κάνει σεμινάρια
Όμως η τεχνολογία προχωρά και πρέπει να προσαρμοστούμε
Τώρα εμείς τι λέτε μπορούμε να κάνουμε κάτι ?????
Σε αυτό που όλοι συμφωνούμε είναι οι απίστευτα επικίνδυνες ασάφειες του κανονισμού, και την επιπολαιότητα με την οποία αντιμετωπίζεται έστω και η μικρή μερίδα των μοντελιστών χομπιστών και κινηματογραφιστών
Οσο μπορώ εγώ να νομοθετήσω για την προστασία της άγριας πέρδικας επειδή διάβασα μερικά κείμενα στο Internet τόσο μπορούν και αυτοί που συνέταξαν τον κανονισμό Άσχετοι>F<
Θα μου πει κάποιος και θα έχει λίγο δίκιο .....και τι θα γίνει ρε φίλε θα αφήσουμε τα drones όποια και να είναι αυτά να πετούν πάνω από τα κεφάλια μας η των παιδιών μας όταν μέρα με την ημέρα γίνονται ποιο μεγάλα, βαριά και με προπέλες που κόβουν κεφάλια
Όποιο δίκιο και να έχει τότε καλά θα κάνει να ζητήσει την απαγόρευση όλων πχ των οχημάτων που είναι ακόμα ποιο επικίνδυνα γιατί εξίσου εύκολα μπορεί να φύγουν από τον δρόμο και κα σκοτώσουν ανθρώπους (κάτι που γίνεται συχνά) και είναι και πολλά
Όμως η σύγχρονη ζωή έτσι είναι Οι ευκολίες μετακίνησης φέρνουν κάποιες φορές δυσάρεστα αποτελέσματα
μμμμμ!!! και τι κάνει ο νομοθέτης βάζει νόμους προστασία και αναγκάζει κάποιες φορές τις βιομηχανίες να έχουν ειδικές προδιαγραφές
Αν κάποια στιγμή γίνει το κακό υπάρχουν ασφάλειες και νόμοι αστικής ευθύνης
Όμως τα μεταφορικά μέσα που χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα έχουν πολλές δεκαετίες στην πλάτη τους και οι νόμοι αναπροσαρμόζονται ανάλογα Διαβάστε για αντιδράσεις και τον χαμό που έγινε όταν άρχισαν να κυκλοφορούν τα πρώτα αυτοκίνητα ανάμεσα στα κάρα και τις άμαξες _Β_Ο
Στην περίπτωση των πτητικών μηχανών δεν βλέπω το λόγο να μη διαχωριστούν σε επαγγελματικής χρήσης και χρήσης αναψυχής Ας πούμε αυτοί που θα πετούν πάνω από κόσμο σε γάμους η περιοχές με κόσμο να πρέπει να έχουν drones με προδιαγραφές όπως λόγου χάρη ειδικά προστατευτικά τουλάχιστον στους έλικες η ειδικά sofware Θα ήταν ευχάριστο να περνούν υποχρεωτικά σεμινάρια για την ασφάλεια (ω!! ρεμούλες που θα γινόταν)H()
Οσο για τους υπόλοιπους....οκ αποστάσεις από κατοικημένες περιοχές κλπ κλπ κλπ Ασφάλεια μόνο αυτό πρέπει να είναι το ζήτημα!!
Μα τι λέω τόση ώρα Αυτά δεν έχουν γίνει σε σοβαρότερες νομοθετικά χώρες...εδώ θα γίνουν
Εκτός και αν κάποιος κονομά από αυτά (σεμινάρια, άδειες, φόροι λόγο επαγγελματικής χρήσης, ενφια κλπ)
......και ξαφνικά ανακαλύπτουμε ότι η γη είναι στρογγυλή Απότομα τα drone μπήκαν στην ζωή μας Δαιμονοποιείται ότι πετάει Γίνονται σπαστικές κινήσεις !!
Κάθε χρήστης drone/αερομοντέλου ώριμος η ανώριμος (που μπορεί να κάνει πτήση πάνω από στρατιωτικές ζώνες η κοντά στα αεροδρόμια) βαφτίζεται άμεσα πράκτορας φονιάς ύποπτος γενικά
Σε βλέπει η γειτόνισσα με το μοντελάκι στο χέρι και αγριεύει το μάτι γιατί χθες στο δελτίο άκουγε κάτι από τους ειδικούς δημοσιογράφους για αυτά τα κακά πράγματα Δεν πολύ κατάλαβε αλλά.......είναι έτοιμη να σε καταδώσει!!Ποια κατασκοπία και κουραφέξαλα βρέεεεε !!! Οι πανάκριβοι δορυφόροι και τα hi alt drones τι κάνουν Λέτε βρέ κουφιοκέφαλοι να πάρει άδεια ο βομβιστής η θα κάνει σεμινάρια
Όμως η τεχνολογία προχωρά και πρέπει να προσαρμοστούμε
Τώρα εμείς τι λέτε μπορούμε να κάνουμε κάτι ?????
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 26, 2016 9:59 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑καλωσορίζω και εγώ την "αιχμή του δόρατος" (το Googlάρισα)
Σε βλέπει η γειτόνισσα με το μοντελάκι στο χέρι και αγριεύει το μάτι γιατί χθες στο δελτίο άκουγε κάτι από τους ειδικούς δημοσιογράφους για αυτά τα κακά πράγματα Δεν πολύ κατάλαβε αλλά.......είναι έτοιμη να σε καταδώσει!!Ποια κατασκοπία και κουραφέξαλα βρέεεεε !!! Οι πανάκριβοι δορυφόροι και τα hi alt drones τι κάνουν Λέτε βρέ κουφιοκέφαλοι να πάρει άδεια ο βομβιστής η θα κάνει σεμινάρια
Όμως η τεχνολογία προχωρά και πρέπει να προσαρμοστούμε
Τώρα εμείς τι λέτε μπορούμε να κάνουμε κάτι ?????
Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα.
Συμφωνώ απολύτως. Έτσι είναι. Όμως περισσότερο από ασχετοσύνη τους προσάπτω φόβο και εμπάθεια. Ορμούνοι από φόβο νομοθετούν με άκρατο αυταρχισμό.
Όσο για το "φανταστικό" περιστατικό με την γειτόνισσα.. Δεν είναι καθόλου φανταστικό. Μου έχει τύχει κάτι πολύ παρόμοιο με έναν γείτονα.
Συγκεκριμένα, όταν είχε γίνει ο ντόρος με το drone που έπεσε κοντά στο σπίτι του Χαμένου, εγώ δεν είχα καμία ιδέα. Δεν παρακολουθώ καθόλου ειδήσεις, ή τέτοιου τύπου εκπομπές και δεν ήξερα ότι παίζανε οι δημοσιογράφοι το θέμα σε όλα τα δελτία. Εγώ όπως σχεδόν κάθε μέρα, πετούσα εδώ στην γειτονιά, ένα μικρό WLToys V222 που έχω, (50 γραμμάρια πράμα), το οποίο όλοι κατά καιρούς έχουν δει, έχουν έρθει να ρωτήσουν πως πετάει, να δούνε από κοντά κλπ κλπ... Εκείνο το απόγευμα λοιπόν, ο γείτονας βγαίνει και αυτός στην δική του βεράντα και όπως εγώ πέταγα από την δική μου με ρωτάει "Έχει και κάμερα αυτό;".
Έμεινα παγωτό μιλάμε... Πως μπορεί να είδε από 40 μέτρα μακριά μια μικρή μαύρη πλακουτσωτή καμερούλα που έχει στην κοιλιά του το τετρακοπτεράκι; Και πως δεν την είχε δει τόσο καιρό; Και πως του ήρθε η όρεξη και του γεννήθηκε η απορία να ρωτήσει τώρα και όχι τόσες φορές που το είχε δει από κοντά; Μου έκανε μεγάλη εντύπωση... Του απάντησα ναι, και έληξε εκεί το θέμα. Μετά από κάνα δυο μέρες, όταν πλέον υπήρχαν σχετικές αναρτήσεις στα fora ενδιαφέροντός μας, και είδα τα βίντεο και τις ανατριχιαστικές ανωμαλίες που μεταδίδανε οι δημοσιογράφοι, κατάλαβα τι είχε γίνει. Ναι, ο γείτονας είχε κάνει ταχύρυθμα dronoμαθήματα στα ΙΕΚ Ευαγγελάτος, Τρέμη, κλπ κλπ...
Αν λοιπόν καταφέρουν να πείσουν την γειτόνισσα (όχι και δύσκολο πράμα πάντως), πως το drone μπορεί να κουβαλάει επικίνδυνες κάμερες, καταστροφικές ακτίνες LASER, πυροβόλα όπλα, βόμβες, ή ακτίνες Χ που θα βλέπεις το βρακί της από απόσταση, τότε ΝΑΙ θα σε καρφώσει ασυζητητί... Επίσης μπορεί απλά να σε καρφώσει και επειδή παρκάρεις στην θέση της :--)!!:--)!!:--)!!