JU-87B Stuka

Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Δια χειρός Ziroli.....!!!
Ένα μικρό σόκ το έπαθα από το μέγεθός τους πάντως!
Συνημμένα
Stuka 207 (6).jpg
Stuka 207 (6).jpg (113.94 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (5).jpg
Stuka 207 (5).jpg (133.46 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (4).jpg
Stuka 207 (4).jpg (94.6 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (3).jpg
Stuka 207 (3).jpg (112.31 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Το χάρηκα .....όμως!
Συνημμένα
Stuka 207 (10).jpg
Stuka 207 (10).jpg (121.7 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (9).jpg
Stuka 207 (9).jpg (110.2 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (8).jpg
Stuka 207 (8).jpg (117.63 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (7).jpg
Stuka 207 (7).jpg (117.6 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Μια μικρή ιδέα για το που θα τοποθετηθούν τελικά τα main struts αφού το φτερό είναι σε τρία τμήματα και το σημείο δεσίματος έπεφτε ακριβώς πάνω στο wheel pants!
Συνημμένα
Stuka 207 (2).jpg
Stuka 207 (2).jpg (102.29 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (1).jpg
Stuka 207 (1).jpg (109.76 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 207 (11).jpg
Stuka 207 (11).jpg (105.66 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

καλώς τα!!!!......πράγματι πολύ μεγάλα
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Ήρθε και ο κινητήρας.....!DLE 55RA.
Πρώτη επαφή με βενζίνα,πέρα από παπάκια και αλυσοπρίονα,οπότε δοκιμές, παραδοκιμές, κοψίματα ραψίματα και λίγο λέιζερ.......!
Συνημμένα
Stuka 208 (1).jpg
Stuka 208 (1).jpg (92.67 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Stuka 208 (2).jpg
Stuka 208 (2).jpg (96.99 KiB) Προβλήθηκε 84 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Mogolos »

Πόσα κιλά λέει ο Νικ ότι βγαίνει το σκάφος?
Το λέω γιατί για 2,5 μέτρα αεροπλάνο μου φαίνεται μικρό το μοτερ
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

15Kgr περίπου!
Weight: 26-32lbs
Apnos
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2012 10:46 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Apnos »

Δημήτρη καλησπέρα,

Χωρίς να θέλω να κάνω τον ειδικό ή τον έξυπνο, αν με ρωτούσε κάποιος θα συμφωνούσα με τον Γιάννη και θα έλεγα οτι χρειάζεται 80cc ή και 100cc αν χωράει.

Για να κάνεις και μια σύγκριση, το esm p-47 με φτερό 1,80m πετάει μια χαρά με Zenoah 38cc και το Zero με φτερό 2,20m θα το στήσω με το Zenoah 65cc (θα μπορούσε όμως να πετάξει και με το δικό σου DLE 55 φαντάζομαι).

Με κάθε επιφύλαξη βεβαίως...
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Προς θεού βρε παιδιά!Όλες οι γνώμες είναι δεκτές!Και γώ δεν έχω ιδέα από μηχανές βενζίνας!
Απλά πήρα αυτή μιάς και την προτείνουν αρκετοί που κατασκεύασαν το Stuka του Ziroli στο εξωτερικό!
Είδωμεν....!Άς πετάξει πρώτα και άν μετά δεν με ικανοποιεί την αλλάζω!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Θα στο έγραφε φαντάζομαι και ο Γιάννης αλλά είχαμε μία "κακή" εμπειρία με stuka που φορούσε οριακό μοτέρ
Πετούσε σχετικά καλά και scale μέχρι που ήρθε η ώρα της προσγείωσης
Μόλις κατέβηκαν τα flaps τα οποία είναι πολύ αποτελεσματικά το μοντέλο έκοψε πολύ απότομα και λόγο της αδυναμίας του μοτέρ να δώσει την απαραίτητη ώση παραλίγο να το χάσουμε
Ας σου πει ο Γιάννης καλύτερα πως κατάφερε να το σώσει μια και ήταν ο test pilot...........
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Μην ξεχνάμε όμως οτι ο DLE55RA είναι ένα τι πιο δυνατός απο τον ZENOAH 62cc που προτείνει το σχέδιο και τοποθετούν αρκετοί στις κατασκευές τους.Επίσης είναι και ένα ολόκληρο κιλό πιο ελαφρύς.......!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Mogolos »

Το ενα κιλό που λές θα το βάλεις σε βάρος για να ζυγίσει το σκάφος, οπότε μην το αναφέρεις. Οσο αφορά τις δυναμομετρήσεις των μοτερ...
...ας μην μπούμε σε αυτό το θέμα μιας και κάθε εταιρεία μετράει διαφορετικά την ισχύ.
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

Το ''όχι μεταλλικές ντίζες'' στο γκάζι και στο τσόκ γιατί βρε παιδιά?
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από Mogolos »

περνάνε οι κραδασμοί του μοτέρ στο servo και μπορεί να καεί.
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσίευση από CARAPIS »

Δημήτρης Άρτα έγραψε: Μην ξεχνάμε όμως οτι ο DLE55RA είναι ένα τι πιο δυνατός απο τον ZENOAH 62cc που προτείνει το σχέδιο και τοποθετούν αρκετοί στις κατασκευές τους.Επίσης είναι και ένα ολόκληρο κιλό πιο ελαφρύς.......!


Δημητρό πετάω χρονιά με βενζίνες, ball-link και στα δυο άκρα και κανένα πρόβλημα ότι ντiζα και να έχεις.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”